ik ben een kattenliefhebber, maar idd, mensen hou je kat binnen! rattengif gaat me daarentegen wel iets te ver maar een echte oplossing is er denk ik ook niet voor....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:25 schreef Biefstuk het volgende:
Anyway, baasjes die die katten buiten laten met de mentaliteit: Schijt de boel maar onder zolang ik de kattenbak maar niet hoef te doen.Komt echt een tijd dat ik hier met rattengif en kattensnoepjes ga strooien.
De oplossing is: Huisdier binnenhouden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:28 schreef tripherder het volgende:
[..]
ik ben een kattenliefhebber, maar idd, mensen hou je kat binnen! rattengif gaat me daarentegen wel iets te ver maar een echte oplossing is er denk ik ook niet voor....
dat ben ik ook helemaal met je eens, ik zeg toch: Mensen moeten hun katten binnen houden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef Moszkophicz het volgende:
[..]
"Dierenliefhebbers" moeten met hun huisdier en hun hobby niet een ander lastigvallen.
Katten - zo hygiënisch als ze zijn - begraven hun stinkkeutels vaak in zandbakken. Kleine kinderen kunnen flink ziek worden als ze hun vinger in hun mond steken na het spelen in de zandbak waar de fecaliën van andermans huisdier in gedumpt zijn.
Leuk voor zo'n kat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:44 schreef tripherder het volgende:
[..]
dat ben ik ook helemaal met je eens, ik zeg toch: Mensen moeten hun katten binnen houden.
Ikzelf heb er 2 en die komen niet verder dan mijn balkon dat ik helemaal heb afgeschermd.
Leuk genoeg en ook nog een veilig. Ik roep mijn hond namelijk niet meer terug wanneer ze achter een kat aanzit.quote:
Of een hond die elke kat sloopt die in zijn tuin komtquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:39 schreef Cat22 het volgende:
Chloor = welkomstmat voor katten. Die geur vinden ze inderdaad geweldig, dus dat moet je niet meer doen.
maar verder... cacaobonen strooien (is niet fijn aan de pootjes) of een ongezien water-spuit systeem opzetten.
Of zelf een big ass kat nemen die alle vreemdelingen uit de tuin wegjaagt.
Ik schrok al!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:35 schreef Ole het volgende:
Zou ik trouwens vreselijk vinden hoor, als dat mijn kat zou overkomen
Ja, ben ik ook hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 17:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik schrok al!![]()
Dacht jou toch te herkennen als katteliefhebber.
Helaas. Als een kat het begraaft, duurt het een tijd voordat het verteerd is. En sommige katten begraven het niet. Dat is heel onaangenaam tuinieren.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:20 schreef Deliana het volgende:
Ik snap het niet zo. En dan zit zo'n kat in je tuin, en poept erin. Hij begraaft het toch. Het is niet zo dat er een smeulende bolus op je terras wordt achtergelaten.
Doet me denken aan mijn buurman. Die heeft draden gespannen met aluminiumfolie en op zijn pergola ijzeren punten bevestigd, zodat de vogels niet op zijn "mooie" tegels poepen.
Ga dan op een Penthouse wonen als je geen dieren in je omgeving wilt.
Ja mensen die kinderen als hobby hebben moeten ze ook binnen houden....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef Moszkophicz het volgende:
[..]
De oplossing is: Huisdier binnenhouden.
"Dierenliefhebbers" moeten met hun huisdier en hun hobby niet een ander lastigvallen.
Katten - zo hygiënisch als ze zijn - begraven hun stinkkeutels vaak in zandbakken. Kleine kinderen kunnen flink ziek worden als ze hun vinger in hun mond steken na het spelen in de zandbak waar de fecaliën van andermans huisdier in gedumpt zijn.
Honden schijten niet in andermans tuin.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:24 schreef faun het volgende:
Ik vind het heerlijk om onze katten buiten te laten zodat ze in een ander zijn tuin kunnen schijten. Want dan kom je er pas achter in wat voor soort buurt je leeft. Of de mensen snel klagen over kleine dingetjes. Mensen die dan aan je deur komen en eisen dat je je kat binnen moet houden kun je vanaf dat moment helemaal kapot terroriseren zodat ze lekker vertrekken. En vooral met die redenen van een zandbak etc. Als je eigen kinderen wat ouder zijn willen ze vast ook een leuker huisdier dan een konijn of cavia en dat zal een hond of kat worden. En van honden heb je meer last ik stap toch vaker in die schijt.
Ik pak iedereen terug die niet tolerant is naar onze beestjes, dan maak ik van een mug een olifant.
Ligt, net als bij katten, aan de baasjes...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:26 schreef dralion13 het volgende:
zeg dat niet te snel, bij ons heeft wel eens een hond in de voortuin gepoept.... kutbeesten die honden
die heb ik ook gebruikt ...en ik hoop dat het blijft werken...is wel snel op dat spulquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:34 schreef Hyperdude het volgende:
http://www.ecostyle.nl/scripts/cn_product.asp?id=70
Werkt beter dan ik verwachtte.
Dus moet je die beesten niet straffen maar de baasjesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:20 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ligt, net als bij katten, aan de baasjes...
Ik heb muizen en daarvoor muizengif gezet. Zodra een kat 1 van die muizen vangt, legtie ook het loodje. Duurt nl. 2-4 dagen voordat de muis werkelijk dood gaat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:28 schreef tripherder het volgende:
[..]
ik ben een kattenliefhebber, maar idd, mensen hou je kat binnen! rattengif gaat me daarentegen wel iets te ver maar een echte oplossing is er denk ik ook niet voor....
Heb je het wel eerst even gekookt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:25 schreef Isdatzo het volgende:
Water helpt hier ook al niet meer hoor.
Dan kent hij mijn kat nog nietquote:Op maandag 16 februari 2009 17:30 schreef Ole het volgende:
Of een hond die elke kat sloopt die in zijn tuin komt![]()
(zag ik van de week in een Brits programma. Een terrier die al 2 katten had gesloopt)
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:04 schreef dralion13 het volgende:
de beste manier om een kat uit de tuin te houden is door zelf een dominatere kat te nemen, waar alle andere katten bang voor zijn, een kat schijt nooit in eigen tuin, dus daar heb je dan ook geel last meer van
Volgens mij houden katten er niet van om in los spul te graven voor ze hun behoefte doen. Maar graven is wat anders dan overheen lopen.Je zal je omheining dus hoger moeten maken.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:36 schreef nokwanda het volgende:
Die cacaodoppen zijn een goeie tip. Nooit van gehoord, maar dan kan ik ze ook inzetten om mijn katten in mijn tuin te houden door ze bij de omheining te strooien , zodat ze niet genoeg ruimte hebben om eroverheen/tegenaan te springen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |