Yvonne van Hertum, ben jij het?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:30 schreef Witte-Tonnie het volgende:
Als jij je uitlatingen ook terugneemt zal ik eens gaan denken. Doe je dat niet komt er nog een foto bij etc
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Yvonne van Hertum, ben jij het?![]()
Sorry, met zo'n uitspraak doe je me aan haar denken![]()
Waarvoor opende je dit topic dan? De oplossingen die we aandragen daar ga je niet echt op in?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:35 schreef Witte-Tonnie het volgende:
Maargoed, ik vroeg hier niet dat iedereen ff kon zeuren dat ik geen rijbewijs heb.
Had je het nu echt over mij dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:10 schreef Witte-Tonnie het volgende:
[..]
Als meneer -knip- mij belachelijk loopt te maken en zegt dat ik lieg en dat ik te lui ben om te werken, mag ik toch ook wel een subtiel schopje terug geven?
Donder toch op met je treinfobie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:15 schreef Witte-Tonnie het volgende:
[..]
Nee maar ik leg uit dat het voor mij hypothetisch is dan is dat niet zo en als ik angst heb in de trein wordt dat ook in twijfel genomen terwijl ik nu erkening heb door de psycholoog die met me mee is gegaan vanmorgen.
Iedereen loopt zo stoer te brullen dat ik een werkweigeraar ben, maar zelf hebben ze ook hun minpunten waar we het dan niet over mogen hebben.
Als hij zichzelf nu eens zou ontwikkelen, hoefde hij niet op de zak te teren van de belasingbetalers.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:52 schreef pisnicht het volgende:
ho ho, niet ineens. Die fobie heeft hij ontwikkeld he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |