tactvol antwoordquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan toen je me leerde kennen.
[..]
Absoluut.
Het is niet morgen, afspraak word volgende week gemaaktquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Pffff.... jeetje.
Heel veel succes morgen. Hoop dat het iets op gaat leveren
Niet minder dan je van me kon verwachten.quote:
Ik serieus best goedquote:
*meldt zichquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef Red_Cat het volgende:
Waar zijn die mannen die massages kunnen geven?
Graag gedaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Het is niet morgen, afspraak word volgende week gemaakt
Maar bedankt
en als ze het dan ook lang volhoudenquote:
Kheb er een oog voorquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:10 schreef Techno het volgende:
Waar mannen heerlijke backmassages kunnen geven.. hoe weet jij dat MNR?
nn MNRquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Graag gedaan(en sorry, verkeerd gelezen).
Maarre... deze TT is speciaal voor jou
Baai folks, I'm going to have some sleep![]()
![]()
![]()
Sweet dreams to you all
20 minuutjes van je vandaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef Red_Cat het volgende:
Niet veel. En Heyquote:
*Meldt*quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef Red_Cat het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Graag gedaan(en sorry, verkeerd gelezen).
Maarre... deze TT is speciaal voor jou
Baai folks, I'm going to have some sleep![]()
![]()
![]()
Sweet dreams to you all
Ik heb een ex...quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef Red_Cat het volgende:
Die moet je hebben jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een ex...
Jasper
Heerlijk!!!![]()
(Okee, die was ook sportmasseur, dat scheelt)
En een lekker dingMooie billen, blond haar, krulletjes, blauwe ogen
Wat doe je hier danquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een ex...
Jasper
Heerlijk!!!![]()
(Okee, die was ook sportmasseur, dat scheelt)
En een lekker dingMooie billen, blond haar, krulletjes, blauwe ogen
Jullie zijn mijn familie.quote:
En wel meer ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef Red_Cat het volgende:
Allemaal mannen ineens die het kunnen, waarom kom ik die nou nooit tegen
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn ex kon het, maar was er te lui voor. "Jij kan het veel beter, schat" En daar ging ik weer..
Hehe, ik had er soms ook geen zin in & dan zei ik dat ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn ex kon het, maar was er te lui voor. "Jij kan het veel beter, schat" En daar ging ik weer..
Je zoekt of kijkt verkeerd?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef Red_Cat het volgende:
Allemaal mannen ineens die het kunnen, waarom kom ik die nou nooit tegen
Stom hè? Hahaquote:
Haha, ja dat deed ik in de relatie daarna, maar dat werd mij dan weer niet in dank afgenomenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, ik had er soms ook geen zin in & dan zei ik dat ook
He shit ligt het dan toch allemaal aan mijquote:
IkWe hadhadden eigenlijk iets moeten zeggen toen ik wij je bij de IKEA zag zagen hè?quote:
Is 'ie nou serieus?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef Q. het volgende:
[..]
IkWe hadhadden eigenlijk iets moeten zeggen toen ik wij je bij de IKEA zag zagen hè?
Wij zijn nog single hè?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef Red_Cat het volgende:
He shit ligt het dan toch allemaal aan mij
Jij reageert nooit op MSN!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
He shit ligt het dan toch allemaal aan mij
Ja sorry maar jij was de afgelopen tijd zo laat online elke keerquote:
Hehe. Bij mij ook niet altijdquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ja dat deed ik in de relatie daarna, maar dat werd mij dan weer niet in dank afgenomen
ja, ik ben meer van de nachtploeg...quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:19 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja sorry maar jij was de afgelopen tijd zo laat online elke keer
Ik normaal ook, maar was de afgelopen tijd zo moequote:Op woensdag 11 februari 2009 23:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja, ik ben meer van de nachtploeg...
Juist dan kan een massage zo lekker zijn!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:21 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar was de afgelopen tijd zo moe
Hahaha sinds wanneer worden massages online gegeven dan? probs voor degene die dat kanquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Juist dan kan een massage zo lekker zijn!
Had je toch even online moeten komen
Vertel wat meerquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof! Dank je.Ik ben ook blij.
Alles gaat superlekker in mn leventje.
Sleep well !quote:
Dat is mooi toch? Goed om te horen dat het allemaal goed gaat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:22 schreef Q. het volgende:
Tof! Dank je.Ik ben ook blij.
Alles gaat superlekker in mn leventje.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:23 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hahaha sinds wanneer worden massages online gegeven dan? probs voor degene die dat kan
quote:
meer drinkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
Naja, nu heb ik wéér kramp en staat mijn voet weer naar binnen
Ligt dat echt daaraan?quote:
Jammer, maar helaas is die area een no go?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
Naja, nu heb ik wéér kramp en staat mijn voet weer naar binnen
Neej komt meestal door kou!!quote:
met foto's en alquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarover? Mn vriendin? Heb ik gisteravond al gedaan.
Oh, toen zat ik op school, niet gelezen..quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarover? Mn vriendin? Heb ik gisteravond al gedaan.
Slaap lekker Nouk!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:27 schreef Nouk84 het volgende:
Het wordt nu echt tijd naar bed te gaan.. Dus dat ga ik dan ook doen!
Ja! I'm on top of the world!quote:Op woensdag 11 februari 2009 @ 23:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is mooi toch? Goed om te horen dat het allemaal goed gaat.
Rond 0:30?quote:Op woensdag 11 februari 2009 @ 23:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oh, toen zat ik op school, niet gelezen..
Oow, toen lag ik in bed, belangrijke dingen te doenquote:
Oh ja, slapen. Moet ik ook eens doen. Eerst een biertje.quote:Op woensdag 11 februari 2009 @ 23:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow, toen lag ik in bed, belangrijke dingen te doen
Hmm oke...quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hetkan zijn dat je te weinig vocht binnenkrijgt
sleep well!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:27 schreef Nouk84 het volgende:
Het wordt nu echt tijd naar bed te gaan.. Dus dat ga ik dan ook doen!
wat vind jij belangrijk??quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow, toen lag ik in bed, belangrijke dingen te doen
Veel water drinken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
Hmm oke...
Morgen eens aan denken
Dankje
Ik heb vandaag 4 (!) grote (blond) koppen zoethout thee opquote:
Ripleyquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:33 schreef Ripley het volgende:
Q, ik weet nog van niks. Doe eens een update
Haha, wat een bijnaamquote:
Waar heb ik dat nu weer aan te danken?quote:
Playerquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Waar heb ik dat nu weer aan te danken?
Lees maar terug.quote:Op woensdag 11 februari 2009 @ 23:33 schreef Ripley het volgende:
Q, ik weet nog van niks. Doe eens een update
Ik heb het niet bedacht hoor, dat zei iemand anders toch vanmiddag omdat je dates aan het scoren was?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Waar heb ik dat nu weer aan te danken?
Dat heb ik weer gemist dan. Overdag kan ik alles niet zo goed volgen, gezien werk nogal eens in de weg zit dan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:39 schreef Ripley het volgende:
Ik heb het niet bedacht hoor, dat zei iemand anders toch vanmiddag omdat je dates aan het scoren was?
Ja, en nu?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heb ik weer gemist dan. Overdag kan ik alles niet zo goed volgen, gezien werk nogal eens in de weg zit dan.
Maar eh, jij was een beetje van mijn leeftijd, niet?
Mja niet normaalquote:
Laatste voyeur Ripleyquote:
quote:
Oei, blauwtje Techno!quote:
Je bent al kaal man!quote:
Q.!quote:
We wachten afquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik bedoel dus niet van ons.![]()
Want ik heb er al eentje
[..]
Dat valt nog te bezien.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo, is T op zoek naar een broedmachine?
Daar knapt ze niet op af hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:51 schreef Techno het volgende:
[..]
En ze weet nog niet hoe ik eruit zie
Is dat zo'dealmaker dan? Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:51 schreef Techno het volgende:
[..]
En ze weet nog niet hoe ik eruit zie
Pfff moet t nog duidelijker?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar knapt ze niet op af hoor![]()
![]()
Neuh, ik ben kaal op de goeie plekkenquote:
Niet echt, maar mensen blijven ook weigeren mij te PM-en als ze gescoord hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:53 schreef Q. het volgende:
Ripley, heb jij als Singles-onderzoeksjournalist nog leuke dingen te melden dan?
Mja ik ben niet bepaald lelijk naar zeggenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:52 schreef Ripley het volgende:
Is dat zo'dealmaker dan? Nu ben ik nieuwsgierig
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja ik ben niet bepaald lelijk naar zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |