quote:Lucius ligt op schema voor Klassieker
Feyenoorder Theo Lucius lijkt het duel met Ajax van komende zondag te kunnen halen. De verdediger kampte met een ribblessure, maar Lucius traint deze week weer zo goed als voluit mee.
afbeelding vergroten Theo Lucius. FOTO PICS UNITED
Giovanni van Bronckhorst keerde gisteren terug op het veld, maar de komende dagen moet blijken of zijn gekwetste enkel zich snel genoeg herstelt. Feyenoord kampt door de schorsing van Kevin Hofland en Norichio Nieveld met defensieve problemen.
Ik ben het roerend met 'm eens.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je zet je zelf weer eens oneindig voor lul.
Waarom zou hij niet spelen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:55 schreef Breach het volgende:
Is al bekend of Timmer nog gaat spelen?
waarom zou Timmer niet spelen dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:55 schreef Breach het volgende:
Is al bekend of Timmer nog gaat spelen?
Joden, kakkerlakken het is allemaal een pot nat. Net of er hier op het forum joden zitten die daadwerkelijk nog gelovig zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je zet je zelf weer eens oneindig voor lul.
Ik las iets met een clausule dat hij bij 30 wedstrijden automatisch een jaar zou verlengen. En aangezien Been hem niet bij de selectie wil hebben.. Ik weet niet hoe dat zit omtrent het afkopen van zijn contract dan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
waarom zou Timmer niet spelen dan?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als hij niet meer speelt scheelt dat Feyenoord natuurlijk weer een afkoopsom.
Die afkoopsom is al geregeld. Timmer zal gewoon spelen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik las iets met een clausule dat hij bij 30 wedstrijden automatisch een jaar zou verlengen. En aangezien Been hem niet bij de selectie wil hebben.. Ik weet niet hoe dat zit omtrent het afkopen van zijn contract dan.
Mooi.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Die afkoopsom is al geregeld. Timmer zal gewoon spelen.
Whatever, maar je komt over als een infantiele12-jarige.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Joden, kakkerlakken het is allemaal een pot nat. Net of er hier op het forum joden zitten die daadwerkelijk nog gelovig zijn
ajakkes..quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Whatever, maar je komt over als een infantiele12-jarige.
Moet je bij de mods zijn.quote:
Niet iedere Ajax supporter noemt zich of identificeer zich met "joden". Ik in ieder geval niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:07 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Moet je bij de mods zijn.
Joden gaat eraan mag niet in de TT omdat er bepaalde members met het joodse geloof dat als zeer kwetsend ervaren.
dan ben je geen echte 020 supporterquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet iedere Ajax supporter noemt zich of identificeer zich met "jood". Ik in ieder geval niet.
Mee eensch,quote:
Daarvoor moet je bij je eigen supporters zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet iedere Ajax supporter noemt zich of identificeer zich met "joden". Ik in ieder geval niet.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ga lekker politiekcorrect doen joh, sukkel
Hoe vaak worden wij "kakkerlakken" genoemd? Geeft weer en niveau aan hoor![]()
Stond er weer dat pik in je muil? Gelukkig wordt er op het forum wél wat tegen gedaan. De stewards in de kuip doen er niets aan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:26 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
altijd weer datzelfde over het paard getilde lauwtoffe kut amsterdam
-Kan ook normaler-
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:39 schreef Pasaporte het volgende:
[..]
Stond er weer dat pik in je muil? Gelukkig wordt er op het forum wél wat tegen gedaan. De stewards in de kuip doen er niets aan.
Buijs bevestigt min of meer hetzelfde in de VI vandaag.quote:Op donderdag 12 februari 2009 02:10 schreef Pacmaniac het volgende:
Net de herhaling van Sport aan Tafel gekeken maar het beeld dat Hofland schetst van Verbeek komt toch geloofwaardiger over dan het verhaal dat het enkel en alleen aan de spelers heeft gelegen dat Verbeek op is gestapt. Ook veel concrete voorbeelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |