Je hebt wel foto's gemaakt natuurlijk....quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:29 schreef nietzman het volgende:
M'n Powerbook ligt op het moment in duuzend stukken op m'n tafel, met alle vier miljard schroefjes die ik er uitgehaald heb er naast.
Hij crashede als een malle, behalve toen ik 'm gister buiten op het balkon in de vrieskou gebruikte. De koelpasta op de processor was volkomen gevulkaniseerd. Morgen maar even een nieuw tubetje halen en hopen dat 'ie dan nog weer even mee kan..
Als ik 'm niet scheef in elkaar schroef natuurlijk.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:48 schreef nietzman het volgende:
De schroefjes liggen prachtig op papier gerangschikt naar de ifixit.com de-montageguide.
De eerste de beste die er overheen niest vindt z'n hoofd op een staak terug.
Het enige nadeel is dat je nog steeds op een andere pc wacht met je muis in de hoekquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:28 schreef Roland. het volgende:
[..]
Hey wow, net even uitgeprobeerd. Wat gaat dat makkelijk en snel zeg! Bedankt voor de tip!
In principe kun je je complete usermap op die andere computer neerplempen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:11 schreef donderopman het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dat je nog steeds op een andere pc wacht met je muis in de hoek
Ik merk het elke keer weer als ik op school achter een pc duik....
mpeg4 is een container. je moet dus wel een supported codec hebben (als ik me niet vergis)quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:54 schreef -Menn0- het volgende:
MPEG-4 heb ik al geprobeerd. Heb ook een ander filmpje met een andere camera en die is .AVI, die pakt iMovie wel..
Heb je Perian wel geïnstalleerd?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:45 schreef -Menn0- het volgende:
Ik word helemaal gek van iMovie, wat voor filmpjes pakt dat programma nou wel en niet?
Heb in de vakantie filmpjes opgenomen die MPEG zijn, willen niet in iMovie, geconverteerd naar .mov, wil nog steeds niet in iMovie, toen geconverteerd naar .AVI, NOG STEEDS NIET!!!
Enige wat ik kan vinden is importeren vanaf camera maar daar staat ze niet meer op, heb alles al op m'n macbook staan...
iMovie '09 trouwens
Omdat iMovie dan als het goed is alles ondersteunt wat door Perian wordt ondersteund.quote:
Hmm ik snap ook niet waarom hij ze niet wilt pakken, heb dus al een filmpje met .AVI extensie in dat project zitten. Wil ik er nog meer toevoegen, lukt het niet.....quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat iMovie dan als het goed is alles ondersteunt wat door Perian wordt ondersteund.
Dat was althans met iMovie '08 zo.
Waarom heb je de meuk uberhaupt niet gewoon op je mac geïmporteerd?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:57 schreef -Menn0- het volgende:
Ok maar hoe zorg ik daar voor dan? Wil graag een leuk filmpje maken van de vakantie met foto's en die filmpjes maar tot nu toe ben ik al een week bezig met die filmpjes in iMovie krijgen
Ja dat is achteraf inderdaad heel stom geweest maar dat komt door een andere stomme fout.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom heb je de meuk uberhaupt niet gewoon op je mac geïmporteerd?
Weer een nieuwe thermalsticker?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:07 schreef nietzman het volgende:
Meh, koelpasta op de processor heeft ook niet bijzonder veel geholpen. Hij word nog steeds bizar snel heeft waarna 'ie zichzelf in sleep knalt.
Ik heb nu een wild idee dat het een andere debiel grote chip was die op het mobo zat met een thermal-sticker er op. Die maakt nu geen goed contact met de heatsink, zou ik daar nog iets tussen kunnen proppen?
'08 doet het hier niet...quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat iMovie dan als het goed is alles ondersteunt wat door Perian wordt ondersteund.
Dat was althans met iMovie '086 zo.
Dan zijn ze doorzichtig, kan ze niet selecteren.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:03 schreef Tijn het volgende:
Wat zegt 'ie dan als je File > Import doet?
Ja werkt prima, als je niet teveel latency intensieve taken wil doenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:00 schreef Jarno het volgende:
Swets, hoe zijn de netwerk-via-stopcontact adapters van Sitecom? (Ik geloof dat het niet helemaal jouw tak is maar misschien heb je ervaring). Ik zou zoiets nog wel op zolder willen, ik doe het nu nog via wifi (gaat redelijk) en voor kabels trekken ben ik te lui. Ik zie dat 'jullie' diverse 200mbps modellen hebben (503, 511 513), kun je er nog één aanraden.
Oh ehhhh, ontopic... *denkt* 10.5.7 beta is geseed!!!
Nee, alleen dezelfde fase, en dat is in elk huis eigenlijk zo. Alleen in grote kantoorpanden zou je eventueel tegen een probleem aan kunnen lopenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:35 schreef Tijn het volgende:
Voor netwerk-via-stroom moeten de stopcontacten allemaal op dezelfde groep zitten toch?
Ah ok, dat is goed om te wetenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, alleen dezelfde fase, en dat is in elk huis eigenlijk zo. Alleen in grote kantoorpanden zou je eventueel tegen een probleem aan kunnen lopen
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Huh, netwerken via stopcontacten? Dat klinkt handy.
Ja, dat is het ook. Dit bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Huh, netwerken via stopcontacten? Dat klinkt handy.
Ik gebruik het ook, alleen voor mijn 360 want ik ben te billig om een WiFi-adapter te kopen, en tussen console en modem zit een heule dikke muur zonder gaten voor kabels. Gaat prima, overigens.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook. Dit bijvoorbeeld.
Het bestaat echt al jaaaaaren trouwens
Nope.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoezo, je hebt toch nog altijd een legale licentiecode nodig?
Sinds je gratis images van Windows XP en Vista kunt downloaden van de website van Microsoft. Deze images zijn bedoeld om verschillende versies van Internet Explorer te testen, maar het zijn gewoon volledige geactiveerde versies van Windows die iedereen zonder te registreren kan downloaden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sinds wanneer is XP gratis dan?
Nou, ik heb dus net Safari geïnstalleerd en dat ging prima. Freecell start 'ie ook. Verder heb ik er nog niks mee gedaanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:20 schreef Anthraxx het volgende:![]()
. Volledig werkende versies? Geen rare restricties? Ook up te daten?
Op zich grappig, en bizar dat je zo redelijk makkelijk die VPC images kan omzetten, maar denk je niet dat dit gewoon een gestripte versie van XP is? Ik doe het voorlopig met een gratis legale Student-versie, maar toch... als ze toch alleen browsers willen testen, zou ik me voor kunnen stellen dat ze WMplayer eruit hebben gehaald, driver support, etc...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sinds je gratis images van Windows XP en Vista kunt downloaden van de website van Microsoft. Deze images zijn bedoeld om verschillende versies van Internet Explorer te testen, maar het zijn gewoon volledige geactiveerde versies van Windows die iedereen zonder te registreren kan downloaden.
Het idee van Microsoft is dat je deze images gebruikt in combinatie met Microsoft Virtual PC die er tegenwoordig alleen voor Windows is en je dus een versie van Windows moet hebben gekocht voordat je dit kunt gebruiken. Echter zijn deze images met wat aanpassingen ook te gebruiken in andere virtual machines. Hier staat uitleg over hoe je deze images in VMWare Fusion of VirtualBox kunt laden. Op die manier kun je de images dus booten vanuit OS X.
Ah en dan komen er nieuwe images beschikbaar ofzo?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:31 schreef super-muffin het volgende:
Alleen vervallen ze na een bepaalde datum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |