SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet er in ieder geval niet te lang bij stilstaan als het je overkomt. Meestal kan de vrouw niet voelen dat hij gescheurd is. Als hij gescheurd is betekent het toch dat je een morning after pil of soa test moet doen, dus dan kan je t zooitje maar net zo goed afmaken en volpompen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:50 schreef Elkafila het volgende:
Bij mij is het al verscheidene malen voorgekomen dat een condoom tijdens de daad scheurde.
Dat je na een half uur krikken je snikkel 'eruit' haalt en er allemaal lappen rubber aan hangen..tja..
Het kan een luchtbelletje zijn geweest, nagel, van alles eigenlijk.
Om de vergelijking met een ballon maar weer aan te halen: die kan ook knappen als hij te straks gespannen raakt, daar zijn niet altijd scherpe dingen voor nodig.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:57 schreef Der_Fuhrer het volgende:
Ja maar je doos bevat toch geen scherpe randenEn droog is die nou ook niet bepaald lijkt me
Oh alsin; geen B-merk condooms, waren durex en dfy, niet te klein, zat gewoon goed eromheen, geen droogheidsdingen, waren niet oud/hergebruikt (quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hier 3 potjes na elkaar zelfsgewoon alles zoals het hoort, maar gingen toch kapot. Ook wat aan MAP gekost
. Toen maar weer aan de pil
Als je 'm niet goed om doet kan het ook gebeuren, misschien moet Jij de volgende keer dat ding maar bij hem omdoenquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oh alsin; geen B-merk condooms, waren durex en dfy, niet te klein, zat gewoon goed eromheen, geen droogheidsdingen, waren niet oud/hergebruikt (), dus geen idee hoe dat kwam!
Dat is denk zo'n 3 maanden terug en 14 maanden terug helemaal geen problemen met condooms. Vind het maar raar
Heb ik ook goed gedaan hoor, ik weet echt wel hoe dat moetquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:27 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Als je 'm niet goed om doet kan het ook gebeuren, misschien moet Jij de volgende keer dat ding maar bij hem omdoen
Dat had ik al wel begrepen (hap hapquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Heb ik ook goed gedaan hoor, ik weet echt wel hoe dat moet!
Ik heb gewoon een mannetje met een schaar van binnen!
Te strak gespannen? Wel 's 'n opgeblazen condoom gezien? Hoe groot moet die leuter zijn denk je, om 'm te strak te spannenquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Om de vergelijking met een ballon maar weer aan te halen: die kan ook knappen als hij te straks gespannen raakt, daar zijn niet altijd scherpe dingen voor nodig.
geloof me, de ene condoom spant meer dan de andere.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:05 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Te strak gespannen? Wel 's 'n opgeblazen condoom gezien? Hoe groot moet die leuter zijn denk je, om 'm te strak te spannen![]()
![]()
Ik weet niet wat jij met condooms doet maar ik blaas ze doorgaans niet op voor gebruik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:05 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Te strak gespannen? Wel 's 'n opgeblazen condoom gezien? Hoe groot moet die leuter zijn denk je, om 'm te strak te spannen![]()
![]()
Ik denk: iets met veel wrijving.
Record staat op 2x na elkaar hierquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hier 3 potjes na elkaar zelfsgewoon alles zoals het hoort, maar gingen toch kapot. Ook wat aan MAP gekost
. Toen maar weer aan de pil
Glijmiddel: check! Sowieso vrijwel altijd met condoomsquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Record staat op 2x na elkaar hier![]()
Sindsdien gebruik ik extra glijmiddel om gewoon het risico te vermijden. Het kan best een luchtbubbeltje geweest zijn, maar goed. De 1e keer hoe ik me voelde toen ik een kapot condoom eruit haalde was een beetje een-moment. 2e Keer eigenlijk ook.
Maar @ TS, het kan dus heus wel, en ik heb echt geen negerlul of scherpe nagels..
Mn partner is iemand die van zichzelf kletsnat kan worden, maar dan nóg gebruik ik het. Púur uit voorzichtigheid. Wil het echt niet nog een keer meemaken. Wat een stress levert dat opquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Glijmiddel: check! Sowieso vrijwel altijd met condoomsen wel natuurlijk spul wat wel samen kan met condooms
, dus dat was ook zeker het probleem niet!
En ik heb trouwens ook absoluut geen nagels en met de verpakking openmaken ben ik ook haske voorzichtig, ook niet binnenstebuiten oid! Dus jaer klopt iets niet aan mij
![]()
Nee maar ik heb daar ook zeker geen problemen mee hoor! Het kan gewoon geen kwaad, dus waarom nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mn partner is iemand die van zichzelf kletsnat kan worden, maar dan nóg gebruik ik het. Púur uit voorzichtigheid. Wil het echt niet nog een keer meemaken. Wat een stress levert dat op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |