Again... wat boeit mij Wilders en zijn uitspraken nou?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:41 schreef trifko het volgende:
[..]
Nee, een politicus die zegt dat je de Palestijnen de Sinaiwoestijn in moet flikkeren is smakelijk..
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:45 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Again... wat boeit mij Wilders en zijn uitspraken nou?
Het gaat mij om de situatie en de precedent die geschapen wordt.
Legaal verkozen politici van andere landen weren die niks onwettigs hebben gedaan is iets waar ik niet om sta te juichen, in tegenstelling tot veel andere mensen hier
Zodra het om Wilders gaat kom je aan de vrijheid van meningsuiting en val je die aan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:51 schreef Yildiz het volgende:
Als Wilders Engeland binnen wil, ook al heeft hij een vrij ongenuanceerde mening, vind Wilders dan ook dat ´ongenuanceerde´ Imams in Nederland mogen blijven? Of moeten die, en eigenlijk alle Moslims, wegens het bezit van een boek al het land uit?
Het mes werkt natuurlijk wel 2 kanten op.
het zit in de OP, maar ik heb het ook maar gekopieerd van deel 1.. ik ken die Twitter shit ook niet precies..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:51 schreef Stali het volgende:
Kan iemand deze voor FOK! ouwe trut even uitleggen wat dat Twitter precies is?
Het staat in de OP, dus het is OT.
bvd.
Zie mijn 2e post.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zodra het om Wilders gaat kom je aan de vrijheid van meningsuiting en val je die aan.
Vind je het niet schandaliger dat iemand als Wilders onder hen zieltjes probeert te winnen dan dat een andere politieke partij simpelweg eerlijk is over de situatie en geen gouden bergen en makkelijke onrealistische oplossingen verzint ? Ja, er wonen mensen in probleemwijken die last hebben van allochtoon en ander tuig, en nee, daar is geen makkelijke oplossing voor te verzinnen. Zo simpel is het.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:44 schreef Refragmental het volgende:
Je bedoelt de wijken waarin de mensen direct naast het vermoedelijk "islam probleem" wonen?
Ja vreemd dat zij het hardste roepen. Vreemd dat het niet de rijke mensen uit wassenaar zijn die roepen over problemen met criminele allochtone hangjongeren.
Het lijkt me juist dat de groep uit de sociale onderlaag van de bevolking ook de eerste zijn die de gevolgen ondervinden van mislukte integratie projecten. Deze mensen wonen tenslotte temidden van de grote groep allochtonen waarvan relatief een groter deel dan normaal crimineel van blijkt te zijn.
Ik wil hiermee alleen aangeven dat het erg selectief is telkens. Ook onder zijn aanhang. Die roepen meestal als hij dat wil roepen doet hij dat maar in eigen land. En nu verwijten ze de Britten die zelfde houdingquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zie mijn 2e post.
Mijn eerste post ging alleen even over Wilders zelf.
http://letmegooglethatforyou.com/?q=Twitterquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:59 schreef Stali het volgende:
ok. Ik ga het anders doen:
Wat is Twitter???
Om jullie tegemoet te komen, hier in ruil veul roze uiers:
[ afbeelding ]
sjeezz... dat is snel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:59 schreef Drijfzand het volgende:
twitter is dat geen soort miniblog die je makkelijk via gsm, blackberry of whatever kan updaten? Zodat heel de wereld elke oneliner/brainfart kan lezen.
Ik ben niet echt blond hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:05 schreef Lemmeb het volgende:
Mooi zo!
Weer een beetje meer aandacht voor onze blonde verlosser.
Thanks.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://letmegooglethatforyou.com/?q=Twitter
Zit je een beetje om aandacht verlegen?quote:
Ik heet ook geen Wilders.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zit je een beetje om aandacht verlegen?
Nee, het motto is toch om andere buitenlanders een zgn vrijheid op te dringen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
De vrijheid om anderen hun vrijheid af te pakken
quote:Zou jij iemand in je huis laten die herrie loopt te trappen, provocerende films maakt etc.
Zolang deze niet oproept tot geweld?
Geef me je adres maar, kom ik wel ff wat schreeuwen in je huis over rotte appels, maar ik zal geen haatzaaien hoor!quote:Ja, dan moet je het debat aangaan... niet zijn voedingsbodem groter maken door hem te negeren en blokeren!
Maar ik begrijp dat jij ook Imams en andere radicale figuren uit landen wilt weren? Anders ben je zo hypocriet als Wilders.
Dit dus.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:51 schreef Yildiz het volgende:
Als Wilders Engeland binnen wil, ook al heeft hij een vrij ongenuanceerde mening, vind Wilders dan ook dat ´ongenuanceerde´ Imams in Nederland mogen blijven? Of moeten die, en eigenlijk alle Moslims, wegens het bezit van een boek al het land uit?
Het mes werkt natuurlijk wel 2 kanten op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |