Ik overdrijf graagquote:Op woensdag 11 februari 2009 04:19 schreef FANN het volgende:
[..]
nah...... da's wel héél burgerlijk![]()
maar wel getrouwd ja......
nee geen mamma.......quote:Op woensdag 11 februari 2009 04:21 schreef Adolecens het volgende:
OP graag![]()
[..]
Ik overdrijf graag![]()
maar, gefeliciteerd! Ook al mamma enzo?
MILFS lopen hier ook rond, dus het kan nog steeds
Ahh Fan, blijf! Ik let wel op je, krijg je heul geen notes!quote:Op woensdag 11 februari 2009 04:23 schreef FANN het volgende:
[..]
nee geen mamma.......
en ik ga hier weg.....![]()
Lies komt zo wel weer terug.....![]()
doeiiiii
![]()
Ik heb ook nog steeds maar 1 note en die heb ik al tijden! Dus dat is geen probleemquote:Op woensdag 11 februari 2009 04:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahh Fan, blijf! Ik let wel op je, krijg je heul geen notes!
Hier is gewoon nog een toffe film op tvquote:Op woensdag 11 februari 2009 04:30 schreef ProbeerMe het volgende:
Ik doe nog een rondje koffie, Fok is een beetje slaapverwekkend heden nacht
Ik heb hier geen Canal+ XXX-zendersquote:Op woensdag 11 februari 2009 04:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier is gewoon nog een toffe film op tv
Ik welquote:Op woensdag 11 februari 2009 04:35 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik heb hier geen Canal+ XXX-zenders
ga gewoon werken johquote:Op woensdag 11 februari 2009 07:40 schreef Q. het volgende:voor MaJo. Nu eerst eens het vorige topic teruglezen.
.
daarom ga je eerst even fokken voor je de deur uit gaat?quote:Op woensdag 11 februari 2009 06:39 schreef Snuitebolletje het volgende:ik ga weer naar mn werk..
het lijkt wel alsof ik hart voor de zaak heb!
Thanksquote:Op woensdag 11 februari 2009 07:40 schreef Q. het volgende:voor MaJo. Nu eerst eens het vorige topic teruglezen.
.
Vervelende ervaringen mee?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:23 schreef Nouk84 het volgende:
Bezette mannen die andere vrouwen proberen te versieren zijn trouwens
Nou dat valt eigenlijk wel mee. Er is er alleen nu één die dat wel probeert.. Ik hou daar gewoon niet van.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vervelende ervaringen mee?
hang em aan de schandpaalquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou dat valt eigenlijk wel mee. Er is er alleen nu één die dat wel probeert.. Ik hou daar gewoon niet van.
Dat siert je.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou dat valt eigenlijk wel mee. Er is er alleen nu één die dat wel probeert.. Ik hou daar gewoon niet van.
Ja vind ik wel! Ik zou het echt niet tof vinden als ik de vriendin zou zijn.quote:
Die redenatie kan ik me ook in vinden, maar denken die vrouwen nooit na: "Wat als ik die vriendin ben" "Wat zou ik daarvan vinden?"quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat siert je.genoeg vrouwen die er wel op ingaan.
snap die redenatie ook wel (hij is degene die fout is, ik heb geen verantwoordelijkheid naar zn vriendin toe)maar t is ook niet de mijne.
Ik vind vrouwen vaak heel erg naïef in dat soort zaken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die redenatie kan ik me ook in vinden, maar denken die vrouwen nooit na: "Wat als ik die vriendin ben" "Wat zou ik daarvan vinden?"
Betekent dat dat ik niet naief ben?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen vaak heel erg naïef in dat soort zaken.
Ik moet bekennen dat dat ook niet perse mijn redenatie is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die redenatie kan ik me ook in vinden, maar denken die vrouwen nooit na: "Wat als ik die vriendin ben" "Wat zou ik daarvan vinden?"
ik ken genoeg mannen die hetzelfde doen.....quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen vaak heel erg naïef in dat soort zaken.
ze zullen eerder denken in de trant van...quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies, ik ook!quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat dat ook niet perse mijn redenatie is.
ik zou het voor mezelf niet willen, iets beginnen met iemand die bezet is. Zou me schuldig voelen.
ook als ik zou redeneren dat t eigenlijk zijn pakkie an is.
Goedemorgen! Hoe was 't?quote:
Jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik niet naief ben?
Gezelligquote:
Tja, dat is dus niet iets waar ik aan zou denken..quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
ze zullen eerder denken in de trant van...
hij zal het wel slecht hebben met haar... als ik hem nou laat zien hoe leuk het met mij is..........
Leuk!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Gezelligvind haar echt leuk... maar weet alleen niet of ik vliefd ben
en ik weet wel bijna zeker dat ze vliefd op mij is... maar ik zie wel waar het schip strand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |