hey, ben het met je eens hoor! Ik moet het ook van vrouwen hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef fadufuck het volgende:
[..]
ja sorry, als je me niet gelooft heb je pech
alleen ik houd gewoon niet van vrouwen
een man daar moet je het van hebben
Op welke Noukie doel je nu?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Noukie kwispelt altijd als ze me ziet.
Heel goed!quote:
Geen idee!quote:
en een dak boven haar hoofd, kleren, een auto, vakanties, geen schoonoudersquote:
Geld verdien ik zelf wel, zekerheid kan een man niet voor mij creeren maar voor kinderen wil ik inderdaad het liefst een bestaande man gebruikenquote:
Alleen voor de kinderen heb je een man nodigquote:
Dat kunnen we zelf ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en een dak boven haar hoofd, kleren, een auto, vakanties, geen schoonouders
quote:
Dat dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alleen voor de kinderen heb je een man nodig
Dat valt allemaal onder geld en zekerheid.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en een dak boven haar hoofd, kleren, een auto, vakanties,geen schoonouders
Geen trioquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef fadufuck het volgende:
[..]
ja sorry, als je me niet gelooft heb je pech
alleen ik houd gewoon niet van vrouwen
een man daar moet je het van hebben
zelfstandige vrouwenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geld verdien ik zelf wel, zekerheid kan een man niet voor mij creeren maar voor kinderen wil ik inderdaad het liefst een bestaande man gebruiken
Ja, maar dat is ook een manquote:
die laatste volg ik even niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en een dak boven haar hoofd, kleren, een auto, vakanties, geen schoonouders
Daarom zei ik; bestaande man...quote:
quote:
nee, maar dat ze geëmigreerd zijn ofzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die laatste volg ik even niet.
zijn we op zoek naar een wees?
We zijn blijkbaar op zoek naar "geen schoonouders".quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou gadverdamme!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar daar hoef je dan gelukkig geen seks mee te hebben. Seks is vies!
It's better to remain silent and be thought stupid than to open your mouth and forever remove all doubt.quote:
Seks is niet vies.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar daar hoef je dan gelukkig geen seks mee te hebben. Seks is vies!
Ben jij 1.83 dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef fadufuck het volgende:
haha, geld wil ik zelf best verdienen
mijn vriendje
naja vast staat
-langer dan 1.83
-iniedergeval ook iets met sporten doen
anders ben ik de enige met conditie
-het liefst wonend zo rond groningen???
de rest laat ik wel achterwegen
Je kan ook moeilijk problemen hebben met schoonouders als je die niet hebt...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:01 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens (nog) geen problemen met schoonouders hoor.
Ik heb geen eisen. We moeten alleen elkaar leuk vinden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef fadufuck het volgende:
mijn vriendje
naja vast staat
-langer dan 1.83
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:01 schreef dawg het volgende:
[..]
It's better to remain silent and be thought stupid than to open your mouth and forever remove all doubt.
Precies!quote:
Een beetje lichaamsvloeistoffen uitwisselen via klieren en slijmvliezen in vochtige holtesquote:
Tieten!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
"Anything you say, can and will be used held against you..."
Pfoe, doe maar veeleisendquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb geen eisen. We moeten alleen elkaar leuk vinden.
If onlyquote:
Nou, ik moet ineens aan de attractie denken op de kermis van ballen gooien, volgens mij valt alles nu omquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef fadufuck het volgende:
mijn vriendje
naja vast staat
-langer dan 1.83
Check een willekeurige foboquote:
Ik had wel rare schoonoudersquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:01 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens (nog) geen problemen met schoonouders hoor.
Mooiquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Melk is ook geen koe. Ik snap je punt wel hoor
.
Haha, dat is waar. Maar, wat is er zo erg aan schoonfamilie?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan ook moeilijk problemen hebben met schoonouders als je die niet hebt...
of iemand die te vondeling gelegd is, beetje vreemde hoor. Geen schoonouders, das ook sneu voor die persoon. Opgroeien zonder ouders.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
...op Fok!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
"Anything you say, can and will be used against you..."
quote:
Mja idd. Ik had er ook al "last" vanquote:
De mijne viel op zich wel mee, maar mijn beste vriendin heeft er gehad...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, dat is waar. Maar, wat is er zo erg aan schoonfamilie?
Ik zou eerder denken datquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had wel rare schoonouders
Was even wennen, maar het ging wel verder.
Maar mijn ouders zijn ook raar, zij het op een andere manier.
of van het gras, of bomen.. Er zijn zoveel dingen die zaad produceren!quote:
Haha, ik las het laterquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar het zou ook tegen me gehouden werden!
Ieuw, bloemzaad in je...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
of van het gras, of bomen.. Er zijn zoveel dingen die zaad produceren!
quote:
Achja, nu ik en mijn eventuele partner beide volwassen zijn hebben de ouders niets te zeggenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De mijne viel op zich wel mee, maar mijn beste vriendin heeft er gehad...![]()
Dan houdt het op toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou, ik moet ineens aan de attractie denken op de kermis van ballen gooien, volgens mij valt alles nu om
Gedverderriequote:
quote:
Als ik bij mn schoonouders kwam, ging schoonmoeder voor alle manne drinken pakken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De mijne viel op zich wel mee, maar mijn beste vriendin heeft er gehad...![]()
is misschien wel een heel leuke fettish!...quote:
Nee oke, maar je gaat er toch wel eens heen etc.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Achja, nu ik en mijn eventuele partner beide volwassen zijn hebben de ouders niets te zeggen.
Hmm.. Nee, dat had ik niet zo. Ik had altijd wel het idee dat er op mij gelet werd. Vreselijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik bij mn schoonouders kwam, ging schoonmoeder voor alle manne drinken pakken.
Aan mij werd niets gevraagd
Dat was ook wel wazig en meteen vanaf het begin ook, op een gegeven moment ging ik maar zelf drinken pakken
Dan had je je niet moeten scheren, dan had je ook gewoon een fles bier gekregen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik bij mn schoonouders kwam, ging schoonmoeder voor alle manne drinken pakken.
+1quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee oke, maar je gaat er toch wel eens heen etc.
En vooral als hij een goede band er mee heeft..
Mijn ex had ook een goede band met zijn ouders en ik voelde mij daar soms echt niet op mijn gemakt![]()
Ze hoeven niet alleen je relatie af te keuren, maar ook het gedrag kan je niet aan staan.
Ah oke. Ik heb niet zoveel ervaring met schoonouders. De enige die ik had waren echt tof en openmindedquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee oke, maar je gaat er toch wel eens heen etc.
En vooral als hij een goede band er mee heeft..
Mijn ex had ook een goede band met zijn ouders en ik voelde mij daar soms echt niet op mijn gemakt![]()
Ze hoeven niet alleen je relatie af te keuren, maar ook het gedrag kan je niet aan staan.
Inderdaad, heb je je record van vluggertje nu verbroken?quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dan had je je niet moeten scheren, dan had je ook gewoon een fles bier gekregen.
Ach ja, het blijft een gok I guess. Maar als je een toffe meid (of in jouw geval, manneke) aan de haak hebt geslagen mag je er toch wel vanuit gaan dat die tofheid ergens vandaan komt. Dus ergens in die familie moet wel iemand zijn waar je op feestjes naast wilt gaan zitten...hopelijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah oke. Ik heb niet zoveel ervaring met schoonouders. De enige die ik had waren echt tof en openminded.
hij was gewoon leuk adremquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, ga er even om lachen
Ik ben niet zo behaard Kwaak
Ja, en het lichaam van een 20-jarige he.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hij was gewoon leuk adrem
En nee, je bent lekker glad
Hmmmm, vrouwen zonder snor!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hij was gewoon leuk adrem
En nee, je bent lekker glad
we waren dr al uit dat dat overdreven isquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, en het lichaam van een 20-jarige he.
Verstopt in haar kelder?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef dawg het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
19quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is ook overdreven.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:15 schreef kwaakvaak het volgende:
nou ik ga ff wat diesel in mijn auto gooien voor janies met brownies begint te gooien naar me
(naah dat zou ze nooit doen, is ze een veel te brave padvinder voor immers!)
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Verstopt in haar kelder?Ik wilde net zeggen dat precies hetzelfde toen oko al gezegd was, dat was jij toch niet he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Yepquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat precies hetzelfde toen oko al gezegd was, dat was jij toch niet he?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Verstopt in haar kelder?Wat een slechte grap inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je zelf geen grappen kunt verzinnen, heb je geen humorquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik moet even ergens nieuwe inspiratie op doen
Nee, maar grappen komen niet uit de lucht vallen... Ze moeten érgens door geinspireerd wordenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je zelf geen grappen kunt verzinnen, heb je geen humor
deze had ie zelf verzonnen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je zelf geen grappen kunt verzinnen, heb je geen humor
Je zit op Fok!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, maar grappen komen niet uit de lucht vallen... Ze moeten érgens door geinspireerd worden
Dat snapte ik, maar hij moest inspiratie op doen voor nieuwe grappen, vandaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
deze had ie zelf verzonnen.
Maar wel een tijd geleden al
Door een goede opmerking?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, maar grappen komen niet uit de lucht vallen... Ze moeten érgens door geinspireerd worden
o, okeequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat snapte ik, maar hij moest inspiratie op doen voor nieuwe grappen, vandaar
Houd je mond jij!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:27 schreef dawg het volgende:
Ludo balen dat het topic nu niet snel loopt en hij dus geen inspiratie op kan doen.
Koffie.
quote:
Keihard dansen zoals iedere weekquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:29 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, gaan jullie deze week nog iets leuks doen?
Zo beter?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij mag je mond wel open doen hoor.
verjaardagen van de kindjes zondagquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:29 schreef automatic_ het volgende:
Geen planning nog, en jij?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:29 schreef automatic_ het volgende:
Ik doe alleen maar leuke dingen! Maar niets speciaalsquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:29 schreef automatic_ het volgende:
Zijn ze allemaal kort op elkaar jarig of je doet het altijd tegelijk?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
verjaardagen van de kindjes zondag
Ja, zaterdag misschienquote:
quote:
Beetje tandjes!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
![]()
of zo misschien, ziet er wat minder geschokt uit en kun je m ook in hangen
Totdat je je mond ineens weer dicht doet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
![]()
quote:
het zijn er 2 he, geen tienquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal kort op elkaar jarig of je doet het altijd tegelijk?
Ik dacht dat jij er ook drie hadquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het zijn er 2 he, geen tien
En ze zijn de dag na elkaar jarig
mannen kunnen ook niks hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Totdat je je mond ineens weer dicht doet.
Je mag me overal bijten, maar niet daar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mannen kunnen ook niks hebben
Flauwquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Je mag me overal bijten, maar niet daar.
Nou inderdaad!quote:
In bed, op de keukentafel, op de wc, in de trein, midden op straat...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Je mag me overal bijten, maar niet daar.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zal ik jou es even lekker in je klit bijten?
Dat is wel toevalligquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het zijn er 2 he, geen tien
En ze zijn de dag na elkaar jarig
Jij mag datquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je hebt weer inspiratie?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik wist het!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij mag dat![]()
ik kan nu moeilijk nee gaan zeggen, want dan ben ik een watje![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:44 schreef dawg het volgende:
RightJullie hebben geen lul, makkelijk praten.
Ik heb iets gemist.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:47 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een regel. Niet bijten. Maar hij doet het toch altijd. En dan doe ik het extra hard terug, maar dat lukt nooit goed.
Mond dicht is niet altijd gelijk aan tanden op elkaar hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Totdat je je mond ineens weer dicht doet.
Je kan niet bijten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:47 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een regel. Niet bijten. Maar hij doet het toch altijd. En dan doe ik het extra hard terug, maar dat lukt nooit goed.
Is dat 'een regel' of 'één regel'?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:47 schreef Tegan het volgende:
*mompelt iets over kunstgebitten en Kukident*quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij mag dat![]()
ik kan nu moeilijk nee gaan zeggen, want dan ben ik een watje![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mond dicht is niet altijd gelijk aan tanden op elkaar hoor
Nee, hij is sterker dan ik. Ookal is hij eigenlijk heel dun. Ik ben gewoon te slap ofzo.quote:
De enigequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is dat 'een regel' of 'één regel'?
Wanneer zei ik dat. Het is vaker over geweest, maar de afgelopen maanden was het gewoon aan ofzo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist.
Ik dacht dat het over was met scharrel?
Zo moeilijk kan t roch niet zijn, of laat hij je niet eens in zijn buurt komenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, hij is sterker dan ik. Ookal is hij eigenlijk heel dun. Ik ben gewoon te slap ofzo.
[..]
De enige.
Oh okequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wanneer zei ik dat. Het is vaker over geweest, maar de afgelopen maanden was het gewoon aan ofzo.
Zelfs zonder kan je bijtenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*mompelt iets over kunstgebitten en Kukident*
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, hij is sterker dan ik. Ookal is hij eigenlijk heel dun. Ik ben gewoon te slap ofzo.
[..]
De enige.
Nee, maar ik zag diequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mond dicht is niet altijd gelijk aan tanden op elkaar hoor
Geef een tips dan. Hij laat me gewoon niet dicht genoeg komen als hij weet wat ik probeerquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:51 schreef robbolo het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan t roch niet zijn, of laat hij je niet eens in zijn buurt komen
Zorgen dat je hem op een onbewaakt moment terug pakt dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geef een tips dan. Hij laat me gewoon niet dicht genoeg komen als hij weet wat ik probeer.
Ervaring?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, maar ik zag dieen toen kreeg ik ineens een visioen.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:55 schreef Tegan het volgende:
Ik wil nog een shirt met Van der Sar en 1 op de achterkant.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geef een tips dan. Hij laat me gewoon niet dicht genoeg komen als hij weet wat ik probeer.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zorgen dat je hem op een onbewaakt moment terug pakt dus
Ja, dat werkt niet. Dan doe ik weer lief, en dan probeer ik toch iets, maar hij heeft het altijd op tijd door.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zorgen dat je hem op een onbewaakt moment terug pakt dus
hahaha, dan had het een déjà-vu gehetenquote:
Hij is leuk en een nationale held en goed in wat hij doetquote:
Oow ja, hahahaquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hahaha, dan had het een déjà-vu geheten
Hij laat je dus nooit in de buurt komen om een zoen op zijn wang te gevenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat werkt niet. Dan doe ik weer lief, en dan probeer ik toch iets, maar hij heeft het altijd op tijd door.
Net iets eerder dan hem wakker worden, en dan flaffelen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat werkt niet. Dan doe ik weer lief, en dan probeer ik toch iets, maar hij heeft het altijd op tijd door.
Vind je dát een lekkere ventquote:
Jawel. Maar als hij weet dat ik hem terug wil pakken dan is hij extra paraat daarop ofzo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:57 schreef robbolo het volgende:
[..]
Hij laat je dus nooit in de buurt komen om een zoen op zijn wang te gevenDan is ie gewoon paranoïde
oh, ok. Ach, het lijkt me wel een lieverdjequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij is leuk en een nationale held en goed in wat hij doet. En qua uiterlijk/bouw wel mijn typ.
Nee hoor, probeer je te helpenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jawel. Maar als hij weet dat ik hem terug wil pakken dan is hij extra paraat daarop ofzo.
Wat ik uitleg is toch niet zo ongeloofwaardig dat jullie blijven doorvragen?
Goede tipquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Net iets eerder dan hem wakker worden, en dan flaffelen!
quote:
Kquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:01 schreef robbolo het volgende:
[..]
Nee hoor, probeer je te helpenJe moet t een keer doen als je m begroet
Hij staat er niet echt flateus op zeg maar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:59 schreef dawg het volgende:
Speciaal voor Teganchickie nog eentje dan.
[ afbeelding ]
Maar het feit dat hij zo gedreven is in wat hij doet en er ook goed in is maakt hem voor mij echt een rolmodel. Zo wil ik ook worden in mijn vakgebied. Gewoon de beste, waar iedereen naar op kijktquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:04 schreef Nouk84 het volgende:
Edwin van der Sar is een ontzettend goede keeper (zegt iemand met 0 interesse in voetbal...) maar hij hoeft toch echt niet naast me wakker te worden...
Bovendien past hij niet in mijn bed...
Ik had eerst iets anders, maar toen bleek dat iemand anders hem al had. En toen had ik deze stomme gedaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:59 schreef Techno het volgende:
[..]![]()
Nieuwe sig? Hehe, op welke PM's doel je precies?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar het feit dat hij zo gedreven is in wat hij doet en er ook goed in is maakt hem voor mij echt een rolmodel. Zo wil ik ook worden in mijn vakgebied. Gewoon de beste, waar iedereen op neerkijkt Naar op kijkt. En daarom vind ik hem echt geweldig. Wat door de jaren heen tot een soort obsessie is gegroeid
.
ach gussiequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:09 schreef Tegan het volgende:
Mijn sig stamt nog uit de tijd dat ik een appeltjes-avatar had.
waarom wil je die hebben?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:08 schreef automatic_ het volgende:
Heeft er iemand hier een linkje/bookmark naar het topic waar de singles-meet-foto's van de (RelatiePlanet) site in staan?!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij staat er niet echt flateus op zeg maar.
Weet nog wel wat leuke van Albert Ellis ofzo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:06 schreef automatic_ het volgende:
Ik had eerst iets anders, maar toen bleek dat iemand anders hem al had. En toen had ik deze stomme gedaan
Jouw PM's natuurlijk!![]()
Kan ik even niet openlijk zeggenquote:
Vertel! [in PM]quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Weet nog wel wat leuke van Albert Ellis ofzo.
Shhht, anders krijgen we weer roddels.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:12 schreef Tegan het volgende:
Ik wil die foto's ook wel zien als de Singles erop staan...
Oki doki!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:11 schreef automatic_ het volgende:
Vertel! [in PM]
Nee joh, jij ontkent toch alle roddels![]()
Jij bent heul niet singel undsoquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:12 schreef Tegan het volgende:
Echt wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Jij bent heul niet singel undso
Holaquote:
Foto's? Welke? Maar doe maar posten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:12 schreef Tegan het volgende:
Waarom?quote:
Daarom!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Oki doki!
Uiteraard, glashard ontkennen zelfs.![]()
Staan lekkere kerels op hequote:
Post ze maar.. maar zonder mij erbij!quote:
Altijd leuk voor laterquote:
Nee, dat dan weer nietquote:
Nee, dat laat ik over aan de mensen die erop staan...quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:18 schreef automatic_ het volgende:
Daarom!
gewoon zeggen dat alles roddels zijn en klaar
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, dat laat ik over aan de mensen die erop staan...
Jij past er ook niet tussenquote:
Mannen die graag pakkenquote:
quote:
Klopt, alleen jammer dat zoveel mensen hier een verkeerd beeld van me hebbenquote:
Onder andere jaquote:
Dat doe je toch echt zelf dan hequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Klopt, alleen jammer dat zoveel mensen hier een verkeerd beeld van me hebben
Hehequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:23 schreef Murmeli het volgende:
ik ga weer.... heb bezoek
iets met groene eenden enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ahh dat is liefquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij past er ook niet tussenVeels te lekker .. jij dan
![]()
neuk ze have fun!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:23 schreef Murmeli het volgende:
* Onbevooroordeeld is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:22 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb helemaal geen beeld van je, dus mijn beeld kan nooit fout zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ahhh wat lief!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:23 schreef Murmeli het volgende:
Hoe zou dat nou komen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oke ik kom er vooruit.. dat ben ikquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:23 schreef Murmeli het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat doe je toch echt zelf dan he
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen beeld van je, dus mijn beeld kan nooit fout zijn
quote:
quote:
Correctquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oke ik kom er vooruit.. dat ben ik
Ik zie een ongepolijste diamant... Vol potentieel om ooit te stralenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Mensen zien graag wat ze willen zien...
Jaquote:
Als ik ooit homo neigingen krijg, bel ik jouquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zie een ongepolijste diamant... Vol potentieel om ooit te stralen
Wat liefquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als ik ooit homo neigingen krijg, bel ik jou![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]die groene eend wist precies wat jij ging posten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kan dat nou sedan?
ik snap er niks van
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:27 schreef JoeyT het volgende:
Zo nog steeds in complete slowchat modus?
Als het zo erg is, waarom kom je dan meeSCen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:27 schreef JoeyT het volgende:
Je solliciteert naar een plaatsje tussen ons in dan?quote:
Natuurlijk. Ik ben zo evilquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je solliciteert naar een plaatsje tussen ons in dan?
Hou je van DP?quote:
Chat over de foto's van het singles feest. Lijkt me toch redelijk ontopicquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:27 schreef JoeyT het volgende:
Is dat niet té om hier te posten?quote:
Bekend en daarom zo leukquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
Normaal niet mijn ding, maar nu wel. Use Somebody is ook leuk
Mja inderdaadquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Chat over de foto's van het singles feest. Lijkt me toch redelijk ontopic
Nee, bring it on.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:30 schreef automatic_ het volgende:
Is dat niet té om hier te posten?
Ja.. Vorige week kwam hij ook heel de tijd bij de intro van CSIquote:
Stiekem weet Adol dat allemaal alquote:
Is goed voor de beeldvormingquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat niet té om hier te posten?
Ik ben je Fok! imago aan het verzachtenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als ik ooit homo neigingen krijg, bel ik jou![]()
Ach. JoeyT komt hier om de zoveel tijd om zijn mening te verkondigen waar volgens mij weinig mensen op aan het wachten zijn... Als hij niet meepraat, moet hij vooral wegblijven...quote:
Jaja en dan vraag je zometeen nog om plaatjesquote:
Ik kan goed gedachten lezen dus hup wegwezenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die groene eend wist precies wat jij ging posten..
hoe kan dat nou sedan?
ik snap er niks van
Euh ik was nog niet eens begonnen...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als het zo erg is, waarom kom je dan meeSCen?
Ik help je!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ben je Fok! imago aan het verzachten
zelfgeschoten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaja en dan vraag je zometeen nog om plaatjes
Jank niet zo wijf. Ga een hond knuffelenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ach. JoeyT komt hier om de zoveel tijd om zijn mening te verkondigen waar volgens mij weinig mensen op aan het wachten zijn... Als hij niet meepraat, moet hij vooral wegblijven...
Kwam jij dat niet doen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik help je!![]()
[..]
zelfgeschoten?
Alleen missen we de foto's als ik het goed begrijpquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Chat over de foto's van het singles feest. Lijkt me toch redelijk ontopic
Ik heb ze alquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Alleen missen we de foto's als ik het goed begrijp![]()
.
Ik zeg er gewoon wat van en jij begint te keffen als een loops teefje. Zeur gewoon niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef Tegan het volgende:
Mja, en dat bedoel ik dus. Hij kan gewoon niet normaal doen. Vanaf nu zal ik je wel negeren.
waar woon je?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:35 schreef Nouk84 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je gewoon zin hebt om te zoenen enz?
Ja, ik had er daarstraks last van.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:35 schreef Nouk84 het volgende:
Ja, ik zat met smart te wachtenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef JoeyT het volgende:
Alleen missen we de foto's als ik het goed begrijp![]()
.
Voor hoeveel verkoop je ze?quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:35 schreef Nouk84 het volgende:
Nu nog de tweede vent danquote:
Hahaquote:
Wie niet kun je beter vragen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:35 schreef Nouk84 het volgende:
Nee joh, dat is toch niets voor mijquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voor hoeveel verkoop je ze?
Was je ook mee naar Hdorp of niet?
Jij maakte toch de foto's?quote:
En toen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik had er daarstraks last van.
Zoiets dacht ik alquote:
Dat dusquote:
Oeg tempting. Ik denk er ff over na okquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee joh, dat is toch niets voor mij
En voor een foto van jou verkoop ik ze!
[..]
Wat? Ik ben even vergeten wat dat ook alweer is, doe eensquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:35 schreef Nouk84 het volgende:
Is goed! Mijn PMbox staat open.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oeg tempting. Ik denk er ff over na ok.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat? Ik ben even vergeten wat dat ook alweer is, doe eens
Ja, maar om te DP'en, heb je twee kerels nodig hequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee joh, dat is toch niets voor mij
En voor een foto van jou verkoop ik ze!
[..]
Jij maakte toch de foto's?
Das waarquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, maar om te DP'en, heb je twee kerels nodig he
Google Maps kent die plaats nietquote:
Ik zet dan altijd ff private spice op. Alleen toennet zaten twee vrouwen elkaar te 'neuken' met een pistool dildo. Niet geilquote:
Oh. Ja, das balen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zet dan altijd ff private spice op. Alleen toennet zaten twee vrouwen elkaar te 'neuken' met een pistool dildo. Niet geil
Voorbind dildoquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, maar om te DP'en, heb je twee kerels nodig he
Welke?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Google Maps kent die plaats niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |