abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65934228
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:41 schreef trifko het volgende:

[..]

Nee, een politicus die zegt dat je de Palestijnen de Sinaiwoestijn in moet flikkeren is smakelijk..
Again... wat boeit mij Wilders en zijn uitspraken nou?
Het gaat mij om de situatie en de precedent die geschapen wordt.

Legaal verkozen politici van andere landen weren die niks onwettigs hebben gedaan is iets waar ik niet om sta te juichen, in tegenstelling tot veel andere mensen hier
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:51:02 #27
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65934398
Als Wilders Engeland binnen wil, ook al heeft hij een vrij ongenuanceerde mening, vind Wilders dan ook dat ´ongenuanceerde´ Imams in Nederland mogen blijven? Of moeten die, en eigenlijk alle Moslims, wegens het bezit van een boek al het land uit?

Het mes werkt natuurlijk wel 2 kanten op.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_65934420
Kan iemand deze voor FOK! ouwe trut even uitleggen wat dat Twitter precies is?
Het staat in de OP, dus het is OT.

bvd.
pi_65934431
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Again... wat boeit mij Wilders en zijn uitspraken nou?
Het gaat mij om de situatie en de precedent die geschapen wordt.

Legaal verkozen politici van andere landen weren die niks onwettigs hebben gedaan is iets waar ik niet om sta te juichen, in tegenstelling tot veel andere mensen hier

Zijn uitspraken zijn wel degelijk van belang voor het besluit dat is genomen.

Net als Hamas politici die hier niet mogen komen . Ook gekozen door hun volk.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:52:30 #30
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65934459
Ik ben er nog niet over uit of het nu wel zo smakelijk is dat een land een politicus kan weigeren. Then again, Engeland was er ook al niet zo vies van om mensen naar Gitmo te sturen, dus zo verbazingwekkend is het niet.

Al met al lijkt het mij -nog steeds- in eerste instantie niet zo heel erg tof wat Engeland doet.
pi_65934473
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:51 schreef Yildiz het volgende:
Als Wilders Engeland binnen wil, ook al heeft hij een vrij ongenuanceerde mening, vind Wilders dan ook dat ´ongenuanceerde´ Imams in Nederland mogen blijven? Of moeten die, en eigenlijk alle Moslims, wegens het bezit van een boek al het land uit?

Zodra het om Wilders gaat kom je aan de vrijheid van meningsuiting en val je die aan.
pi_65934477
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:51 schreef Stali het volgende:
Kan iemand deze voor FOK! ouwe trut even uitleggen wat dat Twitter precies is?
Het staat in de OP, dus het is OT.

bvd.
het zit in de OP, maar ik heb het ook maar gekopieerd van deel 1.. ik ken die Twitter shit ook niet precies..
check hier:
http://twitter.com/maximeverhagen
het is eigenlijk een soort van blog.. een digitale dagboek achtige shizzle
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:53:24 #33
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65934488
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:52 schreef Chadi het volgende:

[..]

Zodra het om Wilders gaat kom je aan de vrijheid van meningsuiting en val je die aan.
Zie mijn 2e post.

Mijn eerste post ging alleen even over Wilders zelf.
pi_65934545
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:44 schreef Refragmental het volgende:

Je bedoelt de wijken waarin de mensen direct naast het vermoedelijk "islam probleem" wonen?
Ja vreemd dat zij het hardste roepen. Vreemd dat het niet de rijke mensen uit wassenaar zijn die roepen over problemen met criminele allochtone hangjongeren.

Het lijkt me juist dat de groep uit de sociale onderlaag van de bevolking ook de eerste zijn die de gevolgen ondervinden van mislukte integratie projecten. Deze mensen wonen tenslotte temidden van de grote groep allochtonen waarvan relatief een groter deel dan normaal crimineel van blijkt te zijn.
Vind je het niet schandaliger dat iemand als Wilders onder hen zieltjes probeert te winnen dan dat een andere politieke partij simpelweg eerlijk is over de situatie en geen gouden bergen en makkelijke onrealistische oplossingen verzint ? Ja, er wonen mensen in probleemwijken die last hebben van allochtoon en ander tuig, en nee, daar is geen makkelijke oplossing voor te verzinnen. Zo simpel is het.

Andere politieke partijen verwijten "niks aan de problemen te (willen) doen" is dan ook teken van een tergende domheid en dat mag je gerust negeren.
pi_65934706
ok. Ik ga het anders doen:

Wat is Twitter???

Om jullie tegemoet te komen, hier in ruil veul roze uiers:

dinsdag 10 februari 2009 @ 23:59:36 #36
203688 Drijfzand
account closed
pi_65934713
twitter is dat geen soort miniblog die je makkelijk via gsm, blackberry of whatever kan updaten? Zodat heel de wereld elke oneliner/brainfart kan lezen.
too much to do in the real world.
pi_65934734
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:53 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Zie mijn 2e post.

Mijn eerste post ging alleen even over Wilders zelf.
Ik wil hiermee alleen aangeven dat het erg selectief is telkens. Ook onder zijn aanhang. Die roepen meestal als hij dat wil roepen doet hij dat maar in eigen land. En nu verwijten ze de Britten die zelfde houding
pi_65934888
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:59 schreef Stali het volgende:
ok. Ik ga het anders doen:

Wat is Twitter???

Om jullie tegemoet te komen, hier in ruil veul roze uiers:

[ afbeelding ]
http://letmegooglethatforyou.com/?q=Twitter
  woensdag 11 februari 2009 @ 00:05:02 #39
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65934894
Mooi zo!

Weer een beetje meer aandacht voor onze blonde verlosser.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_65934981
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:59 schreef Drijfzand het volgende:
twitter is dat geen soort miniblog die je makkelijk via gsm, blackberry of whatever kan updaten? Zodat heel de wereld elke oneliner/brainfart kan lezen.
sjeezz... dat is snel.

Wat andermans melkperen al niet kunnen doen. .

Ben er al aan het rondsnuffelen. Wat is hier in vredesnaam de lol van? Zoek wel een topic wat over twitters gaat. Bedankt iig voor de info, want ik wil wel bijblijven natuurlijk. .
pi_65935013
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:05 schreef Lemmeb het volgende:
Mooi zo!

Weer een beetje meer aandacht voor onze blonde verlosser.
Ik ben niet echt blond hoor. .
pi_65935042
quote:
Thanks. .
  woensdag 11 februari 2009 @ 00:18:27 #43
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65935271
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:08 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik ben niet echt blond hoor. .
Zit je een beetje om aandacht verlegen?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_65935391
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:18 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Zit je een beetje om aandacht verlegen?
Ik heet ook geen Wilders. .
pi_65935484
De discussie kan je hier wel voeren over Wilders, maar als je leest en hoort wat er in de brief staat die hij heeft ontvangen weigeren ze Wilders omdat ze bang zijn voor de onrust die kan ontstaan als hij naar Engeland gaat en zijn film laat zien. Zo buigen ze dus eigenlijk voor de dreiging en uitlatingen van degenen met de grootste mond, de Lord en zijn medestanders. Eerstvolgende keer als zij het weer ergens niet mee eens zijn zullen ze weer gaan dreigen en krijgen ze weer hun zin.
Latest releases: http://www.dekooker.nl
pi_65935619
Wat dit betreft heeft Jan Peter- er is hier sprake van een crisis- Balkenende natuurlijk de Europese toon gezet hoe een knip en plak niemendalletje van een film de gemoederen maandenlang kunnen bezighouden en de commotie tot waanzinnige proporties kan worden opgedreven.
Het besluit van de Britse overheid valt in dezelfde categorie treurigheid.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_65935633
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:39 schreef Chadi het volgende:

[..]

De vrijheid om anderen hun vrijheid af te pakken
Nee, het motto is toch om andere buitenlanders een zgn vrijheid op te dringen?
Mijn god, wat een nieuws, men zit absoluut niet te springen om een Geertje met een zachte "G" uit zuid Nederland.
Eigenlijk wel een beetje sneu dat Fitna the movie het best bekeken is door de lappen en baarden. .
  † In Memoriam † woensdag 11 februari 2009 @ 00:48:48 #48
230491 Zith
pls tip
pi_65935850
Ik vond dit wel een goede refragmental!
quote:
Zou jij iemand in je huis laten die herrie loopt te trappen, provocerende films maakt etc.
Zolang deze niet oproept tot geweld?
quote:
Ja, dan moet je het debat aangaan... niet zijn voedingsbodem groter maken door hem te negeren en blokeren!

Maar ik begrijp dat jij ook Imams en andere radicale figuren uit landen wilt weren? Anders ben je zo hypocriet als Wilders.
Geef me je adres maar, kom ik wel ff wat schreeuwen in je huis over rotte appels, maar ik zal geen haatzaaien hoor!

PS als je me niet je adres geeft ontzeg je me mijn toegang
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † woensdag 11 februari 2009 @ 00:52:32 #49
230491 Zith
pls tip
pi_65935927
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:51 schreef Yildiz het volgende:

Dit dus.

Alleen wel met aanvulling dat ik het niet eens ben met Wilder's, dus het automtisch ook niet eens ben met de UK. Dat maakt mij niet hypocritisch itt de meesten hier in dit topic
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_65937964
Niet vreemd dat ze Wilders weren in Engeland. Plaatjes zeggen genoeg.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')