Daar mag je, als de tram er straks is, niet meer fietsenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:10 schreef Peterselieman het volgende:
De Oosterstraat zit heel ergens anders maok
Wel. Het was nogal een klap. Die automobilist hield even in, keek verschrquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:51 schreef MaxMark het volgende:
Waarschijnlijk niet eens vernomen..
In dat geval is het een klootzak die opgepakt moet worden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:16 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Wel. Het was nogal een klap. Die automobilist hield even in, keek verschrikt, en reed door.
Nee, maar je hoopt toch dat mensen als zoiets gebeurt weer even na gaan denken bij hun eigen verkeersgedrag.quote:
Ik heb verschillende versies van de toedracht gehoord, maar die zat er niet bij. In alle verhalen komt de vrachtwagen uit de W.A. Scholtenstraat, en komt het meisje ofwel uit dezelfde straat of van een andere kant.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:09 schreef maok het volgende:
Dat meisje gister reed van de W.A. scholtenstraat de Oosterstraat in, de vrachtwagen kwam van de andere kant en wilde ook de Oosterstraat in.
Achteraan rennen/fietsen of er een stten achteraan smijten. Als z'n ruit aan diggels ligt stopt 'ie vast wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:16 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Wel. Het was nogal een klap. Die automobilist hield even in, keek verschrikt, en reed door.
Alleen een (deel van de) flat aan de Eikenlaan en de sigarenzaak op de hoek Herestraat/Zuiderdiep.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maareh, welke huizen gaan tegen de vlakte voor die tram dan?
Ik blijk haar dus via mijn ouders te kennen, niet persoonlijk, maar eigenlijk dus wel, hoorde ik vandaag.. te bizar..quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:39 schreef teigan het volgende:
Dat was waarschijnlijk het ongeluk waar kikoooooo het ook over heeft..
is een jonge vrouw bij omgekomen, is een tiental meters meegesleurd door een vrachtwagen..
[..]
Dat dus!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:07 schreef Jesse_ het volgende:
Die tram
En dat alleen voor die spoorknorren uit Friesland
Echt he? Vandaag fietste ik vanaf het Sontplein naar huis, op de brug stond een ambulance en het was net als gister een paar minuten geleden gebeurd. Dit keer iemand met een scooter onder een auto.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:37 schreef LoudGirl het volgende:
Er werd zonet voor mijn neus iemand aangereden op de plek waar gisteren dat meisje is omgekomen. En de auto reed gewoon door.
langs de eikenlaan die portiekflatjes, aan de kant van de middelbare school/het zwembad..quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maareh, welke huizen gaan tegen de vlakte voor die tram dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |