hey, ben het met je eens hoor! Ik moet het ook van vrouwen hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef fadufuck het volgende:
[..]
ja sorry, als je me niet gelooft heb je pech
alleen ik houd gewoon niet van vrouwen
een man daar moet je het van hebben
Op welke Noukie doel je nu?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Noukie kwispelt altijd als ze me ziet.
Heel goed!quote:
Geen idee!quote:
en een dak boven haar hoofd, kleren, een auto, vakanties, geen schoonoudersquote:
Geld verdien ik zelf wel, zekerheid kan een man niet voor mij creeren maar voor kinderen wil ik inderdaad het liefst een bestaande man gebruikenquote:
Alleen voor de kinderen heb je een man nodigquote:
Dat kunnen we zelf ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en een dak boven haar hoofd, kleren, een auto, vakanties, geen schoonouders
quote:
Dat dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alleen voor de kinderen heb je een man nodig
Dat valt allemaal onder geld en zekerheid.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en een dak boven haar hoofd, kleren, een auto, vakanties,geen schoonouders
Geen trioquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef fadufuck het volgende:
[..]
ja sorry, als je me niet gelooft heb je pech
alleen ik houd gewoon niet van vrouwen
een man daar moet je het van hebben
zelfstandige vrouwenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geld verdien ik zelf wel, zekerheid kan een man niet voor mij creeren maar voor kinderen wil ik inderdaad het liefst een bestaande man gebruiken
Ja, maar dat is ook een manquote:
die laatste volg ik even niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en een dak boven haar hoofd, kleren, een auto, vakanties, geen schoonouders
Daarom zei ik; bestaande man...quote:
quote:
nee, maar dat ze geëmigreerd zijn ofzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die laatste volg ik even niet.
zijn we op zoek naar een wees?
We zijn blijkbaar op zoek naar "geen schoonouders".quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die laatste volg ik even niet.
zijn we op zoek naar een wees?
Nou gadverdamme!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar daar hoef je dan gelukkig geen seks mee te hebben. Seks is vies!
It's better to remain silent and be thought stupid than to open your mouth and forever remove all doubt.quote:
Seks is niet vies.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar daar hoef je dan gelukkig geen seks mee te hebben. Seks is vies!
Ben jij 1.83 dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef fadufuck het volgende:
haha, geld wil ik zelf best verdienen
mijn vriendje
naja vast staat
-langer dan 1.83
-iniedergeval ook iets met sporten doen
anders ben ik de enige met conditie
-het liefst wonend zo rond groningen???
de rest laat ik wel achterwegen
Je kan ook moeilijk problemen hebben met schoonouders als je die niet hebt...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:01 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens (nog) geen problemen met schoonouders hoor.
Ik heb geen eisen. We moeten alleen elkaar leuk vinden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef fadufuck het volgende:
mijn vriendje
naja vast staat
-langer dan 1.83
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:01 schreef dawg het volgende:
[..]
It's better to remain silent and be thought stupid than to open your mouth and forever remove all doubt.
Precies!quote:
Een beetje lichaamsvloeistoffen uitwisselen via klieren en slijmvliezen in vochtige holtesquote:
Tieten!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
"Anything you say, can and will be used held against you..."
Pfoe, doe maar veeleisendquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb geen eisen. We moeten alleen elkaar leuk vinden.
If onlyquote:
Nou, ik moet ineens aan de attractie denken op de kermis van ballen gooien, volgens mij valt alles nu omquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef fadufuck het volgende:
mijn vriendje
naja vast staat
-langer dan 1.83
Check een willekeurige foboquote:
Ik had wel rare schoonoudersquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:01 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens (nog) geen problemen met schoonouders hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |