Eerste keer dat ik zo'n grapje maakquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Google Maps kent die plaats niet
niet zoenen danquote:
Die zijn kewlquote:
Je woont vast heel ver bij Aalsmeer vandaanquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:43 schreef Ludootje het volgende:
Kijk nou wat jullie gedaan hebben! Nu heb ik ook zin om te zoenen![]()
Ahh kindje!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:43 schreef Ludootje het volgende:
Gewoon doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:43 schreef Ludootje het volgende:
drie kwartier denk ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je woont vast heel ver bij Aalsmeer vandaan
Aalsmeer, valt mee half-uurtjequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je woont vast heel ver bij Aalsmeer vandaan
Ik dacht, gedeelde smart, is halve smartquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:43 schreef Ludootje het volgende:
Wat is er?quote:
Ik maak erg lekkere erwtensoep, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
Ben ik nou de enige hier die zin heeft in erwtensoep dan
quote:
Valt mee inderdaadquote:
Dat denk ik welquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
Ik zal wat van mijn smart met je delen dan:quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dacht, gedeelde smart, is halve smart
Zoenen? Wacht maar tot je gaat neuken. Das pas ENG!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dank je!![]()
[..]
![]()
[..]
Vind het ook wel een beetje eng...
Bij ons op de uni hebben ze zulke lekkerequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel
Ik heb zin in een grote chocolade muffin met stukken chocolade erin...
Ik ga twijfelen aan mijn geaardheid
Terwijl jij dat doet, eet ik die muffin wel op ok?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel
--> [HOMO]quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel
Ja!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
Doet iedereen in SINGLESquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja!![]()
Wel een heel verkapte "kijk mij zin in worst hebben" post!
Me wants muffins!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij ons op de uni hebben ze zulke lekkere
neuken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel
ENG?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vind het ook wel een beetje eng...
Op dinsdag is het muffin dag, maar ik ben hem gisteren vergetenquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel
Nou, dan eet ik hem wel alleen opquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja!![]()
Wel een heel verkapte "kijk mij zin in worst hebben" post!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op dinsdag is het muffin dag, maar ik ben hem gisteren vergeten
Was jij niet degene die mn PM vol spamde met trio fantasieën?quote:
Neuken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zoenen? Wacht maar tot je gaat neuken. Das pas ENG!
Vergeten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op dinsdag is het muffin dag, maar ik ben hem gisteren vergeten
Ik hou trouwens ook erg veel van Erwtensoep.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Nou, dan eet ik hem wel alleen op
Ik heb liever dat er alleen aan gezogen wordt enzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Nou, dan eet ik hem wel alleen op
Gewoon niet doen. Des te meer puss voor de rest.quote:
Ado wil dat een andere vrouw aan zn schwanz zuigt en JB komt binnen. Toeval?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb liever brownies dan muffins
Ik weet niet wat jij neukt, als er pus uitkomt...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon niet doen. Des te meer puss voor de rest.
Logisch.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ado wil dat een andere vrouw aan zn schwanz zuigt en JB komt binnen. Toeval?
Figures..quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vast iets met een SOA.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:51 schreef Ludootje het volgende:
Ik weet niet wat jij neukt, als er pus uitkomt...
Ik weet nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Vergeten?Hoe kun je dat nou vergeten
Ik ben geen brownie fanquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vocht, pus... Tomato, Tomato...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij neukt, als er pus uitkomt...
Uhuhhhhh.quote:
Warme appeltaart!quote:
De worst houd ik zelf hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik hou trouwens ook erg veel van Erwtensoep.
Erwtensoep past toch heul niet door een rietje?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er alleen aan gezogen wordt enzo
Ik ken zijn maat niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:54 schreef DR34M3R het volgende:
Erwtensoep past toch heul niet door een rietje?
Als een vrouw een hele kom erwtensoep door een rietje op weet te zuigen, wil ik haar wel ontmoeten!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De worst houd ik zelf hoor
[..]
die triple chocolat cookies van de AH zijn zo lekkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben geen brownie fan( eetbare hè
)
Ik heb het dan ook niet meer over erwtensoepquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De worst houd ik zelf hoor
[..]
Ja die wel... Maar die van jouw avatar nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die triple chocolat cookies van de AH zijn zo lekker
Of misschien ook wel niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:56 schreef Ludootje het volgende:
Als een vrouw een hele kom erwtensoep door een rietje op weet te zuigen, wil ik haar wel ontmoeten!
brownies zijn ook heerlijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben geen brownie fan( eetbare hè
)
Goh.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet meer over erwtensoep
Ik heb het nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als een vrouw een hele kom erwtensoep door een rietje op weet te zuigen, wil ik haar wel ontmoeten!
dat is omdat dit wel een mooi plaatje is...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja die wel... Maar die van jouw avatar niet
Ik had vorige keer echt een vieze gekocht bij de wakker
Ik heb geen PM hèquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:00 schreef JoeyT het volgende:
Mensen ik ga weer.
Tegan je mag terugkomen.
Maar dat lijkt me best pijnlijk, een vrouw die zo hard zuigt dat je er bloeduitstortingen en een vacuum van krijgt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:59 schreef Ludootje het volgende:
Ach, in ieder geval even voor de ervaring gaan
Jawel!quote:
Ja, maar ik heb echt een keer zo'n soort gehad en die was vies. Nu eet ik muffins met hazelnoot-iets en nootjes (L)quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is omdat dit wel een mooi plaatje is...
Een gewone brownie is zo saai
Het gaat er toch ook heul niet om hoe hard je zuigt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me best pijnlijk, een vrouw die zo hard zuigt dat je er bloeduitstortingen en een vacuum van krijgt.
Ik haal vrijwel nooit iets van snoep oid in huis.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb echt een keer zo'n soort gehad en die was vies. Nu eet ik muffins met hazelnoot-iets en nootjes (L)
Ja, het zoenen wordt zo niet wat he..quote:
Wij hebben ook niet zoveel snoep in huis, maar op de UvT wil ik weleens zondigen..quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik haal vrijwel nooit iets van snoep oid in huis.
Want dan kan ik er niet vanaf blijven.
Niet kopen lukt me wel, dus doe ik dat.
En ALS ik dan een keer echt zin heb, mag ik het ook van mezeklf
aaaaah!!! Een man naar mijn hart!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:05 schreef Ludootje het volgende:
*zingt* Heathcliff! It's meee-ah Cathy, I've come home I´m so cohohohold let me in-a your windo-ohohoow
wel als je erwtensoep door een rietje wil krijgenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het gaat er toch ook heul niet om hoe hard je zuigt?
Blijft een heerlijke plaat, heb hem nu iets van 4x achter elkaar gedraaidquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
aaaaah!!! Een man naar mijn hart!
Had ik niet verwacht, dat scheeltquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, het zoenen wordt zo niet wat he..
Speciaal voor jou danquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht, dat scheelt
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wel als je erwtensoep door een rietje wil krijgen
Er zijn zoveel mooie platen...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Blijft een heerlijke plaat, heb hem nu iets van 4x achter elkaar gedraaid![]()
z0mg! Ik liet die net aan jou zien (nee mensen, dat was na aanleiding van mijn college van afgelopen dinsdag)!quote:
Zonder meer waar!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Er zijn zoveel mooie platen...
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
z0mg! Ik liet die net aan jou zien (nee mensen, dat was na aanleiding van mijn college van afgelopen dinsdag)!
Jatterrrr!
Goede muziek is tijdloos.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:10 schreef Ludootje het volgende:
Alhoewel mijn muzieksmaak over het algemeen iets ouder dan mijn leeftijd is, maar soit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |