Ben net terug uit de Ahoyquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:59 schreef Ambrosius het volgende:
Gicquel geeft zelfs op, beetje jammer.
Wat moet hij daaraan doen? Die is zeer goed imo. Hij sloeg bijvoorbeeld een knappe ace op het eerste BP op 2e service, bovendien pakt hij 70% van de punten op de tweede. Veel spelers zijn al blij als ze dat op de eerste service halenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Murray mag trouwens wel wat doen aan zijn 2e service.
Hij is dan wel heel stabiel hij is zachter dan die van wie dan ook die ik vandaag heb zien spelen. En Gicquel kon heel vaak aanvallen op die service.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat moet hij daaraan doen? Die is zeer goed imo. Hij sloeg bijvoorbeeld een knappe ace op het eerste BP op 2e service, bovendien pakt hij 70% van de punten op de tweede. Veel spelers zijn al blij als ze dat op de eerste service halen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:08 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Wat vond je van Gicquel? Klein kereltje?
Ja 10x naar het net ofzo, 1 punt gewonnen en dat was al een toverbalquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:25 schreef tennisboy het volgende:
Tsjonge verliest vooral veel punten als hij naar het net toegaat.
ja, zeer slecht redement dus. Hij maakt ook veels te veel onodige fouten, Hij moet toch wel een tandje bijschakelen als hij van Nadal wint winnen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja 10x naar het net ofzo, 1 punt gewonnen en dat was al een toverbal
Het was eerder andersom het geval.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:24 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa gaat hem vernederen in de TB.
Vamos!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:24 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa gaat hem vernederen in de TB.
Vamos!!!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:41 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Vamossssssssssss Campeonnnnnnn!!!!
Rafa zegt net dat hij het belachelijk vind dat Tsonga 90 seconde lang het spel ophoud.
Rafa is boooooooooooooos! Killllllllllllll Tsongaaaaaaaaaa!!! Siiiiiiiiiiiii!!! VAMOSSSSSS!!!
Wel vette ace van Tsonga op 2de service.
Door die aces staat het nu 1-1 anders had Nadal al lang gewonnen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:40 schreef Tim86 het volgende:
Set Tsonga toch nog. Ziek aces aantal...24 tegen Rafa
Ik blijf me kapot ergeren aan die zogenaamde vips die in de vipboxen tijdens de punten eens lekker met elkaar gaan pratenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:43 schreef wimderon het volgende:
80% van het publiek denkt 'kut, nog een set'
Ik hoop echt dat ze nou eens blijven tot de laatste bal geslagen is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:45 schreef Tim86 het volgende:
Monfils en benneteau zijn ook blij denk ik
Maar als je als publiek zo denkt als jij wim dan kan je beter niet gaan..ook al valt het niveau tegen, wel een overdosis Rafa en Tsonga voor je geld
(Hierna gaat iedereen toch alweer naar huis)
Bij Queens komt het voor een deel omdat het buiten is en vanaf het park veel lawaai komt. Hier komt het lawaai gewoon alleen maar uit die vipboxen.quote:
Wat dacht je van Monte Carloquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:48 schreef Tim86 het volgende:
nee hoor, Queens is veeeeeeel erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |