quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:50 schreef BazzieK het volgende:
De een heeft het over WB SR en de ander over WB Junior
quote:
Kan je nou wel zo zeggen, maar je hebt mij nog nooit in een donutwinkel gezien!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:58 schreef Cageon het volgende:
Nou bazziek, je bent blijkbaar niet de doelgroep
Ik ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:01 schreef Cageon het volgende:
ik doelde op de "For those that demand the ultimate".
Je rijd niet eens in dit weer!
Elke nacht wel!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ook
Jij hebt er veel circuittijd op zeggen de laatste weken wil je zeggen?
Vroegah waren we nog fatsoenlijk werkeloos.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:08 schreef rib-1 het volgende:
Het valt me inderdaad tegen hoe weinig er wordt geredenVroegâh hadden we nog HC-meetings
Werkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:11 schreef Cageon het volgende:
Maar aan de andere kant, fulltime bezig zijn met het ontwikkelen van software voor een robot is ook leuk
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:11 schreef Cageon het volgende:
moet erg in t ritme komen van fulltime werken..
Maar aan de andere kant, fulltime bezig zijn met het ontwikkelen van software voor een robot is ook leuk
quote:Routine [left]
/Move left 3 steps
x=-7
Start Routine [Right]
/Move right 3 steps
x=7
Start Routine [left]
Echt doen, anders kom ik wel langs als je niet thuis bent en je motor welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vroegah waren we nog fatsoenlijk werkeloos.![]()
Zal binnenkort wel een keer langsrijden als jeapparaat nog werkt.
Bijna, hij moet balletjes gaan pakken!quote:
Dat doet CP alquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
Bijna, hij moet balletjes gaan pakken!
Doet het nog pijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:30 schreef Cageon het volgende:
heb je zijn schaamranden gezien, niet FOK!MC waardig. Als ik mijn eerste ontmoeting met jou nog goed herinner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mentaalquote:
Hoe zit dat met jou schaamranden dan, wanneer ga je daar aan werken?quote:Verboden voor schaamranden
quote:Ik kan me ook nog een keer herinneren dat een popo met ons meereed [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gestoorde gekken, levensgevaarlijk gedrag is dat. Regels zijn er niet voor niets.![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
was trouwens wel vreemd dat er in eens allemaal FOK!MCers aan kwamen zetten die ik niet verwacht had.quote:
De soes had geen schaamranden gehad als de uitlaat niet in de weg zatquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:36 schreef Cageon het volgende:
[..]
mentaal![]()
![]()
[..]
Hoe zit dat met jou schaamranden dan, wanneer ga je daar aan werken?![]()
Vind ik ookquote:[..]
![]()
Gestoorde gekken, levensgevaarlijk gedrag is dat. Regels zijn er niet voor niets.![]()
Ik mis het wel hoor, vandaag nog tegen mijn vriendin gezegd dat we ook best een jaar of 10 later kunnen trouwenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:39 schreef Cageon het volgende:
[..]
was trouwens wel vreemd dat er in eens allemaal FOK!MCers aan kwamen zetten die ik niet verwacht had.
ik bedoelde meer over het hier en nu en t aankomende seizoen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:40 schreef rib-1 het volgende:
[..]
De soes had geen schaamranden gehad als de uitlaat niet in de weg zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Heldquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:42 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik mis het wel hoor, vandaag nog tegen mijn vriendin gezegd dat we ook best een jaar of 10 later kunnen trouwen
Was maar een grapje ey, Rib trouwt nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:43 schreef Cageon het volgende:
[..]
Held
Byyyythewaaay
trouwen is zo 1999.![]()
Dat mag natuurlijk niet volgens de nederlandse wet, meerdere vrouwen tegelijk hebben?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:44 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Was maar een grapje ey, Rib trouwt niet![]()
na mijn tentamen kom ik misschienquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:49 schreef Cageon het volgende:
Als iedereen Zaterdag 7 maart overdag vrij houd kan er een meet geplanned worden.
Ik ben dan namelijk jarig!
Preciesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk niet volgens de nederlandse wet, meerdere vrouwen tegelijk hebben?![]()
De NH-dijkjes meet was enerverend moet ik zeggen, IOH knalt er wel overheenquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:50 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Precies![]()
[..]
De NH-dijkjes meet was enerverend moet ik zeggen, IOH knalt er wel overheen
Dat was de "-XX- rijdt BazzieK zoek" -meet
[ afbeelding ]
Hierboven is B nog chagrijnig
Overigens werd B wel vaker verslagen
[ afbeelding ]
K U T ! !quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:49 schreef Cageon het volgende:
Als iedereen Zaterdag 7 maart overdag vrij houd kan er een meet geplanned worden.
Mjêh niks aan te doen ehquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:53 schreef rib-1 het volgende:
[..]
K U T ! !
Dan zit ik in het buitenland [ afbeelding ]
ik wou wel gaan incl Cageon Sr., maar doordeweeks zou wel is lastig kunnen worden hierzo...quote:Gaat Motorbeurs trouwens nog door![]()
Ik ga in ieder geval, waarschijnlijk op een doordeweekse dag
Was lachen toenquote:
Goed manquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:53 schreef Cageon het volgende:
meh
morgen weer van 08:30 tot 21:00 @ werk.
* Cageon gaat pitten
lees t morgen avond wel weer![]()
Staat lekker naast me in de woonkamerquote:
Volgens Fok!MC tradities zo rond6 maart nog maar eens meldenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:49 schreef Cageon het volgende:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:50 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Precies![]()
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch niet voor de RoboChallenge heH?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
Bijna, hij moet balletjes gaan pakken!
quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:58 schreef Cageon het volgende:
Nou bazziek, je bent blijkbaar niet de doelgroep
I don't get it.quote:
Als je gaat werken hou je inderdaad mee tijd over.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:10 schreef Cageon het volgende:
in 2010 kan ik denk ik vaker rijden, helpt dat?
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:49 schreef Cageon het volgende:
Vijf keer Cageon.quote:
QFTquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als je gaat werken hou je inderdaad mee tijd over.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
Heb jij wel kneesliders dan? Hypocriete zak![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:32 schreef Worldbeater het volgende:
Check die uitlaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wat heeft zij een gaaf pak aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand enig idee welk merk/type pak dat is?Sowieso schrijf je zo.
Neequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat heeft zij een gaaf pak aan!![]()
Iemand enig idee welk merk/type pak dat is?
Nee voor jou staan ze in de rij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:46 schreef Geerd het volgende:
En dat armbandje staat hem ook niet idd.
![]()
Dat mannetje doet me denken aan een bepaald stripfiguur met grote tanden.. euh. : ?![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:32 schreef Worldbeater het volgende:
Check die uitlaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Naked op het achterwiel over de openbare weg vs geprepareerde hypersport op een zoutvlakte en dan maar 100 km harder gaan, faalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faal2![]()
Children it's not across the street it's down the road.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:44 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Naked op het achterwiel over de openbare weg vs geprepareerde hypersport op een zoutvlakte en dan maar 100 km harder gaan, faal [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Faal2 [ afbeelding ]
bandje zat er net 100 km opquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:30 schreef Cageon het volgende:
heb je zijn schaamranden gezien, niet FOK!MC waardig. Als ik mijn eerste ontmoeting met jou nog goed herinner
O Bla!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
bandje zat er net 100 km open vriendin achterop...
wat was ik blij dat ze een keer even afstapte en ik 500 meter alleen kon rijden
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:20 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Echt doen, anders kom ik wel langs als je niet thuis bent en je motor wel
Voor werk ofquote:Ik ben op zaterdag regelmatig in Den Bosch
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:34 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog een keer herinneren dat een popo met ons meereed [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:49 schreef Cageon het volgende:
NH-dijkjesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:50 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Precies![]()
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig werd daar verder met geen woord meer over gereptquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:56 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Was lachen toen
Er werd toen ook nog per ongeluk sightseeing gedaan naar een strand voor mannenliefde
/Makster
Nee joh, eerst de motor inrijden en dan een vakkundige relmocro vinden die de schaamranden er van af kan rijden voordat ik mij durf te vertonen tussen het testosteronvolk van de Fok!MC.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
oh wacht dat is al over 3-4 wekenprima toch? !
Gaan we doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[..]
Voor werk ofplezier?
Keer een bakkie doen dan op een zaterdag?
Als het goed is wordt ie gebracht, vandaag even langs geweest. Stond helemaal klaar alleen het kenteken nog.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:53 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Gaan we doen
Zaterdag je bike ophalen toch
[ afbeelding ]
Die zwembandjesquote:
Wel te gek hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als het goed is wordt ie gebracht, vandaag even langs geweest. Stond helemaal klaar alleen het kenteken nog.
GEERDquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat heeft zij een gaaf pak aan!![]()
Iemand enig idee welk merk/type pak dat is?
Ulhhh die vis!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:33 schreef rib-1 het volgende:
[..]
GEERD
FOK MC modekoning
[ afbeelding ]
Tjek de Boa
Heb je nog geen nieuw pakkie danquote:
welke pin?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:20 schreef Cageon het volgende:
door die pin kan t bovenstuk niet kantelen, en draai je het onderste deel er zo onder en komt de voorkant van de fiets omhoog.
handmatig downloaden en installenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:56 schreef rib-1 het volgende:
Krijg gvd update KB842773 niet geïnstalleerd op een opnieuw met XP geïnstalleerde pc
Nu pitten, morgen maar weer verder![]()
![]()
Nope!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:41 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Heb je nog geen nieuw pakkie dan
Ik weet zeker dat verschillende FOK MC ers je wel willen helpen met uitzoeken
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:52 schreef rib-1 het volgende:
Ik noem overigens geen namen want iedereen weet dat Cageon wel een poging wil wagen
[ afbeelding ]
Nice!![]()
dit stukkie snap ik even niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:44 schreef bvvt het volgende:
[ afbeelding ]
1 van die dildo's onderin moet je op die pin voor heet balhooft zetten. (juiste maat voor juiste gat) hoe klinkt dat dan weer
de handgreep die onder op de grond ligt op het plaatje til je omhoog.
Had ik gedaan maar ik kreeg de melding "file corrupt". Mischien is er wel iets hardwarematigs stukquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:07 schreef bvvt het volgende:
[..]
handmatig downloaden en installen
http://support.microsoft.com/kb/842773
wel handig om ff te rebooteren voor en na
en eerst op de achterbok zetten?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:44 schreef bvvt het volgende:
Of de verkeerde taalquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:07 schreef bvvt het volgende:
[..]
handmatig downloaden en installen
http://support.microsoft.com/kb/842773
wel handig om ff te rebooteren voor en na
Jou kennende wordt dat dus morgenavondquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:44 schreef BazzieK het volgende:
Het kenteken van de AntiWildersMobiel is er.[ afbeelding ]
Morgenmiddag ophalen of morgenavond thuis bezorgd afhankelijk van het weer.
foutquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:44 schreef bvvt het volgende:
[ afbeelding ]
1 van die dildo's onderin moet je op die pin voor heet balhooft zetten. (juiste maat voor juiste gat) hoe klinkt dat dan weer
dat klopt welquote:de handgreep die onder op de grond ligt op het plaatje til je omhoog.
Die pin duw je in het balhoofd klinkt weer niet en dan duw je de handgreep nar beneden zodat je bike omhoog komt.
Die scharnieren horen dus te scharnieren.
is denk ik wel zo slim ivm stabiliteit / wegscharnieren van dat ding in je balhoofd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en eerst op de achterbok zetten?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
Nu nog een superbike stuur op de kawa.
Tijd voor het voorjaarquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:26 schreef Cageon het volgende:
* Cageon heeft btje last van stress
Moet maar weer is tijd worden dat ik kan motor rijden
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
budget GPS werkt!![]()
Getoonde route is gedownload via internet. Omgeving Delft = 5 km startpunt van hier.![]()
[ afbeelding ]
En ik was even bang dat het apparaat ergens niet in zou voorzien..
.. maar het is compleet functioneel.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bye bye dure Zumo, en vooral lelijke TomTom.![]()
![]()
Heb bevestiging voor op het stuur erbij.![]()
Weet ik niet meer precies, 269 euro geloof ik.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:38 schreef Geerd het volgende:
Wat kost zoon grapje?
De Zumo heeft nog extra knoppen vd motorhandschoentjes, en vast nog wel wat functionaliteit die ik over het hoofd zie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:18 schreef Geerd het volgende:
Kun je dat ding ook normaal gebruiken met handschoenen?
:xquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:44 schreef BazzieK het volgende:
Kwam Cocktailprikker tegen op MF in haar nieuwe pak.
[ afbeelding ]
Die meid weet echt goed haar heupen te accentueren
oke, dan snap ik het een beetjequote:Op donderdag 12 februari 2009 19:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
is denk ik wel zo slim ivm stabiliteit / wegscharnieren van dat ding in je balhoofd.
Tsjktsjkquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
budget GPS werkt!![]()
Getoonde route is gedownload via internet. Omgeving Delft = 5 km startpunt van hier.![]()
![]()
![]()
![]()
Shit man, wees blij dat het slachtoffer niet onder de trein is doorgegaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:09 schreef Geerd het volgende:
Zo nog geen 20 min in de trein, doffe klap en trein ging in de ankers.
Toen wis ik al genoeg, mocht van me mentor niet mee naar buiten stond ik ook niet echt op te wachten eigenlijk
![]()
Opvang was super, nu ff koffie
Nee idd dan heb je echt gehakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:05 schreef bvvt het volgende:
[..]
Shit man, wees blij dat het slachtoffer niet onder de trein is doorgegaan.
Dan wil je echt de trein niet uit.
Hoe werkt ie met koptelefoon?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
budget GPS werkt!![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
QFT!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
fout
je balhoofd is rond, t gat wat er in zit ook. Daar gaan die dingen nooit inpassen. Volgens mij zijn die ervoor om t ding als achterbok te gebruiken.
je maakt nog is wat mee...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:09 schreef Geerd het volgende:
Toen wis ik al genoeg, mocht van me mentor niet mee naar buiten stond ik ook niet echt op te wachten eigenlijk
![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:09 schreef Geerd het volgende:
![]()
PICS!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
zo, nu begint het aannemelijk te klinken dat je echt een nieuwe motor hebt aangeschaftquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt.
![]()
Het begon natuurlijk met een heerlijk ritje naar Eindhoven door de regen en de kou, eenmaal aangekomen bij de dealer voelde ik mijn vingers dan ook niet meer.
[ afbeelding ]
Het enthousiasme was dan ook duidelijk van mijn gezicht af te lezen op dat moment.
[ afbeelding ]
Even afscheid genomen van de kawa met een laatste foto van de twee schuurvriendjes (klinkt weer lekker heterosexueel mannelijk dit) en vervolgens naar binnen.
[ afbeelding ]
Alwaar hij mij natuurlijk al tegemoet stond te blinken.
[ afbeelding ]
Foto mede mogelijk gemaakt door TataK's geweldig vaste camerahand
Voordat het papierwerk geregeld kon worden moest er natuurlijk even worden proefgezeten.
[ afbeelding ]
Na het papierwerk en de nodige uitleg konden we aan de tocht richting het pittoreske Oeteldonk beginnen. De kou nog vers in het geheugen stond mijn gezicht nog op onweer zoals hier te zien is.
[ afbeelding ]
Thuis aangekomen was de motor vanwege de heerlijke weersomstandigheden een heel klein tikkeltje vies. Als je goed oplet zie je hier en daar wat vuiltjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar na het nodige poetswerk is hij weer helemaal klaar voor een lekker ritje in de zon (?) morgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de rest ben ik niet overenthousiast56k alert
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ] <> [ afbeelding ]
Geen idee, ken geen relmocro's meer. Kende er twee maar die zijn vrachtwagenchaffeur en 50 jarige midlifecrisiser geworden.quote:Leuke eerste rit zoWanneer is de afspraak voor inrijden door relmocro?
![]()
Wachtwoord van die meuk vergetenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:30 schreef Cageon het volgende:
verander je sig is, traaaioempf posert
quote:
Je bedoelt om de titel aan te passen, zodat er niet "Kawasaki ZXR 400 pics" boven je Triumph pics staatquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:11 schreef BazzieK het volgende:
De gigantische kwaliteitswebsite is klaarMet mooi weer maar eens fatsoenlijke foto's nemen
En ff een van de nerds computergenien aankijken om te zorgen dat ik verder dan een wazige basis html plaatjes op een rij kom
Ah verdomme vergetenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
Je bedoelt om de titel aan te passen, zodat er niet "Kawasaki ZXR 400 pics" boven je Triumph pics staat
Feli manquote:
Geen bierquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:09 schreef Geerd het volgende:
![]()
Het is vervelend als ze het geld in de broekzak hebben zitten, verder heb ik er geen problemen meequote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb daar idd ook wel eens stukjes staan tellen, smakelijk is anders
Dan zoeken ze het kleingeld uit de broekzakquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:50 schreef ikookhier het volgende:
[..]
GezelligZe hebben hier ook wel eens stukken springert uit mn tuin staan vissen
Dat is vast pure kift omdat jij nog nooit in die broekzakken van die springerts hebt mogen graaien zekers...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:31 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Dan zoeken ze het kleingeld uit de broekzak
De meeste zelfmoordenaars doen dat door hun alcoholverslaving. En alcoholisten hebben vaak geen cent te makkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:51 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dat is vast pure kift omdat jij nog nooit in die broekzakken van die springerts hebt mogen graaien zekers...
Wowwww!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt.
![]()
Het begon natuurlijk met een heerlijk ritje naar Eindhoven door de regen en de kou, eenmaal aangekomen bij de dealer voelde ik mijn vingers dan ook niet meer.
[ afbeelding ]
Het enthousiasme was dan ook duidelijk van mijn gezicht af te lezen op dat moment.
[ afbeelding ]
Even afscheid genomen van de kawa met een laatste foto van de twee schuurvriendjes (klinkt weer lekker heterosexueel mannelijk dit) en vervolgens naar binnen.
[ afbeelding ]
Alwaar hij mij natuurlijk al tegemoet stond te blinken.
[ afbeelding ]
Foto mede mogelijk gemaakt door TataK's geweldig vaste camerahand
Voordat het papierwerk geregeld kon worden moest er natuurlijk even worden proefgezeten.
[ afbeelding ]
Na het papierwerk en de nodige uitleg konden we aan de tocht richting het pittoreske Oeteldonk beginnen. De kou nog vers in het geheugen stond mijn gezicht nog op onweer zoals hier te zien is.
[ afbeelding ]
Thuis aangekomen was de motor vanwege de heerlijke weersomstandigheden een heel klein tikkeltje vies. Als je goed oplet zie je hier en daar wat vuiltjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar na het nodige poetswerk is hij weer helemaal klaar voor een lekker ritje in de zon (?) morgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de rest ben ik niet overenthousiast56k alert
inderdaad, schandaligquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:48 schreef rib-1 het volgende:
Mogguh
Lekker weer om te rijden
[..]
Erg he, normale werktijden
Was er al uitquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:31 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Dan zoeken ze het kleingeld uit de broekzak
Iets rustiger rijden danquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]![]()
niet te lang tho
na een uurtje buiten vanochtend best fris
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:09 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Was er al uitWas er bij als motivator "Springen dan"
Een TLR-adoratorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:06 schreef Worldbeater het volgende:
Morning all.
Ik kreeg vandaag een brief van het rdw ..
uw motor is niet verzekerd, laatste waarschuwing voordat er een vette boete komt..
Blijkbaar is mijn aanvraag bij de verzekeraar verloren gegaan.
Heb er al twee keer mee gereden, je zou maar een ongeluk krijgen.
TLR filmpje.
Toch wel mooi.
echniej hij verkoopt m weer als er niet zo veel van te koop staanquote:
Als er geen gevoel bij kwam was het veel makkelijker.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:46 schreef Cageon het volgende:
echniej hij verkoopt m weer als er niet zo veel van te koop staan
iddquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als er geen gevoel bij kwam was het veel makkelijker.![]()
quote:
Wordt ie alleen maar zwaarder vanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:06 schreef Cageon het volgende:
ik zoek sponsoren![]()
Aim MXL DataLogger
wat een prijs zeg
Peeekaaas zat, zo snel ga ik toch niejquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wordt ie alleen maar zwaarder van
We praten wel verder waneer je enkele tienden/honderdsten/duizendsten te kort komtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
Peeekaaas zat, zo snel ga ik toch niej
Hoor hem danquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
We praten wel verder waneer je enkele tienden/honderdsten/duizendsten te kort komt![]()
![]()
Die jongen heeft gewoon een heel goede smaak.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:18 schreef Cageon het volgende:
slijmbal.
Gewordenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wowwww!![]()
Je bent nu vet sexy geworden.
Gefeliciteerd!
Erg mooie fiets!![]()
Hoe kan je nou onze goede oude Vince vergeten. Na al die meetings, de BBQ's die hij heeft georganiseerd en wat krijgt hij als dank?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je me ooit gemeet had wist je dat het voor mij niet verstandig zou zijn om mijn voorrijder te lozen in Tilburg.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:19 schreef Cageon het volgende:
TataK onderweg nog niet kunnen lozen met de triple?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je me ooit gemeet had wist je dat het voor mij niet verstandig zou zijn om mijn voorrijder te lozen in Tilburg.
quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:10 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je mag toch maar 120 km in NL
![]()
Je mag ook schakelen hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Huidige topsnelheid ligt op 96 km/u
Inrijden
hebben ze er nog geen eens uns een route ding bij de bike gekregen???????quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je me ooit gemeet had wist je dat het voor mij niet verstandig zou zijn om mijn voorrijder te lozen in Tilburg.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:22 schreef bvvt het volgende:
[..]
hebben ze er nog geen eens uns een route ding bij de bike gekregen???????
Meer kunst dan zonde, ik zou het niet kunnenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:01 schreef Cageon het volgende:
Dit is wat ik nou noem: Zonde
[ afbeelding ]
Wat kan je nou welquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Meer kunst dan zonde, ik zou het niet kunnen
Dat is ook wel een zeer grote kunst ja..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Een heel seizoen aan ZAC races vooruit betalen?![]()
Doe maar nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat is ook wel een zeer grote kunst ja..
zullen we t inkomen over 1.5 jaar nog is vergelijken?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:09 schreef BazzieK het volgende:
Doe maar nietTegen die tijd ben ik weer werkeloos en gelukkig
![]()
Pa's TomTom knalde er twee dagen geleden uit, de betrouwbaarheid is dus op dit moment dusdanig laag dat ik naar vervanging aan het kijken benquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Alleen wel jammer dat pa het voorjaar zijn meerdere moet erkennen in een Garmin.
Had er maar een weekje last vanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Over toerenangst gesproken:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/7739658#7739658
geweldig zonde van die Clipperquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:01 schreef Cageon het volgende:
Dit is wat ik nou noem: Zonde
[ afbeelding ]
Hoor hem danquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
We praten wel verder waneer je enkele tienden/honderdsten/duizendsten te kort komt![]()
![]()
En ik was in Den Boschquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:10 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag weer een km of 130 gereden. Ondertussen ook Shrekville aangedaan. Aldaar werd besloten om mij met een nieuwe motor maar eens te bekwamen in de kunst van het posen. Resultaat:
Jij greep naar je pistoolquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat is ook wel een zeer grote kunst ja..
zullen we t inkomen over 1.5 jaar nog is vergelijken?
Komt goed.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:49 schreef rib-1 het volgende:
[..]
En ik was in Den Bosch![]()
Volgende week iets afspreken, even dat ding van jou een officiële FOK MC keuring laten ondergaan
quote:[..]
Jij greep naar je pistool
Altijd lachen die achtervolgingswanenquote:
zoiets jaquote:Op zondag 15 februari 2009 13:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Leuke fiets hoor BazzieK![]()
Cageon... 8 maart aanhouden voor een meet ?
Die had je nog nietquote:Op zondag 15 februari 2009 13:26 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Altijd lachen die achtervolgingswanen
Alleen maar door geneesherenquote:
neveeeeeeeeerquote:Op zondag 15 februari 2009 13:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
7 maart gaat cageon trouwen ofzoiets
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:53 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Alleen maar door geneesheren/De purplehaze is weer van uitmuntende kwaliteit
Echwelquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:22 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Echwel
Vervolgens gebruik je het als excuus naar je kleinkinderen dat je bijna de top had bereikt maar dat Oma vroegtijdig je carriere heeft gebroken
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:22 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Echwel
Vervolgens gebruik je het als excuus naar je kleinkinderen dat je bijna de top had bereikt maar dat Oma vroegtijdig je carriere heeft gebroken
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:18 schreef ikookhier het volgende:
't kan ook een andere bagger site zijn geweest
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:21 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik wilde het adres van een winkel neerzetten waar de Navi's scheitgoedkoop zijnMaar ja, zonder NAVI vind BazzieK het nooit
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:21 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik wilde het adres van een winkel neerzetten waar de Navi's scheitgoedkoop zijnMaar ja, zonder NAVI vind BazzieK het nooit
Garmin nuvi 500quote:
Is niet zo duur zonder kaartenquote:Op zondag 15 februari 2009 17:38 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Sodeju hee, heeft hij echt voor weinig gekocht dan
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:15 schreef Makster het volgende:
Mocht ik ooit President van Amerika worden dan zorg ik dat FBI de wolken arresteert![]()
Hebben!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:57 schreef Worldbeater het volgende:
En binnenkort komt er een waterdichte smartphone uit vz militaire specificaties.
Dat moet je pa helemaal aanspreken.![]()
Is dus naast shockproof en waterdicht ook nog eens drukbestendig.
Kan je mee duiken.![]()
![]()
Ding komt met een levenslange garantie!![]()
![]()
true. baggerweer...quote:Op zondag 15 februari 2009 18:14 schreef BazzieK het volgende:
Wil rijden godverdomme, dat het kutweer maar snel op mag houden.
Mijn gevoelens op dit moment verwoord met een goude oude:
[..]
Welke?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is dat een hele oude.![]()
filmpje.
Is dat zo OPM?quote:bandits hebben een slap zwabberframe , wel een goed blok
ik zou de VFR kiezen , Honda is meer kwaliteit :}
zwabberfreem jaquote:
De 550 danquote:Op zondag 15 februari 2009 21:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is dat een hele oude.![]()
filmpje.
Hier verder --> Fok! MC [SC Deel 881]Zelfs met navigatie de weg kwijt!quote:Het heeft even geduurd, maar het is zover: onderstaand de nieuwe RAT Brabant Motors kalender voor het seizoen 2009.
Nog niet alle data zijn concreet ingevuld, maar dat komt tegen die tijd vast goed. Houdt deze data in elk geval vast vrij in je agenda om zeker te zijn van een leuke motorrit met mede Triumph fanaten!
Alvast wat meer informatie over de Pinkster Run:
“Het Weekend der 1000 Bochten”, op 31/5/2009 Eifel en op 1/2/2006 voor de liefhebbers nog meer bochten “im Bergischen”. Geleide ritten in het kielzog van iemand die alle kleine wegen in die twee gebieden op zijn duim kent. Snelheid niet extreem hoog, gezellig zo tussen 80 en 100 km/u. Houdt in dat mensen die op maandag ook meedoen zullen moeten overnachten – hotel info en prijzen etc. volgen, reservering op eigen initiatief.
Informatie over de overige ritten volgt nog! Verder graag nog speciale aandacht voor de bijlage: RAT Pack Ath (B) organiseert in september een exclusief Triumph evenement op het straatcircuit Chimay.
Tot ziens in 2009!
Groeten, Suzanne
Pack Leader RAT BMG
zondag 29 maart Openings Rit (Paul)
zondag 26 april Superbikes Assen
zondag 31 mei & maandag 1 juni Pinkster Run (Robin)
maandag 8 juni circuitrijden Zolder (B) niveau 2
zondag 21 juni ZomerAvondRun (1e Lustrum!)
zaterdag 27 juni TT Assen
vrijdag 26 juni tot zondag 28 juni Tridays Oostenrijk
zondag 26 juli Juli Run
zondag 30 augustus Augustus Run
zondag 4 oktober De Bilt (Wim / MAC Zandvoort)
zondag 25 oktober Afsluiting - Herfst Run
donderdag 31 december Eindejaarsborrel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |