Eerste keer dat ik zo'n grapje maakquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Google Maps kent die plaats niet
niet zoenen danquote:
Die zijn kewlquote:
Je woont vast heel ver bij Aalsmeer vandaanquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:43 schreef Ludootje het volgende:
Kijk nou wat jullie gedaan hebben! Nu heb ik ook zin om te zoenen![]()
Ahh kindje!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:43 schreef Ludootje het volgende:
Gewoon doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:43 schreef Ludootje het volgende:
drie kwartier denk ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je woont vast heel ver bij Aalsmeer vandaan
Aalsmeer, valt mee half-uurtjequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je woont vast heel ver bij Aalsmeer vandaan
Ik dacht, gedeelde smart, is halve smartquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:43 schreef Ludootje het volgende:
Wat is er?quote:
Ik maak erg lekkere erwtensoep, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
Ben ik nou de enige hier die zin heeft in erwtensoep dan
quote:
Valt mee inderdaadquote:
Dat denk ik welquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
Ik zal wat van mijn smart met je delen dan:quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dacht, gedeelde smart, is halve smart
Zoenen? Wacht maar tot je gaat neuken. Das pas ENG!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dank je!![]()
[..]
![]()
[..]
Vind het ook wel een beetje eng...
Bij ons op de uni hebben ze zulke lekkerequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel
Ik heb zin in een grote chocolade muffin met stukken chocolade erin...
Ik ga twijfelen aan mijn geaardheid
Terwijl jij dat doet, eet ik die muffin wel op ok?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel
--> [HOMO]quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel
Ja!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
Doet iedereen in SINGLESquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja!![]()
Wel een heel verkapte "kijk mij zin in worst hebben" post!
Me wants muffins!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij ons op de uni hebben ze zulke lekkere
neuken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel
ENG?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vind het ook wel een beetje eng...
Op dinsdag is het muffin dag, maar ik ben hem gisteren vergetenquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel
Nou, dan eet ik hem wel alleen opquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja!![]()
Wel een heel verkapte "kijk mij zin in worst hebben" post!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op dinsdag is het muffin dag, maar ik ben hem gisteren vergeten
Was jij niet degene die mn PM vol spamde met trio fantasieën?quote:
Neuken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zoenen? Wacht maar tot je gaat neuken. Das pas ENG!
Vergeten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op dinsdag is het muffin dag, maar ik ben hem gisteren vergeten
Ik hou trouwens ook erg veel van Erwtensoep.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Nou, dan eet ik hem wel alleen op
Ik heb liever dat er alleen aan gezogen wordt enzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Nou, dan eet ik hem wel alleen op
Gewoon niet doen. Des te meer puss voor de rest.quote:
Ado wil dat een andere vrouw aan zn schwanz zuigt en JB komt binnen. Toeval?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb liever brownies dan muffins
Ik weet niet wat jij neukt, als er pus uitkomt...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon niet doen. Des te meer puss voor de rest.
Logisch.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ado wil dat een andere vrouw aan zn schwanz zuigt en JB komt binnen. Toeval?
Figures..quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vast iets met een SOA.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:51 schreef Ludootje het volgende:
Ik weet niet wat jij neukt, als er pus uitkomt...
Ik weet nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Vergeten?Hoe kun je dat nou vergeten
Ik ben geen brownie fanquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vocht, pus... Tomato, Tomato...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij neukt, als er pus uitkomt...
Uhuhhhhh.quote:
Warme appeltaart!quote:
De worst houd ik zelf hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik hou trouwens ook erg veel van Erwtensoep.
Erwtensoep past toch heul niet door een rietje?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er alleen aan gezogen wordt enzo
Ik ken zijn maat niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:54 schreef DR34M3R het volgende:
Erwtensoep past toch heul niet door een rietje?
Als een vrouw een hele kom erwtensoep door een rietje op weet te zuigen, wil ik haar wel ontmoeten!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De worst houd ik zelf hoor
[..]
die triple chocolat cookies van de AH zijn zo lekkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben geen brownie fan( eetbare hè
)
Ik heb het dan ook niet meer over erwtensoepquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De worst houd ik zelf hoor
[..]
Ja die wel... Maar die van jouw avatar nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die triple chocolat cookies van de AH zijn zo lekker
Of misschien ook wel niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:56 schreef Ludootje het volgende:
Als een vrouw een hele kom erwtensoep door een rietje op weet te zuigen, wil ik haar wel ontmoeten!
brownies zijn ook heerlijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben geen brownie fan( eetbare hè
)
Goh.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet meer over erwtensoep
Ik heb het nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als een vrouw een hele kom erwtensoep door een rietje op weet te zuigen, wil ik haar wel ontmoeten!
dat is omdat dit wel een mooi plaatje is...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja die wel... Maar die van jouw avatar niet
Ik had vorige keer echt een vieze gekocht bij de wakker
Ik heb geen PM hèquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:00 schreef JoeyT het volgende:
Mensen ik ga weer.
Tegan je mag terugkomen.
Maar dat lijkt me best pijnlijk, een vrouw die zo hard zuigt dat je er bloeduitstortingen en een vacuum van krijgt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:59 schreef Ludootje het volgende:
Ach, in ieder geval even voor de ervaring gaan
Jawel!quote:
Ja, maar ik heb echt een keer zo'n soort gehad en die was vies. Nu eet ik muffins met hazelnoot-iets en nootjes (L)quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is omdat dit wel een mooi plaatje is...
Een gewone brownie is zo saai
Het gaat er toch ook heul niet om hoe hard je zuigt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me best pijnlijk, een vrouw die zo hard zuigt dat je er bloeduitstortingen en een vacuum van krijgt.
Ik haal vrijwel nooit iets van snoep oid in huis.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb echt een keer zo'n soort gehad en die was vies. Nu eet ik muffins met hazelnoot-iets en nootjes (L)
Ja, het zoenen wordt zo niet wat he..quote:
Wij hebben ook niet zoveel snoep in huis, maar op de UvT wil ik weleens zondigen..quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik haal vrijwel nooit iets van snoep oid in huis.
Want dan kan ik er niet vanaf blijven.
Niet kopen lukt me wel, dus doe ik dat.
En ALS ik dan een keer echt zin heb, mag ik het ook van mezeklf
aaaaah!!! Een man naar mijn hart!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:05 schreef Ludootje het volgende:
*zingt* Heathcliff! It's meee-ah Cathy, I've come home I´m so cohohohold let me in-a your windo-ohohoow
wel als je erwtensoep door een rietje wil krijgenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het gaat er toch ook heul niet om hoe hard je zuigt?
Blijft een heerlijke plaat, heb hem nu iets van 4x achter elkaar gedraaidquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
aaaaah!!! Een man naar mijn hart!
Had ik niet verwacht, dat scheeltquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, het zoenen wordt zo niet wat he..
Speciaal voor jou danquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht, dat scheelt
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wel als je erwtensoep door een rietje wil krijgen
Er zijn zoveel mooie platen...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Blijft een heerlijke plaat, heb hem nu iets van 4x achter elkaar gedraaid![]()
z0mg! Ik liet die net aan jou zien (nee mensen, dat was na aanleiding van mijn college van afgelopen dinsdag)!quote:
Zonder meer waar!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Er zijn zoveel mooie platen...
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
z0mg! Ik liet die net aan jou zien (nee mensen, dat was na aanleiding van mijn college van afgelopen dinsdag)!
Jatterrrr!
Goede muziek is tijdloos.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:10 schreef Ludootje het volgende:
Alhoewel mijn muzieksmaak over het algemeen iets ouder dan mijn leeftijd is, maar soit
*fobo nog eens checkt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zonder meer waar!
Alhoewel mijn muzieksmaak over het algemeen iets ouder dan mijn leeftijd is, maar soit
dat je niet de enige bent die wil zoenenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:12 schreef Nouk84 het volgende:
Wat moet je ervan denken als een "ex" ineens weer ontzettend gelovig is geworden na een fling met jou?
Dat je door het Vaticaan bent ingehuurd of dat je de Duivel zelf bentquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:12 schreef Nouk84 het volgende:
Wat moet je ervan denken als een "ex" ineens weer ontzettend gelovig is geworden na een fling met jou?
Je hebt hem God laten zienquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:12 schreef Nouk84 het volgende:
quote:
@ Techno: Inderdaadquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*fobo nog eens checkt.
Mijn muzieksmaak is erg divers
Oh, of je bent Hemels in bed, dat kan ook nog. Maar dat is een aanname zonder proefondervindelijk bewijs...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:12 schreef Nouk84 het volgende:
Mijne ook. Laat je niet misleiden door mijn nicknamequote:Op woensdag 11 februari 2009 22:14 schreef Ludootje het volgende:
@ Techno: Inderdaad![]()
Mijn muzieksmaak is ook heel erg divers... Altijd grappig als mensen aan me vragen wat voor muziek ik leuk vind
?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat je niet de enige bent die wil zoenen
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat je door het Vaticaan bent ingehuurd of dat je de Duivel zelf bent
quote:
Dat sowieso!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oh, of je bent Hemels in bed, dat kan ook nog. Maar dat is een aanname zonder proefondervindelijk bewijs...
Ik las het verkeerdquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
?
[..]
[..]Ik denk eerder dat ik de Duivel ben..
Religie maakt meer kapot dan drank goed kan maken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:18 schreef Nouk84 het volgende:Ik denk eerder dat ik de Duivel ben..
quote:
Huh? Nu begrijp ik er helemaal niets meer van..quote:
Hij vond het maar gek dat ik tótaal niet gelovig ben én zelfs niet met kerst naar de kerk gaat. Hij keek alsof hij voor het eerst iemand ontmoette die niet naar de kerk ging met kerst. Dat was waarschijnlijk ook zo..quote:
Ik zoende je gewoon een warm welkomquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Huh? Nu begrijp ik er helemaal niets meer van..
Alleen met kerst naar de kerk gaan lijkt me dan ook weer zo hypocriet?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:21 schreef Nouk84 het volgende:
Hij vond het maar gek dat ik tótaal niet gelovig ben én zelfs niet met kerst naar de kerk gaat. Hij keek alsof hij voor het eerst iemand ontmoette die niet naar de kerk ging met kerst. Dat was waarschijnlijk ook zo..
Nog geneukt??quote:
Hij maakte mij wijs dat hij niets met zijn geloof deed (christelijk opgevoed) Ineens verschijnt er iedere week een nieuw filmpje met een of ander kerkelijk nummer op zijn hyves. Dus ja, dat bedoelde ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:19 schreef MNR het volgende:
Haai Auto
@Nouk: bedoel je met gelovig dat hij opeens bekeerd is?
Vind ik ook!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen met kerst naar de kerk gaan lijkt me dan ook weer zo hypocriet?
Ik kan er geen touw aan vastknopen. Het is ex, hij is weer (!) gelovig en hij wist nog niet -ondanks het feit dat je eerder met hem gegaan bent - dat je niet gelovig bent en niet naar de kerk gaat?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij vond het maar gek dat ik tótaal niet gelovig ben én zelfs niet met kerst naar de kerk gaat. Hij keek alsof hij voor het eerst iemand ontmoette die niet naar de kerk ging met kerst. Dat was waarschijnlijk ook zo..
quote:
Ow.. hehe.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zoende je gewoon een warm welkom
Dat had ik al door!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijne ook. Laat je niet misleiden door mijn nickname
quote:
Hi!quote:
voorbinddildo ook gebruikt?quote:
We gingen met elkaar en hij zei dat hij niet gelovig meer was, dat hij niet kon geloven dat er iemand was, die ook voor de ellende in de wereld zorgde. Hij vroeg mij of ik gelovig was. Ik zei: Nee. Hij vroeg of ik met kerst dan wel naar de kerk ging. Ik zei: Nee. Hij keek:quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan er geen touw aan vastknopen. Het is ex, hij is weer (!) gelovig en hij wist nog niet -ondanks het feit dat je eerder met hem gegaan bent - dat je niet gelovig bent en niet naar de kerk gaat?
heb je wel sex met hem gehad?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
We gingen met elkaar en hij zei dat hij niet gelovig meer was, dat hij niet kon geloven dat er iemand was, die ook voor de ellende in de wereld zorgde. Hij vroeg mij of ik gelovig was. Ik zei: Nee. Hij vroeg of ik met kerst dan wel naar de kerk ging. Ik zei: Nee. Hij keek:![]()
![]()
Vlak daarna ging het uit en nu plaatst hij wekelijks filmpjes van allemaal liefdesliedjes aan god op zijn hyves.
nope...quote:
Hoi hoiquote:
Owwwww....quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
We gingen met elkaar en hij zei dat hij niet gelovig meer was, dat hij niet kon geloven dat er iemand was, die ook voor de ellende in de wereld zorgde. Hij vroeg mij of ik gelovig was. Ik zei: Nee. Hij vroeg of ik met kerst dan wel naar de kerk ging. Ik zei: Nee. Hij keek:![]()
![]()
Vlak daarna ging het uit en nu plaatst hij wekelijks filmpjes van allemaal liefdesliedjes aan god op zijn hyves.
damn, da's dan weer jammer he!quote:
Ghe... maagden in die kringen is ook een fabeltje hoor Adoquote:
Ik weet nog wel een goed boek voor hem.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:26 schreef Nouk84 het volgende:
![]()
Haha ja, dat wel. Daar heeft ie overigens een mooie bijnaam aan overgehouden bij mijn vriendinnen!quote:
Ja zou kunnen inderdaad..quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Owwwww....
Nou, kan toch zijn dat hij daarmee aan het worstelen was op dat moment? Gewoon naar jouw mening vroeg en uiteindelijk heeft besloten dat hij het toch wel een prettig gevoel vond om dat geloof aan te hangen?
Bijvoorbeeld
Mja, Staphorst enz.. ben ik nog niet zo zeker van.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:29 schreef MNR het volgende:
Ghe... maagden in die kringen is ook een fabeltje hoor Ado
neen hoor, ik heb het goed voor haar gecompenseerdquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
damn, da's dan weer jammer he!
De gelovige swans?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha ja, dat wel. Daar heeft ie overigens een mooie bijnaam aan overgehouden bij mijn vriendinnen!
Oo vertel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:30 schreef Nouk84 het volgende:
Haha ja, dat wel. Daar heeft ie overigens een mooie bijnaam aan overgehouden bij mijn vriendinnen!
Haha, zal het aan hem en zijn hele familie doorgevenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goed boek voor hem.
quote:
Ienieminiquote:
Foto's gemaakt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen hoor, ik heb het goed voor haar gecompenseerd
Uitstekende smaak, al zeg ik het zelf!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zonder meer waar!
Hoe harder je iets onderdrukt, hoe groter het zich de kop opsteektquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, Staphorst enz.. ben ik nog niet zo zeker van.
quote:
Inderdaad. Daar in de biblebelt gaat die jeugd helemaal los, van wat ik gehoord heb. Allemaal afzetten tegen ouders en kerk enzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoe harder je iets onderdrukt, hoe groter het zich de kop opsteekt![]()
(en dan in de juiste zinsbouw en zo)
Pfffftttttquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Misschien gelooft ie daarom! In de hoop dat Hij hem genadig is en nog niet uitgegroeid is
hoezo je vriendinnen danquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dankquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:33 schreef Howl het volgende:
[..]
Uitstekende smaak, al zeg ik het zelf!
Hehehe...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar in de biblebelt gaat die jeugd helemaal los, van wat ik gehoord heb. Allemaal afzetten tegen ouders en kerk enzo
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Misschien gelooft ie daarom! In de hoop dat Hij hem genadig is en nog niet uitgegroeid is
zeg dat doe ik niet de eerste keerquote:
ow my...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe...
Hoe zwarter de kous... hoe natter de slip
Ja, daar zit ook wel wat in.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:33 schreef MNR het volgende:
Hoe harder je iets onderdrukt, hoe groter het zich de kop opsteekt![]()
(en dan in de juiste zinsbouw en zo)
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe...
Hoe zwarter de kous... hoe natter de slip
Singlesmeet... eo jongerendag 2009quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, daar zit ook wel wat in.
Wanneer is de volgende EO jongerendag? Eens zien wat daar te scoren valt.
zeg ff dat er fokkers zijn die nieuwsgierig zijn en willen zien hoe Kz de aktie uitvoert! Snapt ze vast welquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zeg dat doe ik niet de eerste keer, moet ze niet gelijk afschrikken
Dat is ook echt dé plek om op slettenjacht te gaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Haha, daar gaat ie heen ja!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Vet en kei gaaf idee!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
Singlesmeet... eo jongerendag 2009
daar zouden we het niet over hebben!!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:37 schreef MNR het volgende:
Okay, okay, zal ik dan maar weer de enige zijn die het zegt?
Een van mijn exen had een kleinere maat, maar hij was briljant in bed. Ik kan zelfs oprecht zeggen dat hij de beste was in bed![]()
![]()
Je hebt groot gelijk. Alleen deze meneer kon er niets van, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:37 schreef MNR het volgende:Okay, okay, zal ik dan maar weer de enige zijn die het zegt?
Een van mijn exen had een kleinere maat, maar hij was briljant in bed. Ik kan zelfs oprecht zeggen dat hij de beste was in bed![]()
![]()
Foei Foei Technoquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
neem wel een tscheermes tondeuse schapenschaar mee!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:38 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat is ook echt dé plek om op slettenjacht te gaan.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Singlesmeet... eo jongerendag 2009
Ow... 'oops'quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
daar zouden we het niet over hebben!!!
Seizoen 7?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:40 schreef Ludootje het volgende:
Grrrr! Waarom zijn de nieuwe heroes afleveringen zo makkelijk te vinden op rapidshare, maar moet je bij 24 kei lang zoeken?
Dat neem ik graag van je aan. Het gaat er ook om wat je ermee doet natuurlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:37 schreef MNR het volgende:Okay, okay, zal ik dan maar weer de enige zijn die het zegt?
![]()
You go girl. Bash him!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk. Alleen deze meneer kon er niets van, al zeg ik het zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Ep 8 via RS?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Seizoen 7?
Heb ik allang binnen
Gewoon verteld..quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hoezo je vriendinnen dan![]()
Heb je hem gedeeld, of foto's rond laten gaan??
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
neem wel een tscheermes tondeuse schapenschaar mee!
Oh, ik zou het best durven.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:39 schreef MNR het volgende:
Foei Foei Techno
Al zou ik er wel weddenschap met je over af durven te leggen. Durf je trouwens wel naar de EO-jongerendag? Misschien kom je wel in beeld?
Dat bedoel ik maarquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat neem ik graag van je aan. Het gaat er ook om wat je ermee doet natuurlijk.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:41 schreef MNR het volgende:
[..]
You go girl. Bash him!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Was hij nog maagd?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:38 schreef Nouk84 het volgende:
Hehehe... en wat ga je dan tegen zo'n meisje zeggen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, ik zou het best durven.
En dan ga ik gewoon strak in pak *grijns*
Hahaha. Je valt zonder pak ook wel opquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, ik zou het best durven.
En dan ga ik gewoon strak in pak *grijns*
Ep 8 nog niet, maar doe het via torrentsquote:
Een vriend van mij heeft ooit een scharrel de bijnaam "The dot" gegeven, omdat hij een hele dot schaamhaar in de prullenbak zag liggen toen hij naar het toilet gingen en toen ze haar broek uit deed duidelijk zag dat het net geknipt was...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
neem wel een tscheermes tondeuse schapenschaar mee!
Dag lekker ding, zullen wij samen eens wat uit de bijbel lezen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:42 schreef MNR het volgende:
Hehehe... en wat ga je dan tegen zo'n meisje zeggen?
Ik zal je zegenen met mijn hosti, mondje open!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe... en wat ga je dan tegen zo'n meisje zeggen?
Al sla je me dood, geen idee...quote:
Ja, dan dan ben ik helemaal pimpquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:42 schreef automatic_ het volgende:
Hahaha. Je valt zonder pak ook wel op
Ben je daarom bij hem weggegaan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
whehe, dan zat het je echt dwarsquote:
OMGquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft ooit een scharrel de bijnaam "The dot" gegeven, omdat hij een hele dot schaamhaar in de prullenbak zag liggen toen hij naar het toilet gingen en toen ze haar broek uit deed duidelijk zag dat het net geknipt was...
Uhuh, pas maar op dan!quote:
Dat is echt te erg gewoon...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zal je zegenen met mijn hosti, mondje open!
Pick one:quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
Geeneens een kusje MNR, valt me van je tegen
Zo wordt het nooit wat natuurlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile![]()
Haha, erger nog, hij ging bij mij weg... Daarom dat laatste dus waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ben je daarom bij hem weggegaan?![]()
[..]
whehe, dan zat het je echt dwars
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?![]()
Haha, daar heb je wel een goed ding bedachtquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Dag lekker ding, zullen wij samen eens wat uit de bijbel lezen?
You're never fully dressed until you wear a smile![]()
Okéquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:43 schreef Nouk84 het volgende:
Een vriend van mij heeft ooit een scharrel de bijnaam "The dot" gegeven, omdat hij een hele dot schaamhaar in de prullenbak zag liggen toen hij naar het toilet gingen en toen ze haar broek uit deed duidelijk zag dat het net geknipt was...
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zal je zegenen met mijn hosti, mondje open!
![]()
Ludootje toch
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Pick one:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakt 'ie de laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goedenavond dames en heren![]()
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om![]()
gatverdamme...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ik zou zo naar huis gaan denk ik
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
Rooie Poes!!quote:![]()
Ludootje?quote:de Ludo? nee toch?
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om![]()
Hoooi!quote:
En dan vooral dat gedeelte met "Gaat heen en vermenigvuldigd u"quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:46 schreef MNR het volgende:
Haha, daar heb je wel een goed ding bedacht
![]()
![]()
Oei... dus je wou nog niet eens van pinkeltje af ook?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, erger nog, hij ging bij mij weg... Daarom dat laatste dus waarschijnlijk
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
*mompelt iets over carpet matching the curtains*
Ik moet echt stoppen nu!![]()
wat?!?!Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:50 schreef Thrar het volgende:
[..]
moet je dan maagd zijn om slecht in bed te zijn?![]()
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Eeeecht nietquote:
Je hebt het niet echt lang volgehouden he??quote:![]()
Good to have you back!
en ow, ben nuchter nu
Nee. Maar hij is religieus enz.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:50 schreef Thrar het volgende:
moet je dan maagd zijn om slecht in bed te zijn?
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2009 22:52:08 ]![]()
Als het veel langer had geduurd waarschijnlijk welquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oei... dus je wou nog niet eens van pinkeltje af ook?
Red Cat
dat weet je dan nog niet eensquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:50 schreef Thrar het volgende:
[..]
moet je dan maagd zijn om slecht in bed te zijn?
dat zal vast meer met zenuwen te maken hebben dan met echt slecht zijn toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, de eerste keer bakt (vrijwel) niemand er wat van.
![]()
![]()
oh damn, die wilde ik nog checken!quote:
Nou ja, terug in de tas maar en morgen maar doen.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.![]()
Nee klopt, raar he? was het zo zat op een gegeven moment, en uiteindelijk slaat de verveling toequote:Op woensdag 11 februari 2009 22:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt het niet echt lang volgehouden he??![]()
Good to have you back!
en ow, ben nuchter nu
Ik niet, zit aan de morfine
was het niet schrikken dan, toen je daarna weer voor de eerste keer sex had met iemand van normaal formaat?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als het veel langer had geduurd waarschijnlijk wel
Red Cat
Hoe vaak telt het als de eerste keer?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:52 schreef Thrar het volgende:
[..]
dat zal vast meer met zenuwen te maken hebben dan met echt slecht zijn toch?Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.![]()
Haha, waarom nu niet meer?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oh damn, die wilde ik nog checken!
Nou ja, terug in de tas maar en morgen maar doen.
Heey Nouk!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als het veel langer had geduurd waarschijnlijk wel
Red Cat
Morfine??quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:52 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nee klopt, raar he? was het zo zat op een gegeven moment, en uiteindelijk slaat de verveling toe
Ik niet, zit aan de morfine![]()
What happend??Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
How come?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:52 schreef Red_Cat het volgende:
Nee klopt, raar he? was het zo zat op een gegeven moment, en uiteindelijk slaat de verveling toe
Ik niet, zit aan de morfine
![]()
Op dit moment hebben Nouk en ik veel gemeen, dus het is gedoogdquote:![]()
(als de rest het dan ook met een korrel zout neemt, kan ik over een paar dagen ook weer gewoon verschijnen zonder dat het allemaal blijft hangen).
Maar goed:L
Daar kwam het ook gedeeltelijk vandaanquote:![]()
![]()
Dat zeker, maar daarom juist.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:52 schreef Thrar het volgende:
dat zal vast meer met zenuwen te maken hebben dan met echt slecht zijn toch?
![]()
![]()
Omdat ik dadelijk naar bed ga. En ik moet nog afwassen, en douchen..quote:Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
ik heb niet eens de tijd gehad aan zijn formaat te wennenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
was het niet schrikken dan, toen je daarna weer voor de eerste keer sex had met iemand van normaal formaat?
Dus nee, geen probleem
Mn rug nog steeds.. alleen gaat het behoorlijk kut daarmee de laatste tijd, weer erg veel pijnquote:
Hahaha, over verkeerd gestuurde smsjes (op de radio). Het meest verkeerde smsje wat ik ooit had ontvangen was van een voormalig huisgenoot: "ga jij vanavond bovenop? Ik ben een beetje lui.....".
Was een leuk moment om die te repleyen
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:55 schreef MNR het volgende:
Hahaha, over verkeerd gestuurde smsjes (op de radio). Het meest verkeerde smsje wat ik ooit had ontvangen was van een voormalig huisgenoot: "ga jij vanavond bovenop? Ik ben een beetje lui.....".
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
Sterk...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:55 schreef MNR het volgende:
Was een leuk moment om die te repleyen![]()
![]()
quote:
M. is gewoon een beetje basherig, komt goed, over een korte tijd is alles weer prima. Even moeten de laatste resten eruit gegooid worden
Hoest met L?
![]()
![]()
hahaha dan kijk je volgens mij wel raar op !
"Have you ever been Nouked" ... Hmzz, leuk om nu opnieuw te lezenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ik heb niet eens de tijd gehad aan zijn formaat te wennenDus nee, geen probleem
En, wat deed je terug?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:55 schreef MNR het volgende:
Was een leuk moment om die te repleyen"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:55 schreef Red_Cat het volgende:
Mn rug nog steeds.. alleen gaat het behoorlijk kut daarmee de laatste tijd, weer erg veel pijn
![]()
![]()
Dat is kut!! Wel onder dokters controle??quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:55 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Mn rug nog steeds.. alleen gaat het behoorlijk kut daarmee de laatste tijd, weer erg veel pijn
Sterkte meis
Naja dat dus iddquote:
Ik keek ook erg vreemd op mijn neus (had sowieso zijn nummer niet meer in mijn foon staan, dus belde eerste terug, kreeg geen gehoor, hahaha!).quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:56 schreef Red_Cat het volgende:
[..]hahaha dan kijk je volgens mij wel raar op !
@Auto: ik heb gezegd dat hij zich ws vergist heeft en het smsje voor iemand anders bedoeld was, met wat smileys. Hij was blij dat ik erom kon lachen maar kon wel door de grond zakken van schaamte
Haha, goede reactiequote:Op woensdag 11 februari 2009 22:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik keek ook erg vreemd op mijn neus (had sowieso zijn nummer niet meer in mijn foon staan, dus belde eerste terug, kreeg geen gehoor, hahaha!).
@Auto: ik heb gezegd dat hij zich ws vergist heeft en het smsje voor iemand anders bedoeld was, met was smileys. Hij was blij dat ik erom kon lachen maar kon wel door de grond zakken van schaamte
Binnenkort groot onderzoek in het ziekenhuis..! Ben benieuwd wat er uit gaat komen. We zullen zien...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is kut!! Wel onder dokters controle??
Sterkte meis
Was een leuk moment om die te repleyenSterkte!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:55 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
succes!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:59 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Binnenkort groot onderzoek in het ziekenhuis..! Ben benieuwd wat er uit gaat komen. We zullen zien...
Hè, succes ermee! Hopelijk komt er sowieso iets uit, dan weet je waar aan je toe bentquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:59 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Binnenkort groot onderzoek in het ziekenhuis..! Ben benieuwd wat er uit gaat komen. We zullen zien...
Hoop dat ze er iets aan kunnen doen voor jequote:Op woensdag 11 februari 2009 22:59 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
compact en kleverig.![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik keek ook erg vreemd op mijn neus (had sowieso zijn nummer niet meer in mijn foon staan, dus belde eerste terug, kreeg geen gehoor, hahaha!).
@Auto: ik heb gezegd dat hij zich ws vergist heeft en het smsje voor iemand anders bedoeld was, met wat smileys. Hij was blij dat ik erom kon lachen maar kon wel door de grond zakken van schaamte
geweldig!
Het was raar geweest als hij het echt gemeend had
Ik heb in mn sms berichten altijd een standaard nummer staan die ik eerst moet verwijderen voordat ik een smsje verstuurIk heb ook wel een rare berichten naar diegene gestuurd, gelukkig is het wel een maatje van mij
Sterkte!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:59 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat heb je met je rug, if I may ask?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:01 schreef Red_Cat het volgende:
[..]geweldig!
Het was raar geweest als hij het echt gemeend had
Ik heb in mn sms berichten altijd een standaard nummer staan die ik eerst moet verwijderen voordat ik een smsje verstuurIk heb ook wel een rare berichten naar diegene gestuurd, gelukkig is het wel een maatje van mij
Bedankt iedereen!
Ik ben ook heel benieuwd. Ik heb nu inmiddels al zoveel te horen gekregen en geen oplossingen dus kom geen steek verder weet je.. Best vervelend.
Voel mij ook zo'n zeikerd de hele tijd. Ja hoe gaat het met je, ja wel goed maar,.....
Ja, goed. Project loopt lekker, ben op zoek naar een huisje, kom niet te veel op Fok!. Wat wil je nog meer?quote:.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
Sterkte ermee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:59 schreef Red_Cat het volgende:
![]()
![]()
Boompje, beestje?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, goed. Project loopt lekker, ben op zoek naar een huisje, kom niet te veel op Fok!. Wat wil je nog meer?.
Nee mooi, ben blij voor je. You deserve it!![]()
Sure, momenteel al drie diagnoses gehadquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat heb je met je rug, if I may ask?
Zowel een hernia als een bekkeninstabiliteit als een verwaarloosd spit in mn rug. Ik geloof het allemaal niet meer zo, dus zodoende ook dat onderzoek!
Kun je toch niets aan doen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:02 schreef Red_Cat het volgende:
Bedankt iedereen!
Ik ben ook heel benieuwd. Ik heb nu inmiddels al zoveel te horen gekregen en geen oplossingen dus kom geen steek verder weet je.. Best vervelend.
Voel mij ook zo'n zeikerd de hele tijd. Ja hoe gaat het met je, ja wel goed maar,.....
Klagen mag best als er iets te klagen valt.
En dat is bij jou duidelijk het geval, zal niemand je kwalijk nemencompact en kleverig.![]()
Ja maar vind het zelf zo vervelend, voel mij af en toe echt een wijf van in de 80quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kun je toch niets aan doen?
Klagen mag best als er iets te klagen valt.
En dat is bij jou duidelijk het geval, zal niemand je kwalijk nemen
Pffff.... jeetje.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:04 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Sure, momenteel al drie diagnoses gehadZowel een hernia als een bekkeninstabiliteit als een verwaarloosd spit in mn rug. Ik geloof het allemaal niet meer zo, dus zodoende ook dat onderzoek!
Heel veel succes morgen. Hoop dat het iets op gaat leveren
op zo een jonge leeftijd?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:04 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Sure, momenteel al drie diagnoses gehadZowel een hernia als een bekkeninstabiliteit als een verwaarloosd spit in mn rug. Ik geloof het allemaal niet meer zo, dus zodoende ook dat onderzoek!
sterkte!
![]()
Niet meer of minder dan toen je me leerde kennenquote:.
Absoluutquote:Nee mooi, ben blij voor je. You deserve it!![]()
.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
Teringquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:04 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
M'n moeder heeft ook een bekkeninstabilieit, en die heeft daar erg lang mee gezeten. En dat is nog maar een ding, jij hebt er drie![]()
![]()
Als je wat beweging nodig hebt, moet je maar langskomen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:05 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja maar vind het zelf zo vervelend, voel mij af en toe echt een wijf van in de 80
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Forum Opties Forumhop: Hop naar: