Gisteren mn trouwjurk gekocht, hij is zooooooooooooo mooi!
Ik was in De Bruidshoek in Leiden, wat een mooie winkel en wat leuk personeel!!
Ik had wat voorbeelden meegenomen van wat ik wel wilde en wat ik absoluut niet wilde.
Ik had al een jurk in mn hoofd en daar kwam ze ook mee aan, en 2 andere jurken. 1 van de 3 leek op de jurk die ik wilde en de ander niet.
Ik ging als eerste de jurk passen die ik wilde. Maar toen ik m aanhad voelde ik niet mezelf. Het paste toch niet helemaal bij mij. Maar, ik had nog 2 andere jurken... we gingen eerst die ene passen die dus niet op de andere 2 leek.
Hij stond me geweldig, het is een prachtige jurk en ik voelde diep van binnen.... dit is m.... en toen liep ik de kleedkamer uit en zag ik mezelf helemaal. Mn mensen die ik had meegenomen waren ook helemaal enthousiast en ik werd nog blijer van de jurk!
Toen gingen we jurk 3 passen. Ik wist meteen al.... die is m niet... en dat was ook zo. Daarna voor de lol nog een totaal ander soort jurk gepast maar die vond ik zo erg dat ik snel mijn jurk weer aanmocht.
Nu ging de mevrouw 'm nog beter spelden enzo en mochten er foto's gemaakt worden. Ik werd helemaal emotioneel, haha!
En zo had ik mijn jurk. Het is een plaatje, ben er zoooo blij mee, en kan niet wachten 'm aan

te laten zien

Over 3 maanden is ie binnen in mijn maat en ga ik m weer passen. En dan 21 augustus is de napas en krijg ik les in hoe ik moet gaan zitten, etc. En dan is 10 september de grote dag, de dag dat ik m aan )+ laat zien

Het was een prachtige, gezellige en emotionele dag, en ik ben dolblij dat ik mijn jurk al zo snel had gevonden