Och germ... Is het al te laat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgende x wat eerder waarschuwen aub
bekijk me de volgende keer wat beter op een meet wil jequote:
Jaaaaaah, maak ons maar jaloersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bekijk me de volgende keer wat beter op een meet wil je
ik ben niet blondt
ik ga er vandoor nu, morgen wil ik fit zijn hihihi
xx
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bekijk me de volgende keer wat beter op een meet wil je
ik ben niet blondt
ik ga er vandoor nu, morgen wil ik fit zijn hihihi
xx
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:25 schreef MaJo het volgende:training overleefd
en een paar zeepjes rijker
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:25 schreef MaJo het volgende:
training overleefd
en een paar zeepjes rijker
in combinatie met zoenen... leg dat maar eens uit meisje... aan wie heb jij jezelf uitgeleend om te zoenen??? nou nou... opbiechten zul je!quote:
Nee je interpreteert het verkeerd.. Jij zoent met auto_quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:34 schreef Techno het volgende:
Hoi allemaal.
Wat heb ik nu weer gemist? Welke singles zoenen met hun auto's.
Hoooiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vraag maar aan Goeroe. Gaat niet over jou
En hey auto_ btw
Jullie zijn beter op de hoogte dan onsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee je interpreteert het verkeerd.. Jij zoent met auto_
HIihquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
in combinatie met zoenen... leg dat maar eens uit meisje... aan wie heb jij jezelf uitgeleend om te zoenen??? nou nou... opbiechten zul je!![]()
Hooooiquote:
Van een paar uur in de winkel staan ruik ik al naar al de zeepjesquote:
Niettus. En Ripley had me gisteren gekoppeld met MNR.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee je interpreteert het verkeerd.. Jij zoent met auto_
Is Ripley sowieso niets voor jou?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Niettus. En Ripley had me gisteren gekoppeld met MNR.
Moeten het wel fris ruikende zeepjes zijn dan, en niet honing en bloemetjes enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van een paar uur in de winkel staan ruik ik al naar al de zeepjesdus ja
Ben ík niet eens zoenwaardig?!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik zoen met niemand hier & dat ga ik ook niet doen denk ik
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef automatic_ het volgende:
Aaah je bent nog niet helemaal zeker. Dus dat zegt genoegquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef automatic_ het volgende:
Mjah volgens mij weet ze dat ook wel van zichzelfquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze ziet er wel leuk uit ja in haar FoBo.
heb je het al gelezen, Cue?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aaah je bent nog niet helemaal zeker. Dus dat zegt genoeg
neequote:
Altijd een slag om de arm houden hè!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aaah je bent nog niet helemaal zeker. Dus dat zegt genoeg
Wanneer is dat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kom maar naar ParkPop, kan je het zelf proberen beoordelen
Oeeh nicequote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben er zaterdag bij met een geleende auto. Maar ik moet wel wat vroeger weg...
okquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Half een ongeveer weer in Rotterdam.
Ik ben weg trouwens
Mazzel Goeroequote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
Half een ongeveer weer in Rotterdam.
Ik ben weg trouwens
28 juni, en het is gewoon kei-gezellig!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Altijd een slag om de arm houden hè!
[..]
Wanneer is dat?
En ik denk dat dat niets voor mij is
Ja, maar ik ben een zeurquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
28 juni, en het is gewoon kei-gezellig!
Spreek gewoon eerder dan afquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Altijd een slag om de arm houden hè!
[..]
Wanneer is dat?
En ik denk dat dat niets voor mij is
Jaquote:
Eerder dan 28 juni?quote:
Alles door elkaarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Moeten het wel fris ruikende zeepjes zijn dan, en niet honing en bloemetjes enzo
ooh.. ik wist niet eens dat ze een fobo hadquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze ziet er wel leuk uit ja in haar FoBo.
Jaa gewoon mini meetquote:
Aha... Ik zal der eens een paar nachtjes over slapenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa gewoon mini meetLudootje is tof, ga je vast leuk vinden
Ik ook!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Aha... Ik zal der eens een paar nachtjes over slapen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Aha... Ik zal der eens een over paar nachtjes over eens bij slapen kruipen
Moet ik hier serieus op reageren?quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus op reageren?
Kinderachtig gedoe
Je moet er serieus op reageren?.. nee hoorquote:
Ik moet natuurlijk niets, maar ik doe het wel, omdat ik het onzin vind. Ik heb twee mensen gezien van Fok! en die lopen bij mij op de uni rond (en zijn vrouw), dus het slaat nergens opquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet er wel op reageren?.. nee hoor
Nee, geen zin in.quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, geen zin in.
Jullie hebben gisteren als je portie gehad, 2x in de week is veeél te veel
Niet tussen mij en Cue hoorquote:
Jaa maar die heb ik gemistquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, geen zin in.
Jullie hebben gisteren als je portie gehad, 2x in de week is veeél te veel
Tja, jij hebt iets tegen kinderen. Anders was je al van dat imago afgeweest.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja maar.. ik moet van m'n lieve imago af zien te komen
En dat had je dan ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:06 schreef Cuegirllie het volgende:
zeg muts... jij snapt het niet precies he?? Je lieve imago is goed, je moet het alleen vaker op het juiste moment tonen, en niet zitten doemdenken op dat kamertje van je dat hele wereld tegen je is en dat je nooit meer wilt zoenen enzo!...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Als ik van kinderen hield was ik minder lief?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, jij hebt iets tegen kinderen. Anders was je al van dat imago afgeweest.
Uh.. wil ik niet meer zoenen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zeg muts... jij snapt het niet precies he?? Je lieve imago is goed, je moet het alleen vaker op het juiste moment tonen, en niet zitten doemdenken op dat kamertje van je dat hele wereld tegen je is en dat je nooit meer wilt zoenen enzo!...
Nee, je mist het punt. Dan hadden we al gedate.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Als ik van kinderen hield was ik minder lief?
Volgens mij is het eerder andersomWant volgens mij word je niet lief gevonden als je zoiet hebt van... heb liever dat ze achter slot en grendel zitten dan in dezelfde kamer als ik
huh? ja oke haha.. ik volg hem idd nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, je mist het punt. Dan hadden we al gedate.
En uh, kinderen kunnen het bloed onder je nagels vandaan halen... het is maar dat je het even weet.
dat heb ik vorige week ergens gelezen, dat je er helemaal klaar mee was enzo.quote:
Was je wel gelijk van je brave imago afgeweest.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:12 schreef Cuegirllie het volgende:
huh? ja oke haha.. ik volg hem idd niet
Goh!!!![]()
Nee dat was neukenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat heb ik vorige week ergens gelezen, dat je er helemaal klaar mee was enzo.
Braaf is niet hetzelfde als lief hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Was je wel gelijk van je brave imago afgeweest.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat was neukenNiet dat ik er klaar mee ben of eig wel maar dat ik het gewoon een tijd niet meer ga doen.
Omdat het altijd enorm tegenvaltquote:
Ga jij eens heel gauw terug werken!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaaah, want jij kan niet zonder
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat het altijd enorm tegenvalt
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:19 schreef DR34M3R het volgende:
Je bent de nieuwe vriendin van mijn ex? Vlug een ander zoeken
quote:
quote:
zo dan... leuke binnenkomer... was hij zo slecht tussen de lakens dan???quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:19 schreef DR34M3R het volgende:Je bent de nieuwe vriendin van mijn ex? Vlug een ander zoeken
Desalniettemin hangen deze begrippen toch erg vaak samen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Braaf is niet hetzelfde als lief he
Slechte ervaringen? Wat niet wil zeggen dat het niet helemaal te gek kan zijn met de juiste persoon.quote:
Dat is wel balen..en ik voel met je mee.. Ben blij dat je ondertussen anders hebt ervarenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
Ik was serieus... hij was mijn eerste, en dankzij hem heb ik 17 jaar gedacht "is dit nu waar ze zo'n ophef over maken?"
Maar ik weet dat het ook anders kan inmiddels
Je kan ook heel stout zijn maar erg liefquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:22 schreef Techno het volgende:
Desalniettemin hangen deze begrippen toch erg vaak samen.
Dus dat wordt dan (lang) wachten op de juiste persoonquote:Slechte ervaringen? Wat niet wil zeggen dat het niet helemaal te gek kan zijn met de juiste persoon.
Welkom terug.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:22 schreef automatic_ het volgende:
Zo, mijn laptop doet het weer denk ik
wb dan maarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:22 schreef automatic_ het volgende:
Zo, mijn laptop doet het weer denk ik
Idem met braaf.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Je kan ook heel stout zijn maar erg lief![]()
quote:Dus dat wordt dan (lang) wachten op de juiste persoon
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je kan ook heel stout zijn maar erg lief![]()
[..]
Dus dat wordt dan (lang) wachten op op zoek gaan naar de juiste persoon
Hoooiiii!!quote:
quote:
Nog wat toe te voegen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:28 schreef Nouk84 het volgende:
Sjonge jonge, gaat het hier nu weer over sex?
quote:
Nee, maar wachten ook niet. Je moet zeg maar open staan voor die persoon terwijl je lol hebt (heb ik voor mezelf besloten iigquote:
Ik sluit me ook nergens voor af hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, maar wachten ook niet. Je moet zeg maar open staan voor die persoon terwijl je lol hebt (heb ik voor mezelf besloten iig)
CGquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:31 schreef Kuwaro het volgende:![]()
Wie is hier een pessimist?
Dan zal ik een tik geven
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik sluit me ook nergens voor af hoor
Waar het hart van vol is...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:28 schreef Nouk84 het volgende:
Sjonge jonge, gaat het hier nu weer over sex?
Hmm dat gezegd hebbende moeten wij nu wel daten of niet?quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Hmm dat gezegd hebbende moeten wij nu wel daten of niet?
Wanneer heb je tijd?quote:
Hmm geen idee.quote:
Geen idee hoe de stand daarmee isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:40 schreef Murmeli het volgende:
haaj auto!
hoe is de stand van zaken met het lenen van auto's en zoenen enzo?
Sex is geweldig! met de juiste persoon en helemaal leuk met ontzettend veel aantrekkingskrachtquote:
Volgende week zondag? Wel graag hier in e'de want ik heb in het weekend geen vervoer.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:41 schreef Nouk84 het volgende:
Sex is geweldig! met de juiste persoon en helemaal leuk met ontzettend veel aantrekkingskracht
andere optie is toch dat we met kwaak zn auto gaan en dat kwaak dan ook meegaat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben er zaterdag bij met een geleende auto. Maar ik moet wel wat vroeger weg...
E'de is Enschede? En de 22e dus?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Volgende week zondag? Wel graag hier in e'de want ik heb in het weekend geen vervoer.
quote:
Jah en jahquote:
Als je al lekker lang om elkaar heen aan het draaien bent en steeds iets meer toenadering zoekt totdat het op een gegeven moment niet meer te houden is en de vonken eraf spattenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sex is geweldig! met de juiste persoon en helemaal leuk met ontzettend veel aantrekkingskracht
Oh dat is zo irritant :Squote:
Dus? boeit weinig toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:48 schreef Techno het volgende:
[..]
We zijn nu wel roddelmateriaal hè?
Ik word dan als maar chagrijniger en dan kan ik helemaal niet meer slapenquote:
die is te makkelijk..quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je al lekker lang om elkaar heen aan het draaien bent en steeds iets meer toenadering zoekt totdat het op een gegeven moment niet meer te houden is en de vonken eraf spatten
Ik ga heroes maar kijken, nuquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik word dan als maar chagrijniger en dan kan ik helemaal niet meer slapen![]()
Afgelopen nacht ook gehad, dus ik herken het wel
Hmm... Of het helpt...quote:
kijk ze en welterusten straks.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Bijna nooit maar ik ga het toch proberen
Eens moet de eerste keer zijn dat het werktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
kijk ze en welterusten straks.
Ik ga ook proberen of mijn bed lief wil zijn voor me
Of je kijkt naar een documentaire , garandeert dat je meteen in slaap valtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Welterusten Dreamer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:54 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga ook proberen of mijn bed lief wil zijn voor me
Ik ben een keer House gaan kijken en na 3 afleveringen werd ik ook wel moe en viel ik in slaapquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:55 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Of je kijkt naar een documentaire , garandeert dat je meteen in slaap valt
Hangt van de docu af.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:55 schreef Kuwaro het volgende:
Of je kijkt naar een documentaire , garandeert dat je meteen in slaap valt
3 pas?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben een keer House gaan kijken en na 3 afleveringen werd ik ook wel moe en viel ik in slaap
Dat waren er drie toen ik ging slapenquote:
Mooi hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:02 schreef Nouk84 het volgende:
Valt me op dat dawg nooit verder komt dan hoi zegge hier
Plato laat je ook teveel nadenken. (of is Plato, schrijver iemand andersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Tried that allready. Plato, schrijver
Het boek gaat over Plato als schrijver. Hierbij wordt hij veel gequotequote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:03 schreef robbolo het volgende:
[..]
Plato laat je ook teveel denken. (of is Plato, schrijver iemand anders) Gewoon wat lichtere kost, en je sukkeld zo weg
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:02 schreef Nouk84 het volgende:
Valt me op dat dawg nooit verder komt dan hoi zeggen hier
Haha inderdaad.. Maar ken jij echt het wondermiddel tegen niet in slaap kunnen komen niet?quote:
Ok, thanx for the tip! Maar met dat interessant ga je al de fout inquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het boek gaat over Plato als schrijver. Hierbij wordt hij veel gequoteInteressant boek
Ik ga nergens de fout ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:06 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ok, thanx for the tip! Maar met dat interessant ga je al de fout in
Wat danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha inderdaad.. Maar ken jij echt het wondermiddel tegen niet in slaap kunnen komen niet?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh. Misschien dat dat het verklaart, het gaat ook zo enorm snel, die topics.
Hooiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef Grimm het volgende:
Zo daar was ik weer!! ik ben weer terug!
Plato zelf is minder interessant (dictatortje). Aristoteles en Socrates zijn beter.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het boek gaat over Plato als schrijver. Hierbij wordt hij veel gequoteInteressant boek
De retoriek van Plato is als die van geen anderquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Plato zelf is minder interessant (dictatortje). Aristoteles en Socrates zijn beter.
Tja, dat vinden sommigen ook van Hitler, Mao en Stalin enz.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
De retoriek van Plato is als die van geen ander
Tegen jou? Dat doe ik toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:10 schreef dawg het volgende:
Noukie! Nu ben ik er, moet je wel wat zeggen.
Dat kent toch iedereen? Somebody - help me out here!quote:
Oh plzz. Wat vind jij zo erg aan de filosofie van Plato dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, dat vinden sommigen ook van Hitler, Mao en Stalin enz.
Ga maarquote:
Je bluft, je kunt toch niet slapenquote:
Zijn filosofische ideaalbeeld qua staatsinrichting. Dat is niets anders dan je reinste dictatuur.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
Oh plzz. Wat vind jij zo erg aan de filosofie van Plato dan?
Een slaappilletje?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kent toch iedereen? Somebody - help me out here!
Ja dat zeker!quote:
Tot je vanzelf KO gaat?quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Zijn filosofische ideaalbeeld qua staatsinrichting. Dat is niets anders dan je reinste dictatuur.
Plato, dat is ..ehm.. erudiet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Zijn filosofische ideaalbeeld qua staatsinrichting. Dat is niets anders dan je reinste dictatuur.
M.a.w. een dictatuur, een kleine elite die het voor het zeggen heeft. En inderdaad, hij was een fel tegenstander van democratie. Democratie is dan wel de dictatuur van de meerderheid, maar het is vooralsnog de minst slechte optie die we hebben. Want dat dictatoriale regimes al helemaal niet werken, heeft de geschiedenis keer op keer uitgewezen. Seriously, Plato is highly overrated.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
Geen dictatuur. Aristocratie (een vorm van). En democratie is ook niet alles. Volgens Plato: Tirannie van de meerderheid
Dictatuur is heel wat anders dan aristocratie. Plato is niet highly overrated. Jij leest plato alsof je Bernlef leest. Dat is het probleem. Lees is het in de zeitgeistquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
M.a.w. een dictatuur, een kleine elite die het voor het zeggen heeft. En inderdaad, hij was een fel tegenstander van democratie. Democratie is dan wel de dictatuur van de meerderheid, maar het is vooralsnog de minst slechte optie die we hebben. Want dat dictatoriale regimes al helemaal niet werken, heeft de geschiedenis keer op keer uitgewezen. Seriously, Plato is highly overrated.
Bernlef...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dictatuur is heel wat anders dan aristocratie. Plato is niet highly overrated. Jij leest plato alsof je Bernlef leest. Dat is het probleem. Lees is het in de zeitgeist
*masseert kuit zachtjesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
Auw! Ik heb kramp in de zijkant van mijn linker kuit en nu staat heel mijn voet naar binnen
Ja zo irritant! Mijn voetje blijft gewoon staan, hahaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:33 schreef Civilian het volgende:
[..]
*masseert kuit zachtjes
Wel pijnlijk, als ik kijk naar de krampen die ik eens in m'n kuit heb gehad
Ik was er geen mega fan van...quote:
Nee dat dacht ik al te lezen uit je postquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja zo irritant! Mijn voetje blijft gewoon staan, haha
[..]
Ik was er geen mega fan van...
Ja, je voetje heb ik al geleerd om niet aan te mogen zittenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja zo irritant! Mijn voetje blijft gewoon staan, haha
[..]
Ik was er geen mega fan van...
Nee, dat is het in feite niet. Want uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Overigens heeft Zeitgeist er weinig mee te maken, gezien het feit dat men toen ook al democratie, humanisme, en vele andere filosofische stromingen kende. Plato was tevens een bewonderaar van de Spartanen, de eerste communisten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
Dictatuur is heel wat anders dan aristocratie. Plato is niet highly overrated. Jij leest plato alsof je Bernlef leest. Dat is het probleem. Lees is het in de zeitgeist
Ik ga nu nog een keer proberen te slapen (morgen weer utrecht). Open een topic in WFL. Dan zal ik je even haarfijn uitleggen waarom al die ideologieen die jij zo makkelijk verwerpt, prima alternatieven zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat is het in feite niet. Want uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Overigens heeft Zeitgeist er weinig mee te maken, gezien het feit dat men toen ook al democratie, humanisme, en vele andere filosofische stromingen kende. Plato was tevens een bewonderaar van de Spartanen, de eerste communisten.
Jij bent van 86? Denk dat je me weinig hoeft uit te leggen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ga nu nog een keer proberen te slapen (morgen weer utrecht). Open een topic in WFL. Dan zal ik je even haarfijn uitleggen waarom al die ideologieen die jij zo makkelijk verwerpt, prima alternatieven zijn
Zwaar? Nee joh, dit is lichte kost.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:42 schreef Murmeli het volgende:
ik vind dit allemaal nogal zwaar op de hand voor zo savonds laat
is er nog wat luchtigs te vertellen?
heb zelf eigenlijk niks te melden
Have funquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:42 schreef MaJo het volgende:
Ik moet douchen maar ben eigenlijk te moe/luiMaar moet morgen om half 7 op en dan heb ik ook geen zin
Mwah, toch maar even onder de douche springen
Als je denkt dat je niet van me zou kunnen leren omdat ik uit 86 ben, dan zul dat inderdaad niet kunnen. Dat ligt dan wel eerder aan jou, dan aan mij.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij bent van 86? Denk dat je me weinig hoeft uit te leggen.
Ik ken ook betere alternatieven, maar Plato is dat zeer zeker niet. En welterusten alvast.
Ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:42 schreef Murmeli het volgende:
ik vind dit allemaal nogal zwaar op de hand voor zo savonds laat
is er nog wat luchtigs te vertellen?
heb zelf eigenlijk niks te melden
majo! in ons andere topic willen ze een update van jequote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:42 schreef MaJo het volgende:
Ik moet douchen maar ben eigenlijk te moe/luiMaar moet morgen om half 7 op en dan heb ik ook geen zin
Mwah, toch maar even onder de douche springen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Als je denkt dat je niet van me zou kunnen leren omdat ik uit 86 ben, dan zul dat inderdaad niet kunnen. Dat ligt dan wel eerder aan jou, dan aan mij.
Trusten
MaJo, met jou kan ik praten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:44 schreef MaJo het volgende:
Oeh discussies over politiek
* MaJo stelt douchen weer uit
Hee auto... kijk dan gaan wij het over wat leuks hebbenquote:
Dat heb ik niet gesteld, en je hoeft niet zo snel aangebrand te doen. Maar je blies nogal hoog van de toren met je 'kom maar maar naar WFL, dan zal ik het je even haarfijn uitleggen'. Slaap lekker.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
Als je denkt dat je niet van me zou kunnen leren omdat ik uit 86 ben, dan zul dat inderdaad niet kunnen. Dat ligt dan wel eerder aan jou, dan aan mij.
Trusten
Ik ben morgen en donderdag vrij. Ik moet nog een aantal artikelen lezen, powerpoint maken, samenvattingen (af)maken en misschien nog even de stad in donderdagquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hee auto... kijk dan gaan wij het over wat leuks hebben
wat ga je de komende dagen doen?
Ik ben niet aangebrand. En ik vroeg of je een topic in WFL wilde openen omdat hier mensen anders gaan zeuren dat er teveel gepraat wordt over iets wat ze niet willen praten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gesteld, en je hoeft niet zo snel aangebrand te doen. Maar je blies nogal hoog van de toren met je 'kom maar maar naar WFL, dan zal ik het je even haarfijn uitleggen'. Slaap lekker.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
pleur jij dat bericht hier es gauw uit!!!!
Ik kom zo even langsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
majo! in ons andere topic willen ze een update van je![]()
haha
of mag ik dat niet zeggen?
slaap lekker en douche ze
Het is i.i.g. interessanter en leerzamer dan de gemiddelde onderwerpen hier.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ben niet aangebrand. En ik vroeg of je een topic in WFL wilde openen omdat hier mensen anders gaan zeuren dat er teveel gepraat wordt over iets wat ze niet willen praten.
Als het over politiek gaat any timequote:
Hmm okequote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:52 schreef Murmeli het volgende:
dank je auto.
houd mijn topics graag een beetje gescheiden. ook al kan iedereen het toch wel lezen....
Uiteindelijk zal ook Plato de wereld niet reddenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is i.i.g. interessanter en leerzamer dan de gemiddelde onderwerpen hier.
Nee, de filosofie van Hobbes, Paine, Kant, Von Mises, Voltaire, Thorbecke, Spinoza, etc. is veel beter.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
Uiteindelijk zal ook Plato de wereld niet redden
ja dat begrijp ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm oke
Maar ik bedoelde dat lief natuurlijk op de eerste zin
Politiek is ook behoorlijk theoretisch andersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Politiek is te praktisch. Geef mij maar theoretisch geneuzelFilosofie
hmmm dus aardig wat doen, of ook relaxtijd?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben morgen en donderdag vrij. Ik moet nog een aantal artikelen lezen, powerpoint maken, samenvattingen (af)maken en misschien nog even de stad in donderdag
Ik hoor het al. Zo'n verlichtingsfundamentalist. Lees John Gray eensquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, de filosofie van Hobbes, Paine, Kant, Von Mises, Voltaire, Thorbecke, Spinoza, etc. is veel beter.
Grote denkers in de politiek? Vertel eens?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Politiek is ook behoorlijk theoretisch andersVooral als je het hebt over deze grote denkers
Hihiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik.
misschine moet ik gaan opletten wat ik in mn andere topic post haha....
oh nou even teruglezen wat je nou gin gdoen hahaha
Ik zorg wel dat ik relaxquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm dus aardig wat doen, of ook relaxtijd?
Bedoel je politieke denkers? Ik ben een groot voorstander van Condorcetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb je zelf een specifieke voorkeur?
Nope, een klassiek-liberaal / libertariër.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik hoor het al. Zo'n verlichtingsfundamentalist. Lees John Gray eens
Doelde meer op stroming. Maar Condorcet is zeker oké.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:58 schreef MaJo het volgende:
Bedoel je politieke denkers? Ik ben een groot voorstander van CondorcetDie man was zijn tijd ver vooruit wat betreft onderwerpen als vrouwenkiesrecht
Machiavelli, Rousseau,Montesquiue, Condorcet, Marx etc. Wat probeer je uit te lokken?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Grote denkers in de politiek? Vertel eens?
Mee eensquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:00 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat jullie toch moeten verhuizen hoor
oww nou heeft kwaak het ook al zitten lezenquote:
hihi, relaxen is goedquote:Ik zorg wel dat ik relax
Heb altijd druk/stress nodig, en dan krijg ik energie om veel te doen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:01 schreef kwaakvaak het volgende:
ik denk dat ik maar eens ga slapen, het is alweer vandaag zie ik op de klok..
Ohquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Doelde meer op stroming. Maar Condorcet is zeker oké.
Oeps...quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oww nou heeft kwaak het ook al zitten lezenen me er dan op msn op aanspreken he
vuillak hahaha
Hmm... Dat is een goedequote:hihi, relaxen is goedwat voor relax dingen heb je op de planning staan dan?
Doe eens niet zo happig. Ik wil helemaal niets uitlokken. Ik zie de meeste politieke figuren alleen niet als hele grote denkersquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Machiavelli, Rousseau,Montesquiue, Condorcet, Marx etc. Wat probeer je uit te lokken?
idem....quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:00 schreef Civilian het volgende:Het is dat m'n kaak niet verder gaat, anders lag'ie al op de grond geloof ik
Dan hebben we een politieke discusse én ongewenste bezoekers..quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
idem....
misschien moeten we een bericht posten in de klaagbaak dat er in singles over politiek e filosofie wordt gepraat e ndat nog wel midden in de nacht
Ah, ok.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:02 schreef MaJo het volgende:
OhIk ben zelf voor representatieve vertegenwoordiging
Ik geloof ook niet in een aristocratie maar op de democratie is ook wel wat af te dingen (denk aan partijen als Wilders
)
shoppen? leuk!!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeps...
[..]
Hmm... Dat is een goede
Shoppen?
Ik happig? Als je al op zo'n manier vragen stelt dan vermoed ik daar gewoon meer achter. Je kunt toch niet ontkennen dat deze mensen een grote invloed hebben gehad op de politieke ontwikkelingen door de eeuwen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo happig. Ik wil helemaal niets uitlokken. Ik zie de meeste politieke figuren alleen niet als hele grote denkers
'De democratie is een verschrikkelijke bestuursvorm, ik weet alleen geen betere'quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, ok.
Ja, zoals gezegd, democratie is het minst slechte systeem dat we hebben. Het is verre van ideaal.
Dus jij vindt het niet erg dat het in feite steeds dezelfde elite (PVDA/D66/CDA/VVD) is die steeds aan de macht blijft? Deze partijen doen wel alsof ze heel verschillend zijn. Maar in feite is het een pot nat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
OhIk ben zelf voor representatieve vertegenwoordiging
Ik geloof ook niet in een aristocratie maar op de democratie is ook wel wat af te dingen (denk aan partijen als Wilders
)
Gelukkig maarquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
shoppen? leuk!!!
ach hij mag het lezen hoorhihi
Wat is jouw oplossing?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
'De democratie is een verschrikkelijke bestuursvorm, ik weet alleen geen betere'
nog ongewenster dan het gepraat over politiek?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:03 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dan hebben we een politieke discusse én ongewenste bezoekers..
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:00 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat jullie toch moeten verhuizen hoor
Ik ontken niet dat ze invloed hebben gehad op politieke ontwikkelingen ( dat heeft Balthazar Gerards overigens ook). Maar ik twijfel dus aan het feit of dat ze grote denkers maakt. Jij denkt blijkbaar van wel. Ik zou graag overtuigd willen worden maar dat zit er blijkbaar niet in...quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik happig? Als je al op zo'n manier vragen stelt dan vermoed ik daar gewoon meer achter. Je kunt toch niet ontkennen dat deze mensen een grote invloed hebben gehad op de politieke ontwikkelingen door de eeuwen?
Dit is wat het volk wil, blijkbaar wil men geen veranderingquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:05 schreef Howl het volgende:
[..]
Dus jij vindt het niet erg dat het in feite steeds dezelfde elite (PVDA/D66/CDA/VVD) is die steeds aan de macht blijft? Deze partijen doen wel alsof ze heel verschillend zijn. Maar in feite is het een pot nat.
Als dat volk van KLB over de vloer komt, dan ben ik bang van wel ja..quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nog ongewenster dan het gepraat over politiek?
Omdat ze theorieën en modellen hebben ontwikkeld over politiek. Soms is het antwoord voor de hand liggender dan je denktquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat ze invloed hebben gehad op politieke ontwikkelingen ( dat heeft Balthazar Gerards overigens ook). Maar ik twijfel dus aan het feit of dat ze grote denkers maakt. Jij denkt blijkbaar van wel. Ik zou graag overtuigd willen worden maar dat zit er blijkbaar niet in...
Ik wil niet vervelend doen, maar aan mensen als Hobbes, Paine, Kant, Voltaire, Thorbecke en Spinoza hebben we onze hedendaagse maatschappij, rechtsstaat, en mensenrechten e.d. te danken. Zonder mensen als hun hadden we nu nog waarschijnlijk onder het juk van het christendom en de aristocratie geleefd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
Doe eens niet zo happig. Ik wil helemaal niets uitlokken. Ik zie de meeste politieke figuren alleen niet als hele grote denkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |