quote:
En dan vooral dit nummer. Och wat heb daar veel op gejanktquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helaas komt aan alles een einde.
Al vind ik nog steeds de 1e cd de beste.
Ja, dat kwam er ook nog eens bij... Die is dus naar iemand gegaan die pas ingeschreven staat vanaf 1-12-08, met urgentie. Ik sta nota bene al bijna 5.5 jaar ingeschreven!quote:
Weet ik, maar ik kreeg vast een voorproefje denk ik...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:42 schreef Ang3l het volgende:
Einde vd week is't vrijdag de 13e pas hoor
Of de allereerste single!quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan vooral dit nummer. Och wat heb daar veel op gejankt
die Jacqueline is echt kleinquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ken de krezip zusjes van mijn charmevakantie in 1998
Die is inderdaad mooi!quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan vooral dit nummer. Och wat heb daar veel op gejankt
En geen msg voor mijquote:
Nuno: werkze vandaag, met niet teveel wijnquote:
jij had je berichtjes over Salvador, gisteren toch al gekregenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En geen msg voor mij![]()
Ok koffie dan maar en cake vandaag![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nuno: werkze vandaag, met niet teveel wijn
Laat ik hier even mijn opa citerenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
te veel wijn bestaat dat ? maar toch bedankt
Ik ben trouwens meer benieuwd naar het huis want R. is er geweest en heeft een aantal dingen gekocht en laten veranderen, maar hij was zijn fototoestel "vergeten" dus kon hij mij geen foto's sturen. jaja ecuses denk ik danquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij had je berichtjes over Salvador, gisteren toch al gekregen
en R bezit nog geen geavanceerde telefoon met camera?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben trouwens meer benieuwd naar het huis want R. is er geweest en heeft een aantal dingen gekocht en laten veranderen, maar hij was zijn fototoestel "vergeten" dus kon hij mij geen foto's sturen. jaja ecuses denk ik dan
kun je R ook niet naar mij toe sturen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben trouwens meer benieuwd naar het huis want R. is er geweest en heeft een aantal dingen gekocht en laten veranderen, maar hij was zijn fototoestel "vergeten" dus kon hij mij geen foto's sturen. jaja ecuses denk ik dan
Inderdaad. Stond naast haar te dansen bij het concert van Robynm in de Melkweg. Keek er zo overheenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die Jacqueline is echt klein
ik stond eens naast haar bij Festival Mundial
ze is echt heel aardig
Die moet je bevruchten man!quote:
nee dankje ik heb ze liever geklutstquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die moet je bevruchten man!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:24 schreef MisterO het volgende:
Ik heb een jongen gekwetst, en ik kan daar echt niet tegen
maja. dat wilde ik ff kwijt.
Had hij graag gewild jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:27 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
Zonder aankondigen je pik er kei hard in geramd?
tja hoe krijg je het ozongat dicht.....quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:28 schreef hierissieweer het volgende:
ik ben mij aan het bedenken hoe ik mijn gat dicht krijg
Slettebakje toch ook!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Had hij graag gewild janee
Ik heb hem mij te leuk laten vinden, meer dan de bedoeling was.
Tja shit happens daar was hij toch zelf ook bij?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volstorten met cement? Of ik moet de tegeltjes nog schoon kunnen krijgen...quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tja hoe krijg je het ozongat dicht.....
oh dacht je eige gat.....quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volstorten met cement? Of ik moet de tegeltjes nog schoon kunnen krijgen...
Ik ben niet echt eerlijk met hem geweest, maja. Life goes on.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:30 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Tja shit happens daar was hij toch zelf ook bij?
of heb je hem eerst versiert en daarna gedumpt?
heeft hij wel, maar ook daar geen foto's mee gemaakt, dus ik vraag me af wat er gebeurt is daarquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en R bezit nog geen geavanceerde telefoon met camera?
ik heb dat wel, maar vergeet altijd dan weer dat die mogelijkheid erop zit![]()
![]()
![]()
wie is hier de slet nuquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben niet echt eerlijk met hem geweest, maja. Life goes on.
aww baby!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:24 schreef MisterO het volgende:
you know who.. I think he's angry now, heb vanmorgen niet al te leuke sms gehadquote:
komende zaterdag met valentijn kans om het op een of andere manier goed te maken ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:24 schreef MisterO het volgende:
Ohw.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
you know who.. I think he's angry now, heb vanmorgen niet al te leuke sms gehad
Ow god, mijn verhaal is echt te gecompliseerd, hier ga ik niet op inquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komende zaterdag met valentijn kans om het op een of andere manier goed te maken ?
Nou vertel!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow god, mijn verhaal is echt te gecompliseerd, hier ga ik niet op in
die van de motorrit ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |