Ik niet hoorquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:15 schreef hierissieweer het volgende:
Mike, wie moet mij nu adviseren over ondervloeren enzo?
Kan je eindelijk zelf wat beslissenquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:15 schreef hierissieweer het volgende:
Mike, wie moet mij nu adviseren over ondervloeren enzo?
Schuurpapier?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:21 schreef hierissieweer het volgende:
Ik wil de vloer nog 1 keer schoon proberen te maken met thinner, maar wat schuurt er goed?
quote:
please bitch! thinner? wat voor vloer heb je?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:21 schreef hierissieweer het volgende:
Ik wil de vloer nog 1 keer schoon proberen te maken met thinner, maar wat schuurt er goed?
Het is de oude tegelvloer die ik eigenlijk wel in ere zou willen stellen... Maar er zit een hoop zooi op... Oude lijmresten, verf en iets van wat de onderkant van de oude vloer zou kunnen zijn...quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
please bitch! thinner? wat voor vloer heb je?
die vloer ziet er fucked up uit... dat moet professioneel worden behandeld...quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het is de oude tegelvloer die ik eigenlijk wel in ere zou willen stellen... Maar er zit een hoop zooi op... Oude lijmresten, verf en iets van wat de onderkant van de oude vloer zou kunnen zijn...
ziet hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat ligt aan hun, niet aan mijquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
krijgen we voor Cairon en Mike, Sam en Pjo weer terug?
zullen we dan maar een keer sex hebben Mieke, wanner ben je in Engeland of in NLquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mensen komen en gaan hier heb ik begrepen.
Nothing lost
wilde nu nog wel reageren hahah
but u have a manquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zullen we dan maar een keer sex hebben Mieke, wanner ben je in Engeland of in NL
er bestaat lijmverwijderaar, of verfverwijderaar, maar geloof me het is veel werkquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het is de oude tegelvloer die ik eigenlijk wel in ere zou willen stellen... Maar er zit een hoop zooi op... Oude lijmresten, verf en iets van wat de onderkant van de oude vloer zou kunnen zijn...
ziet hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
paar weken en jaquote:
Zonde dat Krezip stopt, vond ze wel goedquote:
Ik stem G_E en Waxxer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
krijgen we voor Cairon en Mike, Sam en Pjo weer terug?
traitorquote:
ja klussen is erg duur, wacht maar tot je gaat schilderenquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:40 schreef hierissieweer het volgende:
Ik had beter niet zoveel kunnen uitgeven, dan zat ik nu niet zo krapjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |