Dan mag je wel flink meer neertellenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:41 schreef napalmpje het volgende:
ik vind dit er nog altijd onwijs gaaf uit zien.. maar als ik zoiets wil ga ik wel voor buizen denk ik
Je gaat er op bieden?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:55 schreef TeleluvR het volgende:
Menschen, puike versterker voor weinig, kom op!
Ook in Den Haag? Ik ken iemand die wellicht interesse heeft!quote:
Jepquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ook in Den Haag? Ik ken iemand die wellicht interesse heeft!
Ik neem aan dat ie hem alleen gratis komt bezorgen maar dat je de versterker nog wel mag aftikkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:44 schreef TeleluvR het volgende:
Tering, jij bent gek... ik ga er in ieder geval even achteraan!
Doe eens wat realistischer manquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:30 schreef lurker69 het volgende:
ok ok........... uhmmmm dan krijg je een peavy 158 rage erbij...
Ja snap ik, maar kreeg het idee dat hij heel erg nodig weg moest....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doe eens wat realistischer mandat ding is een paar tientjes waard
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
300 is al echt dieper dan een bodemprijs voor dat ding
Nee, momenteel even geen interesse in andere versterkers en voor de band heb ik al een andere halfstackquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ruilen voor een 100W Highwatt Maxwatt G100 R112 en 100 euro?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Nope, maar aan 1 kast heb je ook meer dan genoeg, 2e voegt niks toe alleen dat het er wat toffer uitziet
Muwoa zoveel verschil zal het niet maken, met 1 zo'n kast blaas je al letterlijk de deur eruit. Enige mensen die ook daadwerkelijk 2 van die dingen gebruiken zijn grote bands omdat het er tof uitzietquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa zoveel verschil zal het niet maken, met 1 zo'n kast blaas je al letterlijk de deur eruit. Enige mensen die ook daadwerkelijk 2 van die dingen gebruiken zijn grote bands omdat het er tof uitzietHEt zorgt alleen maar voor meer ruimte en meer sjouwwerk dus handig is het niet.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:59 schreef The_Dean het volgende:
Zonder Laney
En wat is een grote ruimte? Met deze halfstack kun je gemakkelijk een kroeg bespelen...
Hmm als ik jou was zou ik gewoon zoeits aanschaffen, dan kan je eventueel later 2e hands nog een speakerkast erbij kopen. Niet om veel te spammen maar voor deze prijs ga je echt niks beters of vergelijkbaars vindenquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:50 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet verplaatst te worden, en het is best een grote ruimte waar hij komt te staan, die ik wil opvullen, en dan t liefst met wat geluid. Maar ik zal er over nadenken ts, ik heb nu toch vakantie werk, ik laat nog van me horen.
Die staat er als verhoging... speaker is opgeblazenquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:04 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Niet uitgemeten, de oppervlakte van een flink huis (zolder), maar wat ga je dan met die laney doen?
PMquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:14 schreef Vincpod het volgende:
Dean, Ik heb zeker wel interesse, moet alleen ff met me ouders overleggen, ik vind het wel een goed verjaardagscadeau voor mezelf
, je hoort nog van me, (misschien zaterdag op roadgrill)
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:37 schreef The_Dean het volgende:
Redelijk, maar raad het niet aan, muziek is over het complete spectrum terwijl gitaarspeakers een bepaald frequentiebereik en eigenschappen hebben. Maar heu kan wel. Je kan via de speciale input met een cd-speler/mp3 meespelen.
Nee, helaas.quote:
lolquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:43 schreef The_Dean het volgende:
Nee, helaas. Vandaar ook te koop
Kan er wel wat gloeilampjes voor je insolderen
Hij staat al bij de nieuwe eigenaarquote:Op maandag 20 juli 2009 03:10 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
fuck, ik wil wel een hoger bod doen of is ie al weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |