abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:25:30 #1
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_65928198
Hoe krijg je ze weg daar.
Heb al van alles geprobeerd van chloor in de smalle paadjes tot peper strooien. Redenering wast dat wanneer ze zouden snuiven ze ook een snuif peper mee zouden nemen. Maar niet geholpen

Anyway, baasjes die die katten buiten laten met de mentaliteit: Schijt de boel maar onder zolang ik de kattenbak maar niet hoef te doen. Komt echt een tijd dat ik hier met rattengif en kattensnoepjes ga strooien.
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_65928295
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:25 schreef Biefstuk het volgende:

Anyway, baasjes die die katten buiten laten met de mentaliteit: Schijt de boel maar onder zolang ik de kattenbak maar niet hoef te doen. Komt echt een tijd dat ik hier met rattengif en kattensnoepjes ga strooien.
ik ben een kattenliefhebber, maar idd, mensen hou je kat binnen! rattengif gaat me daarentegen wel iets te ver maar een echte oplossing is er denk ik ook niet voor....
als de theorie altijd zo goed werkt en de praktijk niet,waar zit dan de fout?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:29:45 #3
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_65928349
Ja ook beetje overdreven maar you get the point
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_65928809
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:28 schreef tripherder het volgende:

[..]

ik ben een kattenliefhebber, maar idd, mensen hou je kat binnen! rattengif gaat me daarentegen wel iets te ver maar een echte oplossing is er denk ik ook niet voor....
De oplossing is: Huisdier binnenhouden.
"Dierenliefhebbers" moeten met hun huisdier en hun hobby niet een ander lastigvallen.

Katten - zo hygiënisch als ze zijn - begraven hun stinkkeutels vaak in zandbakken. Kleine kinderen kunnen flink ziek worden als ze hun vinger in hun mond steken na het spelen in de zandbak waar de fecaliën van andermans huisdier in gedumpt zijn.
pi_65928970
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef Moszkophicz het volgende:

[..]

"Dierenliefhebbers" moeten met hun huisdier en hun hobby niet een ander lastigvallen.

Katten - zo hygiënisch als ze zijn - begraven hun stinkkeutels vaak in zandbakken. Kleine kinderen kunnen flink ziek worden als ze hun vinger in hun mond steken na het spelen in de zandbak waar de fecaliën van andermans huisdier in gedumpt zijn.
dat ben ik ook helemaal met je eens, ik zeg toch: Mensen moeten hun katten binnen houden.
Ikzelf heb er 2 en die komen niet verder dan mijn balkon dat ik helemaal heb afgeschermd.
als de theorie altijd zo goed werkt en de praktijk niet,waar zit dan de fout?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 februari 2009 @ 21:46:47 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_65929050
Gewoon nat gooien en je ziet ze niet meer terug .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_65929205
Dan is tripherder de uitzondering die de regel bevestigt.

Mensen die hun kat binnenhouden zijn echt een uitzondering. Net zoals mensen die de schijt van hun hond opruimen.

Ik, als echte dierenliefhebber, heb geen huisdier omdat ik het zielig vind om een dier te houden voor het eigen genot.
pi_65929419
Water gooien schijnt idd te werken...

Maar in de praktijk behoorlijk moeilijk, tegen de tijd dat je de deur open hebt, zijn de bengels alweer gevlogen.

Wat ze ook minder vinden zijn cacoadoppen, dat gooi ik in het voorjaar erop en dat lijkt wel te helpen. Maar anderen vinden het juist weer niets.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:25:53 #9
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_65930724
Water helpt hier ook al niet meer hoor.
Huilen dan.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:27:30 #10
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_65930801
Luchtbuks dan maar
pi_65931045
Of aan het begin van de voorjaarsvakantie aan een boom in het bos vastbinden .
Dan kan je lekker op vakantie.

Zo doen dierenliefhebbers dat. En elk najaar puilen de dierenasiels uit.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:16:26 #12
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_65933082
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:44 schreef tripherder het volgende:

[..]

dat ben ik ook helemaal met je eens, ik zeg toch: Mensen moeten hun katten binnen houden.
Ikzelf heb er 2 en die komen niet verder dan mijn balkon dat ik helemaal heb afgeschermd.
Leuk voor zo'n kat.
Stop the world, I want to get out.
  woensdag 11 februari 2009 @ 00:05:57 #13
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_65934930
Ik persoonlijk hou mijn katten binnen maar ik kan me voorstellen dat een kat in je tuin klote is. Toch hoop ik dat je voornemen om echt iets aan te doen niet serieus is.

Een tip is om een tuinslang met sprinkler (die je ws wel hebt voor het besproeien van je tuin in het midden te plaatsen en aan te sluiten binnen zodat je deze ongezien kan openen: ze zien niets aankomen en na 1 a 2 keer blijven ze wel uit de buurt..

Een andere tip is tijger/leeuwenpoep, (daar hebben ze een hekel aan ) maar of je dat in je buurt kan krijgen?
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_65935035
Plant bodembedekkers. Katten hebben het liefst losse grond.
Het planten van wijnruit schijnt ook te helpen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  woensdag 11 februari 2009 @ 00:12:48 #15
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_65935131
Plant een landmijn.
Huilen dan.
  woensdag 11 februari 2009 @ 00:33:32 #16
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_65935545
Stop the world, I want to get out.
pi_65939663
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:16 schreef Lkw het volgende:

[..]

Leuk voor zo'n kat.
Leuk genoeg en ook nog een veilig. Ik roep mijn hond namelijk niet meer terug wanneer ze achter een kat aanzit.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_65939710
Mijn katten komen niet buiten dus daar heeft niemand anders last van.
ik begrijp het wel dat mensen last hebben van andermans katten, maar ik vind dat dat probleem / verantwoordelijkheid bij de baasjes ligt en niet bij de beestjes.
gif etc werkt tegen de beestjes, vind ik dus tamelijk oneerlijk.
van een valse hond begrijpen de meesten dat het aan de opvoeding en dus aan de eigenaar ligt en niet aan het beestje zelf.

misschien proberen erachter te komen bij welke eigenaar de katten horen die in je tuin komen en hen erop aan spreken?
helemaal tegenhouden doe je het niet, net zo min als vogels in je tuin, maar ik ben het wel met je eens dat katten heel irritant zijn als je ze zelf niet hebt / niet van houdt.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:04:00 #19
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_65940325
Oh ik vind katten geweldige beestjes, lekkere kroelbeesten
pi_65940608
Mijn buurman doet het trouwens perfect.
Houdt zijn katten binnen en laat ze gewoon aan de riem uit.

Hij vindt het namelijk gewoon asociaal om mensen met zijn dieren op te zadelen en wil toch zijn dieren een frisse neus gunnen.

Het zijn huisdieren mensen, HUISdieren.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_65945947
Gelukkig kakt mijn poes alleen in mijn tuin.....
Chloor is trouwens ideaal als je veel katten wil lokken en bij je laten schijten/pissen want chloor vinden ze héérlijk ruiken....

Bij mij werkt het consequent wegjagen best goed, bepaalde katten zie ik twee keer en dan blijven ze wel weg. Supersoaker werkt ook erg goed, niet schadelijk voor de kat, maar snappen wel dat ze "niet welkom zijn"
...
pi_65957876
Chloor = welkomstmat voor katten. Die geur vinden ze inderdaad geweldig, dus dat moet je niet meer doen.
maar verder... cacaobonen strooien (is niet fijn aan de pootjes) of een ongezien water-spuit systeem opzetten.

Of zelf een big ass kat nemen die alle vreemdelingen uit de tuin wegjaagt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66126308
Ik vind het heerlijk om onze katten buiten te laten zodat ze in een ander zijn tuin kunnen schijten. Want dan kom je er pas achter in wat voor soort buurt je leeft. Of de mensen snel klagen over kleine dingetjes. Mensen die dan aan je deur komen en eisen dat je je kat binnen moet houden kun je vanaf dat moment helemaal kapot terroriseren zodat ze lekker vertrekken. En vooral met die redenen van een zandbak etc. Als je eigen kinderen wat ouder zijn willen ze vast ook een leuker huisdier dan een konijn of cavia en dat zal een hond of kat worden. En van honden heb je meer last ik stap toch vaker in die schijt.
Ik pak iedereen terug die niet tolerant is naar onze beestjes, dan maak ik van een mug een olifant.
I am the mountain the forest and the earth.
  Moderator / Miss SHO maandag 16 februari 2009 @ 17:30:32 #24
22592 crew  Ole
pi_66126525
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 18:39 schreef Cat22 het volgende:
Chloor = welkomstmat voor katten. Die geur vinden ze inderdaad geweldig, dus dat moet je niet meer doen.
maar verder... cacaobonen strooien (is niet fijn aan de pootjes) of een ongezien water-spuit systeem opzetten.

Of zelf een big ass kat nemen die alle vreemdelingen uit de tuin wegjaagt.
Of een hond die elke kat sloopt die in zijn tuin komt
(zag ik van de week in een Brits programma. Een terrier die al 2 katten had gesloopt )
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO maandag 16 februari 2009 @ 17:35:51 #25
22592 crew  Ole
pi_66126708
Zou ik trouwens vreselijk vinden hoor, als dat mijn kat zou overkomen
pi_66127391
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:35 schreef Ole het volgende:
Zou ik trouwens vreselijk vinden hoor, als dat mijn kat zou overkomen
Ik schrok al!
Dacht jou toch te herkennen als katteliefhebber.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66128015
Ik snap het niet zo. En dan zit zo'n kat in je tuin, en poept erin. Hij begraaft het toch. Het is niet zo dat er een smeulende bolus op je terras wordt achtergelaten.
Doet me denken aan mijn buurman. Die heeft draden gespannen met aluminiumfolie en op zijn pergola ijzeren punten bevestigd, zodat de vogels niet op zijn "mooie" tegels poepen.
Ga dan op een Penthouse wonen als je geen dieren in je omgeving wilt.
  Moderator / Miss SHO maandag 16 februari 2009 @ 18:41:59 #28
22592 crew  Ole
pi_66128745
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:58 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik schrok al!
Dacht jou toch te herkennen als katteliefhebber.
Ja, ben ik ook hoor
Moet er niet aan denken dat mijn kat zou worden doodgebeten
pi_66133695
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:20 schreef Deliana het volgende:
Ik snap het niet zo. En dan zit zo'n kat in je tuin, en poept erin. Hij begraaft het toch. Het is niet zo dat er een smeulende bolus op je terras wordt achtergelaten.
Doet me denken aan mijn buurman. Die heeft draden gespannen met aluminiumfolie en op zijn pergola ijzeren punten bevestigd, zodat de vogels niet op zijn "mooie" tegels poepen.
Ga dan op een Penthouse wonen als je geen dieren in je omgeving wilt.
Helaas. Als een kat het begraaft, duurt het een tijd voordat het verteerd is. En sommige katten begraven het niet. Dat is heel onaangenaam tuinieren.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_66133868
Chloor is de klassieke fout die mensen maken. Dat vinden ze heerlijk. Waar ze een gruwelijke hekel aan hebben qua geur is citroen en groene zeep.
Live out of your imagination, not your history.
pi_66177145
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is. Zeker zomers kan je tuin behoorlijk naar de kattenpis gaan ruiken.
Ik heb zelf 5 katten maar die komen de tuin niet uit (we hebben een kattenren). Ten eerste omdat ik vind dat mijn buren er niets mee te maken hebben dat ik van katten houd en tweede omdat ik bang ben dat ze onder een auto lopen. Ik vind het nogal aso om een ander met je dieren op te zadelen en er maar vanuit te gaan dat ze het accepteren.

Chloor zou ik inderdaad niet meer doen maar er is toch ook zo'n spray waar katten voor wegblijven?

[ Bericht 0% gewijzigd door Sunprincess op 17-02-2009 23:00:45 ]
pi_66179243
Schoonmaken met azijn haalt de geur weg.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_66301089
de beste manier om een kat uit de tuin te houden is door zelf een dominatere kat te nemen, waar alle andere katten bang voor zijn, een kat schijt nooit in eigen tuin, dus daar heb je dan ook geel last meer van
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_66301719
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef Moszkophicz het volgende:

[..]

De oplossing is: Huisdier binnenhouden.

Ja mensen die kinderen als hobby hebben moeten ze ook binnen houden....

Mensen die auto's als hobby hebben moeten hun auto's binnen houden, want ik heb last van de stank...
pi_66307360
de meningen zijn nogal verschillend zo te lezen
sommigen die katten hebben zijn wel sociaal in hun omgeving en houden ze aan de lijn en of binnen
anderen laten ze hun gnag gaan en laten ze poepen in andersman thuin

ik heb daar ook veel last van gehad en wat heb ik niet al gedaan en geld aan besteed om van af te komen en ik hou van beesten , vooral van vogels ..

je kunt cacoudoppen strooien , is ook nog goed voor aarde en planten en de katten vinden het niet fijn als die korrels aan hun poten blijven kleven

gewoon kattenverschrikker poeder helpt ook

ik heb een waterbuks voor de zomer,

heb met gas mijn schutting verhoogt zodat ze moelijekr binnen kunnen komen

nats puiten helpt echt niet meer, de kat wel maar niet de aarde

en verder gewoon verjagen

ik heb nu kattensnoepjes gekocht, als ik er een zo ver krijg dat ze die wilt eten in mijn tuin heb ik een poeper minder want ze schijten niet in je tuin als ze daar ook eten krijgen

poep in de tuin is nooit leuk en het stinkt ,dus alle kattenhouders die hun kat zomaar in andersman tuin laten poepen vind ik asociaal
pi_66307969
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:24 schreef faun het volgende:
Ik vind het heerlijk om onze katten buiten te laten zodat ze in een ander zijn tuin kunnen schijten. Want dan kom je er pas achter in wat voor soort buurt je leeft. Of de mensen snel klagen over kleine dingetjes. Mensen die dan aan je deur komen en eisen dat je je kat binnen moet houden kun je vanaf dat moment helemaal kapot terroriseren zodat ze lekker vertrekken. En vooral met die redenen van een zandbak etc. Als je eigen kinderen wat ouder zijn willen ze vast ook een leuker huisdier dan een konijn of cavia en dat zal een hond of kat worden. En van honden heb je meer last ik stap toch vaker in die schijt.
Ik pak iedereen terug die niet tolerant is naar onze beestjes, dan maak ik van een mug een olifant.
Honden schijten niet in andermans tuin.
M'n ouders hadden ook een tijdje last van de katten van de achterburen. Van buurvrouw mochten we er gewoon een emmer water overheen gooien. En sinds we een herdershond hebben, hebben we helemaal geen last meer van die kutbeesten.
pi_66311926
zeg dat niet te snel, bij ons heeft wel eens een hond in de voortuin gepoept.... kutbeesten die honden
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_66319772
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:26 schreef dralion13 het volgende:
zeg dat niet te snel, bij ons heeft wel eens een hond in de voortuin gepoept.... kutbeesten die honden
Ligt, net als bij katten, aan de baasjes...
  zaterdag 21 februari 2009 @ 18:34:24 #39
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_66320106
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_66333667
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:34 schreef Hyperdude het volgende:
http://www.ecostyle.nl/scripts/cn_product.asp?id=70

Werkt beter dan ik verwachtte.
die heb ik ook gebruikt ...en ik hoop dat het blijft werken...is wel snel op dat spul
pi_66333923
Die cacaodoppen zijn een goeie tip. Nooit van gehoord, maar dan kan ik ze ook inzetten om mijn katten in mijn tuin te houden door ze bij de omheining te strooien , zodat ze niet genoeg ruimte hebben om eroverheen/tegenaan te springen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  † In Memoriam † zondag 22 februari 2009 @ 19:45:06 #42
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_66350112
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:20 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ligt, net als bij katten, aan de baasjes...
Dus moet je die beesten niet straffen maar de baasjes .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_66350778
-laat maar-
pi_66351330
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:28 schreef tripherder het volgende:

[..]

Ik heb muizen en daarvoor muizengif gezet. Zodra een kat 1 van die muizen vangt, legtie ook het loodje. Duurt nl. 2-4 dagen voordat de muis werkelijk dood gaat.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_66351372
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:25 schreef Isdatzo het volgende:
Water helpt hier ook al niet meer hoor.
Heb je het wel eerst even gekookt?
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_66352061
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:30 schreef Ole het volgende:

Of een hond die elke kat sloopt die in zijn tuin komt
(zag ik van de week in een Brits programma. Een terrier die al 2 katten had gesloopt )
Dan kent hij mijn kat nog niet
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_66352101
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 00:04 schreef dralion13 het volgende:
de beste manier om een kat uit de tuin te houden is door zelf een dominatere kat te nemen, waar alle andere katten bang voor zijn, een kat schijt nooit in eigen tuin, dus daar heb je dan ook geel last meer van
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_66360215
Ik heb in mijn achtertuin een omheining aangebracht,voor mijn 5 katten.
Een hele geruststelling,dat ze in mijn tuin blijven.
In mijn voortuin komen allerlei katten uit de vijver drinken.
Nee,daar zitten geen vissen in, enkel salamandersen af en toe een kikker.
pi_66383549
quote:
Op zondag 22 februari 2009 09:36 schreef nokwanda het volgende:
Die cacaodoppen zijn een goeie tip. Nooit van gehoord, maar dan kan ik ze ook inzetten om mijn katten in mijn tuin te houden door ze bij de omheining te strooien , zodat ze niet genoeg ruimte hebben om eroverheen/tegenaan te springen.
Volgens mij houden katten er niet van om in los spul te graven voor ze hun behoefte doen. Maar graven is wat anders dan overheen lopen.Je zal je omheining dus hoger moeten maken.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:19:43 #50
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_66412513
Ik ben eigenlijk best "careless" om het zo maar te zeggen. Onze kat loopt ook halve dagen buiten rond en doet daar ook haar behoefte. Ik heb haar eigenlijk 1x betrapt in een plantenbak aan de overkant van de straat, maar verder niet echt in andere tuinen. De meeste tuinen/terassen hebben dan ook uitsluitend tegels.

Maar mijn instelling was dat wanneer niemand klaagt er dus duidelijk niemand last van heeft, toch?
Ze weten wel waar onze kat woont en als er iets was wat hen stoorde zouden ze toch gewoon kunnen aanbellen om te vragen of ze binnen kan blijven? Want de meeste mensen bellen wel aan als de kat voro de deur zit en lopen dan door x.x w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')