tactvol antwoordquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan toen je me leerde kennen.
[..]
Absoluut.
Het is niet morgen, afspraak word volgende week gemaaktquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Pffff.... jeetje.
Heel veel succes morgen. Hoop dat het iets op gaat leveren
Niet minder dan je van me kon verwachten.quote:
Ik serieus best goedquote:
*meldt zichquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef Red_Cat het volgende:
Waar zijn die mannen die massages kunnen geven?
Graag gedaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Het is niet morgen, afspraak word volgende week gemaakt
Maar bedankt
en als ze het dan ook lang volhoudenquote:
Kheb er een oog voorquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:10 schreef Techno het volgende:
Waar mannen heerlijke backmassages kunnen geven.. hoe weet jij dat MNR?
nn MNRquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Graag gedaan(en sorry, verkeerd gelezen).
Maarre... deze TT is speciaal voor jou
Baai folks, I'm going to have some sleep![]()
![]()
![]()
Sweet dreams to you all
20 minuutjes van je vandaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef Red_Cat het volgende:
Niet veel. En Heyquote:
*Meldt*quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef Red_Cat het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Graag gedaan(en sorry, verkeerd gelezen).
Maarre... deze TT is speciaal voor jou
Baai folks, I'm going to have some sleep![]()
![]()
![]()
Sweet dreams to you all
Ik heb een ex...quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef Red_Cat het volgende:
Die moet je hebben jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een ex...
Jasper
Heerlijk!!!![]()
(Okee, die was ook sportmasseur, dat scheelt)
En een lekker dingMooie billen, blond haar, krulletjes, blauwe ogen
Wat doe je hier danquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een ex...
Jasper
Heerlijk!!!![]()
(Okee, die was ook sportmasseur, dat scheelt)
En een lekker dingMooie billen, blond haar, krulletjes, blauwe ogen
Jullie zijn mijn familie.quote:
En wel meer ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef Red_Cat het volgende:
Allemaal mannen ineens die het kunnen, waarom kom ik die nou nooit tegen
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn ex kon het, maar was er te lui voor. "Jij kan het veel beter, schat" En daar ging ik weer..
Hehe, ik had er soms ook geen zin in & dan zei ik dat ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn ex kon het, maar was er te lui voor. "Jij kan het veel beter, schat" En daar ging ik weer..
Je zoekt of kijkt verkeerd?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef Red_Cat het volgende:
Allemaal mannen ineens die het kunnen, waarom kom ik die nou nooit tegen
Stom hč? Hahaquote:
Haha, ja dat deed ik in de relatie daarna, maar dat werd mij dan weer niet in dank afgenomenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, ik had er soms ook geen zin in & dan zei ik dat ook
He shit ligt het dan toch allemaal aan mijquote:
IkWe hadhadden eigenlijk iets moeten zeggen toen ik wij je bij de IKEA zag zagen hč?quote:
Is 'ie nou serieus?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef Q. het volgende:
[..]
IkWe hadhadden eigenlijk iets moeten zeggen toen ik wij je bij de IKEA zag zagen hč?
Wij zijn nog single hč?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef Red_Cat het volgende:
He shit ligt het dan toch allemaal aan mij
Jij reageert nooit op MSN!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
He shit ligt het dan toch allemaal aan mij
Ja sorry maar jij was de afgelopen tijd zo laat online elke keerquote:
Hehe. Bij mij ook niet altijdquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ja dat deed ik in de relatie daarna, maar dat werd mij dan weer niet in dank afgenomen
ja, ik ben meer van de nachtploeg...quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:19 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja sorry maar jij was de afgelopen tijd zo laat online elke keer
Ik normaal ook, maar was de afgelopen tijd zo moequote:Op woensdag 11 februari 2009 23:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja, ik ben meer van de nachtploeg...
Juist dan kan een massage zo lekker zijn!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:21 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar was de afgelopen tijd zo moe
Hahaha sinds wanneer worden massages online gegeven dan? probs voor degene die dat kanquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Juist dan kan een massage zo lekker zijn!
Had je toch even online moeten komen
Vertel wat meerquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof! Dank je.Ik ben ook blij.
Alles gaat superlekker in mn leventje.
Sleep well !quote:
Dat is mooi toch? Goed om te horen dat het allemaal goed gaat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:22 schreef Q. het volgende:
Tof! Dank je.Ik ben ook blij.
Alles gaat superlekker in mn leventje.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:23 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hahaha sinds wanneer worden massages online gegeven dan? probs voor degene die dat kan
quote:
meer drinkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
Naja, nu heb ik wéér kramp en staat mijn voet weer naar binnen
Ligt dat echt daaraan?quote:
Jammer, maar helaas is die area een no go?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
Naja, nu heb ik wéér kramp en staat mijn voet weer naar binnen
Neej komt meestal door kou!!quote:
met foto's en alquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarover? Mn vriendin? Heb ik gisteravond al gedaan.
Oh, toen zat ik op school, niet gelezen..quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarover? Mn vriendin? Heb ik gisteravond al gedaan.
Slaap lekker Nouk!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:27 schreef Nouk84 het volgende:
Het wordt nu echt tijd naar bed te gaan.. Dus dat ga ik dan ook doen!
Ja! I'm on top of the world!quote:Op woensdag 11 februari 2009 @ 23:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is mooi toch? Goed om te horen dat het allemaal goed gaat.
Rond 0:30?quote:Op woensdag 11 februari 2009 @ 23:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oh, toen zat ik op school, niet gelezen..
Oow, toen lag ik in bed, belangrijke dingen te doenquote:
Oh ja, slapen. Moet ik ook eens doen. Eerst een biertje.quote:Op woensdag 11 februari 2009 @ 23:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow, toen lag ik in bed, belangrijke dingen te doen
Hmm oke...quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hetkan zijn dat je te weinig vocht binnenkrijgt
sleep well!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:27 schreef Nouk84 het volgende:
Het wordt nu echt tijd naar bed te gaan.. Dus dat ga ik dan ook doen!
wat vind jij belangrijk??quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow, toen lag ik in bed, belangrijke dingen te doen
Veel water drinken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
Hmm oke...
Morgen eens aan denken
Dankje
Ik heb vandaag 4 (!) grote (blond) koppen zoethout thee opquote:
Ripleyquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:33 schreef Ripley het volgende:
Q, ik weet nog van niks. Doe eens een update
Haha, wat een bijnaamquote:
Waar heb ik dat nu weer aan te danken?quote:
Playerquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Waar heb ik dat nu weer aan te danken?
Lees maar terug.quote:Op woensdag 11 februari 2009 @ 23:33 schreef Ripley het volgende:
Q, ik weet nog van niks. Doe eens een update
Ik heb het niet bedacht hoor, dat zei iemand anders toch vanmiddag omdat je dates aan het scoren was?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Waar heb ik dat nu weer aan te danken?
Dat heb ik weer gemist dan. Overdag kan ik alles niet zo goed volgen, gezien werk nogal eens in de weg zit dan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:39 schreef Ripley het volgende:
Ik heb het niet bedacht hoor, dat zei iemand anders toch vanmiddag omdat je dates aan het scoren was?
Ja, en nu?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heb ik weer gemist dan. Overdag kan ik alles niet zo goed volgen, gezien werk nogal eens in de weg zit dan.
Maar eh, jij was een beetje van mijn leeftijd, niet?
Mja niet normaalquote:
Laatste voyeur Ripleyquote:
quote:
Oei, blauwtje Techno!quote:
Je bent al kaal man!quote:
Q.!quote:
We wachten afquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik bedoel dus niet van ons.![]()
Want ik heb er al eentje
[..]
Dat valt nog te bezien.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo, is T op zoek naar een broedmachine?
Daar knapt ze niet op af hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:51 schreef Techno het volgende:
[..]
En ze weet nog niet hoe ik eruit zie
Is dat zo'dealmaker dan? Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:51 schreef Techno het volgende:
[..]
En ze weet nog niet hoe ik eruit zie
Pfff moet t nog duidelijker?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar knapt ze niet op af hoor![]()
![]()
Neuh, ik ben kaal op de goeie plekkenquote:
Niet echt, maar mensen blijven ook weigeren mij te PM-en als ze gescoord hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:53 schreef Q. het volgende:
Ripley, heb jij als Singles-onderzoeksjournalist nog leuke dingen te melden dan?
Mja ik ben niet bepaald lelijk naar zeggenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:52 schreef Ripley het volgende:
Is dat zo'dealmaker dan? Nu ben ik nieuwsgierig
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja ik ben niet bepaald lelijk naar zeggen
Daar is bij jou niet zoveel voor nodigquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is dat zo'dealmaker dan? Nu ben ik nieuwsgierig
Mensen! Dat kan toch helemaal niet! Allemaal Rip PM-en dus met alle nieuwtjes!quote:Op woensdag 11 februari 2009 @ 23:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet echt, maar mensen blijven ook weigeren mij te PM-en als ze gescoord hebben
Nee. Maar voor andere dingen is dan wel weer meer moeite nodigquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar is bij jou niet zoveel voor nodig
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 @ 23:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neuh, ik ben kaal op de goeie plekken
We zitten wel redelijk op één lijn, geloof ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:56 schreef Ripley het volgende:
Nee. Maar voor andere dingen is dan wel weer meer moeite nodig
Hou je je eigen BOE's lijstje al bij? open er een apart topic over, kan iedereen tvp'en en meelezenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
LoLquote:
Ik zal het onthouden, dan ben je de 2de die het weetquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij hebt me het meest gekwetst van al! Je scoort een oldbie en ik weet van niks! Et tu, Brutus!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Mensen! Dat kan toch helemaal niet! Allemaal Rip PM-en dus met alle nieuwtjes!
Stuur jij ze dan weer naar mij door?
*eensquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja ik ben niet bepaald lelijk naar zeggen
Retorische vraag neem ik aan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hou je je eigen BOE's lijstje al bij?
Mja, het antwoord is al bekend inderdaadquote:
Vraag het dan nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja, het antwoord is al bekend inderdaad
dit dusquote:
quote:
zou ze teruglezen?quote:
Ik denk dat ze wel gaat kijken of iemand er aan denktquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zou ze teruglezen?
Dan:gefeliciteerd CG, denk dat ik t morgen nog wel een keer doe
Gelukkigquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Levellers was best een grappig concert! Aparte muziek zo af en toe
jij ook terug!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Levellers was best een grappig concert! Aparte muziek zo af en toe
I knowquote:
Ik heb nog heul geen tijd gehad om je te PMen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 @ 23:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij hebt me het meest gekwetst van al! Je scoort een oldbie en ik weet van niks! Et tu, Brutus!
Je ging net nog bier pakken, daarvoor had het makkelijk gekundquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog heul geen tijd gehad om je te PMen!.
Idd, slap excuus.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:12 schreef Ripley het volgende:
Je ging net nog bier pakken, daarvoor had het makkelijk gekund
Bier is belangrijker!quote:Op donderdag 12 februari 2009 @ 00:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je ging net nog bier pakken, daarvoor had het makkelijk gekund
Dan blijf je toch nog even?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:16 schreef Kluts het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen, maar ben echt klaarwakker.
BEEEEEEETJE laat... 1 kusje maakt het niet goed hoor....quote:
Ojee, haha.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
wekkertje gaat om half 7 weer.. maar slapen, nee, gaat niet.. heb energie te veel
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
hoi majo
dat krijg je als je naar optredens gaatquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
wekkertje gaat om half 7 weer.. maar slapen, nee, gaat niet.. heb energie te veel
Waar ken ik dat toch van?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
misschien wat minder senseo drinkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goed zo! nog naar college geweest?quote:
jammer voor morgen!!!! Die zal vast snel voorbij gaan.. en dan is het alweer bijna vrijdag en dan is het weekend!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojee, haha.
Dan zal je morgen vsat brak zijn
quote:Op donderdag 12 februari 2009 @ 00:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
BEEEEEEETJE laat... 1 kusje maakt het niet goed hoor....
Neequote:Op donderdag 12 februari 2009 00:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed zo! nog naar college geweest?
Volgens mij is het wel weer gezellig hier, dus ik doe eens gek.quote:
The Levellers, folkpunk. Lekker vrolijkquote:
Hehe, dan is het goedquote:
Met Snuit?quote:Op donderdag 12 februari 2009 @ 00:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
The Levellers, folkpunk. Lekker vrolijk
Wat toevallig!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
That's the spirit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:23 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij is het wel weer gezellig hier, dus ik doe eens gek.
Was het een leuk concert?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze begonnen wat traag maar uiteindelijk kwam de zaal los en was het een groot feest. Zal morgen de recensie postenquote:
Morgenquote:
Naast de paalquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze begonnen wat traag maar uiteindelijk kwam de zaal los en was het een groot feest. Zal morgen de recensie posten
KZ made love, Q is happy met zijn nieuwe vriendin.. en dan hebben we het wel gehad.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:26 schreef tijnbrein het volgende:
Morgen![]()
Nog nieuwe roddels? Nog iets gebeurt?
Goed he.quote:
Slaap zacht knuffelzacht.quote:
Links of rechts van de paal? Heb daar wel een meisje gezien met een kladblok, maar ik durfde mijn bestelling niet op te geven...quote:
Oké dan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:27 schreef Kluts het volgende:
Goed he.
Maar nu eerst wat te snaaien pakken.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Links of rechts van de paal? Heb daar wel een meisje gezien met een kladblok, maar ik durfde mijn bestelling niet op te geven...
Dat eerst verbaasd me niks, en dat tweede wist ik ook al.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:27 schreef Techno het volgende:
[..]
KZ made love, Q is happy met zijn nieuwe vriendin.. en dan hebben we het wel gehad.
Deze is TE makkelijkquote:
quote:
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:28 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik ben een liev braaf meisje, wat doe je
![]()
Ah verstandige manquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, meer kon niet, want ik moest nog rijden
Wat is het volgende concert waar je naar toe gaat?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah verstandige manIk zag iemand cassis bestellen, men daar heb ik echt zin in
Ik zag een schone dame cassis van me jatten! Men, wat had ik daar zin inquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
In welke droomwereld leef jij?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en soms... tref je die ene die de waarheid spreekt
Ik heb zin in Smirnoffquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat kan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en soms... tref je die ene die de waarheid spreekt
God nu ligt het er wel dik bovenop hequote:Op donderdag 12 februari 2009 00:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zag een schone dame cassis van me jatten! Men, wat had ik daar zin in
Mijn dekbed bedoel je?!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
God nu ligt het er wel dik bovenop he
Ik heb lekker 2 dekbedden over elkaarquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mijn dekbed bedoel je?!heerlijk een laptop in bed
nog even wat lullen en dan zo tukken
Dat is een goed idee om te gaan slapen. Ik heb vandaag nog meer te doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb lekker 2 dekbedden over elkaarBen nogal een koukleum
Ik ga zo afsluiten, ben brakkiebrak
?????quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:34 schreef Ripley het volgende:
Majo en snuit, dit is een teken van god
Zelfs ik als heiden zie dat
Lig je nu met een rood neusje te snotteren in bed dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb lekker 2 dekbedden over elkaarBen nogal een koukleum
Ik ga zo afsluiten, ben brakkiebrak
Oh oh straks blijft er niemand meer over hier.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:34 schreef Ripley het volgende:
Majo en snuit, dit is een teken van god
Zelfs ik als heiden zie dat
Fap fapquote:
Blijkbaar lag het er nog niet dik genoeg bovenopquote:
Lekkerquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:37 schreef Kluts het volgende:
Heb ik net 2 boterhammen weg zitten eten, heb ik nog steeds trek.
*Op zoek naar chips*
Nope, eenmaal binnen dan wordt mijn neus weer de kleur van de rest van mijn lichaamquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lig je nu met een rood neusje te snotteren in bed dan?
Echt een enorm lekker wijf...!quote:
Zonde, ik vind rode neusjes altijd wel schattig staan... Ik stond daar zo buiten voor de Tivoli te wachten, en er kwam een rood neusje voorbij, heb haar heel de avond in de gaten gehoudenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, eenmaal binnen dan wordt mijn neus weer de kleur van de rest van mijn lichaam
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:39 schreef robbolo het volgende:
[..]
Erin Nass Check de kleine letters...
Zegt mij niks. Wat doet ze? Waar is ze bekend van?quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zonde, ik vind rode neusjes altijd wel schattig staan... Ik stond daar zo buiten voor de Tivoli te wachten, en er kwam een rood neusje voorbij, heb haar heel de avond in de gaten gehouden
Dat hangt van jou af.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:32 schreef Kluts het volgende:
Maarre iemand nog iets spannends meegemaakt op singlegebied?
hmm iets TE "lekker" als je het aan mij vraagt. Geef mij maar normaal!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Echt een enorm lekker wijf...!![]()
Damn, ik heb smaak
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Zegt mij niks. Wat doet ze? Waar is ze bekend van?
Niemand checked toch de kleine lettertjes als er zo'n lekker wijf op je scherm staatquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:39 schreef robbolo het volgende:
[..]
Erin Nass Check de kleine letters...
Mocht hij willen.quote:
Kende dr ook niet, was gewoon plaatjes aan het kijken, maar wąt een plaatjesquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Zegt mij niks. Wat doet ze? Waar is ze bekend van?
Centimeters dik inmiddelsquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, maar die ging af!!! en die haren die eronder zaten, die roken bizar goed!!
Misschien is zij wel heel slim. Dat weet je toch niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Ze is geen hoogleraar of iets anders waar je intelligentie voor nodig hebt vermoed ik zo
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niemand checked toch de kleine lettertjes als er zo'n lekker wijf op je scherm staat
Meer posten dan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kende dr ook niet, was gewoon plaatjes aan het kijken, maar wąt een plaatjes
de elfsteden tocht zou eroverheen geschaatst kunnen worden.. Slaap lekker!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Centimeters dik inmiddels
Ik ga tukken
Staan mooie dingen op google van haar jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oke, wat maakt het ook eigenlijk uit. Het is gewoon een lekker wijf. Fap fap.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beetje goedkope uitstraling IMO.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:39 schreef Adolecens het volgende:
Echt een enorm lekker wijf...!![]()
Damn, ik heb smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |