quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:30 schreef eNGine10 het volgende:
Veldhuis en Kemper - Volkomen kut
[ afbeelding ]
De chicks hier zullen wel schrikken van deze realistische weergave![]()
noob.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:58 schreef marvdeparv het volgende:
leuk idee! laten we alleen hopen dat de rest van de users meer humor heeft dan TS
laat eerst eens zien hoeveel humor jij hebt lutser!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:58 schreef marvdeparv het volgende:
leuk idee! laten we alleen hopen dat de rest van de users meer humor heeft dan TS
zit op mn werk nu, dus kan nie uploadenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
laat eerst eens zien hoeveel humor jij hebt lutser!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:05 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
zit op mn werk nu, dus kan nie uploaden
maar als ik thuis ben jonge, oh dan ga ik iets painten jongeuh poeh!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:23 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[ afbeelding ]
Iron Maiden - The Number Of The Beast
Zo ken ik er nog wel een.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:21 schreef Starzky het volgende:
Michael Jackson - Black or white
[ afbeelding ]
en tegelijkertijd ACDC - Back in blackquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een.
As I Lay Dying - The Darkest Nights
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:45 schreef Zwoerd het volgende:
Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magik
[ afbeelding ]
Die tweedequote:Op woensdag 11 februari 2009 22:04 schreef BartSmart het volgende:
Fear of the dark - Iron Maiden
[ afbeelding ]
Fear of the negerquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:04 schreef BartSmart het volgende:
Fear of the dark - Iron Maiden
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:23 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[ afbeelding ]
Iron Maiden - The Number Of The Beast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:30 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
R.Kelly - I Wish
[..]
[ afbeelding ]
R.Kelly - I Wish
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
en tegelijkertijd ACDC - Back in black
[..]
[ afbeelding ]
R.Kelly - I Wish
hehe hijs leukquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
A Day To Remember - Why Walk On Water When We've Got Boats
[ afbeelding ]
Dat zijn er heul geen 99! maar 98quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:01 schreef AlmightyArjen het volgende:
[ afbeelding ]
Nena - 99 luftballons
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:39 schreef AlmightyArjen het volgende:
KC & The sunshine band - That's the way I like it
[ afbeelding ]
De rest wat op FOK! gepost wordt is geheel onschadelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:39 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
lol, hopen dat kleine kinderen het niet zien
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:13 schreef Take_A_Picture het volgende:
Depeche Mode - Personal Jesus
[ afbeelding ]
Ik moet ook maar een pentablet voor thuis gaan aanschaffen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:13 schreef Take_A_Picture het volgende:
[ afbeelding ]
teehee!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:13 schreef Take_A_Picture het volgende:
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel. Seks is heel normaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:05 schreef Nepthys het volgende:
[ afbeelding ]
Kings Of Leon - Sex On Fire
eens zien of tinypic dit accepteert
Dacht aan "Black Hole Sun" van Soundgardenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:06 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Queen - Who wants to live forever
Okee okee, als de aarde opgeslokt is door de zon die bijna supernova gaat is er natuurlijk geen lucht meer waarmee je je longen kunt vullen om "Auw! Kut!" te roepen (en in space no-one can hear you scream), maar het gaat om het idee!
(Geen Queen fan overigens!)
Ken ook ja, maar dan slaat het gevloek nergens op!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:58 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
Dacht aan "Black Hole Sun" van Soundgarden
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:42 schreef MMUFC het volgende:
[ afbeelding ]
3 Doors Down - Landing In London
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het leven is een pijpkaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het leven is een pijpkaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel."
huh?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:24 schreef Trashcanman het volgende:
[ afbeelding ]
Black Sabbath - Under The Wheels of Confusion
Dronken paint, jeeeh!!!1
......waarin MASD, ik en nog een paar lui heel erg actief waren!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:56 schreef Noodly het volgende:
vroegah was er altijd zo'n kek topic waarbij je dan moest raden welk nummer het was.
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
[ afbeelding ]
Depeche Mode - Enjoy the silence
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
[ afbeelding ]
Depeche Mode - Enjoy the silence
oke bij deze, verzochtquote:Op zondag 15 februari 2009 21:25 schreef blubbernek het volgende:
red hot chilli peppers - under the bridge (paint wordt gemaakt op verzoek)
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:12 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[ afbeelding ]
Muse - Supermassive Black Hole
Of black night - deep purplequote:Op woensdag 11 februari 2009 17:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
en tegelijkertijd ACDC - Back in black
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]'t koste me even om em door te hebben maar ik moest lachen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij een kloon van meneergoud ofzo? Mooie paintsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:12 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[ afbeelding ]
Muse - Supermassive Black Hole
Ik heb het genoegen gehad om een jaar lang met HoT poppetjes te tekenen tijdens wiskundequote:Op maandag 16 februari 2009 12:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van meneergoud ofzo? Mooie paints![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(* sjerren is geen kunstenaar maar heb toch voor de lol een poging gewaagd)
[ Bericht 19% gewijzigd door sjerren op 16-02-2009 13:21:56 (extra add) ](__/)
(='.'=)
(")_(") http://www.whoopsiedaisy.nl
~ My room is not messy; It's an obstacle course designed to keep me fit!
Vanilla ice - ice ice babyquote:Op maandag 16 februari 2009 13:39 schreef Pollewoppie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
van de artiest:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k moet toegeven, je heb e rin gepaint, maar ik d8 dat dit niet de bedoeling was..?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Daniel Powter - Bad Day
[ afbeelding ]
Klopt, dus vanaf nu graag iets minder random plaatjes van google.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:06 schreef makkie88 het volgende:
[..]
k moet toegeven, je heb e rin gepaint, maar ik d8 dat dit niet de bedoeling was..?
quote:
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:49 schreef sjerren het volgende:
[ afbeelding ]
Di-rect - Inside My Head
vergeleken met jullie ben ik echt zoooo slecht, maar kvind et zoooo leuk![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:17 schreef MonkeyMadness het volgende:
[ afbeelding ]
Bon Jovi - Living on a Prayer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
Haha nee die is al geweestquote:Op maandag 16 februari 2009 21:26 schreef Starzky het volgende:
5 euro dat de volgende van klussert_ clocks is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Klussert_ op 16-02-2009 21:47:48 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 04:24 schreef Billy_Talent het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door makkie88 op 17-02-2009 10:03:19 ]
[ Bericht 13% gewijzigd door makkie88 op 17-02-2009 10:02:49 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:15 schreef AlmightyArjen het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:15 schreef AlmightyArjen het volgende:
[ afbeelding ]leuke paintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Erg grappig topic
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 04:24 schreef Billy_Talent het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(__/)
(='.'=)
~ My room is not messy; It's an obstacle course designed to keep me fit!![]()
![]()
Maak me gekBobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(__/)
(='.'=)
(='.'=)
quote:Op woensdag 18 februari 2009 06:30 schreef sjerren het volgende:
[ afbeelding ]ik dacht even dat nummer van andre van duinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hahaha nehhh 't topic is toch iets "té" letterlijk?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik dacht even dat nummer van andre van duin
(__/)
(='.'=)
Geweldig toch!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:33 schreef Trashcanman het volgende:
[ afbeelding ]
2 Unlimited - No limits![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Dream Theater - Take The Time
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
DETHKLOK DETHKLOK DETHKLOK!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:31 schreef Killaboelie het volgende:
[ afbeelding ]
Dethklok - Mermaider![]()
-edit- tevens tvp...
![]()
![]()
(='.'=)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
(='.'=)
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:45 schreef sjerren het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Alesha DiXon - The boy does nothing
ps: Dit is men 1e, en al jaren niet meer zoiets gedaan met paint
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----![]()
(Y) toch een hele leukequote:Op woensdag 18 februari 2009 17:29 schreef leroytje het volgende:
[ afbeelding ]
k ga dr snel ook weer 1tje maken![]()
Eek die moeder heeft een lul!quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:29 schreef leroytje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden![]()
(='.'=)
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:34 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]lollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(__/)
(='.'=)
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:34 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]die wou ik ook makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Y) maar deze is mooier (Y)
![]()
(='.'=)
![]()
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Ik was al bang dat er hier echt geen mensen met enige vorm van smaak kwamenquote:
Gelukkig heb ik er toch 1 gevonden...![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
+44 - No It Isn'tquote:
(='.'=)
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
+44 - No It Isn't
[ afbeelding ]
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
![]()
Tering wat een kut paintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:11 schreef Reza-impreza het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf leren nadenken is op school uit de mode, sinds de invoering van het kringgesprek...![]()
(='.'=)
![]()
*paint in windows 7 roelt echt hard,*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:25 schreef Billy_Talent het volgende:
[ afbeelding ]Ja wel handig dat je er " Paard " bij zetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze ken ik van GTA SA!!![]()
![]()
![]()
Is moeilijk hoor, zo'n paard in paint makenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:56 schreef Klussert_ het volgende:
[..]
Ja wel handig dat je er " Paard " bij zet![]()
![]()
Ik ookquote:Deze ken ik van GTA SA!!![]()
Net als een van m'n vorige, Jane's Addiction - Been Caught Stealing
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:13 schreef makkie88 het volgende:
[ afbeelding ]pronessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, nou ja, best stekelig dus.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa![]()
Paints gemaakt in de trein op me laptop, (slecht excuus dat ze gruwelijk lelijk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Silverstein - Smashed Into Pieces
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:09 schreef Take_A_Picture het volgende:
[ afbeelding ]Ik wou deze nog even quoten vanwege de ongekende kwaliteit van de paint. Of heb je hem niet zelf gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.![]()
![]()
Slayer - Angel of Death
Hij is niet zo toepasselijk als ik zou willen dat hij is, maar ik had al gepaint voordat ik aan een liedje dacht. Angels Fall First van Nightwish zou ook nog kunnen, zij het niet dat dat een vreselijk lied is.With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.![]()
[ afbeelding ]Prachtige paint!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tekening
Ik ben inmiddels overleden![]()
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )![]()
Tuurlijk heb ik m wel zelf gemaakt. Wacom pentablet FTWquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:52 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Ik wou deze nog even quoten vanwege de ongekende kwaliteit van de paint. Of heb je hem niet zelf gemaakt
Tralalalaaa![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:13 schreef Reza-impreza het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Swiggity swooty, I'm coming for that booty.![]()
[ afbeelding ]Plaatje doet het niet (meer)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fuck the Middle East is toch van SOD. En niet van MOD?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:39 schreef VaderVanJezus het volgende:
M.O.D. - Fuck The Middle East
[ afbeelding ]
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Foutje moet kunnen. Trouwens SOD en MOD zijn bijna hetzelfde.quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Kudos manquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik m wel zelf gemaakt. Wacom pentablet FTW
![]()
ik moet ook zo'n ding hebben.With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(gemaakt met Pivot)![]()
![]()
David Bowie - China Girl
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lagavulin, Scotch for the very first time.![]()
![]()
![]()
zelf net ook wat gepaint, niet echt kwaliteit maar ach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door dekkered op 23-02-2009 11:55:12 ]Every war is different, every war is the same.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
[ Bericht 12% gewijzigd door speedy_kevin op 23-02-2009 14:12:07 ]![]()
Dire Straits - Sultans of Swing
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Die is tofquote:Op maandag 23 februari 2009 17:27 schreef Remqo het volgende:
Dire Straits - Sultans of Swing
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Franz Ferdinand - Fade Together
![]()
Genesis - Jesus, he knows me"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:39 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Genesis - Jesus, he knows meGeweldig!
![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Valt best mee.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:53 schreef MaJo het volgende:
[ afbeelding ]
R.E.M. - Losing my Religion
En ja ik kan niet tekenen
R.E.M. - Shiny Happy People
Thanksquote:Op maandag 23 februari 2009 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Valt best mee.
R.E.M. - Shiny Happy People
[ afbeelding ]
Eigenlijk horen ze handjes vast te houden
5 - 28 februari Thailand O+![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Hmm, eigenlijk wel ja. Maar heb geen zin om het aan te passen.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
Eigenlijk horen ze handjes vast te houden
![]()
Dire Straits - Calling Elvis"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Mika - Relax![]()
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"![]()
![]()
Dire Straits - Brothers In ArmsThe woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:41 schreef billy-bob het volgende:
[ afbeelding ]
Dire Straits - Brothers In Arms
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:34 schreef J0ttem het volgende:
[ afbeelding ]Whehe voor Turning on the Screw kan dit ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry dat dat wijf lijkt op een smeltende barbapappa ik kan niet painten
The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:41 schreef billy-bob het volgende:
[ afbeelding ]
Dire Straits - Brothers In ArmsDe tering, hoezo te letterlijk nemen?
Crap, door een slotje heen gepost!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: