hey, ben het met je eens hoor! Ik moet het ook van vrouwen hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef fadufuck het volgende:
[..]
ja sorry, als je me niet gelooft heb je pech
alleen ik houd gewoon niet van vrouwen
een man daar moet je het van hebben
Op welke Noukie doel je nu?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Noukie kwispelt altijd als ze me ziet.
Heel goed!quote:
Geen idee!quote:
en een dak boven haar hoofd, kleren, een auto, vakanties, geen schoonoudersquote:
Geld verdien ik zelf wel, zekerheid kan een man niet voor mij creeren maar voor kinderen wil ik inderdaad het liefst een bestaande man gebruikenquote:
Alleen voor de kinderen heb je een man nodigquote:
Dat kunnen we zelf ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en een dak boven haar hoofd, kleren, een auto, vakanties, geen schoonouders
quote:
Dat dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alleen voor de kinderen heb je een man nodig
Dat valt allemaal onder geld en zekerheid.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en een dak boven haar hoofd, kleren, een auto, vakanties,geen schoonouders
Geen trioquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef fadufuck het volgende:
[..]
ja sorry, als je me niet gelooft heb je pech
alleen ik houd gewoon niet van vrouwen
een man daar moet je het van hebben
zelfstandige vrouwenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geld verdien ik zelf wel, zekerheid kan een man niet voor mij creeren maar voor kinderen wil ik inderdaad het liefst een bestaande man gebruiken
Ja, maar dat is ook een manquote:
die laatste volg ik even niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en een dak boven haar hoofd, kleren, een auto, vakanties, geen schoonouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |