Och germ... Is het al te laat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgende x wat eerder waarschuwen aub
bekijk me de volgende keer wat beter op een meet wil jequote:
Jaaaaaah, maak ons maar jaloersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bekijk me de volgende keer wat beter op een meet wil je
ik ben niet blondt
ik ga er vandoor nu, morgen wil ik fit zijn hihihi
xx
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bekijk me de volgende keer wat beter op een meet wil je
ik ben niet blondt
ik ga er vandoor nu, morgen wil ik fit zijn hihihi
xx
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:25 schreef MaJo het volgende:training overleefd
en een paar zeepjes rijker
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:25 schreef MaJo het volgende:
training overleefd
en een paar zeepjes rijker
in combinatie met zoenen... leg dat maar eens uit meisje... aan wie heb jij jezelf uitgeleend om te zoenen??? nou nou... opbiechten zul je!quote:
Nee je interpreteert het verkeerd.. Jij zoent met auto_quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:34 schreef Techno het volgende:
Hoi allemaal.
Wat heb ik nu weer gemist? Welke singles zoenen met hun auto's.
Hoooiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vraag maar aan Goeroe. Gaat niet over jou
En hey auto_ btw
Jullie zijn beter op de hoogte dan onsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee je interpreteert het verkeerd.. Jij zoent met auto_
HIihquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
in combinatie met zoenen... leg dat maar eens uit meisje... aan wie heb jij jezelf uitgeleend om te zoenen??? nou nou... opbiechten zul je!![]()
Hooooiquote:
Van een paar uur in de winkel staan ruik ik al naar al de zeepjesquote:
Niettus. En Ripley had me gisteren gekoppeld met MNR.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee je interpreteert het verkeerd.. Jij zoent met auto_
Is Ripley sowieso niets voor jou?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Niettus. En Ripley had me gisteren gekoppeld met MNR.
Moeten het wel fris ruikende zeepjes zijn dan, en niet honing en bloemetjes enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van een paar uur in de winkel staan ruik ik al naar al de zeepjesdus ja
Ben ík niet eens zoenwaardig?!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik zoen met niemand hier & dat ga ik ook niet doen denk ik
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef automatic_ het volgende:
Aaah je bent nog niet helemaal zeker. Dus dat zegt genoegquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef automatic_ het volgende:
Mjah volgens mij weet ze dat ook wel van zichzelfquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze ziet er wel leuk uit ja in haar FoBo.
heb je het al gelezen, Cue?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aaah je bent nog niet helemaal zeker. Dus dat zegt genoeg
neequote:
Altijd een slag om de arm houden hè!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aaah je bent nog niet helemaal zeker. Dus dat zegt genoeg
Wanneer is dat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kom maar naar ParkPop, kan je het zelf proberen beoordelen
Oeeh nicequote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben er zaterdag bij met een geleende auto. Maar ik moet wel wat vroeger weg...
okquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Half een ongeveer weer in Rotterdam.
Ik ben weg trouwens
Mazzel Goeroequote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
Half een ongeveer weer in Rotterdam.
Ik ben weg trouwens
28 juni, en het is gewoon kei-gezellig!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Altijd een slag om de arm houden hè!
[..]
Wanneer is dat?
En ik denk dat dat niets voor mij is
Ja, maar ik ben een zeurquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
28 juni, en het is gewoon kei-gezellig!
Spreek gewoon eerder dan afquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Altijd een slag om de arm houden hè!
[..]
Wanneer is dat?
En ik denk dat dat niets voor mij is
Jaquote:
Eerder dan 28 juni?quote:
Alles door elkaarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Moeten het wel fris ruikende zeepjes zijn dan, en niet honing en bloemetjes enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |