1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 10-09-1999 Ajax - Feyenoord 2-2 13-05-2001 Ajax - Feyenoord 3-4 03-03-2002 Ajax - Feyenoord 1-1 09-02-2003 Ajax - Feyenoord 1-1 30-11-2003 Ajax - Feyenoord 2-0 14-11-2004 Ajax - Feyenoord 1-1 28-08-2005 Ajax - Feyenoord 1-2 04-02-2007 Ajax - Feyenoord 4-1 03-02-2008 Ajax - Feyenoord 3-0 |
Ik dacht al dat er iets mis was met mijn geheugen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Gast
Huntelaar noemde het een kusje.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Wij gaan winnen verliezen, alleen met hoeveel is de vraag
Daar gaat het mij niet om hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga anders weer zo een jankverhaaltje posten.
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/wedstrijden/news.php?b=128quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik dacht al dat er iets mis was met mijn geheugen.
Wil je nu serieus alles weer voor de tweede keer gaan posten? Dan zitten we vanavond nog aan het 10e topicquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Waar blijft die tackel van Kuyt op van der vaart?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Waar blijft die tackel van Kuyt op van der vaart?
niet gezien in het eerdere topicquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wil je nu serieus alles weer voor de tweede keer gaan posten? Dan zitten we vanavond nog aan het 10e topic
dat was een lucky zeg...quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef Aanvoerder het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=3911379874395867338
Laatste punten in Amsterdamquote:
Je kunt ook te ver gaan, dit is niet grappig meerquote:
Sorry ik snap hem nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je kunt ook te ver gaan, dit is niet grappig meer
Kanker.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Sorry ik snap hem nietJoden hebben wat?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom doen die foto's het niet bij mij?quote:
Je kakkerlak blokker staat nog aanquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:58 schreef Longmen het volgende:
[..]
Waarom doen die foto's het niet bij mij?
En oorlog is kanker? Dit heeft niets met voetbal te makenquote:
ik zag geen kanker staan. Jij wel?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
En oorlog is kanker? Dit heeft niets met voetbal te maken
Misschien werkt het op je basisschool maar hier zal niemand serieus deze discussie met je aangaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
ik zag geen kanker staan. Jij wel?
Was gewoon een trieste opmerking van je.quote:
Die vraag kan je zelf het beste beantwoorden lijkt me.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Voor wie zijn de niet feyenoord en ajax fans ?
De subtoppers voor feyenoord en de degradatiekandidaten (behalve ado) voor Ajax.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Voor wie zijn de niet feyenoord en ajax fans ?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die vraag kan je zelf het beste beantwoorden lijkt me.
[..]
Die vraag kan je zelf het beste beantwoorden lijkt me.
Een spandoek en liedjes die verwijzen naarquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Was een reactie op dat bommen op Rotterdam spandoek maar dat mag natuurlijk wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Misschien werkt het op je basisschool maar hier zal niemand serieus deze discussie met je aangaan
[..]
Was gewoon een trieste opmerking van je.
Had ik andersom ook gevonden van een Ajacied die dat over Feyenoorders zegt.
Er zal toch vast nog wel ergens een youtube filmpje zijn van een overwinning van feyenoord op Ajax?quote:
Wie is dat?quote:
Praat ik ook niet goedquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een spandoek en liedjes die verwijzen naar
24.000 woningen afgebrand
800 mensen die de dood vonden
en 80.000 Rotterdammers werden dakloos.
maar daar zijn jullie goed in
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Was een reactie op dat bommen op Rotterdam spandoek maar dat mag natuurlijk wel.
Een reactie op iets dat nog geplaatst moest worden?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Was een reactie op dat bommen op Rotterdam spandoek maar dat mag natuurlijk wel.
[..]
Een spandoek en liedjes die verwijzen naarquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een reactie op iets dat nog geplaatst moest worden?
Ik zag toch echt dat HA HA HA spandoekquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een reactie op iets dat nog geplaatst moest worden?
Nadat jij JHK had gepost. Hoe kun je daar dan op reageren?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:07 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik zag toch echt dat HA HA HA spandoek
Hij is de nieuwe Uri Geller?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nadat jij JHK had gepost. Hoe kun je daar dan op reageren?
Zie mijn editquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:07 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik zag toch echt dat HA HA HA spandoek
Ja ik wel. Maar ik zit dan ook niet te zeuren over JHK van HPFT.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een spandoek en liedjes die verwijzen naar
24.000 woningen afgebrand
Daar zing je graag over zeker?
Vind je dat niet erg dan ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik wel. Maar ik zit dan ook niet te zeuren over JHK van HPFT.
quote:24.000 woningen afgebrand
Dat kan mij niet zo heel erg veel schelen inderdaad.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vind je dat niet erg dan ?
[..]
Ik zie dat ding niet meer staan. Ervoor of erna. Boeiend. Het gaat erom dat dat wel wordt geaccepteerd en mijn plaatje niet. Het is uitdelen en incasseren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nadat jij JHK had gepost. Hoe kun je daar dan op reageren?
We weten nu wel wat je hebt opgezocht, maar wenste je mij niet laatst nog een dodelijke afloop toe van mijn ziekte?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[..]
Nee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:10 schreef RayMania het volgende:
Kan het hier niet wat vriendelijker?
Daar ben ik het ook mee eens hoor. Van mij mag het beiden blijven staanquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik zie dat ding niet meer staan. Ervoor of erna. Boeiend. Het gaat erom dat dat wel wordt geaccepteerd en mijn plaatje niet. Het is uitdelen en incasseren.
Bizar eigenlijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat kan mij niet zo heel erg veel schelen inderdaad.
Laat ze dat vooral op het veld doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik zie dat ding niet meer staan. Ervoor of erna. Boeiend. Het gaat erom dat dat wel wordt geaccepteerd en mijn plaatje niet. Het is uitdelen en incasseren.
Deze wedstrijd is niet alleen op het veld.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laat ze dat vooral op het veld doen.
He schijnheil, als jij nooit 'hamas hamas joden aan het gas' hebt gezongen in je leven (800 doden om 6.000.000) vreet ik m'n leuter op.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[..]
Je bent een van de weinigen die trots is op die dvd denk ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag nacht weer kijken met wat vloeistof
Volgens mij had hij al vrij kansloos van Celtic verloren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef tong80 het volgende:
Adriaanse stond één punt achter op PSV op de tweede plaats toen ie werd ontslagen.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is niet alleen op het veld.
IK HEB EEN NIEUWE DVD MAAR WAT MOET IK DAAR NOU MEE HOMOOOO'S HOOMOO''Squote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Jou niet dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kan het jou wel wat schelen dan?
HAhahaha! Er zijn dus daadwerkelijk Feyenoordfans die die DVD nog zonder het schaamrood op de kaken uit de kast durven pakken, dit had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik heb er familie aan verlorenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kan het jou wel wat schelen dan?
Met vloeistof bedoel je bier?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar een spelletje he.quote:
In 1940, je moet ze wel goed gekend hebben dan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, ik heb er familie aan verloren
Was niet kansloos.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij had hij al vrij kansloos van Celtic verloren.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Met vloeistof bedoel je bier?
Is je moeder weer op vakantie ofzo dat je weer een beertender heb gekocht?
Bonnetje wel bewaren he, want al komt mama terug moet je hem toch weer inleveren
Boeiend.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
In 1940, je moet ze wel goed gekend hebben dan.
Ga je het nu bagatelliseren?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
In 1940, je moet ze wel goed gekend hebben dan.
Ga maar vast eten danquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
He schijnheil, als jij nooit 'hamas hamas joden aan het gas' hebt gezongen in je leven (800 doden om 6.000.000) vreet ik m'n leuter op.
Nee dat niet, maar het wordt vooral op het veld uitgevochten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:17 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje he.
Nu weet ik het zeker, je zoekt woorden op op internet, het viel me laatst ook al opquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ga je het nu bagatelliseren?
Ik zou graag willen dat er nooit meer met cholera wordt gescholden omdat mijn bet-overoveroverovergrootvader daar in 1540 aan is overleden. Dat doet me nog steeds veel pijn.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:19 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Boeiend.
Familie is toch familie.
Thuis achter zijn computer telt ook meequote:
Ik doe geen van beidequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Thuis achter zijn computer telt ook mee
http://www.mijnwoordenboek.nl/synoniemNL.phpquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker, je zoekt woorden op op internet, het viel me laatst ook al op
Grappig dat jullie 'held' nu met zijn paardemuil loopt te janken op de bank in madrid!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:20 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk, die gezichten op de achtergrond
En die hoefde je niet terug te brengen van je ma?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam uit een natuurblad
zinloze discussiequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat er nooit meer met cholera wordt gescholden omdat mijn bet-overoveroverovergrootvader daar in 1540 aan is overleden. Dat doet me nog steeds veel pijn.
Punt is dat dhr. vandenherik nu erg loopt te janken over een bombardement terwijl 'zijn medesupporters' en hijzelf ook 'hamas hamas joden aan het gas' zingt. Het interesseert mij geen flikker als ie dat doet, maar die hypocrisie is een beetje sneu.
Klopt anders hadden wij wel wat vaker gewonnen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het wordt vooral op het veld uitgevochten.
Grappig dat wij 27 miljoen voor 'm vangen en jullie geen cent krijgen voor je spelers.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Grappig dat jullie 'held' nu met zijn paardemuil loopt te janken op de bank in madrid!
Vroeger vond ik je situatie nog wel eens zielig...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
En die hoefde je niet terug te brengen van je ma?
En dat wij miljoenen hebben omdat hij niet naar jullie wilde komenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Grappig dat jullie 'held' nu met zijn paardemuil loopt te janken op de bank in madrid!
Nogal logisch dat ie wilt spelen he. Dat Tiendalli nou niet in een volle kuip durfde te spelenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En dat heeft betrekking op dit topic met...?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vroeger vond ik je situatie nog wel eens zielig...
Met miljoenen koop je nog geen elftal he (dat weten wij overigens als de beste)quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:24 schreef denthemen het volgende:
En dat wij miljoenen hebben omdat hij niet naar jullie wilde komen
Maar het zit wel lekkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Met miljoenen koop je nog geen elftal he (dat weten wij overigens als de beste)
Volgens mij zong hij het toen ook op tv bij Danny Dyer of wat dat wat anders?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Thuis achter zijn computer telt ook mee
Dat hebben mijn familie leden wel?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
En dat heeft betrekking op dit topic met...?
\quote:
Jou moeder heeft genoeg met ajax te maken, kijk maar bij het 'beste topic ooit'quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat hebben mijn familie leden wel?
Chris Woerts praat onzin maar Huntelaar niet.Waar baseer je dat op.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
En dat wij miljoenen hebben omdat hij niet naar jullie wilde komen
Ja, hadden ze in rotterdam niet moeten zingen over de 2e wereldoorlogquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat hebben mijn familie leden wel?
KJH is mijn battie boyquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Chris Woerts praat onzin maar Huntelaar niet.Waar baseer je dat op.
Waarom laat feyenoord dat niet zien dan?quote:
Het gaat ook om nederlagen in onderlinge duels. Oh wacht...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Feyenoorders zijn wel de laatste die het over het aantal nederlagen dit seizoen mogen hebben
Precies voortaan op dezelfde dag pas een topic openenquote:
Nee joh, dit is lachen, zolang mensen het netjes houdenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Precies voortaan op dezelfde dag pas een topic openen
Wie haat jij meer?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Precies voortaan op dezelfde dag pas een topic openen
Jorien zie ik niet als feyenoorder, verder heb ik geen hekel aan users, als is D-K wel het perfecte voorbeeld van een knuppelquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik vraag me af wie de meest gehate Feyenoord en ajax leden zijn hiero.
Alle Twente supporters hebben een bloedhekel aan Feyenoord vanwege die doodgestoken Twente supporter.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wie haat jij meer?
Ajax of Feyenoord
Maar over het algemeen is Ajax de meest gehate clubquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Alle Twente supporters hebben een bloedhekel aan Feyenoord vanwege die doodgestoken Twente supporter.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Met vloeistof bedoel je bier?
Is je moeder weer op vakantie ofzo dat je weer een beertender heb gekocht?
Bonnetje wel bewaren he, want al komt mama terug moet je hem toch weer inleveren
je wilt graag een prijs?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik vraag me af wie de meest gehate Feyenoord en ajax leden zijn hiero.
Weet ik niet. Denk het wel. Maar jullie kicken er ook op dus iedereen tevreden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar over het algemeen is Ajax de meest gehate club
Ik haat geen van beide, ik haat alleen Utrecht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wie haat jij meer?
Ajax of Feyenoord
Alvast 1 fanquote:
Kom op, ook jij weet het, voor bijna iedereen is Ajax dé wedstrijd van het jaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Weet ik niet. Denk het wel. Maar jullie kicken er ook op dus iedereen tevreden.
Is zeker wel zo, moet je maar is bij uitduels kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Weet ik niet. Denk het wel. Maar jullie kicken er ook op dus iedereen tevreden.
Daar kan ik niet over oordelen omdat ik niet weet hoe dat bij overige clubs en die supporters leeft. Alleen van Groningen en Ado weet ik zeker dat ze echt een bloekhekel aan ajax hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kom op, ook jij weet het, voor bijna iedereen is Ajax dé wedstrijd van het jaar
WAAAROMquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik haat geen van beide, ik haat alleen Utrecht.
Ja maarja Feyenoord wordt ook nergens met open armen ontvangen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Is zeker wel zo, moet je maar is bij uitduels kijken
Tegenwoordig wel, kans om punten te pakkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja maarja Feyenoord wordt ook nergens met open armen ontvangen.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel, kans om punten te pakken
Ach, wij gaan ook slechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |