http://www.rtl.nl/(/actue(...)022009_anouk_ing.xmlquote:In tijden van economische crisis kun je als bank natuurlijk wel goeie reclame gebruiken. Dat dachten ze bij ING ook en daar werd besloten om gelijk groot uit te pakken. Zangeres Anouk wordt hun nieuwe gezicht.
De ING komt met een nieuwe reeks spotjes naar aanleiding van het definitieve verdwijnen van de naam Postbank. Anouk is te zien in spotjes die gaan over de overstap van Postbank naar ING.
Anouk komt in een lange rij van BN'ers die een rol speelde in de Postbank/ING reclames. Onder andere Jan Mulder, Xander de Buisonjé en Johan Cruijff verschenen al eens in commercial van de bank.
Het is onduidelijk of Anouk de vervanger is van Jan Mulder. "We hebben voor Anouk gekozen voor deze nieuwe spotjes. Maar het kan zijn dat we Jan Mulder later terugzien", zegt Nick Jue, directeur ING-Nederland
Na zo'n besparing kan zo'n fooi er best van af.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:52 schreef Meki het volgende:
Vorige maand maakte ING dat het wereldwijd 7.000 banen schrapt. Het bedrijf hoopt zo een kostenbesparing van 1 miljard euro te behalen.
onvoorstelbaar. Op wat voor uber-inefficiënte manier werkten ze voor die ontslagen wel niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:52 schreef Meki het volgende:
Vorige maand maakte ING dat het wereldwijd 7.000 banen schrapt. Het bedrijf hoopt zo een kostenbesparing van 1 miljard euro te behalen.
Zit je weer aan de Khat Meki ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:01 schreef Meki het volgende:
7.000 mensen ontslaan en anouk die gestoord is reclame maken voor 4 ton
Nahja, da's nogal een wilde schatting van die relnichten van RTL Boulevard. Bas Westerweel zette in op zo'n 2 ton. Op een totale reclamecampagne is dat nog niet eens zoveel. In de autosport (oa Formule 1) werd door ING afgelopen jaar nog 90 miljoen gestoken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:01 schreef Meki het volgende:
7.000 mensen ontslaan en anouk die gestoord is reclame maken voor 4 ton
Dat zou jij natuurlijk niet doen voor 400.000 euro.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:57 schreef ikJur het volgende:
Ja echt belachelijk weer. Wouter Bos doe er wat aan.
Ook triest van Anoek dat ze d'r ziel heeft verkocht aan de reclamemensen
Jij weet het verschil tussen 'me' en 'mijn' niet. Denk ook niet dat ze zo iemand als boegbeeld willen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:22 schreef ikJur het volgende:
van me levensdagen niet nee
anouk had haar ziel al verkocht voodat ze bekend werd. toen ze lag te neuken met barry om bekend te worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:57 schreef ikJur het volgende:
Ja echt belachelijk weer. Wouter Bos doe er wat aan.
Ook triest van Anoek dat ze d'r ziel heeft verkocht aan de reclamemensen
Stevens?quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
anouk had haar ziel al verkocht voodat ze bekend werd. toen ze lag te neuken met barry om bekend te worden.
Ik ben niet echt bekend met nieuws over Anouk, maar hoezo is ze dan labiel, niet slim en drugsverslaafd? Waaruit blijkt dit?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:54 schreef MouseOver het volgende:
Anouk is weliswaar pittig, maar tegelijkertijd ook labiel en niet al te slim.
Dat is toch niet het imago dat je als bank wil
Mwah, je mag dit best in twijfel trekken, iedereen heeft recht op zijn/haar verleden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik ben niet echt bekend met nieuws over Anouk, maar hoezo is ze dan labiel, niet slim en drugsverslaafd? Waaruit blijkt dit?
Niet dat ik het in meteen twijfel trek, ben gewoon benieuwd.
Kans bestaat dat het contract al rond was voor de financiele crisis uitbrak.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:43 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik ben bang dat ik het met Meki eens ben![]()
Niet dat 4 ton voor zo'n bedrijf veel is, slechts een schijntje van het marketingbudget, maar ze geven wel een verkeerd signaal af. Iedereen weet dat het slecht gaat, dat er duizenden mensen ontslagen worden, wat zou het dan met het imago van het bedrijf doen als er 4 ton uitgegeven wordt aan een BN'er? Daarnaast betwijfel ik ook dat Anouk nou zo'n goed imago heeft.
Zonder meer. In die zin is er ook verschil in "overkomen" en "zijn". Misschien zit ik er vreselijk naast, maar juist bij commercials is het "overkomen" de belangrijkste factor.quote:Mwah, je mag dit best in twijfel trekken, iedereen heeft recht op zijn/haar verleden.
Wil niet zeggen dat het nu nog zo is.
Niet slim?Nou als je zoveel geld weet binnen te halen ben je niet echt dom. Of het qua imago slim is zou je je kunnen afvragen, maar ze heeft overal schijt aan, eerder in 2007: Anouk ontslaat bandleden via e-mail De ING zal dat wel eleganter mededelen aan hun werknemers maar ik snap de keuze niet. Juist nu zouden ze de gewone man/vrouw moeten inschakelen en niet een rock-bitch die hier niet eens woont kennelijk en een moraal heeft van nul komma nul.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:54 schreef MouseOver het volgende:
Anouk is weliswaar pittig, maar tegelijkertijd ook labiel en niet al te slim.
Dat is toch niet het imago dat je als bank wil
Eigenlijk is het een hele slimme truc. Je verhoogt eerst het depositogarantiestelsel. Claimt vervolgens dat Nederland die garanties niet kan voldoen, en rechtvaardigt daarmee de uitgave van tientallen miljarden om falende banken overeind te houden.quote:Op zondag 15 februari 2009 04:58 schreef raptorix het volgende:
Helemaal geen probleem, als geven ze haar een half miljard, het grote probleem is Wouter "sinterklaas" Bos, die met ze communistische trekjes bedrijven overeind houd, er hadden gewoon een paar Nederlandse banken moeten vallen.
Ik denk vooral aan ING in dit verband. Dat bedrijf heeft zo ongeveer regelrechte staatssteun ontvangen. ING heeft een soort van lening (een lening die geen lening is maar praktisch gezien wel een lening, snapt u het nog?quote:Op zondag 15 februari 2009 05:15 schreef raptorix het volgende:
Ja en nog erger, met droge ogen roepen dat er een faire prijs is betaald, alsof fortis ooit nog geld gaat opbrengen....
Precies, maar ING heeft wel moeten beloven om tegen marktcomforme tarieven geld te moeten lenen aan anderenquote:Op zondag 15 februari 2009 05:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik denk vooral aan ING in dit verband. Dat bedrijf heeft zo ongeveer regelrechte staatssteun ontvangen. ING heeft een soort van lening (een lening die geen lening is maar praktisch gezien wel een lening, snapt u het nog?) gekregen zonder dat er vervelende voorwaarden voor ING tegenover staan. Leuk voor de Rabobank, Van Lanschot, Triodosbank, etc die met voorzichtig bankieren er voor zorgen dat zij geen staatssteun nodig hebben maar nu wel genaaid worden doordat concurrenten overeind gehouden worden.
Jan Mulder heb ik in een nieuw ING-spotje gehoord, op de radio, maar zal ook wel niet voor een grijpstuiver zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:48 schreef SicSicSics het volgende:
Maar ze bezuinigen juist met Anouk! Die is goedkoper dan een Mulder...
<knip>
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |