150 naturlichquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:12 schreef Bravebart het volgende:
Ik vraag me toch af wat voor score ik had gehad als ik overal had ingevuld dat ik wel ff 5 sterren zou gaan halen
Lijkt me nietquote:
Dat heb ik even getest! Uitslag op andere gebieden is hetzelfde gebleven:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:12 schreef Bravebart het volgende:
Ik vraag me toch af wat voor score ik had gehad als ik overal had ingevuld dat ik wel ff 5 sterren zou gaan halen
Niet, je hebt nu 5 sterren voor Lichamelijk-Motorischquote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat heb ik even getest! Uitslag op andere gebieden is hetzelfde gebleven:
[ afbeelding ]
Scheelt behoorlijk dus
Volgens mij heb ik ze ongeveer even snel gedaan. Had het niet bepaald onthouden namelijkquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet, je hebt nu 5 sterren voor Lichamelijk-MotorischMaar dan zal het dus ook nog wel van tijd afhangen gok ik
Wat is het eerste onderdeel?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:29 schreef Black_Tulip het volgende:
Kan iemand me vertellen wat de juiste antwoorden zijn bij het eerste onderdeel?Ik heb dat kloteding meerdere keren gedaan en ik had soms 1 ster, soms 2 en een keer 3 sterren
Ik heb 131 als ik overal 5 sterren gok te halen en die dus ook haal en het in ongeveer dezelfde tijd doe als de eerste keerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ze ongeveer even snel gedaan. Had het niet bepaald onthouden namelijk
Lichamelijk motorisch ging inderdaad wel iets beter nu, het duurde nu maar 20 seconden voor ik doorhad hoe je dat balletje stuurdeDie vond ik serieus het moeilijkst van alles
Ik bedoel het onderdeel Interpersoonlijke intelligentie. Je weet wel, die ene met gezichtsuitdrukkingen en of een lach echt of nep is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat is het eerste onderdeel?En wat zijn de vragen ongeveer? Dan kom ik er wel uit denk ik
Ach je bent ook al wat ouderquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
Wiskunde ging heel goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
15 minquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:54 schreef littledrummergirl het volgende:
hoe lang ben je ermee bezig?
Ik voel me gelijk een stuk beter door je bemoedigende woorden!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ach je bent ook al wat ouder
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik voel me gelijk een stuk beter door je bemoedigende woorden!
Gastquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:09 schreef Syb-rund. het volgende:
ja hoor, hoe moet je de echtheid van iemands lach gaan bepalen zonder geluid, stelletje rukkers
ja maar.. ik vind een lach zonder geluid niet kunnenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GastEchtheid van iemands lach kan je zien aan de ogen en wenkbrauwen. Heeft niks met geluid te maken.
Je bent niet de enige:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |