Achja, als iemand even niet reageert dan heeft Macca gelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:57 schreef macca728 het volgende:
blijkbaar heb ik hier gelijk, want geen reactie van Snowgoon
door de aanwezigheid van zoveel RET ers en politie zullen zwartrijders een tijdje afgeschrikt worden.
Als de RET weer normale diensten gaat draaien komen die zwartrijders weer terug. Zeker als alle mogelijkheden van zwartrijden met de chipkaart weer ingeburgerd zijn
Dit is toch zo logisch als wat.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een mongool he
Je haalt weer twee zaken door elkaar hypocrietje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dus men moet mij afschrikken om mijn geld terug te vragen bij een falende vervoerder.
Falende apparatuur kan men zo zien in het systeem. Reiziger hebben ook administratiekosten, misschien moeilijk te definieren, nou hier dan: zelfde tarief als de vervoerder hanteert.
Los van het geld, als de apparatuur hapert, moet de vervoerder de kaart deblokkeren.
Ik kan niet zomaar verder reizen, maar dat snap jij blijkbaaar niet.
Toe maar, ze hebben zelfs de politie ingezet tijdens de invoering van de chipkaartquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
los van die steekproef
door de aanwezigheid van zoveel RET ers en politie zullen zwartrijders een tijdje afgeschrikt worden.
Als de RET weer normale diensten gaat draaien komen die zwartrijders weer terug. Zeker als alle mogelijkheden van zwartrijden met de chipkaart weer ingeburgerd zijn
Dit is toch zo logisch als wat.
weet je wel hoe het systeem werkt mongool ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:11 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Je haalt weer twee zaken door elkaar hypocrietje.
Geld terug krijgen omdat het uitchecken niet goed is gegaan, is gratis voor jou.
Geld terug krijgen dat je zelf op de kaart hebt gestort kost 2,50.
Tuurlijk joh, als 1 automaat het niet doet, dan moet de kaart geblokkeerd worden![]()
![]()
LEZEN LEZEN LEZENquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:12 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Toe maar, ze hebben zelfs de politie ingezet tijdens de invoering van de chipkaart![]()
![]()
![]()
![]()
Jij haalt ook alles uit de kast he hypocrietje!
heb je de NS al gebeld met je vraag over dat overstappen ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:08 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Achja, als iemand even niet reageert dan heeft Macca gelijk
Dan heb ik dus gelijk wat betreft het proeftuin zijn van Rotterdam. Want jij kunt nog steeds niet uitleggen waarom er nog steeds met strippenkaart in bus en tram gereisd kan worden terwijl Rotterdam allang geen testgebied meer is.
En je kunt ook niet aangeven waar staat dat wanneer je tussen 2 treinen overstapt, je uit en in moet checken.
Bij beide zaken blijf ondanks meermale verzoek om verheldering zwaar in gebreke, dus dan heb ik gelijk volgens jouw denkwijze
Zeg dan meteen wat het antwoord was Hypocrietje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:20 schreef macca728 het volgende:
[..]
heb je de NS al gebeld met je vraag over dat overstappen ?
Ik namelijk wel
Het Rotterdamse openbaar vervoer bestaat niet alleen uit de metroquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:20 schreef macca728 het volgende:
heb je de RET al gebeld
de test is afgelopen in de Rotterdamse metro, dat is voor iedereen duidelijk behalve voor jou
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:23 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Het Rotterdamse openbaar vervoer bestaat niet alleen uit de metro
Waarom zou ik 'm bellen?quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:20 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Zeg dan meteen wat het antwoord was .
Voor iemand die zeer kritisch kijkt naar de OV chipkaart, heb je er wel verdomd veel moeite mee dat iemand anders kritisch is tegenover jouquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:29 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Voor iemand die zeer kritisch kijkt naar de OV chipkaart, heb je er wel verdomd veel moeite mee dat iemand anders kritisch is tegenover jou
Ik weet het antwoord al. Maar ik wil weten wat ze tegen jou zeiden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
omdat je NIEMAND gelooft hier, mag je zelf bellen.
Heb je de NS gebeld ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:30 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord al. Maar ik wil weten wat ze tegen jou zeiden.
Kleine moeite toch om dat antwoord te geven als jij gelijk hebt
Er zijn nog wel verstandige reacties hierquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
omdat je NIEMAND gelooft hier, mag je zelf bellen.
Ah dus je vind ook je eigen reacties minder verstandig dan die opmerking. Veelzeggend.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:34 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Er zijn nog wel verstandige reacties hier
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:34 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Er zijn nog wel verstandige reacties hier
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:35 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ah dus je vind ook je eigen reacties minder verstandig dan die opmerking. Veelzeggend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |