abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 februari 2009 @ 12:45:18 #76
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_65945436
Ik had het in het vorige topic ook al gepost maar daar ging het vooral over andere dingen
Vraag me af wat de of de meeste hier het er mee eens zijn om de rest van het seizoen wat behoudender te gaan spelen.Ook mag er wat mij betreft wel een assistent bij/af.
quote:
Misschien zou het goed zijn om de randverschijnselen een keer goed door te lichten. Het een beetje mosterd na de maaltijd maar heb net als bij Oranje nog niet echt de toegevoegde waarde kunnen ontdekken van de assistenten. Er zijn potentiele assistenten ten overvloed. Een ervaren iemand als Neeskens is zeer welkom om van Basten te ondersteunen. Een andere naam is Frank de Boer die misschien al wel toe is aan een promotie naar het eerste elftal.

Duidelijk is dat Ajax te veel wedstrijden goals tegen krijgt. Ook zakken spelers te vaak door een ondergrens waardoor het team ontzettend wisselvallig is. Het is misschien vloeken in de kerk maar als we nou eens de rest van het jaar proberen een solide basis neer te zetten. Dus een vaste en sterke verdediging met een versterkt middenveld en voorin de snelheid van Suarez,Sulejmani en Cvitanic. Als je puur naar de spelers kijkt heeft Ajax een perfect counterteam. Dan heb je met de diepgang van Gabri en bijv. Lindgren nog steeds genoeg gevaar voor de goal. Laat de linies wat meer op elkaar spelen en zak iets in waardoor er minder ruimte achter de verdediging ligt. Hierdoor zullen de verdedigers wat zekerder worden en krijgen ze op het middenveld ook meer afspeelmogelijkheden. Als je kijkt naar de goals van Vitesse zijn ze allemaal in de omschakeling of met een steekpass achter de verdediging. Stukje inzakken zal dan al wonderen doen.

De rest van de competitie moet Ajax gewoon een stug team worden dat op inzet en teamprestaties en daarnaast individuele klasse van iedereen kan winnen. Eerst de basis en dan kan je volgend jaar als er meer automatisme en vertrouwen is wat aanvallender gaan spelen.
#FreeHat
pi_65945474
quote:
AZ en FC Twente hebben zich tijdens de winterstop gemeld bij Vitesse voor de jeugdige spits Ricky van Wolfswinkel. Beide clubs vingen echter bot bij de speler zelf en willen nu komende zomer een nieuwe poging wagen.
Ben benieuwd of Ajax er nog mee bezig is of dat hij over een paar jaar na een arbitragezaak komt ofzo.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_65945617
Die van Wolfswinkel hype snap ik nog steeds niet eigenlijk..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_65945631
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Die verwachtte ik ook ja. Van der Wiel schijnt een motivatieprobleem te hebben.
Iemand die bij Ajax speelt KAN geen motivatieprobleem hebben. Je krijgt ZWAAR overbetaald voor hetgeen je doet. Ajax is de grootste club van Nederland en in het buitenland nog altijd een mythe (al is dat al een tijd niet meer aan onze prestaties af te lezen. Wees gvd trots dat je voor die club bent uitgepikt om er te spelen.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 11 februari 2009 @ 12:52:34 #80
51286 w00h00
Digital man!
pi_65945649
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:31 schreef StarGazer het volgende:

[..]

De Hatem Trabelsi van het seizoen 2002-2003 .

Erg sneu hoe zijn loopbaan verder is gelopen .
Erg sneu, hij rijdt met zijn Masserati door Tunis heen.
pi_65945694
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:52 schreef Breach het volgende:

[..]

Iemand die bij Ajax speelt KAN geen motivatieprobleem hebben. Je krijgt ZWAAR overbetaald voor hetgeen je doet. Ajax is de grootste club van Nederland en in het buitenland nog altijd een mythe (al is dat al een tijd niet meer aan onze prestaties af te lezen. Wees gvd trots dat je voor die club bent uitgepikt om er te spelen.
KAN wel, MAG niet...

En waarom kunnen spelers bij clubs als Manchester, Juve, Barca het wel dan? Die krijgen nog veel meer geld.

De enige reden die ik kan bedenken waarom ze niet willen, ze willen niet voor MvB. Simplistisch? Plaat blijft hangen? vast wel, maar wat zou het anders kunnen zijn....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_65945718
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Het schelden op moeders, dan denk ik toch vrij snel aan Suarez, hoewel die zich in de wedstrijden wel altijd 100% geeft.
Suarez zei na de wedstrijd tegen Vitesse dat hij boos was op zijn ploeggenoten. En gezien zijn agressie na de wedstrijd tegen Heracles, denk ik niet dat het probleem bij hem ligt.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_65945722
quote:

[..]

Leg dat die spelers maar uit.
pi_65945729
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

KAN wel, MAG niet...

En waarom kunnen spelers bij clubs als Manchester, Juve, Barca het wel dan? Die krijgen nog veel meer geld.

De enige reden die ik kan bedenken waarom ze niet willen, ze willen niet voor MvB. Simplistisch? Plaat blijft hangen? vast wel, maar wat zou het anders kunnen zijn....
Ik reageer er niet eens meer op. Sorry.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65945811
quote:

[..]

KAN wel, MAG niet...

Daar ligt het probleem ook. Marco weet het wat dat betreft niet meer. Als ik Ajax was had ik er ook een ervaren assistent bij gezet die alles al meegemaakt heeft.
Eind van het seizoen evalueren en die spelers verkopen.
  woensdag 11 februari 2009 @ 12:57:34 #86
166976 DuvelDuvel
pi_65945818
quote:

[..]

Het gaat niet zozeer om de club waar je voor speelt maar meer hoeveel je uit jezelf wil halen.
Als je het vergelijkt met andere sporters zoals schaatsers die stoppen ontzettend veel tijd en energie in hun trainen om dan te kunne vlammen op het beslissende moment. Bij sommige voetballers heb ik het idee dat het allemaal een beetje vrijblijvend is. Iemand die bij een topclub speelt moet elke dag het beste uit zichzelf halen. Misschien missen ze bij Ajax wel de zogenoemde "topsportmentaliteit"
#FreeHat
pi_65945857
Trabelsi . Zou van der Wiel een voorbeeld aankunnen nemen. Man wat werkte hatem altijd hard, en maar blijven gaan.

Iemand trouwens nog een compilatie van het seizoen CL seizoen dat we net tegen milan werd uitgeschakeld?
pi_65945871
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:54 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Leg dat die spelers maar uit.
Wil ik best hoor. Inzetten en keihard werken en ander optyfen. Het moet eens klaar zijn. Ajax speelt al jaren met dit probleem en steeds leggen we de oorzaak ergens anders.

En dat kutrapport van Coronel kan dus ook wel definitief de prullenbak in. Voor mij is het nu echt duidelijk waar het aan ligt. Ik riep het al langer en nu heb ik het echt met die gasten gehad. Het gaat me niet eens om individuen. Je staat je 90 minuten lang (met alle plezier hoor) uit te sloven voor die gasten. En dan is dit wat ze ons en hun trainer brengen.
pi_65945914
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:58 schreef Breach het volgende:

[..]

Wil ik best hoor. Inzetten en keihard werken en ander optyfen. Het moet eens klaar zijn. Ajax speelt al jaren met dit probleem en steeds leggen we de oorzaak ergens anders.

En dat kutrapport van Coronel kan dus ook wel definitief de prullenbak in. Voor mij is het nu echt duidelijk waar het aan ligt. Ik riep het al langer en nu heb ik het echt met die gasten gehad. Het gaat me niet eens om individuen. Je staat je 90 minuten lang (met alle plezier hoor) uit te sloven voor die gasten. En dan is dit wat ze ons en hun trainer brengen.
Het goede moment dus om het meteen goed aan te pakken voor volgend seizoen.
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:00:22 #90
166976 DuvelDuvel
pi_65945921
quote:

[..]

KAN wel, MAG niet...

Bij die teams zit het erin gebakken. Daar weten ze hoe ze moeten omgaan met het feit dat er gepresteerd MOET worden. Ook wordt daar doorgeselecteerd tot er een team is dat in staat is om op de top te kunnen presteren. Maar ook bij die teams zitten trouwens wel eens miskopen.
#FreeHat
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:04:13 #91
51286 w00h00
Digital man!
pi_65946054
quote:
Pranjic: 'Ajax had mij ook moeten halen'

In een interview in de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Danijel Pranjic weten dat Ajax in zijn ogen een fout heeft gemaakt door alleen 'Miki' Sulejmani te halen. 'Ze hadden mij erbij moeten nemen.'

'Miki is geen nummer 10, hij moet linksbuiten staan. Hij vraagt me de laatste tijd veel advies en dan zeg ik altijd dat hij sterk moet blijven. Ik hoop alleen dat zijn trainer inziet dat hij hem op een andere plaats moet zetten en dat hij af en toe praat met Miki. Dat heeft die jongen nodig. Mijn vriend smeekt elke dag of ik naar Ajax wil komen om hem te helpen. Ook veel van zijn ploeggenoten vroegen me laatst in de Arena te komen voetballen.'
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:07:18 #92
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65946162
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:42 schreef Houniet het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Vink gaat fluiten.
Is toch ook alweer de 3e keer ofzo dat die ajax-feyenoord krijgt?
pi_65946249
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:04 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Ben benieuwd waar Sulejmani zondag speelt. Ik gok op 10
pi_65946268
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:07 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Is toch ook alweer de 3e keer ofzo dat die ajax-feyenoord krijgt?
3x teveel
pi_65946286
quote:

[..]

Dat kan nu ook nog.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_65946290
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:10 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Ben benieuwd waar Sulejmani zondag speelt. Ik gok op 10
Denk ik niet..
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:21:00 #97
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65946623
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:10 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

3x teveel
Mwah, zijn verleden ligt bij jullie regio hoor
pi_65946664
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:54 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Suarez zei na de wedstrijd tegen Vitesse dat hij boos was op zijn ploeggenoten. En gezien zijn agressie na de wedstrijd tegen Heracles, denk ik niet dat het probleem bij hem ligt.
Oh, begrijp me niet verkeerd hoor. Ik ben een grote fan van Suarez, maar als er iemand is waarvan ik denk dat hij als hij boos wordt, niet meer weet wat hij doet, dan is het Suarez wel. Ik zie bijvoorbeeld een Vertonghen niet zo snel iemands moeder uitschelden

Verder kun je Suarez in de wedstrijden uiteraard niets verwijten, laat dat duidelijk zijn.
pi_65946770
quote:

[..]
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_65947057
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:13 schreef Breach het volgende:

[..]

Heel mooi stuk zeg. Heel jammer dat het zo gegaan is met hem. De laatste echt goede rechtsback van Ajax.

Het doet toch pijn als je ziet dat de topspelers van Ajax zoveel 'pech' hebben in het buitenland. Trabelsi, Pienaar bijvoorbeeld en recentelijk Heitinga en KJH (al is dat wat op de zaken vooruit lopen).
Pienaar was wat ongelukkig bij Dortmund maar is weer helemaal opgeleefd bij Everton. Speelt wekelijks in de basis en bijzonder sterk nog wel.

Pienaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')