ik ben een kattenliefhebber, maar idd, mensen hou je kat binnen! rattengif gaat me daarentegen wel iets te ver maar een echte oplossing is er denk ik ook niet voor....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:25 schreef Biefstuk het volgende:
Anyway, baasjes die die katten buiten laten met de mentaliteit: Schijt de boel maar onder zolang ik de kattenbak maar niet hoef te doen.Komt echt een tijd dat ik hier met rattengif en kattensnoepjes ga strooien.
De oplossing is: Huisdier binnenhouden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:28 schreef tripherder het volgende:
[..]
ik ben een kattenliefhebber, maar idd, mensen hou je kat binnen! rattengif gaat me daarentegen wel iets te ver maar een echte oplossing is er denk ik ook niet voor....
dat ben ik ook helemaal met je eens, ik zeg toch: Mensen moeten hun katten binnen houden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef Moszkophicz het volgende:
[..]
"Dierenliefhebbers" moeten met hun huisdier en hun hobby niet een ander lastigvallen.
Katten - zo hygiënisch als ze zijn - begraven hun stinkkeutels vaak in zandbakken. Kleine kinderen kunnen flink ziek worden als ze hun vinger in hun mond steken na het spelen in de zandbak waar de fecaliën van andermans huisdier in gedumpt zijn.
Leuk voor zo'n kat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:44 schreef tripherder het volgende:
[..]
dat ben ik ook helemaal met je eens, ik zeg toch: Mensen moeten hun katten binnen houden.
Ikzelf heb er 2 en die komen niet verder dan mijn balkon dat ik helemaal heb afgeschermd.
Leuk genoeg en ook nog een veilig. Ik roep mijn hond namelijk niet meer terug wanneer ze achter een kat aanzit.quote:
Of een hond die elke kat sloopt die in zijn tuin komtquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:39 schreef Cat22 het volgende:
Chloor = welkomstmat voor katten. Die geur vinden ze inderdaad geweldig, dus dat moet je niet meer doen.
maar verder... cacaobonen strooien (is niet fijn aan de pootjes) of een ongezien water-spuit systeem opzetten.
Of zelf een big ass kat nemen die alle vreemdelingen uit de tuin wegjaagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |