Indien ie zwart is... Jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:28 schreef Syytön het volgende:
Zoek je ook nog een oude lichtschakelaar? Ik heb nog zo'n ronde.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:55 schreef Syytön het volgende:Heb je trouwens de Berker 1930 serie gezien? Het is natuurlijk niet authentiek, maar wel in de oude stijl.
Eigenlijk zijn die wel vet tofquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:07 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks toch voor het meedenken Syyton!
Wij gaan boven wel voor ouderwetse opbouwdozen. Ik vind het zelf erg mooi en nostalgisch staan.
Beneden gaan we wel voor inbouw van bakeliet (nieuw):
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Bleiblei, wat maak je nu? Een beetje bakeliet mooi lopen te vindenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn die wel vet tof.
We hebben alleen net al het schakelspul vervangen bij ons thuis.
Ik geloof dat mijn huis helemaal vol zit met bakeliete stopcontacten / schakelaars. Schoonmams heeft er foto's van gemaakt, wachten is even tot ik die heb. Dan zal ik ze eens posten en misschien is het ook wel wat je zoekt... Zo ja... ik heb er 2 verdiepingen en alle kamers vol mee...quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:07 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks toch voor het meedenken Syyton!
Wij gaan boven wel voor ouderwetse opbouwdozen. Ik vind het zelf erg mooi en nostalgisch staan.
Beneden gaan we wel voor inbouw van bakeliet (nieuw):
(foto's geknipt)
Spoelbak in de nieuwe keuken is de vlakinbouw Kubus KBX 210.55 T van Franke. Een mooie diepe bak, met designoverloop (waarom heet alles tegenwoordig design?) en "turboplug" (??). Deze zat ook in de showroomopstelling van Karakter.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:43 schreef Ml-etje het volgende:
Eff n risje vragen;
- hoe komt je spoelbak van je nieuwe keuken eruit te zien?/ Die van de granito is wel gaaf hoor!
- Je oude keuken is wel heeel anders zeg (oh das meer n opmerking) ennuh Blond servies!!
- Kon je voor de oude keuken geen koper vinden? (wij hebben het geprobeerd op MP en dan gewoon al bieders hebbentoen schaamde ik me ook wel weer
)
Ben benieuwd wat er vandaag allemaal gedaan is en bovenal wanneer is de plaatsing van de keuken???
Volgens vriendlief is het de kwaliteit en in ons geval het losse bakje.Je ziet geen krassen enz. maarrrquote:Op woensdag 29 april 2009 09:42 schreef bleiblei het volgende:
Waarom zijn die spoelbakken zo duur?.
Heel erg bijzonder vind ik ze eerlijk gezegd niet.
Qua vorm & looks dan.
Ik heb ook nog gezocht naar een andere foto, waarbij je er vanaf een andere hoek inkijkt. Ik vond 'm, voor zover een spoelbak mooi kan zijn, wel mooi ogen. Vooral door de hoeken en het overloopje,. Maar het is en blijft natuurlijk gewoon een spoelbakquote:Op woensdag 29 april 2009 09:42 schreef bleiblei het volgende:
Waarom zijn die spoelbakken zo duur?.
Heel erg bijzonder vind ik ze eerlijk gezegd niet.
Qua vorm & looks dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |