Bij de installer wordt uiteraard ook een uninstaller package geleverd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ook weer makkelijk te verwijderen? Zonder dat het gaat lopen bokken met je oude Safari 3 functionaliteit?
Niet elk Apple product wordt geleverd met een uninstaller of installer package hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:14 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Bij de installer wordt uiteraard ook een uninstaller package geleverd.
Vergeet niet dat het een Apple product is.
Ja, weet ik wel. Maar onder Windows vond ik het nog niet geweldig..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:14 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Bij de installer wordt uiteraard ook een uninstaller package geleverd.
Vergeet niet dat het een Apple product is.
Excuses. Het was een slechte steek naar Microsoft. Internet Explorer beta's kun je maar beter mijden!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet elk Apple product wordt geleverd met een uninstaller of installer package hoor.
Ik meen zelf dat dat onder OS X netjes gescheiden is. Zo heb ik nu Safari 4 en WebKit Nightly naast elkaar draaien, beide met een andere Webkit engine.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:20 schreef Anthraxx het volgende:
Wat Swets bedoelt is dat het je Webkit component niet verziekt op je systeem. Daar is meer van afhankelijk dan alleen Safari.
Tabs bovenin is zelfde als Chrome natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:25 schreef Jarno het volgende:
Gelijk maar ff gechecked (op Windows XP dus), wel snel, maar rare vormgeving hoor. Tabbalk helemaal bovenin, heel vreemd default font, etc. Maar goed.
Ik vind van niet. Visueel is het nu alsof je meerdere browservensters in één venster onderbrengt, in plaats van dat je enkel in de content van de website switched.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:15 schreef Roland. het volgende:
tabs beneden is logischer:
terminal -> defaults write com.apple.Safari DebugSafari4TabBarIsOnTop false
en het is weer zoals het hoort..
Haha, ik wou je niet beledigen hoor. Ieder zijn meug!quote:
whehe, denk dat het meer mijn ziekelijke behoefte is om alles aan te passen. Neem bijvoorbeeld exposé en dergelijke. Links onder en boven, en rechts onder en boven zijn allemaal aangewezen voor een functie als je met je muis er naar toe kruipt. Vind het zelf 'efficient', maar als m'n broer of m'n vader, of andere mensen er bijvoorbeeld achter zitten, gek worden ze ervan. Scherm schuift constant weg voor ze. Het nadeel is dan wel weer voor mij, op het moment dat ik achter een andere pc/mac zit, en ik ga met m'n muis naar rechts onder voor exposé en er gebeurd niets, dat ik minstens 5+ seconde naar het scherm staar om af te wachten waarom er niets gebeurdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:51 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Haha, ik wou je niet beledigen hoor. Ieder zijn meug!
Daarom heb ik zelf de combinatie "fast user switching" en "guest account" aangezet. Als iemand mijn Macbook wilt gebruiken, dan klik ik rechts bovenin het scherm op het user-icoon, klik ik op Guest-account, en binnen 5 seconden is deze ingelogd. Als ik mijn Macbook weer terugkrijg, log ik deze account uit, gaat al zijn of haar data naar de prullenbak, en kan ik verder waar ik gebleven was.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:55 schreef Roland. het volgende:
[..]
whehe, denk dat het meer mijn ziekelijke behoefte is om alles aan te passen. Neem bijvoorbeeld exposé en dergelijke. Links onder en boven, en rechts onder en boven zijn allemaal aangewezen voor een functie als je met je muis er naar toe kruipt. Vind het zelf 'efficient', maar als m'n broer of m'n vader, of andere mensen er bijvoorbeeld achter zitten, gek worden ze ervan. Scherm schuift constant weg voor ze. Het nadeel is dan wel weer voor mij, op het moment dat ik achter een andere pc/mac zit, en ik ga met m'n muis naar rechts onder voor exposé en er gebeurd niets, dat ik minstens 5+ seconde naar het scherm staar om af te wachten waarom er niets gebeurd
ddr3 upgradequote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:27 schreef Shrien het volgende:
Ik heb nu steeds vaker dat mijn unibody Macbook niet meer uit zijn slaap wil komen, na de ddr3 upgrade..
Er zijn best een hoop mensen met dit probleem bleek na wat gegoogle
Hey wow, net even uitgeprobeerd. Wat gaat dat makkelijk en snel zeg! Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:04 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Daarom heb ik zelf de combinatie "fast user switching" en "guest account" aangezet. Als iemand mijn Macbook wilt gebruiken, dan klik ik rechts bovenin het scherm op het user-icoon, klik ik op Guest-account, en binnen 5 seconden is deze ingelogd. Als ik mijn Macbook weer terugkrijg, log ik deze account uit, gaat al zijn of haar data naar de prullenbak, en kan ik verder waar ik gebleven was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |