Spreek je soms uit ervaring?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:23 schreef Sjoewe het volgende:
Mja dat begint dan met mensen die zich niet lekker voelen of het zat zijn omdat ze al drie andere wijken hebben gelopen whatever en 'even' een zak mee naar huis nemen om 'm later te bezorgen. Dat worden dan twee zakken, drie etc. Op een gegeven moment weten ze niet meer waar te beginnen.
Wij hebben ook wel eens zo'n figuur gehad.quote:
Niet met schalen, maar met schaaljaren. Subtiel verschilletje, maar wel aanwezigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:32 schreef Viper86 het volgende:
Tot een bepaalde leeftijd gaat je loon na je verjaardag een bepaald bedrag omhoog. Daarna gaat het met schalen omhoog. Dat gebeurt als het goed is elk jaar vanaf 1 januari.
schaaljaar 5 vermoed ik eerder. Schaal 5 is nog hoger dan postbode plus. Een gewone postbode (fietsdienst) is schaal 2, een deel van de autodiensten schaal 3.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:54 schreef TokenW het volgende:
Hartelijk dank, in januari omhooggegaan naar schaal 5 dus.![]()
Ook voor als ik op zaterdag 4 uurtjes daar ga werkenquote:
Uiteraard geldt dit uurloon voor iedere zaterdagbesteller (niet zaterdags als postbezorger gaan werken). Hoe het werk bevalt hangt van de vestiging af en wat je taken zijn (o.a. chauffeur, aangetekenden, voorbereiding, wijken bezorgen) maar het is helaas niet meer wat het was. Als je niet kan moet je vrij vragen binnen een redelijke termijn aan je teamcoach. Als de termijn redelijk is (1 maand???) kan hij het je wettelijk niet ontzeggen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ook voor als ik op zaterdag 4 uurtjes daar ga werkenEn bevalt het bij de meeste?
Redelijk flexibel voor als je een keer niet kan, hoe werkt dat dan?
Hoezo niet als postbezorger gaan werken ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:21 schreef TokenW het volgende:
[..]
Uiteraard geldt dit uurloon voor iedere zaterdagbesteller (niet zaterdags als postbezorger gaan werken). Hoe het werk bevalt hangt van de vestiging af en wat je taken zijn (o.a. chauffeur, aangetekenden, voorbereiding, wijken bezorgen) maar het is helaas niet meer wat het was. Als je niet kan moet je vrij vragen binnen een redelijke termijn aan je teamcoach. Als de termijn redelijk is (1 maand???) kan hij het je wettelijk niet ontzeggen.
Dan is je loon veel minder en mag je alleen wijken wegbrengen. Dan mag je dus niet gaan sorteren op kantoor, terwijl dat altijd wel gezellig is vind ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoezo niet als postbezorger gaan werken ?
Dan werk je zo'n beetje voor het minimumloon. Als zaw'er zijnde heb je altijd een mooi loon wat hierboven op de afbeelding is aangegeven.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoezo niet als postbezorger gaan werken ?
Inderdaad, als je toch alleen op zaterdag werkt, dan kan je beter 1,5 keerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan is je loon veel minder en mag je alleen wijken wegbrengen. Dan mag je dus niet gaan sorteren op kantoor, terwijl dat altijd wel gezellig is vind ik
Dat wou ik eerst ook maar kon het nergens vind. Chauffeurquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:42 schreef TokenW het volgende:
[..]
Inderdaad, als je toch alleen op zaterdag werkt, dan kan je beter 1,5 keer(grove schatting) zoveel per uur verdienen. Daarnaast kan je veel meer verschillende taken uitvoeren, hoewel je voor een gedeelte daarvan minimaal een jaar in het bezit moet zijn van een rijbewijs.
Je kan natuurlijk ook 's zaterdags solliciteren bij de pakkettendienst van TNT, dan bezorg je of scan je pakketten. Voor het rijden van aangetekenden of het wegrijden van wijken en nabrengtassen naar depots moet je wel weer bij een gewone vestiging zijn. Op de site van TNT Post kan je zien wat er bij jou in de buurt ligt en of er functies open staan. Je kan natuurlijk ook altijd langsgaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat wou ik eerst ook maar kon het nergens vind. Chauffeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |