Is moeilijk hoor, zo'n paard in paint makenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:56 schreef Klussert_ het volgende:
[..]
Ja wel handig dat je er " Paard " bij zet![]()
Ik ookquote:Deze ken ik van GTA SA!!![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:13 schreef makkie88 het volgende:
[ afbeelding ]pronessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, nou ja, best stekelig dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Silverstein - Smashed Into Pieces
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:09 schreef Take_A_Picture het volgende:
[ afbeelding ]Ik wou deze nog even quoten vanwege de ongekende kwaliteit van de paint. Of heb je hem niet zelf gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.![]()
![]()
Slayer - Angel of Death
Hij is niet zo toepasselijk als ik zou willen dat hij is, maar ik had al gepaint voordat ik aan een liedje dacht. Angels Fall First van Nightwish zou ook nog kunnen, zij het niet dat dat een vreselijk lied is.With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.![]()
[ afbeelding ]Prachtige paint!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tekening
Ik ben inmiddels overleden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )![]()
Tuurlijk heb ik m wel zelf gemaakt. Wacom pentablet FTWquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:52 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Ik wou deze nog even quoten vanwege de ongekende kwaliteit van de paint. Of heb je hem niet zelf gemaakt
Tralalalaaa![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:13 schreef Reza-impreza het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Swiggity swooty, I'm coming for that booty.![]()
[ afbeelding ]Plaatje doet het niet (meer)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fuck the Middle East is toch van SOD. En niet van MOD?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:39 schreef VaderVanJezus het volgende:
M.O.D. - Fuck The Middle East
[ afbeelding ]
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Foutje moet kunnen. Trouwens SOD en MOD zijn bijna hetzelfde.quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Kudos manquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik m wel zelf gemaakt. Wacom pentablet FTW
![]()
ik moet ook zo'n ding hebben.With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(gemaakt met Pivot)![]()
![]()
David Bowie - China Girl
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lagavulin, Scotch for the very first time.![]()
![]()
![]()
zelf net ook wat gepaint, niet echt kwaliteit maar ach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door dekkered op 23-02-2009 11:55:12 ]Every war is different, every war is the same.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door speedy_kevin op 23-02-2009 14:12:07 ]![]()
Dire Straits - Sultans of Swing
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Die is tofquote:Op maandag 23 februari 2009 17:27 schreef Remqo het volgende:
Dire Straits - Sultans of Swing
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Franz Ferdinand - Fade Together
![]()
Genesis - Jesus, he knows me"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:39 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Genesis - Jesus, he knows meGeweldig!
![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Valt best mee.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:53 schreef MaJo het volgende:
[ afbeelding ]
R.E.M. - Losing my Religion
En ja ik kan niet tekenen
R.E.M. - Shiny Happy People
Thanksquote:Op maandag 23 februari 2009 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Valt best mee.
R.E.M. - Shiny Happy People
[ afbeelding ]
Eigenlijk horen ze handjes vast te houden
5 - 28 februari Thailand O+![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Hmm, eigenlijk wel ja. Maar heb geen zin om het aan te passen.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
Eigenlijk horen ze handjes vast te houden
![]()
Dire Straits - Calling Elvis"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Mika - Relax![]()
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa![]()
![]()
Dire Straits - Brothers In ArmsThe woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:41 schreef billy-bob het volgende:
[ afbeelding ]
Dire Straits - Brothers In Arms
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()