quote:Op zondag 5 april 2009 20:22 schreef Swetsenegger het volgende:
E.T en Swets in de auto in gesprek, kinderen op de achterbank
E.T. & Swets: babbel praat
Saskia: Mama
E.T. & Swets: praat babbel
Saskia: Mama, mama
E.T. & Swets: babbel praat
Mama, mama, mama
E.T. (Geïrriteerd): Saskia! Als papa en mama praten moet je er niet heel de tijd tussendoor drammen!
....*stilte*....
Saskia: Mama?
Ik vond het stiekem ook best bijdehand voor 2 jr en 2 mndquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:52 schreef sjak het volgende:
Bij mij vooral mijn kladden, maar wat minder lurf vind ik ook prima![]()
Maannacht, wat goed gevonden van Dean!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het duurde echt niet lang, heb vanmorgen een heel verhaal verteld over pers en hand sinaasappels LOLquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:14 schreef freecell het volgende:
Junah!
SanderDat jij meteen snapte wat hij bedoelde!
Whehequote:Op zondag 12 april 2009 22:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Wouter ziet een zwarte vogel in de lucht en zegt: "Kijk, een vliegende snor!"
Best een logische vraag ergensquote:Op zondag 12 april 2009 21:30 schreef snoopy het volgende:
Morris: 'Mama, hoe wordt water gemaakt?'
Ik: 'Eeeeeeeeeeeeeeeeh.........'
hahaquote:Op zondag 12 april 2009 22:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Wouter ziet een zwarte vogel in de lucht en zegt: "Kijk, een vliegende snor!"
Dat zei mijn man dus ook meteenquote:Op maandag 13 april 2009 08:21 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
haha
Maar het is wel een vogel: http://nl.wikipedia.org/wiki/Snor_(vogel)
Het doet me aan een Stephen King verhaal denken (word processor of the gods)quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:11 schreef p_iglet het volgende:
Gisterochtend had ik voor Pepijn een kikker kleurplaat uitgeprint.
Vanochtend loopt Pepijn naar de printer, zet hem aan, klopt op de printer en roept "kikker, kom nou" "kikker ejje nou?"
Dat klinkt als Delft, mijn kleine mannetje van 2 weet het ook precies, eerst krijsen als we voorbij de ikea rijden en daarna krijsen als we langs de Mac rijden hahahaa.. Nog geen 2 maar ze weten precies de wegquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:21 schreef Vicky het volgende:
Tis niet echt een praatje maar ik heb wel een heel slim meisje
Afgelopen maandag middag zegt Amber: mama ik heb een heel goed idee. Dus ik vraag wat ze voor idee heeft.
Nou zegt ze, dan moeten we met de auto naar de patatjeswinkel (MacDrive) en dan moeten we rechtdoor rijden en dan de hoek om en dan moeten we met de lift naar boven in dat gebouw en daar is het springkussen.
Oftewel mevrouw wist me even haarfijn te vertellen hoe we van huis naar de Kids Playground moesten rijden
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanavond weer een mooie. Tijn noemt Saskia om onbekende reden 'poepie'. En nu stonden ze samen onder de douche en Tijn helpt Saskia met inzepen. Dus hij staat met 2 handjes over Saskia d'r buik te wrijven en mompelt heel de tijd 'oh poepie, oh poepie'
hehehe.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
>Zeg eens mama?
<papa!
>Neee, zeg maar mama!
<papa papa papa!
>Oeh dame je hebt een vieze luier..wie zal die eens gaan verschonen?
<hhhhmmmmammaaa
Alsof ze het expres deed
Ik moet ook vaak hard lachen en dan vooral bij de kinders Swetsquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:51 schreef bixister het volgende:
hehheh die bram. (enne... bíjna plat kan heel vaak hoor! maar 5 keer lijkt me wel genoeg voorlopig!)
de rest ook weer ge-wel-dig, zit hier vaak hardop te lachen om dit topic.
quote:Op zondag 19 april 2009 13:12 schreef hestria het volgende:
michelle net: mama ik wil een baby in mijn buik
mama: oh? dan moet je eerst een papa zoeken
michelle boos: Maar ik heb al een papa!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |