Ik stem voor, zeker als er een nachttram naar E-L gaat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:18 schreef moby92 het volgende:
Havermarkt lijkt me technisch gezien niet haalbaar (Vismarktstraat en Reigerstraat zijn natuurlijk hartstikke smal). Maar als we er nou is een Premetro van maken met een ondergronds station op de Havermarkt, vlak voor Bruxelles?
Dude. Kom gewoon in een echte stad wonen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:35 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik stem voor, zeker als er een nachttram naar E-L gaat.
Toch de Ginnekenweg er maar uit gehaald?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:58 schreef moby92 het volgende:
Ik ben bezig met een ontwerp voor een Tram in Breda
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan? Hij is nog niet af hoor. Ik had nog een eventuele Groene Lijn (Etten-Leur - Breda - Oosterhout).
Ach, vanaf volgende heb ik daar toch niets meer te zoeken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:25 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen Breda.
Ik zag dat de parkeerplaats aan de achterkant van het station vanaf volgende niet meer bereikbaar is. Hopenlijk blijft de voetgangerstunnel wel bereikbaar.
quote:
den deze:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:16 schreef Kuukske het volgende:
Waar hadden jullie ook alweer een huis gekocht Ritch? HB??
Mooi huis! Lekker ruim.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:39 schreef Ritchie het volgende:
den deze:
http://www.ehp-makelaardij.nl/details.php?menu=1&oid=1209033&limit=15&offset=0&sort=0&order=0&zoeken=zoeken&straat=kortendonk&plaats=BREDA
Vanaf de 23ste idd, gaat eruit zien denk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:25 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen Breda.
Ik zag dat de parkeerplaats aan de achterkant van het station vanaf volgende niet meer bereikbaar is. Hopenlijk blijft de voetgangerstunnel wel bereikbaar.
Niet alleen in Breda hoor. Heel Brabant is bezig nu.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:13 schreef resque het volgende:
is er vanavond nou carnaval in breda of niet?
Gister ook al.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:25 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Niet alleen in Breda hoor. Heel Brabant is bezig nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |