tactvol antwoordquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan toen je me leerde kennen.
[..]
Absoluut.
Het is niet morgen, afspraak word volgende week gemaaktquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Pffff.... jeetje.
Heel veel succes morgen. Hoop dat het iets op gaat leveren
Niet minder dan je van me kon verwachten.quote:
Ik serieus best goedquote:
*meldt zichquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef Red_Cat het volgende:
Waar zijn die mannen die massages kunnen geven?
Graag gedaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Het is niet morgen, afspraak word volgende week gemaakt
Maar bedankt
en als ze het dan ook lang volhoudenquote:
Kheb er een oog voorquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:10 schreef Techno het volgende:
Waar mannen heerlijke backmassages kunnen geven.. hoe weet jij dat MNR?
nn MNRquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Graag gedaan(en sorry, verkeerd gelezen).
Maarre... deze TT is speciaal voor jou
Baai folks, I'm going to have some sleep![]()
![]()
![]()
Sweet dreams to you all
20 minuutjes van je vandaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef Red_Cat het volgende:
Niet veel. En Heyquote:
*Meldt*quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef Red_Cat het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Graag gedaan(en sorry, verkeerd gelezen).
Maarre... deze TT is speciaal voor jou
Baai folks, I'm going to have some sleep![]()
![]()
![]()
Sweet dreams to you all
Ik heb een ex...quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef Red_Cat het volgende:
Die moet je hebben jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een ex...
Jasper
Heerlijk!!!![]()
(Okee, die was ook sportmasseur, dat scheelt)
En een lekker dingMooie billen, blond haar, krulletjes, blauwe ogen
Wat doe je hier danquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een ex...
Jasper
Heerlijk!!!![]()
(Okee, die was ook sportmasseur, dat scheelt)
En een lekker dingMooie billen, blond haar, krulletjes, blauwe ogen
Jullie zijn mijn familie.quote:
En wel meer ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef Red_Cat het volgende:
Allemaal mannen ineens die het kunnen, waarom kom ik die nou nooit tegen
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn ex kon het, maar was er te lui voor. "Jij kan het veel beter, schat" En daar ging ik weer..
Hehe, ik had er soms ook geen zin in & dan zei ik dat ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn ex kon het, maar was er te lui voor. "Jij kan het veel beter, schat" En daar ging ik weer..
Je zoekt of kijkt verkeerd?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef Red_Cat het volgende:
Allemaal mannen ineens die het kunnen, waarom kom ik die nou nooit tegen
Stom hè? Hahaquote:
Haha, ja dat deed ik in de relatie daarna, maar dat werd mij dan weer niet in dank afgenomenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, ik had er soms ook geen zin in & dan zei ik dat ook
He shit ligt het dan toch allemaal aan mijquote:
IkWe hadhadden eigenlijk iets moeten zeggen toen ik wij je bij de IKEA zag zagen hè?quote:
Is 'ie nou serieus?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef Q. het volgende:
[..]
IkWe hadhadden eigenlijk iets moeten zeggen toen ik wij je bij de IKEA zag zagen hè?
Wij zijn nog single hè?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef Red_Cat het volgende:
He shit ligt het dan toch allemaal aan mij
Jij reageert nooit op MSN!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
He shit ligt het dan toch allemaal aan mij
Ja sorry maar jij was de afgelopen tijd zo laat online elke keerquote:
Hehe. Bij mij ook niet altijdquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ja dat deed ik in de relatie daarna, maar dat werd mij dan weer niet in dank afgenomen
ja, ik ben meer van de nachtploeg...quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:19 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja sorry maar jij was de afgelopen tijd zo laat online elke keer
Ik normaal ook, maar was de afgelopen tijd zo moequote:Op woensdag 11 februari 2009 23:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja, ik ben meer van de nachtploeg...
Juist dan kan een massage zo lekker zijn!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:21 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar was de afgelopen tijd zo moe
Hahaha sinds wanneer worden massages online gegeven dan? probs voor degene die dat kanquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Juist dan kan een massage zo lekker zijn!
Had je toch even online moeten komen
Vertel wat meerquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof! Dank je.Ik ben ook blij.
Alles gaat superlekker in mn leventje.
Sleep well !quote:
Dat is mooi toch? Goed om te horen dat het allemaal goed gaat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:22 schreef Q. het volgende:
Tof! Dank je.Ik ben ook blij.
Alles gaat superlekker in mn leventje.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:23 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hahaha sinds wanneer worden massages online gegeven dan? probs voor degene die dat kan
quote:
meer drinkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
Naja, nu heb ik wéér kramp en staat mijn voet weer naar binnen
Ligt dat echt daaraan?quote:
Jammer, maar helaas is die area een no go?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
Naja, nu heb ik wéér kramp en staat mijn voet weer naar binnen
Neej komt meestal door kou!!quote:
met foto's en alquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarover? Mn vriendin? Heb ik gisteravond al gedaan.
Oh, toen zat ik op school, niet gelezen..quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarover? Mn vriendin? Heb ik gisteravond al gedaan.
Slaap lekker Nouk!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:27 schreef Nouk84 het volgende:
Het wordt nu echt tijd naar bed te gaan.. Dus dat ga ik dan ook doen!
Ja! I'm on top of the world!quote:Op woensdag 11 februari 2009 @ 23:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is mooi toch? Goed om te horen dat het allemaal goed gaat.
Rond 0:30?quote:Op woensdag 11 februari 2009 @ 23:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oh, toen zat ik op school, niet gelezen..
Oow, toen lag ik in bed, belangrijke dingen te doenquote:
Oh ja, slapen. Moet ik ook eens doen. Eerst een biertje.quote:Op woensdag 11 februari 2009 @ 23:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow, toen lag ik in bed, belangrijke dingen te doen
Hmm oke...quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hetkan zijn dat je te weinig vocht binnenkrijgt
sleep well!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:27 schreef Nouk84 het volgende:
Het wordt nu echt tijd naar bed te gaan.. Dus dat ga ik dan ook doen!
wat vind jij belangrijk??quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow, toen lag ik in bed, belangrijke dingen te doen
Veel water drinken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
Hmm oke...
Morgen eens aan denken
Dankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |