DE OP IS HIER TE VINDEN! 
The horror.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
BS was helemaal niet de laatste en post door een slotje heen
Hear hear.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
al die tijd dat we dachten dat het eindelijk eens rustig was in onze club.. bleek dus gewoon schijn. fijn om te weten dat het eigenlijk nog steeds hetzelfde liedje is qua inzet van spelers. ik hoop dat Marco als hij het echt niet meer weet niet stopt... maar gewoon de selectie op z'n kop zet. desnoods blijf je met 5 spelers over en koop je de rest aangevuld met jeugdspelers.
Hoeveel geld is daar nog voor na die slordige 40 miljoen die Bassie heeft uitgegeven?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
al die tijd dat we dachten dat het eindelijk eens rustig was in onze club.. bleek dus gewoon schijn. fijn om te weten dat het eigenlijk nog steeds hetzelfde liedje is qua inzet van spelers. ik hoop dat Marco als hij het echt niet meer weet niet stopt... maar gewoon de selectie op z'n kop zet. desnoods blijf je met 5 spelers over en koop je de rest aangevuld met jeugdspelers.
Silva?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
als ik zo naar de selectie kijk vind ik het moeilijk in te schatten welke spelers er voor de problemen zorgen. Sno en Leonardo.. oke. maar verder?
Geld zal geen probleem zijn, met de (denk ik) verkoop van Suarez in de zomer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoeveel geld is daar nog voor na die slordige 40 miljoen die Bassie heeft uitgegeven?
Van der Wiel gok ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
als ik zo naar de selectie kijk vind ik het moeilijk in te schatten welke spelers er voor de problemen zorgen. Sno en Leonardo.. oke. maar verder?
Urby met z'n lange mouwen? Steek die een basisplaats verwacht? de Spaanstalige spelers die het vertikken om Nederlands te leren? die 2 Belgen die populair zijn bij het publiek maar vaak niet thuis geven. erg lastig vind ik...
Die verwachtte ik ook ja. Van der Wiel schijnt een motivatieprobleem te hebben. Sno is bekend. Leo staat bekend als moeilijke jongen, maar ik geloof niet dat hij hier één van de hoofdschuldigen is. Dat het met de instelling van Urby niet goed zit, wisten we al een tijd. Ook Sulejmani denkt het al helemaal gemaakt te hebben, maar stelt natuurlijk nog geen fuck voor. Het schelden op moeders, dan denk ik toch vrij snel aan Suarez, hoewel die zich in de wedstrijden wel altijd 100% geeft.quote:
nog wel wat denk ik. en met het geld van Suarez erbij moet het lukken. tenzij spelers van Groningen/Twente/Heerenveen de enige opties zijn...quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoeveel geld is daar nog voor na die slordige 40 miljoen die Bassie heeft uitgegeven?
Suarez wordt met de week minder waard op deze manierquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geld zal geen probleem zijn, met de (denk ik) verkoop van Suarez in de zomer.
Inderdaad, ik wacht het zaterdag allemaal wel even afquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar goed, het is een beetje 'zoeken'.
Bij het radio programma De Sport tot Twee (vanaf 23m) zei Azing Griever dat Sulejmani nog steeds in dat gehucht in Friesland woont en dat hij zich enorm eenzaam voelt bij Ajax.. Misschien dat dat ook meespeelt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
hij woont toch samen met Bodul in Amsterdam?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bij het radio programma De Sport tot Twee (vanaf 7.40m) zei Azing Griever dat Sulejmani nog steeds in dat gehucht in Friesland woont en dat hij zich enorm eenzaam voelt bij Ajax.. Misschien dat dat ook meespeelt?
Volgens mij ook.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:38 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hij woont toch samen met Bodul in Amsterdam?
In de VI stond een artikel waarin Sulejmani en Bodul werden bezocht in een appartement in de Rivierenbuurt waar ze samen wonen, dus waar dat verhaal over dat gehucht vandaan komt is mij een raadsel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bij het radio programma De Sport tot Twee (vanaf 7.40m) zei Azing Griever dat Sulejmani nog steeds in dat gehucht in Friesland woont en dat hij zich enorm eenzaam voelt bij Ajax.. Misschien dat dat ook meespeelt?
Volgens mensen in Heerenveen niet meer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:38 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hij woont toch samen met Bodul in Amsterdam?
Hup, we gooien er weer een bak geld tegenaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:32 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
nog wel wat denk ik. en met het geld van Suarez erbij moet het lukken. tenzij spelers van Groningen/Twente/Heerenveen de enige opties zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |