ik doe slechts een handreiking/hintquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow god, mijn verhaal is echt te gecompliseerd, hier ga ik niet op in
ja heeft die meneer nooit van stemintonatie gehoord ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:18 schreef MisterO het volgende:
Wat een kutnummer Day n night van Kid Cudi, hoe heeft dit een hit kunnen worden
Dan ben je inmiddels al nr 3quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:36 schreef MisterO het volgende:
Ik ben verslaafd aan dit nummer geworden![]()
En dan noemt ie mij erg!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben niet echt eerlijk met hem geweest, maja. Life goes on.
Ik vind een slet minder erg hoor, hoe er ook sociaal tegenaan gekeken wordt.quote:
Im innocent! im telling you, innocent!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan noemt ie mij erg!
Tssssss. Cockteasing slut.
Pleaaaseee, jij hebt geslapen met een hetero kerel dat gewoon een vriendin heeft, terwijl je dat zelf wist!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan noemt ie mij erg!
Tssssss. Cockteasing slut.
Nee nee, daar trappen we al LANG niet meer in jongeman!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Im innocent! im telling you, innocent!
De eerste keren wist ik dat NIETquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Pleaaaseee, jij hebt geslapen met een hetero kerel dat gewoon een vriendin heeft, terwijl je dat zelf wist!
Ik ga niet in relaties stoken![]()
jij bent daar wel extreem gevoeldig voor, want volgens mij heb je dat elk jaar wel een keerquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:31 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAARGH mijn oog is vuurroodDadelijk naar de huisarts.
Het brand, het traant en het is lelijk.
Toevallig dat we het er gister bij dansles over hadden dat 1 meisje nu een bril op had omdat ze 3w geen lenzen mocht vanwege een oogontsteking en BAM, de dag darana heb ik er ook eentje. Handig.
Ik wist dat ik bepaalde ziektes snel overnam, maar dit is belachelijk!
Dus, doe niet zo schijnheilig alsof je het allemaal beter weetquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste keren wist ik dat NIET
Alleen de laatste 2x
Jep. En ik blijf zeggen dat het iets anders is maar ze geloven me niet. Ik krijg het altijd als mijn weerstand laag is (zoals afgelopen weekend tijdens het kotsen). Het kan helemaal niet te maken hebben met mijn lenzen slecht schoonmaken want ik heb DAGlenzenquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent daar wel extreem gevoeldig voor, want volgens mij heb je dat elk jaar wel een keer![]()
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dus, doe niet zo schijnheilig alsof je het allemaal beter weet
Wat is je definitie van erg? ik stook niet tussen relaties, en kan het niet helpen als mensen gevoelens voor me krijgen. Het is alleen wel rottig. En ik leef met ze mee ja.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe ik ook nietMaar geef jij nou maar eens toe dat je zelf ook erg bent ipv de vermoorde onschuld uit te hangen. Dat zou je meer sieren
en neem je nog wel trouw dagelijks je actimelletjes ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. En ik blijf zeggen dat het iets anders is maar ze geloven me niet. Ik krijg het altijd als mijn weerstand laag is (zoals afgelopen weekend tijdens het kotsen). Het kan helemaal niet te maken hebben met mijn lenzen slecht schoonmaken want ik heb DAGlenzen
Dat kun je inderdaad niet helpen nee. Maar je zegt net zelf:quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat is je definitie van erg? ik stook niet tussen relaties, en kan het niet helpen als mensen gevoelens voor me krijgen.
en dan vind ik 't een ander verhaalquote:Ik ben niet echt eerlijk met hem geweest, maja. Life goes on.
Ach wat nobelquote:Het is alleen wel rottig. En ik leef met ze mee ja.
Jepquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en neem je nog wel trouw dagelijks je actimelletjes ?
Dankje voor het laatste complimentquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kun je inderdaad niet helpen nee. Maar je zegt net zelf:
[..]
en dan vind ik 't een ander verhaal
[..]
Ach wat nobel
nee nu blijkt dat je soms net zo bent als anderen en niet de onschuld die je meestal laat zienquote:
Zit je op Twitter?quote:
ja de maag is in orde. Maar nu is mijn oog ontstoken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:12 schreef MisterO het volgende:
Ang3l voel je je al wat beter na je minder goede weekend?
Moeten ze beter richten..quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja de maag is in orde. Maar nu is mijn oog ontstoken.
Al die hetero's die er steeds inspuiten he
heb je je mond niet ver genoeg open ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja de maag is in orde. Maar nu is mijn oog ontstoken.
Al die hetero's die er steeds inspuiten he
deze had ik op Steph's 30ste willen voordragen]quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind een slet minder erg hoor, hoe er ook sociaal tegenaan gekeken wordt.
Daar komen (als je duidelijk bent) geen gevoelens bij kijken daarmee kwets je niemand.
Can I follow you?quote:
Sure, ik heb nog maar 1 keer iets ingezet volgens mijquote:
[kuch]quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sure, ik heb nog maar 1 keer iets ingezet volgens mijjij doet het dus wel vaak? je dagboekje bijhouden?
alweer een verslaving erbij dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[kuch]Following 293 Followers 158 Updates 1,420
Nogal ja. Ik doe ook al mn hyves/facebook updates via Twitter. Lang leve web 2.0quote:
Jammer genoeg kon je haar nu wel horen dus.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:56 schreef wonderer het volgende:
Mogguh heren.
Werd wakkergebeld door een ongeinteresseerde muts van AT&T
Het zijn hetero'squote:
Yeah. Belt ze mijn mobiele nummer om naar Brad te vragen. Bel zijn telefoon dan, mutsquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jammer genoeg kon je haar nu wel horen dus.
www.twitter.comquote:
Kan het geen herpes zijn, die ontsteking die steeds terugkomt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zijn hetero's
Die zijn gewend op tieten te richten of in de condoom te komen
Heb ik de vorige 2 keren ook al gevraagd. Heb ik nu ook weer aangegeven, dat het ook lijkt op te komen als mijn weerstand laag is. Maar ze zeggen dus van niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kan het geen herpes zijn, die ontsteking die steeds terugkomt?
Wat is friet?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:16 schreef Ang3l het volgende:
Rik komt zo eten en toen ik vroeg wat ie wilde zei ie: Friet met appelmoes!
"En knakworstjes?"Ja! ook! Als een kinderfeestje!
Dus ik heb frietjes, knakworstjes, appelmoes, disco ijsjes, ranja en.... ballonnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |