quote:Nederlands meisje omgekomen tijdens wintersport
Uitgegeven: 16 februari 2009 12:31
Laatst gewijzigd: 16 februari 2009 13:37
EMMEN - Een 17-jarig meisje uit Emmen is zondagmiddag overleden als gevolg van een ski-ongeluk in Frankrijk. Dit zei een woordvoerder van hulpdienst Eurocross maandag.
Het ongeluk gebeurde bij het Franse Châtel, vlakbij de Zwiterse grens.
Het meisje zou met hoge snelheid tegen een boom zijn gebotst. Het slachtoffer was al overleden toen hulpdiensten ter plaatse kwamen. Eurocross wil de identiteit van het meisje nog niet bekendmaken.
Dood ligt ook in Breda op de loerquote:Op maandag 16 februari 2009 15:36 schreef JDude het volgende:
Nog een reden om maar gewoon in Breda te blijven.
Waar woon jij?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:04 schreef veldmuis het volgende:
In welke straat? Dan zorg ik dat ik daar niet kom!
Thanksquote:Op maandag 16 februari 2009 15:12 schreef Tammeh het volgende:
[..]
HEERLIJK! Have fun, echt genieten!
Sorry, maar ik moest even lollenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach, is het in ieder geval een snelle dood geweest
Ik snap de lollers ervan niet zo?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest even lollen
quote:...Het meisje zou met hoge snelheid tegen een boom zijn gebotst...
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach, is het in ieder geval een snelle dood geweest
En de dinsdag is ook al weer begonnen..quote:Op maandag 16 februari 2009 17:42 schreef Ritchie het volgende:
zo, de maandag al weer bijna overleefd..
Zullen we hem er maar gewoon in houden dan ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:18 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ja. Komt vast door de TT. Die is zo leuk.
Let's!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:22 schreef Ritchie het volgende:
Zullen we hem er maar gewoon in houden dan ?
Krijgen we ook, maar dan nog is het balen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:15 schreef Swiffer het volgende:
K zou wel compensatie willen, voor als je 1 juli toch evt dakloos zou zijn!
Ik zit stiekem in een heleboel andere topics zelfsquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:05 schreef bassieVL het volgende:
Zit Breda stiekem in een ander topic?
Wat fijn dat je al zo vroeg aan me denkt, maar ik slaap rond dat tijdstip nog even door hoor.quote:
Rock BAnd 2 is uit vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |