quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:04 schreef vosss het volgende:
Voor en hoort geen komma.
En dat heeft het dan over kwaliteit.
Ik denk dat je deze openlijke sollicitatie nu al als mislukt mag beschouwen
remlof pijpenquote:
*tissue aangeeftquote:
ik moest lachenquote:
Paultjuhhh.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik moest lachen
en loopt dr nog wat potentieel modspul in ONZ?
Slechte wijn gedronken?quote:
Kwaad met kwaad bestrijden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Slechte wijn gedronken?
kom zeg, je laat Geil Beelen toch ook niet los in een basisschool
Heel lang je adem inhouden!!!!111!!EINZ!11!quote:
* Hoi_Piepeloi meldt!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik moest lachen
en loopt dr nog wat potentieel modspul in ONZ?
Dan wordt je paars! Kleurenblindquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kwaad met kwaad bestrijden.
[..]
Heel lang je adem inhouden!!!!111!!EINZ!11!![]()
;D
Ohja, natuurlijk! Stom van me.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan wordt je paars! Kleurenblind
Jawel, rozequote:Op woensdag 11 februari 2009 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ohja, natuurlijk! Stom van me.![]()
Daar zit geen overgang in, van blank naar plots paars.
Misschien dat er een uitzondering voor jou gemaakt kan worden. Moderator van het moppentrommel topic ofzo.quote:
Ik wel. Dan bedoel ik met rechten hč, niet enkel die ludieke 'blauwmaak-acties'.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:39 schreef Sena het volgende:
[..]
ik zou niet raar opkijken als je -sg- straks in het blauw ziet.
die heeft daar geen tijd voorquote:
omdat liefdadigheid zo z'n grenzen heeft.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:41 schreef Het_hupt het volgende:
waarom tong80 niet?
Ja mijn naam moet net zo knipperen als mijn usericonquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien dat er een uitzondering voor jou gemaakt kan worden. Moderator van het moppentrommel topic ofzo.
Ow vandaarrrrrrrrquote:
Remlof, wanneer spreken we af?quote:
Oh nee ik erger me te snel! En ik ben veels te aardig, ze kunnen mij dan pb overhalen enzo..quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
zhe-devilll als mod zou ik ook nog wel willen ziengeweldige manier van posten!
Je weet dat hij er één van 30 cm heeft en omtrek van 13 cm...en geloof me dat is echt geen geluksgetal.quote:
Daarom juistquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Oh nee ik erger me te snel! En ik ben veels te aardig, ze kunnen mij dan pb overhalen enzo..
Ehm nee je speelt toch ook niet graag de triangel?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom zou je dat willen. Je meldt je toch ook niet vrijwillig aan bij de Jostiband
lol, zo'n PM stuurde je mij ook alquote:
Als je die superspange "ik zet geen t achter word als er "je" achter staat" skills bezit!quote:
als dat de enigste manier is om mijn droom te verwezenlijken dan moet dat maar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:49 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je weet dat hij er één van 30 cm heeft en omtrek van 13 cm...en geloof me dat is echt geen geluksgetal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |