hey, ben het met je eens hoor! Ik moet het ook van vrouwen hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef fadufuck het volgende:
[..]
ja sorry, als je me niet gelooft heb je pech
alleen ik houd gewoon niet van vrouwen
een man daar moet je het van hebben
Op welke Noukie doel je nu?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Noukie kwispelt altijd als ze me ziet.
Heel goed!quote:
Geen idee!quote:
en een dak boven haar hoofd, kleren, een auto, vakanties, geen schoonoudersquote:
Geld verdien ik zelf wel, zekerheid kan een man niet voor mij creeren maar voor kinderen wil ik inderdaad het liefst een bestaande man gebruikenquote:
Alleen voor de kinderen heb je een man nodigquote:
Dat kunnen we zelf ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en een dak boven haar hoofd, kleren, een auto, vakanties, geen schoonouders
quote:
Dat dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alleen voor de kinderen heb je een man nodig
Dat valt allemaal onder geld en zekerheid.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en een dak boven haar hoofd, kleren, een auto, vakanties,geen schoonouders
Geen trioquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef fadufuck het volgende:
[..]
ja sorry, als je me niet gelooft heb je pech
alleen ik houd gewoon niet van vrouwen
een man daar moet je het van hebben
zelfstandige vrouwenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geld verdien ik zelf wel, zekerheid kan een man niet voor mij creeren maar voor kinderen wil ik inderdaad het liefst een bestaande man gebruiken
Ja, maar dat is ook een manquote:
die laatste volg ik even niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en een dak boven haar hoofd, kleren, een auto, vakanties, geen schoonouders
Daarom zei ik; bestaande man...quote:
quote:
nee, maar dat ze geëmigreerd zijn ofzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die laatste volg ik even niet.
zijn we op zoek naar een wees?
We zijn blijkbaar op zoek naar "geen schoonouders".quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou gadverdamme!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar daar hoef je dan gelukkig geen seks mee te hebben. Seks is vies!
It's better to remain silent and be thought stupid than to open your mouth and forever remove all doubt.quote:
Seks is niet vies.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar daar hoef je dan gelukkig geen seks mee te hebben. Seks is vies!
Ben jij 1.83 dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef fadufuck het volgende:
haha, geld wil ik zelf best verdienen
mijn vriendje
naja vast staat
-langer dan 1.83
-iniedergeval ook iets met sporten doen
anders ben ik de enige met conditie
-het liefst wonend zo rond groningen???
de rest laat ik wel achterwegen
Je kan ook moeilijk problemen hebben met schoonouders als je die niet hebt...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:01 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens (nog) geen problemen met schoonouders hoor.
Ik heb geen eisen. We moeten alleen elkaar leuk vinden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef fadufuck het volgende:
mijn vriendje
naja vast staat
-langer dan 1.83
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:01 schreef dawg het volgende:
[..]
It's better to remain silent and be thought stupid than to open your mouth and forever remove all doubt.
Precies!quote:
Een beetje lichaamsvloeistoffen uitwisselen via klieren en slijmvliezen in vochtige holtesquote:
Tieten!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
"Anything you say, can and will be used held against you..."
Pfoe, doe maar veeleisendquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb geen eisen. We moeten alleen elkaar leuk vinden.
If onlyquote:
Nou, ik moet ineens aan de attractie denken op de kermis van ballen gooien, volgens mij valt alles nu omquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef fadufuck het volgende:
mijn vriendje
naja vast staat
-langer dan 1.83
Check een willekeurige foboquote:
Ik had wel rare schoonoudersquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:01 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens (nog) geen problemen met schoonouders hoor.
Mooiquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Melk is ook geen koe. Ik snap je punt wel hoor
.
Haha, dat is waar. Maar, wat is er zo erg aan schoonfamilie?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan ook moeilijk problemen hebben met schoonouders als je die niet hebt...
of iemand die te vondeling gelegd is, beetje vreemde hoor. Geen schoonouders, das ook sneu voor die persoon. Opgroeien zonder ouders.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
...op Fok!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
"Anything you say, can and will be used against you..."
quote:
Mja idd. Ik had er ook al "last" vanquote:
De mijne viel op zich wel mee, maar mijn beste vriendin heeft er gehad...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, dat is waar. Maar, wat is er zo erg aan schoonfamilie?
Ik zou eerder denken datquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had wel rare schoonouders
Was even wennen, maar het ging wel verder.
Maar mijn ouders zijn ook raar, zij het op een andere manier.
of van het gras, of bomen.. Er zijn zoveel dingen die zaad produceren!quote:
Haha, ik las het laterquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar het zou ook tegen me gehouden werden!
Ieuw, bloemzaad in je...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
of van het gras, of bomen.. Er zijn zoveel dingen die zaad produceren!
quote:
Achja, nu ik en mijn eventuele partner beide volwassen zijn hebben de ouders niets te zeggenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De mijne viel op zich wel mee, maar mijn beste vriendin heeft er gehad...![]()
Dan houdt het op toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou, ik moet ineens aan de attractie denken op de kermis van ballen gooien, volgens mij valt alles nu om
Gedverderriequote:
quote:
Als ik bij mn schoonouders kwam, ging schoonmoeder voor alle manne drinken pakken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De mijne viel op zich wel mee, maar mijn beste vriendin heeft er gehad...![]()
is misschien wel een heel leuke fettish!...quote:
Nee oke, maar je gaat er toch wel eens heen etc.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Achja, nu ik en mijn eventuele partner beide volwassen zijn hebben de ouders niets te zeggen.
Hmm.. Nee, dat had ik niet zo. Ik had altijd wel het idee dat er op mij gelet werd. Vreselijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik bij mn schoonouders kwam, ging schoonmoeder voor alle manne drinken pakken.
Aan mij werd niets gevraagd
Dat was ook wel wazig en meteen vanaf het begin ook, op een gegeven moment ging ik maar zelf drinken pakken
Dan had je je niet moeten scheren, dan had je ook gewoon een fles bier gekregen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik bij mn schoonouders kwam, ging schoonmoeder voor alle manne drinken pakken.
+1quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee oke, maar je gaat er toch wel eens heen etc.
En vooral als hij een goede band er mee heeft..
Mijn ex had ook een goede band met zijn ouders en ik voelde mij daar soms echt niet op mijn gemakt![]()
Ze hoeven niet alleen je relatie af te keuren, maar ook het gedrag kan je niet aan staan.
Ah oke. Ik heb niet zoveel ervaring met schoonouders. De enige die ik had waren echt tof en openmindedquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee oke, maar je gaat er toch wel eens heen etc.
En vooral als hij een goede band er mee heeft..
Mijn ex had ook een goede band met zijn ouders en ik voelde mij daar soms echt niet op mijn gemakt![]()
Ze hoeven niet alleen je relatie af te keuren, maar ook het gedrag kan je niet aan staan.
Inderdaad, heb je je record van vluggertje nu verbroken?quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dan had je je niet moeten scheren, dan had je ook gewoon een fles bier gekregen.
Ach ja, het blijft een gok I guess. Maar als je een toffe meid (of in jouw geval, manneke) aan de haak hebt geslagen mag je er toch wel vanuit gaan dat die tofheid ergens vandaan komt. Dus ergens in die familie moet wel iemand zijn waar je op feestjes naast wilt gaan zitten...hopelijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah oke. Ik heb niet zoveel ervaring met schoonouders. De enige die ik had waren echt tof en openminded.
hij was gewoon leuk adremquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, ga er even om lachen
Ik ben niet zo behaard Kwaak
Ja, en het lichaam van een 20-jarige he.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hij was gewoon leuk adrem
En nee, je bent lekker glad
Hmmmm, vrouwen zonder snor!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hij was gewoon leuk adrem
En nee, je bent lekker glad
we waren dr al uit dat dat overdreven isquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, en het lichaam van een 20-jarige he.
Verstopt in haar kelder?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef dawg het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
19quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is ook overdreven.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:15 schreef kwaakvaak het volgende:
nou ik ga ff wat diesel in mijn auto gooien voor janies met brownies begint te gooien naar me
(naah dat zou ze nooit doen, is ze een veel te brave padvinder voor immers!)
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Verstopt in haar kelder?Ik wilde net zeggen dat precies hetzelfde toen oko al gezegd was, dat was jij toch niet he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Yepquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat precies hetzelfde toen oko al gezegd was, dat was jij toch niet he?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Verstopt in haar kelder?Wat een slechte grap inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je zelf geen grappen kunt verzinnen, heb je geen humorquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik moet even ergens nieuwe inspiratie op doen
Nee, maar grappen komen niet uit de lucht vallen... Ze moeten érgens door geinspireerd wordenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je zelf geen grappen kunt verzinnen, heb je geen humor
deze had ie zelf verzonnen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je zelf geen grappen kunt verzinnen, heb je geen humor
Je zit op Fok!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, maar grappen komen niet uit de lucht vallen... Ze moeten érgens door geinspireerd worden
Dat snapte ik, maar hij moest inspiratie op doen voor nieuwe grappen, vandaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
deze had ie zelf verzonnen.
Maar wel een tijd geleden al
Door een goede opmerking?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, maar grappen komen niet uit de lucht vallen... Ze moeten érgens door geinspireerd worden
o, okeequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat snapte ik, maar hij moest inspiratie op doen voor nieuwe grappen, vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |