abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67324939
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:54 schreef Chell het volgende:
Jeetje Allan, wat een geprut met de voorbereidingen zo! Raar dat die fotograaf ook echt helemaal niet bereikbaar is Ze zeiden ook niet dat er iets aan de hand was ofzo op haar werk?
Nee, dat is het hem nou juist! Ze is gewoon aan het werk geweest de afgelopen tijd, maar als ik een sms stuur krijg ik geen reactie, de mobiele telefoon (enige nummer wat er is) wordt niet beantwoord en ook op voicemail geen reactie. Ik heb ook gemaild naar privé- en werkmail én een bericht via Hyves... ik bedoel, wat moet je nog meer doen om iemand te pakken te krijgen?
En als er nou iets is waardoor ik de persoon ik kwestie boos zou hebben gemaakt ofzo, dan kan dat natuurlijk maar ik hoor liever een bericht "sorry, ik doe het niet meer" dan dat ik helemaal níks hoor. (Ook niet ideaal, zie verhaal CM) maar da's beter dan dit, want nu weet ik qua CM dat ik iets anders kan gaan regelen.) De laatste keer dat we contact hadden was prima, gewoon leuk en gezellig, en dat was eind januari geloof ik.

*zucht* Wat een gedoe allemaal!!!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  Hoofdredactie Fotografie maandag 23 maart 2009 @ 15:12:29 #202
95752 crew  Chell
Kluns
pi_67325700
De lol gaat er wel een beetje af zo voor jullie zeg Allan24! Ik zou als ik jou was toch voorzichtig rondkijken naar eventueel andere fotograafmogelijkheden als backup. Als er geen goede reden voor dit niet reageren is, dan ga je je toch zorgen maken over hoe dat straks gaat tijdens of ná de bruiloft. Eeuwig wachten op je foto's bijvoorbeeld lijkt me ook niet echt de bedoeling.

Maar inderdaad, het zou duidelijker zijn als ze anders gewoon liet weten dat ze het niet meer ziet zitten. Ook kut natuurlijk, maar tenminste wel duidelijk! Misschien moet je anders een deadline stellen? Ik weet niet psies meer hoeveel tijd je hebt, maar dat ze bv nog een week 'krijgt' om te reageren.
pi_67326074
Ja dat zou ik idd ook doen, die deadline... Als ze nu al zo moeilijk te bereiken is en niet reageert...... Geeft niet echt vertrouwen op deze manier. Kan je beter nu (of over een week dan) een andere fotograaf zoeken die er wel zin in heeft en gewoon meewerkt, dan dat je straks nog moeilijker moet gaan doen om bijvoorbeeld je foto´s te krijgen enzo.
Wel super irritant natuurlijk dat na het gedoe met de CM dit nu ook niet opschiet zeg.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67357993
Pheow... 'k heb ze gesproken en alles is in orde
De mobiele telefoon was verloren (dus niet bereikbaar) en de internetverbinding ligt er al een tijd uit
Maar 't gaat allemaal nog/weer goed gelukkig
pi_67360497
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:46 schreef Allan24 het volgende:
Pheow... 'k heb ze gesproken en alles is in orde
De mobiele telefoon was verloren (dus niet bereikbaar) en de internetverbinding ligt er al een tijd uit
Maar 't gaat allemaal nog/weer goed gelukkig
O+ 11-06-2009 O+
pi_67395529
Morgen in ondertrouw Daarna met lief (en hopelijk mijn ouders) naar Voorthuizen voor de rest van de outfit van mijn (nee, ik ga niet kijken ) en of lunchen of uit eten om de ondertrouw te vieren Heb er zin in!
O+ 11-06-2009 O+
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 25 maart 2009 @ 16:05:11 #207
95752 crew  Chell
Kluns
pi_67396277
@Allan24: wat een goed nieuws! Gelukkig maar zeg!
  woensdag 25 maart 2009 @ 23:21:33 #208
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_67414175
nog iets minder dan 4 maandjes, k heb er zin iN!!!!
pi_67418526
Pff, ik krijg een beetje een punthoofd van de feestlocaties/restaurants waar ik om een offerte gevraagd heb.

Er is er tot nu toe 1 die gelijk een offerte gemaild heeft, je netjes te woord staat en gelijk doorpakt. Ben met een 2e feestzaal bezig, zit al een week op een offerte te wachten

De derde die ik belde had zoiets van "oh, wat wil je dat ik met deze informatie doe". Wat dacht je van een offerte of denk je dat ik zonder prijzen gezien te hebben iets bij je ga reserveren

Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_67427608
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:48 schreef bigbird het volgende:
Morgen in ondertrouw !
Ondertrouw... dat was wel zó'n teleurstelling!
Gewoon aan de balie: ga maar even zitten. Kloppen deze gegevens? Leven je ouders nog? Wie zijn je getuigen? Hier tekenen... kopie paspoort... betalen , klaar!

We hebben nu wel een kassabon van het gemeentehuis waarop onze naam staat maar that's it!

BTW morgen nog precies 10 weken...

[ Bericht 3% gewijzigd door Allan24 op 27-03-2009 20:01:23 ]
pi_67428337
Vandaag nog precies 3 maanden!
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:56:55 #212
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67431241
hoe lang van te voren kun je of moet je in ondertrouw eigelijk.. ik had het ergens gelezen maar kan het niet meer vinden...

ik wil eigelijk al bruidjurken gaan passen maar heeft nog niet echt nut.. moet nog een dik jaar wachten..
hoe lang van te voren zijn jullie begonnen met het uitzoeken en passen van een jurk??
Be happy with the little things in life
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:43:39 #213
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_67432857
uiterlijk tot 2 weken voor de bruiloft kun je in ondertrouw gaan.. max een jaar van te voren.

ik ben in principe 6 maanden vtv al wezen kijken.. je kunt toch alvast kijken, en ideen opdoen? Niks mis mee hoor!
pi_67433278
Morgen jurk kijken!!!!!! Ik ben heul benieuwd
Tralalalaaa
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:03:02 #215
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67433588
een jaar van te voren al in ondertrouw

* teamlead vermoedt dat hij in mei ergens een verlofdag moet scoren, zijn verloofde een beetje kennende
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_67434051
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:23 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ondertrouw... dat was wel zó'n teleurstelling!
Gewoon aan de balie: ga maar even zitten. Kloppen deze gegevens? Leven je ouders nog? Wie zijn je getuigen? Hier tekenen... kopie paspoort... betalen , klaar!
Vergeet niet "Welke achternaam wilt u vanaf het huwelijk gaan dragen?"

nee, stelde echt helemaal inets voor, maar had ook weinig anders verwacht....
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:52:39 #217
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67435421
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:03 schreef teamlead het volgende:
een jaar van te voren al in ondertrouw

* teamlead vermoedt dat hij in mei ergens een verlofdag moet scoren, zijn verloofde een beetje kennende
nee dat gaat echt wel meevallen hoor.. weet wel een leukere dag om dat te doen en dat duurt nog wel zeker dik een half jaar.....
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:53:33 #218
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67435448
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:52 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

nee dat gaat echt wel meevallen hoor.. weet wel een leukere dag om dat te doen en dat duurt nog wel zeker dik een half jaar.....

ik laat me verrassen...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:59:46 #219
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67435646
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:53 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik laat me verrassen...
is maar goed dat je vriendin goed in datums is he
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:35:22 #220
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_67440565
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik wil eigelijk al bruidjurken gaan passen maar heeft nog niet echt nut.. moet nog een dik jaar wachten..
hoe lang van te voren zijn jullie begonnen met het uitzoeken en passen van een jurk??
Waarom niet? Stel je voor dat het bij de eerste winkel tegenvalt, moet je toch op zoek naar een andere winkel!

Ik heb mijn jurk in november gekocht/besteld, en die komt volgende week binnen als alles goed gaat..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:45:43 #221
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_67440896
Geflicidingest Bigbird!

tja... bij mij staat het even stil. de gemeente wil niet meewerken daar waar ik geboren ben. ze doen net alsof ze niet bestaan of zo. had gevraagd of ik geboorteuittreksel ook via internet kon kopen.. geen antwoord en ook niet op hun site eigenlijk zo te vinden. Ook de gemeente waar ik gescheiden ben doet raar. ik moet persoonlijk langs komen met paspoort om te bewijzen dat ik het wel ben. tja.. ligt alleen ffkes 200 km verder op. waar hebben ze dan gvd digid voor uitgevonden?
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:54:46 #222
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_67441194
Mickeys, wat een tegenvallers allemaal zeg ..
Hopelijk gaat snel weer 'alles op rolletjes'
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_67471017
Dank je wel Mickeys! Wat een gedoe zeg om aan je papieren te komen Jammer is dat.

De ondertrouw viel me mee. Aangezien we niet in de gemeente trouwen had ze niet heel veel te vertellen, maar ze was enorm aardig en we hebben daarna er een hele leuke dag van gemaakt! Eerst met pap en mam en naar de kledingzaak voor de outfit van en daarna geluncht. Toen lekker thuis even gerelaxed en 's avonds uit eten geweest samen Enorme bos bloemen ontvangen van ons werk en lekker samen met wat vrienden een fles champagne open getrokken
O+ 11-06-2009 O+
pi_67473580
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:45 schreef Mickeys het volgende:
Geflicidingest Bigbird!

tja... bij mij staat het even stil. de gemeente wil niet meewerken daar waar ik geboren ben. ze doen net alsof ze niet bestaan of zo. had gevraagd of ik geboorteuittreksel ook via internet kon kopen.. geen antwoord en ook niet op hun site eigenlijk zo te vinden. Ook de gemeente waar ik gescheiden ben doet raar. ik moet persoonlijk langs komen met paspoort om te bewijzen dat ik het wel ben. tja.. ligt alleen ffkes 200 km verder op. waar hebben ze dan gvd digid voor uitgevonden?
Ow da's wel balen! Bij ons was het (gemeenten Rotterdam en 's-Hertogenbosch) gelukkig in no time geregeld.
pi_67491907
Gisteren mn trouwjurk gekocht, hij is zooooooooooooo mooi!
Ik was in De Bruidshoek in Leiden, wat een mooie winkel en wat leuk personeel!!

Ik had wat voorbeelden meegenomen van wat ik wel wilde en wat ik absoluut niet wilde.
Ik had al een jurk in mn hoofd en daar kwam ze ook mee aan, en 2 andere jurken. 1 van de 3 leek op de jurk die ik wilde en de ander niet.

Ik ging als eerste de jurk passen die ik wilde. Maar toen ik m aanhad voelde ik niet mezelf. Het paste toch niet helemaal bij mij. Maar, ik had nog 2 andere jurken... we gingen eerst die ene passen die dus niet op de andere 2 leek.

Hij stond me geweldig, het is een prachtige jurk en ik voelde diep van binnen.... dit is m.... en toen liep ik de kleedkamer uit en zag ik mezelf helemaal. Mn mensen die ik had meegenomen waren ook helemaal enthousiast en ik werd nog blijer van de jurk!

Toen gingen we jurk 3 passen. Ik wist meteen al.... die is m niet... en dat was ook zo. Daarna voor de lol nog een totaal ander soort jurk gepast maar die vond ik zo erg dat ik snel mijn jurk weer aanmocht.
Nu ging de mevrouw 'm nog beter spelden enzo en mochten er foto's gemaakt worden. Ik werd helemaal emotioneel, haha!

En zo had ik mijn jurk. Het is een plaatje, ben er zoooo blij mee, en kan niet wachten 'm aan te laten zien

Over 3 maanden is ie binnen in mijn maat en ga ik m weer passen. En dan 21 augustus is de napas en krijg ik les in hoe ik moet gaan zitten, etc. En dan is 10 september de grote dag, de dag dat ik m aan )+ laat zien

Het was een prachtige, gezellige en emotionele dag, en ik ben dolblij dat ik mijn jurk al zo snel had gevonden
Tralalalaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')