In deze richting zat ik dus ook een beetje te denken. Wat als zij GHB bij hem heeft toegediend en ze hebben daadwerkelijk de daad verricht. Hij weet er de volgende morgen niets meer van, behalve dan het geen wat er gebeurd is voordat de GHB is gaan werken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:31 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet zeggen, je bent wel gefuckt als zij joú verkracht heeft toen je sliep, en de DNA-test valt positief uit.
was onlangs in het nieuws! was een meisje verkracht, wilde aangifte doen. heeft totaal 3 weken geduurd voordat ze dat mocht/kon doen, politie had geen tijdquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat in alle gevallen zo is..quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:43 schreef Eggos het volgende:
[..]
was onlangs in het nieuws! was een meisje verkracht, wilde aangifte doen. heeft totaal 3 weken geduurd voordat ze dat mocht/kon doen, politie had geen tijd
makkelijk scorenquote:
beter dan maagd blijvenquote:
Josti's...quote:
ja sorry hoor, maar daar begin je toch niet aanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:26 schreef nVincible het volgende:
Hoi!
Mijn leven is compleet! Een tijdje terug (+- 2 weken voor kerst t/m enkele dagen na oud & nieuw) was ik veel met een meisje bezig. Zelfde leeftijd als ik (19 jaar). Had haar nummer gevraagd, dag erop afgesproken undsoweiter. Ze woonde op kamers vanwege ruzie thuis, en ze was een beetje labiel (emotioneel) dus ik deed heel voorzichtig met haar.
Ik kom een dagje niet online en ik ben verdwenen?quote:
Geeft niet. Topic is goed voor zes fapbeurten.quote:
Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat dit een (zeer schandelijke) uitzondering is en geen standaard werkwijze.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:43 schreef Eggos het volgende:
[..]
was onlangs in het nieuws! was een meisje verkracht, wilde aangifte doen. heeft totaal 3 weken geduurd voordat ze dat mocht/kon doen, politie had geen tijd
http://www.telegraaf.nl/b(...)_drie_maanden__.html
3 maanden was het zelfs
Vanwege dat josti meisje?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Geeft niet. Topic is goed voor zes fapbeurten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |