hehe ik ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind het cool hoe hij "pop" zegt
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wil onderhand ook wel een keertje in de op hoor.![]()
Ik zal straks de OP eens bijwerken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wil onderhand ook wel een keertje in de op hoor.Mijn mooie banaan.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal straks de OP eens bijwerken.
Doe mij ook even bijwerken danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal straks de OP eens bijwerken.
ik ik ik ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe mij ook even bijwerken dan
Ik ga proberen de LAPO te pakken, binnenkort.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:15 schreef Smart_ass het volgende:
Volgende topic wordt Fas en Smart_ass adoratietopic.
PalingBroek was me voor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:17 schreef BobbyB het volgende:
Wat een faalhaas die BP. Kan ie eindelijk een topic openen, verknald ie het voor de volle 100%.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
Ik had niet eens gezien dat het Palingbroek is.
Ja, rustig maar.quote:
Mijn held.quote:
Haha, ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:26 schreef Broekpaling het volgende:
Fas d'r fassertje adoreer topic als volgende?
Moet je maar niet janken dat ik niet mag komen omdat je alleen wilt zijn, sukkelquote:
Gaan we schelden?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:49 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Moet je maar niet janken dat ik niet mag komen omdat je alleen wilt zijn, sukkel
Ik kijk nu Sly, om 10 voor half elf overschakelen naar RDquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh ja, goed dat je het nog even zegt
Eerst Flashpoint, dan RD
Als ik dat snapte van Lakitu zocht ik nu haar hyves opquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:00 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
met haar heb ik een date vrijdag
Tietenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:00 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:00 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, vastquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:00 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja precies en dan begin jij over schelden. Ik kan die link niet echt vindenquote:
Met haar of met hun?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:00 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jou ogen dwalen zeker om de 10 sec naar beneden afquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:00 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Afgaand op die foto die van haar ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jou ogen dwalen zeker om de 10 sec naar beneden af
Ja, jij begint meteen met schelden, vind ik nogal wiedes.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:05 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja precies en dan begin jij over schelden. Ik kan die link niet echt vinden
Bij haar in Frankfurt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:00 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHHAHAHAHAHAHA, JOS FAKEDquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bij haar in Frankfurt?
http://095703280.eu1.badoo.com/
Ik zou nog harder huilenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, jij begint meteen met schelden, vind ik nogal wiedes.
No shitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAHAHAHA, JOS FAKED
riep er iemand?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:28 schreef Breathtaking het volgende:
Saai hier. Maar goed dat ik aan het leren was/ben.
Geachte jos,quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:00 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:28 schreef Breathtaking het volgende:
Das sneu man, hijs niet wijs.quote:
Jouw nooitquote:
Het is JOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jouw gebruik je alleen als bezittelijk voornaamwoord.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is JOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jouw gebruik je alleen als bezittelijk voornaamwoord.
Ja das toch zielig!quote:
Neuken?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lol ik moest echt hard lachen om dat plaatje.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja das toch zielig!
Jij woont toch in R'dam trouwens? Dan MOET je bijna wel in 1 van die vogelaarwijken wonen.
Je bent toch ook van mij? Je hangt iig wel op mijn kamer hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is JOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jouw gebruik je alleen als bezittelijk voornaamwoord.
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja das toch zielig!
Jij woont toch in R'dam trouwens? Dan MOET je bijna wel in 1 van die vogelaarwijken wonen.
ik las wasbeerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:28 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi ja, maar 't blijft wel zielig.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
bij die moet ik wel het hards lachen..
zing jij eens een liedje danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihi ja, maar 't blijft wel zielig.
Vet veel reacties heeft ie man! Wel aardig in ieder geval.
Zal ik eens doen, ik kan dat wanker goed jwz11quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omdat er 8 Rotterdamse wijken in de top 20 stonden ofzo, hihi. Welke wijk woon jij dan?![]()
duurtlang..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:41 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zal ik eens doen, ik kan dat wanker goed jwz11
Jammer genoeg heeft de overheid geen vertrouwen in dit project omdat ze het niet zien als een mogelijke oplossing voor het fileprobleem.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Jammer genoeg heeft de overheid geen vertrouwen in dit project, omdat ze het niet zien als optie om het fileprobleem op te lossen.
Deze zin klopt toch gewoon qua grammaticaal / spelling?
quote:
Zeiknummer. Die jongen is wel cute wanneer hij z'n mond dichthoudt.quote:
jij hebt kankergrote neusgaten ouwequote:
HUH?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omdat er 8 Rotterdamse wijken in de top 20 stonden ofzo, hihi. Welke wijk woon jij dan?![]()
Bij deze helemaalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
jij hebt kankergrote neusgaten ouwe
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
jij hebt kankergrote neusgaten ouwe
Bedanktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft de overheid geen vertrouwen in dit project omdat ze het niet zien als een mogelijke oplossing voor het fileprobleem.
Die zin loopt wat lekkerder vind ik.
1. Kolenkit, Amsterdamquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:47 schreef Devvie het volgende:
Rotterdam?Amsterdam
? ik weet allebei niet waar dat ligt
KANKERKACHEL !@!!@!!!!!!!!!!!1111111111111!1!12@!2!1!1!!1quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
1. Kolenkit, Amsterdam
2. Pendrecht, Rotterdam
3. Oude Noorden, Rotterdam
4. Bloemhof, Rotterdam
5. Ondiep, Utrecht
6. Rivierenwijk, Deventer
7. Spangen, Rotterdam
8. Oude Westen, Rotterdam
9. Heechterp / Schieringen, Leeuwarden
10. Noord-Oost, Maastricht
11. Tussendijken, Rotterdam
12. Hatert, Nijmegen
13. Hillesluis, Rotterdam
14. Woensel West, Eindhoven
15. Overtoomse Veld, Amsterdam
16. Kanaleneiland, Utrecht
17. Schilderswijk, Den Haag
18. Poelenburg, Zaanstad
19. Tarwewijk, Rotterdam
20. Morgenstond, Den Haag
Wacht, het moet zijn. Omdat ze het niet ziet als een mogelijke oplossing voor het fileprobleem.quote:
Dat soort wijken zijn best goed vertoeven volgens mij hoor. Ik woon liever tussen de kampers dan tussen de allochtonen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
KANKERKACHEL !@!!@!!!!!!!!!!!1111111111111!1!12@!2!1!1!!1![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
KANKERKACHEL !@!!@!!!!!!!!!!!1111111111111!1!12@!2!1!1!!1![]()
![]()
![]()
![]()
Maar hoezo slaat dat op mij?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
1. Kolenkit, Amsterdam
2. Pendrecht, Rotterdam
4. Bloemhof, Rotterdam
5. Ondiep, Utrecht
7. Spangen, Rotterdam
12. Hatert, Nijmegen
18. Poelenburg, Zaanstad
19. Tarwewijk, Rotterdam
Allochtonen ftw !quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat soort wijken zijn best goed vertoeven volgens mij hoor. Ik woon liever tussen de kampers dan tussen de allochtonen.
hooks,quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
1. Kolenkit, Amsterdam
2. Pendrecht, Rotterdam
4. Bloemhof, Rotterdam
5. Ondiep, Utrecht
7. Spangen, Rotterdam
12. Hatert, Nijmegen
18. Poelenburg, Zaanstad
19. Tarwewijk, Rotterdam
Ik heb die van maxxipuss veranderd, heb 544 woorden, maar de rest moet ik nog.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:48 schreef behangplakker het volgende:
Hee ZVO, stuur anders je uiteenzetting straks even naar mij. Verander ik hem wat en dan heb ik er ook 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
Als ik in een kamperbuurt (Ondiep ofzo) zou wonen dan zou ik 's avonds gerust over straat gaan, maar in zo'n allochtonenwijk als kanaleneiland liever niet.quote:
joah, na de meetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lijn 7 vanaf Utrecht CS. Ga je een keer mee? Ik wil daar graag een keer kijken.
Fok, je steelt me plan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:54 schreef Devvie het volgende:
[..]
joah, na de meetdan zoeken we een donker steegje
Derde afslag links.quote:
Allemaal allochtonen als Engelsen, Oostenrijkers, Japanners, Amerikanen, Canadezen. Gevaarlijke allochtonen man !quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als ik in een kamperbuurt (Ondiep ofzo) zou wonen dan zou ik 's avonds gerust over straat gaan, maar in zo'n allochtonenwijk als kanaleneiland liever niet.
Je snapt wel wat ik bedoel lijkt me he.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Allemaal allochtonen als Engelsen, Oostenrijkers, Japanners, Amerikanen, Canadezen. Gevaarlijke allochtonen man !
Waarom zijn allochtonen altijd per definitie slecht? Niemand voelt zich veilig bij de definitie allochtoon
Aan je rechterhand, de andere kant.quote:
Oh oke.. Ik woon niet in rotterdam. Nooit van mijn leven nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee ik vroeg me af of jij in 1 van die wijken woont. Jij woont toch in R'dam?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Allemaal allochtonen als Engelsen, Oostenrijkers, Japanners, Amerikanen, Canadezen. Gevaarlijke allochtonen man !
Waarom zijn allochtonen altijd per definitie slecht? Niemand voelt zich veilig bij de definitie allochtoon
Ohhh echt niet? Wtf waarom haal ik altijd mensen door elkaar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oh oke.. Ik woon niet in rotterdam. Nooit van mijn leven niet
Ja, maar allochtoonse buurten hoeven echt niet onveiliger te zijn dan kamperbuurten. Ik zou me in beiden niet veilig voelen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel lijkt me he.
Ik woon liever in een buurt met allochtonen dan in eentje met kampersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, maar allochtoonse buurten hoeven echt niet onveiliger te zijn dan kamperbuurten. Ik zou me in beiden niet veilig voelen.
Ik zeg niet dat ik me veilig voel in Den Haag.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
gevoel van veiligheid en den haag..
True. Eindelijk iemand die het opneemt voor allochtonen, ik weet dat het Fok! is. Maar er is wel een allochtonenhaat hierquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik woon liever in een buurt met allochtonen dan in eentje met kamperskampers zijn per definitie asociaal, anders waren het tenslotte geen kampers
allochtonen daarentegen kun je niet beoordelen op alleen een huidskleur.
Holland Spoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik me veilig voel in Den Haag.![]()
Vooral niet op het station.
Overdag gaat het nog wel.quote:
ik voel me wel veilig op het station, want er is een burgerkingquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik me veilig voel in Den Haag.![]()
Vooral niet op het station.
Ja dat ervaart iedereen anders natuurlijk. Overigens zijn kampers niet per definitie asociaal hoor, ze kunnen ook heel sociaal zijn, gezellig met alle uitkeringstrekkers in de buurt in de voortuin met een biertje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik woon liever in een buurt met allochtonen dan in eentje met kamperskampers zijn per definitie asociaal, anders waren het tenslotte geen kampers
allochtonen daarentegen kun je niet beoordelen op alleen een huidskleur.
en supermartijn woont in de buurtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik voel me wel veilig op het station, want er is een burgerking
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik voel me wel veilig op het station, want er is een burgerking
Wie?quote:
Maar alle allochtonen zijn Marokkanenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat ervaart iedereen anders natuurlijk. Overigens zijn kampers niet per definitie asociaal hoor, ze kunnen ook heel sociaal zijn, gezellig met alle uitkeringstrekkers in de buurt in de voortuin met een biertje.
Maar zoals ik al zei, ik zou me daar persoonlijker veiliger voelen dan in buurten vol met Marokkanen. No offence, maar het is gewoon zo.
Whehe ja inderdaadquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
True. Eindelijk iemand die het opneemt voor allochtonen, ik weet dat het Fok! is. Maar er is wel een allochtonenhaat hier
Ja, wij hadden een bankje in onze voortuin, en het is gesloopt door een groepje jongeren zondagavondquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar alle allochtonen zijn Marokkanen? Dat is slechts een fractie van het totaal aan allochtonen in dit land. (oke 80000 van de 4,3 mln, maar toch.) Zelfs marokkanen vind ik niet per definitie crimineel ofzo. Al wil ik ze niet 's avonds in een pauperbuurt tegenkomen
Maar ik voel me ook onveilig als ik een stel stoere autochtoonse jongeren tegenkom die halfdronken zijn en zich vervelen in zo'n wijk
Precies. Maar dat zijn mensen tegenwoordig vergetenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ja inderdaadmaar ik heb niets tegen allochtonen hoor, het is meer dat het woord allochtoon al een negatieve lading heeft gekregen..
Mensen zijn mensen, en wat mij betreft zijn ze paars met witte stippen, ik zal ze uiteindelijk toch beoordelen op hun karakter en hun daden.
Oke, Marokkanen dan, wat jij wilt. En dat is toch precies wat ik zeg? Dat ik ze 's avonds niet tegen zou willen komen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar alle allochtonen zijn Marokkanen? Dat is slechts een fractie van het totaal aan allochtonen in dit land. (oke 80000 van de 4,3 mln, maar toch.) Zelfs marokkanen vind ik niet per definitie crimineel ofzo. Al wil ik ze niet 's avonds in een pauperbuurt tegenkomen
Maar ik voel me ook onveilig als ik een stel stoere autochtoonse jongeren tegenkom die halfdronken zijn en zich vervelen in zo'n wijk
Ik had er ooit een op msn die had in zijn msn-naam 'Allechtoon'. Ik zeg tegen die held dat het Allochtoon is. Zegt ons aller relknulletje dat het stoerder is als die het zo heeft omdat iedereen dan ziet dat die een gevaarlijke allochtoon isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ja inderdaadmaar ik heb niets tegen allochtonen hoor, het is meer dat het woord allochtoon al een negatieve lading heeft gekregen..
Dan staan er dadelijk allemaal boze remlofjes voor mijn deur als ik dat zegquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohhh echt niet? Wtf waarom haal ik altijd mensen door elkaar.Waar woon jij dan? A'dam?
True, maar zeggen dat het "om een kleine groep gaat die het verpest voor de rest" vind ik ook onzin, want het is geen kleine groep (meer).quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Precies. Maar dat zijn mensen tegenwoordig vergetenIk ken zelfs mensen die mensen alleen een allochtoon vinden als ze een kleurtje hebben
En die vinden allochtonen dan ook vaak crimineel.
Nu is het zo dat marokkanen een groter probleem vormen dan andere bevolkingsgroepen, maar dan vind ik nog steeds niet dat je alle marokkanen maar over 1 kam moet scheren.
Je woont in een kutbuurtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, wij hadden een bankje in onze voortuin, en het is gesloopt door een groepje jongeren zondagavondmaar geen flauw idee welke huidskleur die hadden, maakt me ook niet zo uit.
Dat soort dingen maken me dan wel bang..
Je noemde zelf het voorbeeld met Marokkanen. Maar ik zou kampers in een groep 's avonds ook niet tegen willen komen. Voor mij is er niet echt een verschilquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oke, Marokkanen dan, wat jij wilt. En dat is toch precies wat ik zeg? Dat ik ze 's avonds niet tegen zou willen komen.
Was ik nog mee bezig. Maar waarist naaktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:11 schreef reetveter het volgende:
Post ik eens jailbait krijg ik nog geen propz
Hmhm, maar daar komt het ook door. Als er elke keer in het nieuws is dat Marokkanen overvallen plegen, zich schuldig maken aan diefstal en dingen slopen enzo gaan mensen vanzelf bij nieuwe misdrijven denken van 'dat zullen wel weer Marokkanen geweest zijn..'quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Precies. Maar dat zijn mensen tegenwoordig vergetenIk ken zelfs mensen die mensen alleen een allochtoon vinden als ze een kleurtje hebben
En die vinden allochtonen dan ook vaak crimineel.
Nu is het zo dat marokkanen een groter probleem vormen dan andere bevolkingsgroepen, maar dan vind ik nog steeds niet dat je alle marokkanen maar over 1 kam moet scheren.
Ik ben iig blij dat je weer terug bent jongen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:11 schreef reetveter het volgende:
Nee dat is het punt juist, mijn buurt is heel braafquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je woont in een kutbuurt![]()
[..]
Je noemde zelf het voorbeeld met Marokkanen. Maar ik zou kampers in een groep 's avonds ook niet tegen willen komen. Voor mij is er niet echt een verschil
Ik was eerst aan het fappen..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:11 schreef reetveter het volgende:
Hier iets verderop is een pleintje en daar zit ook altijd zo groep Marokkanen maar dat zijn echt knuffel Marokkanen want die lui doen geen vlieg kwaad, ze begroeten je zelfs. Alleen gaan velen, die hen niet kennen, er met een grote boog omheen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:11 schreef behangplakker het volgende:
Je noemde zelf het voorbeeld met Marokkanen. Maar ik zou kampers in een groep 's avonds ook niet tegen willen komen. Voor mij is er niet echt een verschil
Verhoog dan gewoon de straffen. Crimineel gedrag moet sowieso veel harder aangepakt worden naar mijn mening. Iemand leert heus wel als 2 van zijn vrienden een jaar de cel inmoeten, of 10 jaar voor mishandeling (harde mishandeling, niet 1x slaan, maar echt bewust in koelen bloede doorslaan op iemand die bewusteloos is en/of hulpeloos)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
True, maar zeggen dat het "om een kleine groep gaat die het verpest voor de rest" vind ik ook onzin, want het is geen kleine groep (meer).
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:13 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn muis knippert heul de tijd. Echt irritant.
Gewoon terug knipperen. Zal hem leren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:13 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn muis knippert heul de tijd. Echt irritant.
Heb je weleens opsporing verzocht gekeken? Dat het altijd Marokkanen zijn is onzin, maar je kunt niet ontkennen dat dat vaak wel het geval is.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, maar daar komt het ook door. Als er elke keer in het nieuws is dat Marokkanen overvallen plegen, zich schuldig maken aan diefstal en dingen slopen enzo gaan mensen vanzelf bij nieuwe misdrijven denken van 'dat zullen wel weer Marokkanen geweest zijn..'
Wat je ze natuurlijk ook niet echt kwalijk kunt nemen, niet iedereen heeft nu eenmaal het vermogen om verder te kijken dan zn neus lang is
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik woon ook in een brave wijk. Achter mij 2-3 pedofielen, 4 huizen voor mongooltjes & een drugsdealer. Leven is hard, thuglife
Gewoon dronken kereltjes dusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat is het punt juist, mijn buurt is heel braafecht de goede buurt van Den Helder.
Wij hebben wat 13/14 jarige marokkanen die heel stoer proberen te doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier iets verderop is een pleintje en daar zit ook altijd zo groep Marokkanen maar dat zijn echt knuffel Marokkanen want die lui doen geen vlieg kwaad, ze begroeten je zelfs. Alleen gaan velen, die hen niet kennen, er met een grote boog omheen.
De straffen zijn inderdaad veel te laag. 40 uur schoffelen en hup de straat weer op.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Verhoog dan gewoon de straffen. Crimineel gedrag moet sowieso veel harder aangepakt worden naar mijn mening. Iemand leert heus wel als 2 van zijn vrienden een jaar de cel inmoeten, of 10 jaar voor mishandeling (harde mishandeling, niet 1x slaan, maar echt bewust in koelen bloede doorslaan op iemand die bewusteloos is en/of hulpeloos)
Ik was eens in gesprek met een marokkaan over Ede.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier iets verderop is een pleintje en daar zit ook altijd zo groep Marokkanen maar dat zijn echt knuffel Marokkanen want die lui doen geen vlieg kwaad, ze begroeten je zelfs. Alleen gaan velen, die hen niet kennen, er met een grote boog omheen.
Maar ik vind het ook altijd dom. Als een autochtoon een moord pleegt, is het van: Een 30-jarige man. Als een Marokkaanse een moord pleegt, is het van: Een 30-jarige man van Marokkaanse afkomst... En als je dat vaak genoeg hoort, dan gaan mensen bij die autochtoonse normale 30-jarige man waar geen afkomst genoemd word, ook denken dat het Marokkanen zijn, of in ieder geval allochtonen (onder het mom van: Het zullen die lui wel weer geweest zijn)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb je weleens opsporing verzocht gekeken? Dat het altijd Marokkanen zijn is onzin, maar je kunt niet ontkennen dat dat vaak wel het geval is.
Ik quote je toenet nog.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:18 schreef zaadvragendeoog het volgende:
ik ga wel weg. ik wordt toch genegeerd. doei.
Jij maakt wat mee zegquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was eens in gesprek met een marokkaan over Ede.
Hij zegt: jaaaa, Ede is echt crimineel...
Ik: mijn oma woont in Ede.
Hij: Is je oma crimineel?![]()
Ik:Nee.
![]()
Ja ik weet het: conversatie van niets.
Weet ik wel, maar ik moet gaan, ik ben moe, hopeloos, cry me a river en moet morgen tot 16:00 naar school en vervolgens om half 6 werken tot een 0:30quote:
Ik kijk nooit opsporing verzochtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb je weleens opsporing verzocht gekeken? Dat het altijd Marokkanen zijn is onzin, maar je kunt niet ontkennen dat dat vaak wel het geval is.
Niet zo sarcastischquote:
Dan ben je wel idioot als je dat gaat denken, want als ze de afkomst er niet specifiek bijzetten gaat het natuurlijk gewoon om een autochtoon. Nee maar ik bedoel, als je bij opsporing verzocht die camerabeelden bekijkt.. je kunt er niet omheen dat de beelden die daar getoond worden 9 van de 10 keer Marokkanen/ andere mensen met een niet Nederlandse achtergrond in beeld brengen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar ik vind het ook altijd dom. Als een autochtoon een moord pleegt, is het van: Een 30-jarige man. Als een Marokkaanse een moord pleegt, is het van: Een 30-jarige man van Marokkaanse afkomst... En als je dat vaak genoeg hoort, dan gaan mensen bij die autochtoonse normale 30-jarige man waar geen afkomst genoemd word, ook denken dat het Marokkanen zijn, of in ieder geval allochtonen (onder het mom van: Het zullen die lui wel weer geweest zijn)
Inderdaad, waarschuwing voor licht vergrijp misschien op jonge leeftijd. Doen ze iets misdadigs, strak erop en een zware straf geven, dan leren ze het veel sneller af. Nu durft de regering volgens mij vaak niks te doen aan allochtoonse criminelen, want dan denken ze dat het racisme is. Gelukkig verandert het de laatste jaren al wel wat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
De straffen zijn inderdaad veel te laag. 40 uur schoffelen en hup de straat weer op.
Maar Ede is volgens mij ook best crimineel. Erger dan Veenendaal in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Rise againstquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:13 schreef Silentalarm het volgende:
post ik een een kankervet concert waar ik heen ga krijg ik nog geen propz.
Godverdomme het is ik WORD, je zegt toch ook niet ik LOOPT?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:17 schreef Silentalarm het volgende:
ik ga wel weg. ik wordt toch genegeerd. doei.
Heb je gezopen ofzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Inderdaad, waarschuwing voor licht vergrijp misschien op jonge leeftijd. Doen ze iets misdadigs, strak erop en een zware straf geven, dan leren ze het veel sneller af. Nu durft de regering volgens mij vaak niks te doen aan allochtoonse criminelen, want dan denken ze dat het racisme is. Gelukkig verandert het de laatste jaren al wel wat.
Maar de straffen moeten in het algemeen omhoog
Geen idee, ik woon er niet, het zou best kunnen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar Ede is volgens mij ook best crimineel. Erger dan Veenendaal in ieder geval.
Ik denk trouwens telkens dat jij in Woudenberg woonde of was dat nou KB? Ik vergeet het telkens.
Control + C & Control + V, dus klagen doe je maar bij SA.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Godverdomme het is ik WORD, je zegt toch ook niet ik LOOPT?
Allochtonen krijgen zo wel een slechte naam, er zijn een hoop domme mensen in Nederlandquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan ben je wel idioot als je dat gaat denken, want als ze de afkomst er niet specifiek bijzetten gaat het natuurlijk gewoon om een autochtoon. Nee maar ik bedoel, als je bij opsporing verzocht die camerabeelden bekijkt.. je kunt er niet omheen dat de beelden die daar getoond worden 9 van de 10 keer Marokkanen/ andere mensen met een niet Nederlandse achtergrond in beeld brengen.
Hmm ja, dat is zeker zo. Ik vind wat dat betreft ook dat Nederland zich teveel aanpast aan hen, dan andersom.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Inderdaad, waarschuwing voor licht vergrijp misschien op jonge leeftijd. Doen ze iets misdadigs, strak erop en een zware straf geven, dan leren ze het veel sneller af. Nu durft de regering volgens mij vaak niks te doen aan allochtoonse criminelen, want dan denken ze dat het racisme is. Gelukkig verandert het de laatste jaren al wel wat.
Maar de straffen moeten in het algemeen omhoog
Ik excel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
zotheid! en ja, dat is een vereistequote:
True.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hmm ja, dat is zeker zo. Ik vind wat dat betreft ook dat Nederland zich teveel aanpast aan hen, dan andersom.
jawelquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:23 schreef reetveter het volgende:
Ik zag laatst zon nummer die was zo fucking herkenbaarDat je iedereen altijdn wakker belt als je dronken bent enzulks. Wie weet welk nummer ik bedoel
.
O ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
zotheid! en ja, dat is een vereisteals ze me aanvallen gooi ik dubbele whoppers naar die negerts
Nee, jijquote:
Omdat ik vorig jaar geweest ben, en ik naar rise against wilde.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet naar Bloc Party volgende week?
Boetesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, jijHier kan ik gelukkig wel een serieuze discussie voeren, op school kan ik dat alleen met mijn ml-leraar
we moeten nogsteeds daten in de KFCquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja.
Nee, man daarvoor heb je een KFC nodig.
Gewoon zo'n hele bucket gooien.
Komt Bloc naar Nederland?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Omdat ik vorig jaar geweest ben, en ik naar rise against wilde.
Alleen heeft hij weinig tijd in de les, omdat ik kankerdomme leerlingen in de klas heb die er niks van snappenquote:
Ede is ook wel crimineel, maar gelukkig is het in dit gebied wel rustig.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
we moeten nogsteeds daten in de KFC
vaak welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:28 schreef Smart_ass het volgende:
Hee trouwens, is het in elk topic zo dat degene met 300ste post een nieuwe moet openen? Ja he?
en dan 3ijsjes in zn bek proppen, dan krijgt ie hoofdpijn van de kou..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt.
Zullen we ZH gewoon ontvoeren en meenemen naar de KFC?
mivieeequote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef Devvie het volgende:
[..]
vaak wel
soms niet
toch?
hahaa
groeten aan je vis
Idem ditoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:30 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Godverdaar had ik best heen gewild
Geen aanrader, je kan beter met mick in de groep zitten dan hoor je om de 2 zinnen; 'Ach kanker toch op'quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Alleen heeft hij weinig tijd in de les, omdat ik kankerdomme leerlingen in de klas heb die er niks van snappen![]()
Ik ga trouwens een discussie houden in mijn eentje, dan ben ik voor en tegenVoor PTA-cijfer
Ik heb 2 kaartjes en het is nog steeds vaag met wie ik ga. Tof he.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:30 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Godverdaar had ik best heen gewild
mij?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb 2 kaartjes en het is nog steeds vaag met wie ik ga. Tof he.
Hij maakt nog steeds leerlingen belachelijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Geen aanrader, je kan beter met mick in de groep zitten dan hoor je om de 2 zinnen; 'Ach kanker toch op'![]()
![]()
Mijn oma woont meer bij station Ede-Wageningen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ede is ook wel crimineel, maar gelukkig is het in dit gebied wel rustig.
het is jouw want bezittelijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Met jou had ik echt heen gewild![]()
ik neem je daarna mee uit eten naar de macquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met m'n ex. Altijd gezellig.
Die gast is helemaal lijpquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij maakt nog steeds leerlingen belachelijkGaat hij keihard boos doen op ze dat ze met neergeslagen hoofd in het boek spitten en bijna huilend zoeken naar het juiste antwoord, en dan kijkt hij naar mij en lachen we de ander samen uit
Mosh pit?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Met jou had ik echt heen gewild![]()
True, hij heeft altijd een mooie rolquote:
In the Big Lebowskiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
True, hij heeft altijd een mooie rol
bron?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:40 schreef dagdag het volgende:
Attention
hier is hij
HOHOHOHOHOOHOHOHOHOHOH
DAGDAG USER VAN DE MAAND
Hoi zoonquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:40 schreef dagdag het volgende:
Attention
hier is hij
HOHOHOHOHOOHOHOHOHOHOH
DAGDAG USER VAN DE MAAND
Ik vind je kankerusert van de maandquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:40 schreef dagdag het volgende:
Attention
hier is hij
HOHOHOHOHOOHOHOHOHOHOH
DAGDAG USER VAN DE MAAND
Hoaxquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:43 schreef dagdag het volgende:
hier bron effe
Fok user van de maand felicitatietopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |