quote:
En dan vooral dit nummer. Och wat heb daar veel op gejanktquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helaas komt aan alles een einde.
Al vind ik nog steeds de 1e cd de beste.
Ja, dat kwam er ook nog eens bij... Die is dus naar iemand gegaan die pas ingeschreven staat vanaf 1-12-08, met urgentie. Ik sta nota bene al bijna 5.5 jaar ingeschreven!quote:
Weet ik, maar ik kreeg vast een voorproefje denk ik...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:42 schreef Ang3l het volgende:
Einde vd week is't vrijdag de 13e pas hoor
Of de allereerste single!quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan vooral dit nummer. Och wat heb daar veel op gejankt
die Jacqueline is echt kleinquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ken de krezip zusjes van mijn charmevakantie in 1998
Die is inderdaad mooi!quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan vooral dit nummer. Och wat heb daar veel op gejankt
En geen msg voor mijquote:
Nuno: werkze vandaag, met niet teveel wijnquote:
jij had je berichtjes over Salvador, gisteren toch al gekregenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En geen msg voor mij![]()
Ok koffie dan maar en cake vandaag![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nuno: werkze vandaag, met niet teveel wijn
Laat ik hier even mijn opa citerenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
te veel wijn bestaat dat ? maar toch bedankt
Ik ben trouwens meer benieuwd naar het huis want R. is er geweest en heeft een aantal dingen gekocht en laten veranderen, maar hij was zijn fototoestel "vergeten" dus kon hij mij geen foto's sturen. jaja ecuses denk ik danquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij had je berichtjes over Salvador, gisteren toch al gekregen
en R bezit nog geen geavanceerde telefoon met camera?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben trouwens meer benieuwd naar het huis want R. is er geweest en heeft een aantal dingen gekocht en laten veranderen, maar hij was zijn fototoestel "vergeten" dus kon hij mij geen foto's sturen. jaja ecuses denk ik dan
kun je R ook niet naar mij toe sturen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben trouwens meer benieuwd naar het huis want R. is er geweest en heeft een aantal dingen gekocht en laten veranderen, maar hij was zijn fototoestel "vergeten" dus kon hij mij geen foto's sturen. jaja ecuses denk ik dan
Inderdaad. Stond naast haar te dansen bij het concert van Robynm in de Melkweg. Keek er zo overheenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die Jacqueline is echt klein
ik stond eens naast haar bij Festival Mundial
ze is echt heel aardig
Die moet je bevruchten man!quote:
nee dankje ik heb ze liever geklutstquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die moet je bevruchten man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |