Ik ken zijn IQ niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:24 schreef sjimz het volgende:
Wordt zeker geen gevalletje Drenthe.
Is een stuk slimmer.
Leuke voetballer en ik gun hem wel een mooie carrière.
Ik had het meer over zijn carriere planning.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken zijn IQ niet.
Wel sympathieker idd
Guivarc'h is ook met Frankrijk in 1998 wereldkampioen geworden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:35 schreef neilpad het volgende:
Mwa als we hiermee het WK moeten winnen...
Dat doen we met van Persie Robben van der Vaart van Nistelrooy Huntelaar en Sneijder.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:35 schreef neilpad het volgende:
Mwa als we hiermee het WK moeten winnen...
Die jongen die naast Blanc, Thuram en Desailly stond wsquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Guivarc'h is ook met Frankrijk in 1998 wereldkampioen geworden.
Wie?
Nee daar heb je het dus al foutquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:41 schreef neilpad het volgende:
[..]
Die jongen die naast Blanc, Thuram en Desailly stond ws.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee daar heb je het dus al fout
Het was de spits
Met zo'n aanval heb je geen verdediging nodigquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:44 schreef neilpad het volgende:
[..]
![]()
Haha ok, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Overigens niet dat we het met de rest van de defensie wel gaan redden maar goed we hebben nog anderhalf jaar, laten we hopen dat hij zich zo blijft ontwikkelen.
Uhhh, Drenthe is sinds dat jeugd-EK waar ie doorbrak eerder een linksbuiten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:22 schreef sezten het volgende:
Braafheid is goed de laatste tijd, maar ik denk dat het een gevalletje Drenthe word. Zelfde positie ook nog.
Ja links buiten het elftalquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:50 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Uhhh, Drenthe is sinds dat jeugd-EK eerder een linksbuiten.
Zagen we tegen Rusland (met V/D Sar nog)quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met zo'n aanval heb je geen verdediging nodig
Nee die stond te hoog en ik kon er niet bij.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Jij hebt je grapjas ook weer aan zie ik. Is de verwarming soms stuk?
ik heb er een hard hoofd inquote:
Verrassend he....quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:33 schreef Solstice het volgende:
Wil nog niet verlengen in ieder geval.
Wilde toen ook niet verlengen inderdaad, en het lijkt erop alsof ie het weer gaat flikken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:04 schreef Solstice het volgende:
Ze hebben in Utrecht niet zulke goede ervaringen met hem. Is op een rare manier weggegaan daar volgens mij.
Hier is ie niet zo populair meer inderdaad.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:13 schreef Solstice het volgende:
Of hij zelf NL elftal materiaal is valt idd te betwijfelen. Maar van de andere kant, wie is beter... Bouma is de enige die ik zo kan bedenken op dit moment. Als hij hogerop kan zie ik hem dus niet bijtekenen, maar om clubliefde te vragen van een passant is ook wel wat veel gevraagd. Kan me voorstellen dat dat bij Utrecht iets anders lag natuurlijk.
Ik kende hemquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Guivarc'h is ook met Frankrijk in 1998 wereldkampioen geworden.
Wie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |