Ik overdrijf graagquote:Op woensdag 11 februari 2009 04:19 schreef FANN het volgende:
[..]
nah...... da's wel héél burgerlijk![]()
maar wel getrouwd ja......
nee geen mamma.......quote:Op woensdag 11 februari 2009 04:21 schreef Adolecens het volgende:
OP graag![]()
[..]
Ik overdrijf graag![]()
maar, gefeliciteerd! Ook al mamma enzo?
MILFS lopen hier ook rond, dus het kan nog steeds
Ahh Fan, blijf! Ik let wel op je, krijg je heul geen notes!quote:Op woensdag 11 februari 2009 04:23 schreef FANN het volgende:
[..]
nee geen mamma.......
en ik ga hier weg.....![]()
Lies komt zo wel weer terug.....![]()
doeiiiii
![]()
Ik heb ook nog steeds maar 1 note en die heb ik al tijden! Dus dat is geen probleemquote:Op woensdag 11 februari 2009 04:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahh Fan, blijf! Ik let wel op je, krijg je heul geen notes!
Hier is gewoon nog een toffe film op tvquote:Op woensdag 11 februari 2009 04:30 schreef ProbeerMe het volgende:
Ik doe nog een rondje koffie, Fok is een beetje slaapverwekkend heden nacht
Ik heb hier geen Canal+ XXX-zendersquote:Op woensdag 11 februari 2009 04:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier is gewoon nog een toffe film op tv
Ik welquote:Op woensdag 11 februari 2009 04:35 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik heb hier geen Canal+ XXX-zenders
ga gewoon werken johquote:Op woensdag 11 februari 2009 07:40 schreef Q. het volgende:voor MaJo. Nu eerst eens het vorige topic teruglezen.
.
daarom ga je eerst even fokken voor je de deur uit gaat?quote:Op woensdag 11 februari 2009 06:39 schreef Snuitebolletje het volgende:ik ga weer naar mn werk..
het lijkt wel alsof ik hart voor de zaak heb!
Thanksquote:Op woensdag 11 februari 2009 07:40 schreef Q. het volgende:voor MaJo. Nu eerst eens het vorige topic teruglezen.
.
Vervelende ervaringen mee?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:23 schreef Nouk84 het volgende:
Bezette mannen die andere vrouwen proberen te versieren zijn trouwens
Nou dat valt eigenlijk wel mee. Er is er alleen nu één die dat wel probeert.. Ik hou daar gewoon niet van.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vervelende ervaringen mee?
hang em aan de schandpaalquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou dat valt eigenlijk wel mee. Er is er alleen nu één die dat wel probeert.. Ik hou daar gewoon niet van.
Dat siert je.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou dat valt eigenlijk wel mee. Er is er alleen nu één die dat wel probeert.. Ik hou daar gewoon niet van.
Ja vind ik wel! Ik zou het echt niet tof vinden als ik de vriendin zou zijn.quote:
Die redenatie kan ik me ook in vinden, maar denken die vrouwen nooit na: "Wat als ik die vriendin ben" "Wat zou ik daarvan vinden?"quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat siert je.genoeg vrouwen die er wel op ingaan.
snap die redenatie ook wel (hij is degene die fout is, ik heb geen verantwoordelijkheid naar zn vriendin toe)maar t is ook niet de mijne.
Ik vind vrouwen vaak heel erg naïef in dat soort zaken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die redenatie kan ik me ook in vinden, maar denken die vrouwen nooit na: "Wat als ik die vriendin ben" "Wat zou ik daarvan vinden?"
Betekent dat dat ik niet naief ben?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen vaak heel erg naïef in dat soort zaken.
Ik moet bekennen dat dat ook niet perse mijn redenatie is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die redenatie kan ik me ook in vinden, maar denken die vrouwen nooit na: "Wat als ik die vriendin ben" "Wat zou ik daarvan vinden?"
ik ken genoeg mannen die hetzelfde doen.....quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen vaak heel erg naïef in dat soort zaken.
ze zullen eerder denken in de trant van...quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies, ik ook!quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat dat ook niet perse mijn redenatie is.
ik zou het voor mezelf niet willen, iets beginnen met iemand die bezet is. Zou me schuldig voelen.
ook als ik zou redeneren dat t eigenlijk zijn pakkie an is.
Goedemorgen! Hoe was 't?quote:
Jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik niet naief ben?
Gezelligquote:
Tja, dat is dus niet iets waar ik aan zou denken..quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
ze zullen eerder denken in de trant van...
hij zal het wel slecht hebben met haar... als ik hem nou laat zien hoe leuk het met mij is..........
Leuk!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Gezelligvind haar echt leuk... maar weet alleen niet of ik vliefd ben
en ik weet wel bijna zeker dat ze vliefd op mij is... maar ik zie wel waar het schip strand
Tuurlijk die heb je ook! Zelfs mannen zijn niet perfect. Maar als ik in mijn omgeving rondkijk, dan zijn het vaker vrouwen die met dit soort dingen op hun bek gaan heb ik het idee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken genoeg mannen die hetzelfde doen.....
Nee hoor, ze denken "hij zal het wel niet naar zijn zin hebben, worstelen met zichzelf", ik trek lekker mijn eigen plan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
ze zullen eerder denken in de trant van...
hij zal het wel slecht hebben met haar... als ik hem nou laat zien hoe leuk het met mij is..........
Ah, gezellig en leuk KZquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en ik weet wel bijna zeker dat ze vliefd op mij is... maar ik zie wel waar het schip strand
ik moet zeggen dat ik in zo een situatie niet denk aan die andere persoon. ik ben wel van het, haar pakkie aan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet bekennen dat dat ook niet perse mijn redenatie is.
ik zou het voor mezelf niet willen, iets beginnen met iemand die bezet is. Zou me schuldig voelen.
ook als ik zou redeneren dat t eigenlijk zijn pakkie an is.
daarom te snel vliefd worden kan ook erg averechts werken heb ik in 3 maanden tijd 2x mogen mee maken dus misschien is mijn onderbewust wat voorzichtigerquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Leuk!Verliefd worden kan nog, of niet? Precies!
Je date was gisteren gezellig lees ik.quote:
Hoiquote:
heeft dat met elkaar te maken? dat daar voor jou dus geen spanning is?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
heeft dat met elkaar te maken? dat daar voor jou dus geen spanning is?
succesquote:
Ik heb volgens mij net zo veel sollicitatiegesprekken als jij dates hebt.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee hoor, ze denken "hij zal het wel niet naar zijn zin hebben, worstelen met zichzelf", ik trek lekker mijn eigen plan.
Heb trouwens heerlijk wraak genomen op zo'n vrouw, door haar vriend (mijn ex) gewoonweg nog een aantal keer te neuken. The best revenge en de tweede revenge is door hem bij haar te laten blijven
Dus zij heeft hem verleid, hij is weer vreemd geweest met mij, zij zit met een illusie, hij met een schuldgevoel en reken maar dat op een dag hij het haar gaat vertellen.Zo niet, loopt de relatie om die reden (dat hij het niet verteld) wel stuk.
Tijn, mannetje, zie het maar lekker als oefenmateriaal, totdat je die ene keileuke job tegenkomtquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij net zo veel sollicitatiegesprekken als jij dates hebt.
Maar bij jou heeft het wel resultaat.
soms ga je rare dingen denken\doen als je verliefd bent...quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tja, dat is dus niet iets waar ik aan zou denken..
Nee hoor, ik was het eerste jaar nadat het uit was nog steeds gek op mijn ex. Toen hebben we een jaar geen seks gehad en daarna, toen was het wel bewust en duivels. Ik heb echt lak aan haar. What goes around, comes around.quote:
Deed je dat op dat moment ook uit wraak, of was t iets anders?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee hoor, ze denken "hij zal het wel niet naar zijn zin hebben, worstelen met zichzelf", ik trek lekker mijn eigen plan.
Heb trouwens heerlijk wraak genomen op zo'n vrouw, door haar vriend (mijn ex) gewoonweg nog een aantal keer te neuken. The best revenge en de tweede revenge is door hem bij haar te laten blijven
Dus zij heeft hem verleid, hij is weer vreemd geweest met mij, zij zit met een illusie, hij met een schuldgevoel en reken maar dat op een dag hij het haar gaat vertellen.Zo niet, loopt de relatie om die reden (dat hij het niet verteld) wel stuk.
Even terug... Het was uit met je ex omdat hij vreemd was gegaan met zijn nu huidige vriendin. Vervolgens heb jij een jaar gewacht, bleek dat de aantrekking tussen ex en jou er nog was. Paar keer geneukt en vervolgens hem weer laten gaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was het eerste jaar nadat het uit was nog steeds gek op mijn ex. Toen hebben we een jaar geen seks gehad en daarna, toen was het wel bewust en duivels. Ik heb echt lak aan haar. What goes around, comes around.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Even terug... Het was uit met je ex omdat hij vreemd was gegaan met zijn nu huidige vriendin. Vervolgens heb jij een jaar gewacht, bleek dat de aantrekking tussen ex en jou er nog was. Paar keer geneukt en vervolgens hem weer laten gaan.
Dat is een behoorlijk duivels plan inderdaad, maar het had dus ook gekunt dat het jou terug gebeten had? Jij die vreselijk lust naar je ex hebt, die lust paar keer waar heb kunnen maken en vervolgens zegt je ex, dank je mnr het was fijn maar ik wil je niet meer. Vervolgens zit jij dan nog wel met gevoelens voor iemand die je niet meer kwijt kunt.
Elk verhaal heeft twee kanten he
Nee, was niet uit wraak, maar uit lust. En ik deed het jusit omdat ik wist dat het voor mij gewoon seks was en verder geen gevoel meer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Deed je dat op dat moment ook uit wraak, of was t iets anders?
Ik heb eigenlijk niet gauw wraakgevoelens en zal er al helemaal niet snel iets mee doen.
Edit- je hebt al antwoord gegeven...
Een dobbelsteen heeft er 6quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik ken zelfs een dobbelsteen met 12!quote:
Briljantquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was het eerste jaar nadat het uit was nog steeds gek op mijn ex. Toen hebben we een jaar geen seks gehad en daarna, toen was het wel bewust en duivels. Ik heb echt lak aan haar. What goes around, comes around.
Maar dat is geen traditionele dobbelsteenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ken zelfs een dobbelsteen met 12!
Hmm nee, voor zover ik weet is hij nooit vreemd gegaan tijdens zijn relatie met mij. Maar ja, zeker weten doe ik dat niet en al helemaal zeker ben ik het niet omdat iedere relatie van hem is beeindigd doordat hij met een andere vrouw in contact kwam en vreemd ging (op zijn eerste relatie na).quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Even terug... Het was uit met je ex omdat hij vreemd was gegaan met zijn nu huidige vriendin. Vervolgens heb jij een jaar gewacht, bleek dat de aantrekking tussen ex en jou er nog was. Paar keer geneukt en vervolgens hem weer laten gaan.
Dat is een behoorlijk duivels plan inderdaad, maar het had dus ook gekunt dat het jou terug gebeten had? Jij die vreselijk lust naar je ex hebt, die lust paar keer waar heb kunnen maken en vervolgens zegt je ex, dank je mnr het was fijn maar ik wil je niet meer. Vervolgens zit jij dan nog wel met gevoelens voor iemand die je niet meer kwijt kunt.
Het kwam zo uit. Hij bood het me op een presenteerblaadje aan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Briljantik zou het ook kunnen bedenken
Kwaad met kwaad vergelden maakt het tweede kwaad niet goed.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Hmm nee, voor zover ik weet is hij nooit vreemd gegaan tijdens zijn relatie met mij. Maar ja, zeker weten doe ik dat niet en al helemaal zeker ben ik het niet omdat iedere relatie van hem is beeindigd doordat hij met een andere vrouw in contact kwam en vreemd ging (op zijn eerste relatie na).
En ik ben er niet trots op of zo hoor, maar het maakt het voor mij echt wel vele malen makkelijk om er zo naar te kijken. Mijn ex heeft mij zeker gebruikt ja, hij wist helemaal niet wat hij wilde en ik was te gek op hem om een streep te trekken. Dat heeft me een jaar gekost.
Ik ben me echt wel bewust van wat er zich afgespeeld heeft. Ik kan het alleen niet helpen dat ik blij ben met het feit dat hij 2 weken voordat hij ging samenwoonde nog naar mij verlangde. Misschien wreed, maar tov wat zij mij geflikt heeft, vind ik dit we staat quitte (en ja, ik heb het idee dat ik haar harder genaaid heb als zij mij).
En als voor mijn ex: ik ben gewoon een gek geweest die verliefd was en misbruik van me heb laten maken.
* JonKeL hoekt rhubarbje tegen de vlaktequote:Op woensdag 11 februari 2009 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
Goedemorgen!
Wie gaat wie vandaag neer halen?
dus om haar terug te pakken, heb je geneukt met iemand waar je geen interesse (meer) in had!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:34 schreef MNR het volgende:
Misschien wreed, maar tov wat zij mij geflikt heeft, vind ik dit we staat quitte (en ja, ik heb het idee dat ik haar harder genaaid heb als zij mij).
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:36 schreef Ripley het volgende:
Kwaad met kwaad vergelden maakt het tweede kwaad niet goed.
Ik ben er van overtuigd dat als iemand mij kwetst en ik sta er boven, dat het die persoon slechter laat voelen over zichzelf en dat dat meer effect heeft
Daar heb je gelijk in. Maar na 2 jaar van dit soort gezeik ben je dat station wel gepasseerd. Voor mij voelde het vele malen beter om de knoop door te hakken en zelf het initiatief te nemen om alle contacten te verbreken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat als iemand mij kwetst en ik sta er boven, dat het die persoon slechter laat voelen over zichzelf en dat dat meer effect heeft
Nopequote:Op woensdag 11 februari 2009 10:37 schreef MaJo het volgende:
Woon jij in utrecht MNR?het verhaal komt me verdacht bekend voor nu je er meer over verteld
Nee, dat bedacht ik me later. Op dat moment was het gewoon een sentimenteel moment tussen mij en mijn ex, waarbij hij initiatief nam en ik dacht: ik heb al een paar maanden geen seks gehad, ik heb ook wel weer eens zin, hier is mijn kans.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
dus om haar terug te pakken, heb je geneukt met iemand waar je geen interesse (meer) in had!
is dat vrouwenlogica?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar na 2 jaar van dit soort gezeik ben je dat station wel gepasseerd. Voor mij voelde het vele malen beter om de knoop door te hakken en zelf het initiatief te nemen om alle contacten te verbreken.
Wat jij zegt klinkt allemaal wel heel verstandelijk, maar voor mij is dit een absolute verlichting geweest. Ik ben nl. altijd al van het verstandige en wijze en bla, bla, bla. Dat heeft me niets opgeleverd. Want dat blijf je altijd met dat stukje gevoel zitten. En ik wilde de deur gewoon dichtgooien.
Bovendien is het je bewust boven iemand stellen/plaatsen, meer een vorm van ontwijking als van confrontatie imho.
Zo lang jij dat hoofdstuk hiermee heb kunnen sluiten is dat allemaal prima toch? Dan maakt het geen reet uit hoe andere dat beredeneren... enne hij heeft de fout gemaakt jij niet (ik vind dat we ons niet schuldig moeten voelen voor de daden van een ander)quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar na 2 jaar van dit soort gezeik ben je dat station wel gepasseerd. Voor mij voelde het vele malen beter om de knoop door te hakken en zelf het initiatief te nemen om alle contacten te verbreken.
Wat jij zegt klinkt allemaal wel heel verstandelijk, maar voor mij is dit een absolute verlichting geweest. Ik ben nl. altijd al van het verstandige en wijze en bla, bla, bla. Dat heeft me niets opgeleverd. Want dat blijf je altijd met dat stukje gevoel zitten. En ik wilde de deur gewoon dichtgooien.
Bovendien is het je bewust boven iemand stellen/plaatsen, meer een vorm van ontwijking als van confrontatie imho.
dat laatste weet ik niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Technoquote:
Mensen die zeggen "ik sta erboven", kom on Rip... jij weet net zo goed als ik dat ze dat alleen maar zeggen om zichzelf beter te voelen. Het is gewoon een verstandelijke redenatie. Geef 1 trigger en je staat weer terug bij afquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:43 schreef Ripley het volgende:
[..]Als je mij iets niet kunt verwijten is het wel het ontwijken van confrontaties
En ik sla persoonlijk vrij makkelijk de deur dicht in de zin van het verbreken van contact en zo. Dat gevoel verwerk ik zelf wel
euhm sommige mensen denken echt gewoon zo hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Mensen die zeggen "ik sta erboven", kom on Rip... jij weet net zo goed als ik dat ze dat alleen maar zeggen om zichzelf beter te voelen.
Het is ook allemaal prima. Heb er in ieder geval een van geleerd en zou het een tweede keer anders aanpakken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Zo lang jij dat hoofdstuk hiermee heb kunnen sluiten is dat allemaal prima toch? Dan maakt het geen reet uit hoe andere dat beredeneren... enne hij heeft de fout gemaakt jij niet (ik vind dat we ons niet schuldig moeten voelen voor de daden van een ander)
Komen zichzelf ook nog wel tegen. Misplaatste arrogantie maakt alleen maar dat je op een dag nog harder op je bek gaatquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
euhm sommige mensen denken echt gewoon zo hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |