Als jij het zo wil zien, mij best. Ik heb gewoon geen zin in ruzie (met Bt) en heb ook geen enkel probleem met haar.quote:
Snap ik, maar ruzie in de sc is leukquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Als jij het zo wil zien, mij best. Ik heb gewoon geen zin in ruzie (met Bt) en heb ook geen enkel probleem met haar.
Ben alleen thuis vannacht, kom je langs?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
Jeej.
Rellen is leuk. Ruzie niet zo. Helemaal niet met Bt. Mij een 'kankerirritante persoonlijkheid' noemen, vind ik geen rellen meer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Snap ik, maar ruzie in de sc is leuk
Putten ligt te ver van Spijkenisse om nu nog te komen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben alleen thuis vannacht, kom je langs?
Dat heb ik bij de meeste users ook, hoor. Alleen niet bij alle.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Trouwens, als ik ruzie met iemand zou hebben op internet, zou ik denken ''dikke care''
anders kwam je wel he he he hequote:Op woensdag 11 februari 2009 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Putten ligt te ver van Spijkenisse om nu nog te komen.
nameeeeeeeeeeeeeenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de meeste users ook, hoor. Alleen niet bij alle.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Snap ik, maar ruzie in de sc is leuk
Tuurlijk!quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
anders kwam je wel he he he he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |