abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67709441
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
En? Is jullie A1 kampioen geworden?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_67709671
Ik kan niks vinden, maar ik begrijp aan de reactie van Superheld dat het ze niet gelukt is?
pi_67709856
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:11 schreef Stofje het volgende:
Ik kan niks vinden, maar ik begrijp aan de reactie van Superheld dat het ze niet gelukt is?
2-4 voor Robbie en zijn kornuitjes
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 5 april 2009 @ 12:12:38 #179
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_67723911
NAC BREDA!!
pi_67732579
nou als willem2 trots op iemand kan zijn vandaag is het wel op roelof luinge, ze mogen wel met de collectebus rondgaan zeg voor een flinke bonus.

Tegen 9 man zo slecht spelen, echt waardeloos en dan nog gaan zingen dat maaskant zijn rotzooi mee moest nemen, verschrikkelijk, kben blij dat zelfs de commentator op tv zich er dood aan ergerde...

maar ja als je wint heb je gelijk he, maar van 11 man had willem2 echt niet gewonnen....zelfs tegen 9 man konden ze de vrije man niet vinden, diep triest, maar ja voor ons nog erger met 2 rode kaarten, weer schorsingen, maar misschien vallen ze nog aan te vechten...zeker die van gilissen, want luinge wist gewoon niet eens waarom tie floot en wie tie een kaart wilde geven...

dus ben benieuwd wat hier nog uit gaat komen...
what you see, is what you get!
  zondag 5 april 2009 @ 16:45:26 #181
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67732796
Die van Gilissen valt toch niet aan te vechten omdat het 2x geel was?
pi_67732944
ik zou het niet weten of dat wel of niet kan, maar ik had luinge graag te woord gezien over het geen wat daar is gebeurd want het is voor iedereen een raadsel
  zondag 5 april 2009 @ 16:51:38 #183
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67732962
Als het 2x geel was, dan kan je het niet aanvechten. Gele kaarten kunnen niet geseponeerd worden. (2x geel = rood dus ook niet)
  zondag 5 april 2009 @ 16:55:42 #184
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_67733055
quote:
Op zondag 5 april 2009 16:37 schreef IV_Xample het volgende:
[..] maar ja voor ons nog erger met 2 rode kaarten, weer schorsingen, maar misschien vallen ze nog aan te vechten...zeker die van gilissen, want luinge wist gewoon niet eens waarom tie floot en wie tie een kaart wilde geven...

dus ben benieuwd wat hier nog uit gaat komen...
2x geel valt idd niet aan te vechten.. (zie bijv. Väyrynen tegen Twente/Perez). Alleen tegen een directe rode kaart of schorsing op basis van videobeelden (achteraf) kun je in beroep.

Al met al weer een typisch weekendje qua arbitrage, van Willem II - NAC (nog) geen beelden gezien, maar in de andere wedstrijden ook voldoende onbegrijpelijke beslissingen.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_67733506
De KNVB vond een wedstrijd zonder publiek blijkbaar niet genoeg. Als extra straf nog even een Roelof show erbij. Verschrikkelijk.

/ Calimero modus

[ Bericht 0% gewijzigd door Thieske op 05-04-2009 17:19:54 ]
pi_67734101
Mooi commentaar trouwens op eredivisie live:

"De willem 2 supporters zingen nu: "Maaskant neem je rotzooi mee" maar de enige rotzooi vandaag op het veld speelde niet in het geel-zwart."
pi_67734271
quote:
Op zondag 5 april 2009 17:36 schreef Thieske het volgende:
Mooi commentaar trouwens op eredivisie live:

"De willem 2 supporters zingen nu: "Maaskant neem je rotzooi mee" maar de enige rotzooi vandaag op het veld speelde niet in het geel-zwart."
daar heb ik ook zo om gelachen, kwas blij dat de commentator het wel eens was met me, ik irriteerde me er nl ook dood aan
  zondag 5 april 2009 @ 18:14:04 #188
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_67735016
Ik heb nog nooit zo'n waardeloze Willem II - NAC gezien. Ik ben natuurlijk blij dat de drie punten in Tilburg bleven vandaag, maar als het zo moet, dan gun ik nog liever NAC dan Willem II de punten. Ik kan er alleen maar respect voor hebben als je met 9 man er nog steeds een wedstrijd van weet te maken. Dat in de volgende wedstrijd tussen onze clubs gewoon weer het team mag winnen dat het best speelt.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_67736239
Luinge - NAC: 2-0.

Die gozer heeft zijn stempel weer op de wedstrijd weten te zetten. Erg jammer.
En idd, dit zegt eigenlijk meer over W2 dan over NAC, tegen 9 man hadden ze het nog erg zwaar.
- NAC Breda -
pi_67763460
quote:
NAC in beroep tegen vuurwerkstraf

NAC heeft besloten in beroep te gaan tegen de straf die de KNVB ons heeft opgelegd voor het afsteken van fakkels tegen Groningen.
De KNVB tuchtcommissie legde NAC het spelen van één wedstrijd zonder publiek op en een boete van 15000 euro. NAC heeft voldoende mogelijkheden gezien om kans te maken in het hoger beroep. Dat bekent in ieder geval dat we de thuiswedstrijd tegen De Graafschap mogen bijwonen. De kans bestaat dat we nu de eerste wedstrijd in de play-offs moeten missen, maar ja...we winnen toch de beker.
bsiderats.nl
pi_67773074
Plannen bekend:
quote:
DE VERBOUWING KAN BEGINNEN!

Jaren is er aan gewerkt, maar deze zomer kunnen we dan echt beginnen: de modernisering en uitbreiding van het Rat Verlegh Stadion. Met een totale investering van 11,5 miljoen euro gaat het stadion echt op alle gebieden vooruit. Want na dertien jaar intensief gebruik zijn er duidelijke sporen van slijtage, terwijl allerlei voorzieningen (toiletten!) niet meer van deze tijd zijn.

Met architect Pascal Grosfeld is een mooi plan gemaakt, dat bovendien nog eens miljoenen goedkoper uitvalt dan het plan waarmee indertijd van start is gegaan. Meest in het oog lopende verandering is dat de tribunes niet meer worden verhoogd, maar juist verlaagd. Door het veld anderhalve meter te verlagen, kunnen bij de overkapping van de grachten meer rijen stoeltjes worden toegevoegd, zodat we in 2010 met beheersbare kosten ons stadion naar circa 23.000 supporters kunnen uitbreiden. Overigens geldt voor alle investeringen: ze worden alleen gepleegd als NAC de zekerheid heeft dat de bijbehorende huurverhoging wordt terugverdiend.

Het verblijf zal ook aanmerkelijk plezieriger worden. En dat gebeurt deze zomer al. Er komen meer en snellere poortjes, die de wachttijd voor het betreden van het stadion aanmerkelijk zullen bekorten. Er komen nieuwe en meer toiletten. Er komen meer en snellere horeca-counters, waarbij ook het food-assortiment aanmerkelijk wordt uitgebreid. Kortom: het is goed toeven in het vernieuwde Rat Verlegh Stadion.

Het aantal plaatsen zal met de herinrichting van de zuidtribune (uitvak kleiner, meer staanplaatsen) in eerste instantie groeien naar circa 18.000. In de tweede fase gaan we naar zo’n 23.000 plaatsen als de grachten worden overkapt. En die overkapping zal dus verder gaan dan in de eerste plannen. De sfeer in het stadion zal daardoor weer groter worden, waardoor supporters en sponsors het unieke Avondje NAC nog intenser zullen beleven.

Voor de sponsors verandert er veel – en natuurlijk ten goede. Het hoofdgebouw wordt compleet gemoderniseerd. Natuurlijk is er veel aandacht besteed aan het creëren van ruimte voor meer sponsors. Vooral de bouw van een derde verdieping op het hoofdgebouw zal de ontvangst van de sponsors uit het kleinbedrijf, de zzp’ers en het hoger kader uit het bedrijfsleven en van instellingen zorgen voor een nieuwe dimensie.
NAC is met bijna 500 sponsors al het grootste zakelijke platform van Zuidwest-Nederland. Met de groei zal de positie worden verstevigd, wat goed is voor de economische infrastuctuur in de regio. Immers, waar bedrijven elkaar ontmoeten, kunnen ze elkaar ook versterken.

Goed is om nog eens vast te stellen, net als alle fracties in de gemeenteraad dat hebben gedaan, dat er géén miljoenen van de gemeenschap naar NAC gaan. De gemeente Breda leent geld op de kapitaalmarkt en verrekent de kosten, inclusief een toeslag, door in de huur aan NAC. Er is dus een gezonde verhouding tussen de gemeente en NAC en die gaat terecht niet ten koste van speeltuinen of scholen.

De toekomst ziet er zo goed uit. Het Rat Verlegh Stadion wordt meer nog dan nu een voetbaltempel, zegt architect Pascal Grosfeld. Als gebouw moet het stadion een Icoon voor Breda worden. Grosfeld heeft het idee van de voetbaltempel doorvertaald in zijn visie: “Een Romeinse tempel kenmerkt zich als een colonnade rond het gebouw. De zuilenrijen zorgen voor een geleidelijke overgang van buiten naar binnen. De nieuwe huid rondom het NAC-stadion wordt gevormd door een rij kolommen, de colonnade. Deze kolommen definiëren het contour van het stadion en maken tegelijkertijd deze ‘tussenruimte’ onderdeel van het plein. Het benaderen van het stadion krijgt een nieuwe dimensie: het binnentreden in de voetbaltempel van NAC: het betreden van het allerheiligste”.
In zijn woorden: Het Rat Verlegh Stadion wordt een Icoon voor de Stad!

Fase 01 (zomer 2009)
- uitbreiding toiletten met vijf nieuwe toilethuizen,
- aparte toiletten voor dames en kids,
- uitbreiding horecacounters eretribune, hoofdtribune, Vak G,
- nieuwe toegangsautorisatie,
- uitbreiding staanplaatsen Vak G,
- aanpassing uitvak,
- Vak I voortaan voor NAC-supporters,
- aanpassing tribuneverwarming,
- inpandige aanpassing hoofdgebouw,
- nieuwe Cordial Lounge,
- nieuw stoelenplan hoofdtribune,
- introductie Brabantse Ondernemers Sociëteit,
- Verplaatsing perstribune.
Totaal aantal plaatsen: 18.000 (nu: 17.254)
Aantal business seats: 2.344 (nu: 1505)

Fase 02 (zomer 2010)
- uitbreiding hoofdgebouw met 3e verdieping,
- verlaging van het veld,
- grachtoverkapping B-side/Ere/Vak G,
- aanpassing tribunedak en akoestiek,
- aanpassing veldverlichting/veldverwarming,
- verplaatsing tv-camerapositie,
- verplaatsing tv-compound.
Totaal aantal plaatsen: 23.000 (nu 17.254)
Aantal business seats: 2.780 (nu 1.505)

Zie voor een compleet overzicht van de upgrading en uitbreiding van het Rat Verlegh Stadion de brochure hieronder.
En hier een pdfje met de plannen:

http://www.nac.nl/files/20090406_stadionplannen.pdf
- NAC Breda -
pi_67797921
Goed weekend dan voor Nac. A1 verloren, 1e verloren en Jong NAC verloren.

HUP NAC!
pi_67798191
Voetbal . Welja, ga het over voetbal hebben .
  FOK!Fotograaf dinsdag 7 april 2009 @ 21:41:21 #195
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_67809020
Ik wou je net confronteren met die foto in dit topic, maar je had het zelf al gedaan.

was wel geslaagd uitstapje naar Maastricht zo te zien ( op uitslag na dan )
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_67812458
Wat stond er trouwens op de spandoek die jullie bij hadden maar niemand kon zien omdat jullie ervoor stonden? Iets met Tilburg 2 eeuwen?
pi_67835939
zeg zeg wie houdt het viaduct bij op de a27? want het is beklad door een stel onnozelen
ik kom er dagelijks langs en het viel mij ineens vandaag op (weet niet hoelang het al is), dat er ipv parel van het zuiden, iemand heeft getracht fabel van het zuiden er van te maken
het is heiligschennis zou ik zeggen
  FOK!Fotograaf woensdag 8 april 2009 @ 17:56:59 #198
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_67836196
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:48 schreef IV_Xample het volgende:
zeg zeg wie houdt het viaduct bij op de a27? want het is beklad door een stel onnozelen
ik kom er dagelijks langs en het viel mij ineens vandaag op (weet niet hoelang het al is), dat er ipv parel van het zuiden, iemand heeft getracht fabel van het zuiden er van te maken
Ik kom er nooit langs, want ik woon in Zeeland, maar ik heb gehoord dat het sinds afgelopen weekend is.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_67836459
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:48 schreef IV_Xample het volgende:
Is bekend, komt goed.
- NAC Breda -
pi_67869935
het zullen wel een paar zielige kruikjes zijn die proberen zo hun gerief te behalen ofzo?

of ze zijn gewoon jaloers dat zij zoiets niet hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')