abonnement Unibet Coolblue
pi_68751160
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:22 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Al eens gedaan, die vinden dat ik het zeker kan hebben. Maar het moet er wel de gelegenheid voor zijn en in een openbare gelegenheid zou ik hem niet graag aan de kapstok hangen, vandaar dat ik hem niet vaak draag. En met die typisch Nederlandse regen vind ik het ook zonde.
Ik vind het overigens erg jammer dat veel mensen hoeden iets typisch voor oude mannetjes vinden, vroeger zag je niet anders. En ik vind het een erg fijne accessoire.

oh juist in de regen lijkt het me wel handig! Ik dacht dat die dingen wel tegen een regentje konden?
Ach ja, tijden veranderen he! Er komt wel weer een tijd dat het hip wordt hoor
Metal upp your ass!
pi_68752117
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:22 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Al eens gedaan, die vinden dat ik het zeker kan hebben. Maar het moet er wel de gelegenheid voor zijn en in een openbare gelegenheid zou ik hem niet graag aan de kapstok hangen, vandaar dat ik hem niet vaak draag. En met die typisch Nederlandse regen vind ik het ook zonde.
Ik vind het overigens erg jammer dat veel mensen hoeden iets typisch voor oude mannetjes vinden, vroeger zag je niet anders. En ik vind het een erg fijne accessoire.

[ afbeelding ]
Mooie foto ik vind het persoonlijjk mooi maar het zelf het lef niet om er 1 te dragen.


(om maar weer even een beetje ontopic te blijven)
pi_68752144
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef wie_dit_leest_is_gek het volgende:

[..]

oh juist in de regen lijkt het me wel handig! Ik dacht dat die dingen wel tegen een regentje konden?
Op zich wel, maar het is vilt en een hoosbui lijkt me dan niet ideaal.
quote:
Ach ja, tijden veranderen he! Er komt wel weer een tijd dat het hip wordt hoor
Vast wel en aan de andere kant is het zo erg nog niet dat niet iedereen er mee loopt.
Zal binnenkort eens een foto posten als ik weer thuis ben en het weer een beetje meezit.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_68752437
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:42 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Op zich wel, maar het is vilt en een hoosbui lijkt me dan niet ideaal.
[..]

Vast wel en aan de andere kant is het zo erg nog niet dat niet iedereen er mee loopt.
Zal binnenkort eens een foto posten als ik weer thuis ben en het weer een beetje meezit.
Ik zag mijn buurjongen die tevens op klompen loopt laatst ook met een chique hoed lopen.
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:52:21 #280
144616 Neuroscience
Just say no
pi_68752740
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:24 schreef Adelante het volgende:
Ik niet, maar mensen voor kkpauper uitmaken vind ik nog vele malen stijllozer.
Huilen dan, nep sf'er.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:36:21 #281
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_68754986
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:03 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Hehe, herkenbaar. Na ja, spijt is een groot woord maar zou het nu (jaar later) niet meer kopen.

Ik ben nog altijd fan van Magnanni, maar 70% is wel echt heel lelijk, veel te druk. Magnanni's meest ingetogen schoenen zijn druk genoeg.

Deze bijvoorbeeld:

[ afbeelding ]

Of deze:
[ afbeelding ]

Die bovenste, kan dat onder een donkerblauw pak? Of geeft dat te veel contrast?
Welke Magnanni's zijn die bovenste, en waar te krijgen. Heel tof.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:39:31 #282
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_68755125
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Welke Magnanni's zijn die bovenste, en waar te krijgen. Heel tof.
Het typenummer weet ik niet, kan ik zelf ook niet vinden (op de site van Magnanni staat het model helemaal niet). Afbeelding komt van Van Assem, en die verkoopt hem ook. In Rotterdam maar ook via het web.

http://www.assem.nl/schoenen/
I am a black hole shitting into the void
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:40:53 #283
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_68755192
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:39 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Het typenummer weet ik niet, kan ik zelf ook niet vinden (op de site van Magnanni staat het model helemaal niet). Afbeelding komt van Van Assem, en die verkoopt hem ook. In Rotterdam maar ook via het web.

http://www.assem.nl/schoenen/
En ook nog eens goedkoper dan mijn andere opties. Cognac is het mooiste onder spijkerbroeken, colbert combinatie.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:45:14 #284
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_68755402
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Binnenkort mijn eerste Magnanni schoenen halen. Ik twijfel tussen dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ondanks dat ik er zelf 2 paar van heb begint Magnanni me qua design steeds meer tegen te staan, ze plakken overal zo'n opanca op. Voor een keertje is dat leuk maar het zit bij hun op haast ieder model

Verder wel ok schoeisel voor het geld (hoewel C&J benchgrade beter is en ongeveer zelfde prijs)
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:54:24 #285
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_68755831
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

En ook nog eens goedkoper dan mijn andere opties. Cognac is het mooiste onder spijkerbroeken, colbert combinatie.
Ik raad je overigens af om via het web te bestellen als je nog nooit Magnanni schoenen heb gekocht. De maatvoering is volkomen idioot.
I am a black hole shitting into the void
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:58:39 #286
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_68756044
Tof. Enige nadeel is dat Magnanni met nummers werkt in plaats van het geven van namen aan type schoen.




[ Bericht 1% gewijzigd door MisterJ.Lo op 07-05-2009 00:04:48 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:02:03 #287
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_68756200
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:54 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Ik raad je overigens af om via het web te bestellen als je nog nooit Magnanni schoenen heb gekocht. De maatvoering is volkomen idioot.
In de winkel passen inderdaad.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_68764004
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:31 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Tsja. Er zitten natuurlijk veel studenten op dit forum, en die hebben nou eenmaal minder te besteden. Of bedoel je gewoon dat iedereen hier - volgens jou - een slechte smaak heeft?
Ik vermoed dat laatste.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:02:16 #289
240066 Mr.Talisker
Care for a dram?
pi_68764496
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:47 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik vermoed dat laatste.
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:37 schreef Mr.Talisker het volgende:
Ik bedoel dat wat hier besproken wordt gewoon niets met 'herenkleding voor ware fijnproevers' te maken heeft, niets meer en niets minder. De topictitel past gewoon al lang niet meer bij wat het oorspronkelijke doel van dit topic was. Ik denk niet dat ik hoef uit te leggen wat dan wel onder de topictitel te scharen valt.
Vermoed jij verder lekker wat je wilt. Ik zal jullie niet meer vervelen.
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:12:39 #290
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_68764853
Laatst nog een witte gilet gekocht bij Suit Supply, van 50 naar 5 euro

Misschien zal ik hem niet vaak dragen maar voor die prijs liet ik hem toch echt niet hangen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_68765587
denk je dat je alles gehad hebt
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_68766336
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Tof. Enige nadeel is dat Magnanni met nummers werkt in plaats van het geven van namen aan type schoen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een pauperschoenen zeg. Niet om aan te zien.
pi_68768029
Off-topic.
Wat wordt het woordje pauper vaak gebruikt in dit draadje en op dit forum in het algemeen.
Het lijkt wel of iedere gelegenheid aangegerpen wordt om dit woordje te gebruiken, alleen maar omdat het zo lekker klinkt, niet beseffende dat de betekenis al lang ontkracht is en alleen nog maar een subjectieve aanduiding is voor alles wat niet je smaak is.

Nog het volgende over de kwalificatie pauper bij overhemden of schoenen
Kleding maakt de man?
Het lijkt vaker zo dat de man de kleding maakt.
Een overhemd met bloemetjes motief op de sleeve kan bij een getatoeeerde spierbundel ordi staan, bij een slank bedachtzaam persoon heel cool..
Maar goed, enough said
pi_68768255
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:54 schreef Repeat het volgende:

[..]

Wat een pauperschoenen zeg. Niet om aan te zien.
bovenste twee foto's vind ik ook niet mooi. Onderste foto vind ik wel aardige schoenen. Gewoon degelijke monks
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:02:03 #295
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68768563
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:59 schreef MaartenGrendel het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van hoeden? Ik zag minister Plasterk al voorbijkomen, maar verder zie je in het huidige straatbeeld maar verassend weinig echte stijlvolle mannenhoofddeksels.

Ik heb zelf een klassieke bruine Stetson, maar eigenlijk draag ik die maar heel weinig.

[ afbeelding ]
Ik heb een Stetson Bruceville voor als het regent of als ik geen zin/tijd heb mijn haar te doen

Even een vraagje voor de mensen hier, zondag ga ik naar een opening in een galerie, tenue=pak?
pi_68768832
Tenue de ville is een normaal pak, ja.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:14:33 #297
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68768997
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:09 schreef W1ZZ het volgende:
Tenue de ville is een normaal pak, ja.
Nee ik bedoel wat een normaal tenue bij zo'n gelegenheid is
pi_68769043
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:14 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Nee ik bedoel wat een normaal tenue bij zo'n gelegenheid is
Hangt nogal af van de galerie, etc. Een simpel pak is natuurlijk vrij formeel, dan moet het ook een formele gelegenheid zijn. Anders lijkt me iets vlotters wel gepast.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_68769076
Persoonlijk vind ik casual chique bij dit soort gelegenheden wel leuk. Bijvoorbeeld een lichtgrijze broek met een donkerblauw jasje. Wit hemd eronder en een bruine das
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_68774355
Er van uitgaande dat het in Nederland is zit je met zoiets al heel snel goed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')